- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Kan dit ook opgelost worden. Heel irritant dat de pagina ververst als je van staand naar liggend en vice versa gaat. Raar dat dit enkel bij de filmpagina's gebeurt en niet op het forum. Ik heb al best vaak berichten overnieuw moeten typen hierdoor
Dit is bewust, aangezien je anders de verkeerde layout van de website ziet. Ik kan dat helaas niet veranderen.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Dit staat momenteel nog niet op de planning. Maar zal dan in de bug-lijst staan (ken zo niet alle punten). Zijn nu eerst met 'cruciale' bugs bezig. Op het moment worden de PM's aangemaakt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dit is bewust, aangezien je anders de verkeerde layout van de website ziet. Ik kan dat helaas niet veranderen.
Hoe moet ik dit precies interpreteren? Ik zie niet echt verschil tussen de portrait en landscape mode van de site. Wat is het verschil ten opzichte van het forum gedeelte van de filmpagina's betreft de layout van de site? Want hier worden de pagina's niet herladen. Cursusje website bouwen voor mij hier 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Kan die Laatste Kans van Netflix alsjeblieft opgelost worden? Duurt nu al behoorlijk lang en ik gebruik die pagina veel en haal er daarmee ook interessante titels uit.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Hoe moet ik dit precies interpreteren? Ik zie niet echt verschil tussen de portrait en landscape mode van de site. Wat is het verschil ten opzichte van het forum gedeelte van de filmpagina's betreft de layout van de site? Want hier worden de pagina's niet herladen. Cursusje website bouwen voor mij hier
Het verschil zit hem o.a. in het menu en bepaalde scripts/styling die dynamisch wordt ingeladen wanneer een bepaalde breedte wordt bereikt. Sommige pagina's hebben dat. Op de film/season/show pagina's worden ook blokken met data anders neergezet. Op een andere plek.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9719 votes
Kan die Laatste Kans van Netflix alsjeblieft opgelost worden? Duurt nu al behoorlijk lang en ik gebruik die pagina veel en haal er daarmee ook interessante titels uit.
De mensen die dit kunnen oplossen, zijn op de hoogte gebracht. Ik vind dit net zo urgent als jij. Meer kan ik op dit moment helaas niet doen.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
joachimt Dank je voor de update 
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
De mensen die dit kunnen oplossen, zijn op de hoogte gebracht. Ik vind dit net zo urgent als jij. Meer kan ik op dit moment helaas niet doen.
Thanks! Ik wacht ook met smart haha
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9719 votes
Naast de bugs bij Netflix spelen er momenteel (en sommige al wat langer) diverse bugs bij andere VODs. Deels zijn het zichtbare bugs voor gebruikers (bijvoorbeeld films in het Prime-overzicht die niet onder een abonnement vallen), maar het betreffen ook bugs die op de achtergrond spelen in de takenlijst van de crew. Sommige bugs veroorzaken een significante werkverzwaring voor de crew. Daarom laten we voorlopig het werk rondom VODs liggen. Er moeten eerst een aantal zaken op de achtergrond opgelost worden. Zodra er wat te melden valt, zal ik hier een update geven.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Net werkte op eens de Netflix koppelingen... zou mooi zijn als het gelukt is.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
'Dit topic bevat geen berichten', nu ook deze melding in de nieuwe versie van de site. Bij het topic over de Nederlandse film.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9719 votes
'Dit topic bevat geen berichten', nu ook deze melding in de nieuwe versie van de site. Bij het topic over de Nederlandse film.
Deze bug heeft al de hele tijd bestaan op de nieuwe site. Is niet iets wat recent veranderd is. Staat op de bugslijst.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Als ik een reactie wil quoten in een nieuwsbericht wordt ik naar het forum gestuurd...
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
BlueJudaskiss Zo te zien werken de Netflix koppelingen weer. Zo is Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland - moviemeter.nl weer gevuld met data.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Erg fijn - hopelijk blijft de functionaliteit nu stabiel.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Volgens mij zijn de Netflix lijstjes alles behalve compleet. Sowieso is het nieuwe serie gedeelte leeg.
Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen, maar ik ben dan ook geen techneut.
Ik begrijp het bericht van woensdag 21:28 vanuit mod's perspectief, maar voor de beheerder het zoveelste brevet van onvermogen.
Alle goeie bedoelingen ten spijt kan ik alleen maar concluderen dat mijn moviemeter tijd gedeeld door tien is sinds de nieuwe eigenaren en de nieuwe omgeving. En dat ligt niet aan mijn intenties......
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Hey,
staat de vervelende bug van de spoiler tag ook op prioriteiten lijstje?
(Zoals beschreven: als je binnen een spoiler tag een enter gebruikt werkt de spoiler tag niet meer op het gedeelte na de enter).
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9719 votes
Hey,
(Zoals beschreven: als je binnen een spoiler tag een enter gebruikt werkt de spoiler tag niet meer op het gedeelte na de enter).
Ja, met hoge prio.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Hey,
Nee? Ik drukte op de 'quote' knop en i.p.v. dat ik de quote in het tekstvlak zag kwam ik opeens op de frontpage van het forum terecht waar ik automatisch naar toe werd verwezen.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7360 votes
Hoe komt het dat je geen beste top 25 films kan selecteren van voor 1980?
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Moviemeter is erg traag. Niet ideaal op een zaterdagavond 
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9719 votes
Hoe komt het dat je geen beste top 25 films kan selecteren van voor 1980?
Werden er al films gemaakt vòòr 1980? 
Oké, serieus antwoord, geen idee. Maar ik heb wel meer vragen over die toplijsten. Ik zie daar voorlopig echter niets aan veranderen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan nog een saai pragmatisch antwoord van mij:
Je kunt die toplijst overigens wel makkelijk zelf genereren.
Via de uitgebreide zoekfunctie.
Bijvoorbeeld voor 1979:
Selecteer jaartal van 1979 t/m 1979
Aantal stemmen: minimaal 20 (hier kun je ook een lager of hoger getal invoeren).
> Reguliere films
Sorteren op > stemgemiddelde
https://i.ibb.co/fxrqpcQ/uitgebreid-zoeken.jpg
https://i.ibb.co/Qff9gbX/zoekresultaat-1979.jpg
Zo'n grote The Who fan ben ik nou, dat ik bij The Kids Are Alright (1979) aan een bug dacht.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8964 votes
Ik wilde eigenlijk net gaan klagen. Niet fijn zo om wat werk te verrichten 
Heb het overigens al vaker sinds kort; meestal in de avond.
Edit: Deze comment plaatsen duurde bijna 50 seconde 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Is het niet meer mogelijk om correcties in te dienen bij personen? Ik zag namelijk dat er bij Charles Chaplin een geboortedatum van 16 april 1900 staat, terwijl dit 1889 moet zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is het niet meer mogelijk om correcties in te dienen bij personen? Ik zag namelijk dat er bij Charles Chaplin een geboortedatum van 16 april 1900 staat, terwijl dit 1889 moet zijn.
Er is hier echter sprake van een niet wenselijke beperking waarbij geen geboortejaar voor 1900 geselecteerd kan worden.
Staat hoog op de prioriteitenlijst van de bugslist om dit op te lossen.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Volgens mij is dit alleen toegankelijk voor de Films crew, ik krijg in ieder geval de melding:
Foutmelding
Je hebt geen toegang tot deze pagina.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is er weer iets mis met de Metersites? Diverse sites lopen echt vreselijk traag te laden hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ah het speelde dus gisteravond ook al. Nou, da's mooi klote.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.