- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Niet dat het heel boeiend is (ofzo), maar Tick Tick... Boom! komt pas in november uit op Netflix.. en er staat nu al aangegeven dat 'ie te zien is, op de pagina van die film. (Jaja, ik verheug me vrij erg op de release daarvan, vandaar dat ik me daar wel een beetje aan stoor..)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niet dat het heel boeiend is (ofzo), maar Tick Tick... Boom! komt pas in november uit op Netflix.. en er staat nu al aangegeven dat 'ie te zien is, op de pagina van die film. (Jaja, ik verheug me vrij erg op de release daarvan, vandaar dat ik me daar wel een beetje aan stoor..)
Ja dat is op de nieuwe layout nogal misleidend.
Als je iets verder naar beneden scrollt op de filmpagina staat er wel 'Vanaf 10 november op Netflix'.
Dat kan beter op de plek komen te staan van de 'Bekijk via Netflix' link.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Sedert 11 oktober s'avonds kan ik geen films meer toevoegen in Firefox 93. (MacOS) Het submenu werkt niet meer als ik op mijn avatar klik. Wat is hier gaande?
UPDATE: Ik vond het via www.moviemeter.nl/film/add
https://www.moviemeter.nl/series/my/additions
langs Safari waar het wel niet lukte, maar ik kon de link kopiëren in firefox.
Maar dat is wel een omweg.
Graag asap een oplossing meter_fan
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Sedert 11 oktober s'avonds kan ik geen films meer toevoegen in Firefox 93. (MacOS) Het submenu werkt niet meer als ik op mijn avatar klik. Wat is hier gaande?
UPDATE: Ik vond het via www.moviemeter.nl/film/add
https://www.moviemeter.nl/series/my/additions
langs Safari waar het wel niet lukte, maar ik kon de link kopiëren in firefox.
Maar dat is wel een omweg.
Graag asap een oplossing meter_fan
Heb zojuist ingelogd via FireFox (Mac) en op bovenstaande pagina's / homepage kan ik overal gewoon op mijn avatar klikken. Ik zie niets raars. Hetzelfde geldt voor Safari.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Het submenu onder de avatar werkt bij mij niet bij Firefox 93 onder Mojave.
Bij Safari werkt het wel, maar daar zijn er onhebbelijkheden bij het toevoegen.
Als ik www.moviemeter.nl/film/add en https://www.moviemeter.nl/series/my/additions kopieer vanuit Safari en plak in het URL veld van Firefox werkt het wel om toe te voegen. Maar dat is omslachtig. Ik heb bij Firefox de cache en de cookies gewist en het probleem bleef.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Les Deux Orphelines Vampires (Film, 1997) - MovieMeter.nl
Er is geen link op de regisseur Jean Rollin en dat is ook zo bij de andere filmpagina's van de regisseur.
De pagina van Jean Rollin is trouwens ook leeg:
Je kan maw geen overzicht oproepen van zijn films.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Les Deux Orphelines Vampires (Film, 1997) - MovieMeter.nl
Er is geen link op de regisseur Jean Rollin en dat is ook zo bij de andere filmpagina's van de regisseur.
De pagina van Jean Rollin is trouwens ook leeg:
Je kan maw geen overzicht oproepen van zijn films.
Die Jean Rollin die jij linkt is niet de juiste. Het gaat om deze persoon:
Jean Rollin — The Movie Database (TMDB) - themoviedb.org
Ik heb de films aan deze persoon gekoppeld, maar helaas wil MM die pagina van TMDb niet importeren. Reden: hij heeft ook enkele adult-films gemaakt. Dit staat nog steeds op de bugslist. Ik zal deze persoon als voorbeeld toevoegen.
joolstein
-
- 10828 messages
- 8910 votes
Die Jean Rollin die jij linkt is niet de juiste. Het gaat om deze persoon:
Jean Rollin — The Movie Database (TMDB) - themoviedb.org
Ik heb de films aan deze persoon gekoppeld, maar helaas wil MM die pagina van TMDb niet importeren. Reden: hij heeft ook enkele adult-films gemaakt. Dit staat nog steeds op de bugslist. Ik zal deze persoon als voorbeeld toevoegen.
Dat is ook bij regisseur Joe D'Amato het geval! Ook deze maakt films in het adult-genre.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Dat is ook bij regisseur Joe D'Amato het geval! Ook deze maakt films in het adult-genre.
Dat was de allereerste regisseur bij wie we dit euvel opmerkten. 
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1994 votes
Misschien al paar keer besproken maar wanneer ik mijn persoonlijke lijsten bekijk (grafisch) worden de eerste plaatjes van films gewoon getoond maar wanneer ik naar beneden scroll zijn er veel niet meer te zien. Is dat een "dingetje" van de site of heeft dit met mijn instellingen te maken?
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Misschien al paar keer besproken maar wanneer ik mijn persoonlijke lijsten bekijk (grafisch) worden de eerste plaatjes van films gewoon getoond maar wanneer ik naar beneden scroll zijn er veel niet meer te zien. Is dat een "dingetje" van de site of heeft dit met mijn instellingen te maken?
Bij mij is het ook zo.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik heb precies het zelfde. Zodra ik op TVmeter kom heb ik eigenlijk direct het gevoel gelijk weer te vertrekken. Onderaan staat zo'n advertentie balk met 'Misschien ook leuk voor jou' (iets in die richting), die kun je niet uit scrollen, daar blijft maar meer troep bij komen als je onderaan bent!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ja, ze kunnen dat gedeelte maar beter omdopen tot Advertentiemeter 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Sorry, heb op mn telefoon het bericht van rep_robert per ongeluk verwijderd. Kan je niet terugdraaien. Gelukkig staat het er nog gequote door Kondoro. Excuus.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Foei! Had de spelfouten nog aangepast haha. En ik had nog een linkje neergezet naar een screenshot. Censuur! 
Screenshot-20211012-233142-Chrome — ImgBB - ibb.co
Het linkje geeft toch wel aan dat de site zo eigenlijk onbruikbaar is toch?
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Als ik naar de regisseurspagina's van Aram van de Rest en Appie Boudellah ga, dan staat daar ook de Amerikaanse film Beneath the Banyan Tree (2021) tussen, die als regisseur Nani Li Yang heeft.
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Hierbij een lijst met issues:
- Serie updates komen niet in de gebruikersupdates
- Deze pagina heeft op mobile nog steeds desktopview
- Bij elke gebruiker krijg ik een verwijder icon te zien per serie in het overzicht
- Het aantal in mijn serielijsten lijkt nooit te kloppen, bij nieuwe lijsten krijg ik snel hetzelfde probleem (in dit geval staat er 6 ipv 5)
- In mijn serie top 10 staat er bij “The Virtues” bijv. “2019 - 2019”, zou mooier zijn als dit gewoon “2019” is
- Mobile menu openen klapt uit en direct weer in op de profielpagina
- Hopelijk gebeurd het samenvoegen van de stemmen op series die ook op MM stonden nog eens. Ik zou eigenlijk minder stemmen onder film moeten hebben door Unorthodox etc.
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1994 votes
Iemand?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Goed dat je het vraagt en meldt. Ja dit is bekend. Ik ondervind hetzelfde euvel. Ik moet de Mijn Films pagina's zelf ook 3x refreshen om alle plaatjes te kunnen zien.
Staat op de bugslist met een na hoogste prioriteit.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Heb zojuist ingelogd via FireFox (Mac) en op bovenstaande pagina's / homepage kan ik overal gewoon op mijn avatar klikken. Ik zie niets raars. Hetzelfde geldt voor Safari.
Ik heb het getest met Firefox 92.0.1 op een andere Mac met High Sierra en het submenu onder de Avatar werkt daar ook niet. Films toevoegen en instellingen bekijken moeten via een omweg gebeuren. (URLs typen)
Ik heb het ook getest met Firefox 78.15.Oesr op El Capitan en daar werkt het submenu ook niet!
Weet je zeker of je het submenu zag verschijnen als je op je Avatar klikte?
Graag asap een oplossing.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Ik heb het getest met Firefox 92.0.1 op een andere Mac met High Sierra en het submenu onder de Avatar werkt daar ook niet. Films toevoegen en instellingen bekijken moeten via een omweg gebeuren. (URLs typen)
Ik heb het ook getest met Firefox 78.15.Oesr op El Capitan en daar werkt het submenu ook niet!
Weet je zeker of je het submenu zag verschijnen als je op je Avatar klikte?
Graag asap een oplossing.
Er is geen oplossing te vinden, als het probleem niet gereconstrueerd kan worden. Ik heb nergens last van. Tim ook niet. Kunnen andere gebruikers eens reageren hierop? Is er iemand bij wie het menu niet opent, als je op je avatar klikt?
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Misschien werkt het bij Big Sur (gebruik ik niet), maar bij Mojave en High Sierra alleszins niet meer sinds enkele dagen, op meerdere computers met Firefox.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Misschien werkt het bij Big Sur (gebruik ik niet), maar bij Mojave en High Sierra alleszins niet meer sinds enkele dagen, op meerdere computers met Firefox.
UPDATE: ik heb het getest op een laptop met Big Sur, daar werkt het wel.
Maar ik gebruik Photoshop CS6 en Mojave op een desktop onder Mojave, dat is veel gemakkelijker. Ik ben dan ook ontgoocheld dat Firefox nu niet meer werkt.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Met Big Sur of misschien Catalina neem ik aan?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Met Big Sur of misschien Catalina neem ik aan?
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Welk besturingssysteem gebruik je op je Mac? Dat kan je zien in het Apple menu "Over deze Mac".
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Welk besturingssysteem gebruik je op je Mac? Dat kan je zien in het Apple menu "Over deze Mac".
Ik heb het nogmaals getest (recent is Firefox geüpdatet naar 93.0) en alles werkt goed. Gebruik macOS Big Sur 11.5.2. MacBook Pro. Vind het vervelend, maar kan het probleem niet constateren en oplossen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.