• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

MarkAjx1 wrote:

Ik heb gisteren nog gewoon kunnen kijken op de oude layout, naar alle gemiddeldes en dergelijke van de regisseur.

Dat kan ook nog gewoon. Alleen updaten we er niets meer aan.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

legian wrote:

Met de melding van een like van een bericht op Musicmeter wordt in sommige gevallen verwezen naar een pagina op Moviemeter. Zie Het grote feedback / opmerkingen topic #2 - MusicMeter.nl. Aangezien daar geen dion.ollie of meter_fan te vinden zijn meld ik het hier even. In de hoop dat het hier wel opgepakt kan worden.

Ik ga reageren in MusicMeter. Heeft te maken met de fix voor MovieMeter van gister. Dat de likes doorkomen in notificaties.

MarkAjx1

• 247 messages
  • 16431 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Ik kan het niet meer hoor. Als ik op regisseur klik op de filmoverzicht (die dus dik gedrukt staat) krijg ik te zien ''Pagina niet gevonden''. Terwijl ik onlangs nog al de films zag staan, de hoeveelheid stemmen, en zelfs het stemgemiddelde hiervan. Zonde dat dit niet meer mogelijk is, tenzij ik in het nieuwe layout echt iets over het hoofd zie.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

joachimt wrote:

Die pagina kom je op via het toevoegen van een film. Het gaat dus alleen over films. Via het toevoegen van een serie kom je op een andere wiki.

Maar bij de Criteria voor toevoegbaarheid staat een stukje over het toevoegen van miniseries. Die vallen toch niet meer onder het filmgedeelte van de site?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Er is een grijs gebied tussen Film, Filmreeksen en tv-series, daarom vind je daar een uitgebreidere beschrijving.

Maar het klopt wel dat er na de samenvoeging van de sites iets veranderd is.

M.b.t. miniseries:

Dat is een stukje tekst waar we nu wel kunnen toevoegen: Miniseries kunnen niet meer vanuit het Filmgedeelte van de site toegevoegd worden. Voor de toevoegcriteria van (mini-)series verwijzen we naar de Series-wiki.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Simon Smith wrote:

(quote)
Maar bij de Criteria voor toevoegbaarheid staat een stukje over het toevoegen van miniseries. Die vallen toch niet meer onder het filmgedeelte van de site?
Dat stuk kan toch gewoon weg daar? Nu is het verwarrend en gaan mensen alsnog miniseries als film indienen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat laatste kan technisch niet meer.

Er staan nog wel miniseries op het filmgedeelte, van voor de samenvoeging, om technische redenen.

We zullen het wel even bespreken met de crew hoe we dat in de Wiki willen hebben.

Bedankt voor je suggesties.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

kappeuter wrote:

Dat laatste kan technisch niet meer.

Dit bedoel ik: - moviemeter.nl

Maar fijn dat jullie het gaan bespreken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dan lijkt het me sowieso handig als die verwijzing er in de Wiki komt. Omdat het voorheen wel kon.

Als je de tekst helemaal weglaat mis je die verwijzing. Kleine moeite om daar even een zinnetje in te zetten.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Ik ververs het "nieuw"-overzicht bij Netflix en van het ene op het andere moment is een hele rits titels (m.n. vandaag toegevoegd) verdwenen. Edit: ik moet (nog) twee keer verversen en nu staan ze er weer (Phantom Thread) bovenaan. Wordt er momenteel toevallig aan gewerkt of kan het echt kloppen dat de functionaliteit zó instabiel is?

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

tbouwh wrote:

Ik ververs het "nieuw"-overzicht bij Netflix en van het ene op het andere moment is een hele rits titels (m.n. vandaag toegevoegd) verdwenen. Edit: ik moet (nog) twee keer verversen en nu staan ze er weer (Phantom Thread) bovenaan. Wordt er momenteel toevallig aan gewerkt of kan het echt kloppen dat de functionaliteit zó instabiel is?

Het Netflix script wordt ieder uur (12:00 / 13:00) opnieuw gedraaid. Dan worden films als 'niet beschikbaar' gemarkeerd. Het is wel een snel script. Dat kan ermee te maken hebben.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Dat klopt(e) inderdaad qua timing wel. Is het geen optie om dat script midden in de nacht (automatisch) te laten draaien?

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Nee, als je in de oude layout op de regisseur klinkt krijg je het onderstaande te zien:

Niet gevonden

De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden.

Geen van de regisseurspagina's is nog op te vragen. Soms lastig als ik de inhoud van de oude layout met de nieuwe wil vergelijken.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Nee, als je in de oude layout op de regisseur klinkt krijg je het onderstaande te zien:

Niet gevonden

De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden.

Geen van de regisseurspagina's is nog op te vragen. Soms lastig als ik de inhoud van de oude layout met de nieuwe wil vergelijken.

Het werkt weer. Had iets kleins aangepast en ervaarde de problemen niet op de nieuwe versie.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Filmografie Marijn Poels - moviemeter.nl

hier gaat wat niet helemaal goed, die film places hoort er volgens mij niet bij.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

trebremmit

Dankjewel voor het melden.

Er zijn wat storende filmografiebugs met 'spookvermeldingen' van willekeurige films die bij de verkeerde regisseur in de filmografie verschijnen.

Staat momenteel op de bugslijst met hoogste prioriteit.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Iemand die me inmiddels kan vertellen of mijn stemmen (en die van de anderen uiteraard) ooit weer terug gaan komen op alfabet, ipv op het MM-gemiddelde? Heb dit, samen met een groot aantal anderen, ruim een half jaar geleden al een paar keer aangekaart, toen nooit een (duidelijk) antwoord gekregen en er sindsdien ook niets meer over gehoord. Het is een van de voornaamste redenen dat ik nog vaker in de klassieke modus rondhang dan in de huidige, want ik snap nog altijd de toevoegende waarde hier niet van. Het gaat toch om ''mijn stemmen'' Waarom zou ik daar niet van A tot Z doorheen kunnen scrollen?

Tevens zie ik dat mijn stemmen op series nog altijd in een lange lijst van 5* naar 0,5* staan weergeven. In plaats van dat ze keurig staan onderverdeelt in vakjes per stem, zoals bij film. Ik snap dat TVM en MM samen zijn gegaan, maar dan mag je toch wel minstens dezelfde basisfuncties verwachten. Of ben ik nou gek?

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

niethie wrote:

Iemand die me inmiddels kan vertellen of mijn stemmen (en die van de anderen uiteraard) ooit weer terug gaan komen op alfabet, ipv op het MM-gemiddelde?

Ik meld eigenlijk zelden tot nooit klachten in dit topic, maar dit is ook veruit mijn grootste irritatie. Niet om aan te zien.

Sippen

• 15 messages
  • 465 votes

Bij de info over wie de regisseur staat "gemaakt door", en vervolgens niets, blanco.

Acteurs die meespelen ook niet.

Bovengenoemde bij de klassieke modus...

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Sippen wrote:

Bij de info over wie de regisseur staat "gemaakt door", en vervolgens niets, blanco.

Acteurs die meespelen ook niet.

Bovengenoemde bij de klassieke modus...

klopt, de klassieke modus wordt niet meer ge-update, dus dat zal ook niet gaan veranderen.

Ik kan inmiddels echt niet meer aanraden die te gebruiken, ik heb het ook een tijd gedaan maar ik ben volledig over inmiddels, en mis op een paar kleine dingen na de klassieke modus niet meer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

niethie wrote:

Iemand die me inmiddels kan vertellen of mijn stemmen (en die van de anderen uiteraard) ooit weer terug gaan komen op alfabet, ipv op het MM-gemiddelde? Heb dit, samen met een groot aantal anderen, ruim een half jaar geleden al een paar keer aangekaart, toen nooit een (duidelijk) antwoord gekregen en er sindsdien ook niets meer over gehoord. Het is een van de voornaamste redenen dat ik nog vaker in de klassieke modus rondhang dan in de huidige, want ik snap nog altijd de toevoegende waarde hier niet van. Het gaat toch om ''mijn stemmen'' Waarom zou ik daar niet van A tot Z doorheen kunnen scrollen?

Dat kan wel bij films: link

Voor MM-series staat het op de Bugs- en wensenlijst

Tevens zie ik dat mijn stemmen op series nog altijd in een lange lijst van 5* naar 0,5* staan weergeven. In plaats van dat ze keurig staan onderverdeelt in vakjes per stem, zoals bij film. Ik snap dat TVM en MM samen zijn gegaan, maar dan mag je toch wel minstens dezelfde basisfuncties verwachten. Of ben ik nou gek?

Idem

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

kappeuter Ik bedoelde: alfabet “per stem”

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Waarom wordt de klassieke modus eigenlijk niet weggehaald? In het begin misschien nog praktisch maar als er geen updates meer zijn dan is 't wel tijd dat die modus een keer uit gaat, of niet?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

niethie wrote:

kappeuter Ik bedoelde: alfabet “per stem”

O ja, ik snap nu wat je bedoelt. Dat zou inderdaad beter zijn.

Momenteel ligt de focus op het oplossen van bugs, maar ik zal het op de wensenlijst zetten.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

tijs.k wrote:

Waarom wordt de klassieke modus eigenlijk niet weggehaald? In het begin misschien nog praktisch maar als er geen updates meer zijn dan is 't wel tijd dat die modus een keer uit gaat, of niet?

Heb je er dan last van dat je wilt dat de klassieke modus wordt uitgeschakeld? Ik gebruik de klassieke modus gewoon nog en ik kan er nog prima mee overweg. Als ik iets niet kan vinden in de klassieke modus,, dan start ik gewoon een andere browser (meestal Edge) en dan zoek ik het in de nieuwe modus van MovieMeter. Dus voor mij mag de klassieke modus gewoon blijven, ook al wordt die niet meer ondersteunt.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Ik heb er geen last van persoonlijke maar ik zie veel geklaag over dat dingen in die modus niet werken dus ik denk dat niet iedereen tevreden is. Als die modus steeds minder goed werkt kan het beter uit (cru gezegd dan). Lijkt me dat iedereen na enige tijd toch over zal moeten naar de nieuwe modus. of ze moeten de oude modus beter onderhouden, dan is het voor iedereen het fijnst, maar denk niet dat dat het idee erachter is. Maarja wat weet ik ervan haha

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

tijs.k Als je er geen last van hebt waarom begin je er dan over? Er zijn vele mensen die hem nog prima gebruiken en die accepteren dat een paar zaken niet werken,

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Mwah die oude modus gaat nu net. Maar als het minder zou worden ... de nieuwe versie een paar keer geprobeerd, maar dat trek ik niet.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Als de klassieke modus uit gaat, ben ik hier weg - in die zin dat ik me niet ga uitschrijven, maar dat ik gewoon wegblijf (en hooguit de site heel soms eens raadplegen zal als database).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.