- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Bij mij werkt het nu weer goed. Voor anderen ook?
Eventueel je Cache van de afgelopen 24 uur leegmaken.
Yep hij doet het weer. 
Lavrot
-
- 900 messages
- 0 votes
Tim94 Als programmeur zou je moeten weten dat je voordat je een wijziging in productie gooit (implementeert) je eerst uitgebreid moet testen. Ik heb een Mac Book Pro en gebruik standaard Safari als browser. Heb overigens >25 jaar programmeer-ervaring. Ondertussen ziet de website er weer "normaal" uit en werkt het menu weer.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dat is zo.
Maar het maakt niet uit hoeveel geld je er tegenaan smijt, er gaan dingen fout en je komt shit tegen die in al die tests niet naar voren kwam. Vandaag op het werk met de livegang van een (uitgebreid getest door Sheldon's) nieuw systeem weer mee mogen maken. Geen rampen, maar wel verrassinkjes en gekkigheidjes.
Op een gegeven moment moet iets live om de resterende bugs er door users uit te laten halen. Mijn gepruts vandaag met dat nieuwe systeem heeft ook geld gekost en SLA's. Ondanks een extra training op zaterdag. Ik heb die programmeer ervaring niet specifiek, maar genoeg ervaring met hoe een livegang anders kan verlopen dan verwacht.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Tim94 Als programmeur zou je moeten weten dat je voordat je een wijziging in productie gooit (implementeert) je eerst uitgebreid moet testen. Ik heb een Mac Book Pro en gebruik standaard Safari als browser. Heb overigens >25 jaar programmeer-ervaring. Ondertussen ziet de website er weer "normaal" uit en werkt het menu weer.
Ik heb het ook getest. Zoals ik al zei ervaarde ik er geen problemen mee zowel op een 13 inch als een 28 inch scherm. Verder ga ik niet op in.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
En ik heb meer dan 10 jaar ervaring als testing engineer (kortweg tester). Ben het helemaal eens met die bewering. Best natuurlijk dat de functionaliteiten die voor de eindgebruiker zichtbaar zijn door professionele testers en nadien door de eindgebruikers worden getest voor ze in productie kunnen gaan. Maar bij een site die gratis is voor de gebruikers ligt dat natuurlijk wel anders. Denk wel dat er bereidheid zou zijn onder de users om te testen maar een testomgeving opzetten dat zal ook wel een aardig centje kunnen kosten.
Lavrot
-
- 900 messages
- 0 votes
Ik heb het ook getest. Zoals ik al zei ervaarde ik er geen problemen mee zowel op een 13 inch als een 28 inch scherm. Verder ga ik niet op in.
Het lijkt me raadzaam om niet alleen verschillende beeldformaten te testen, maar vooral alle verschillende apparaten (PC, tablet, GSM, etc.) en alle beschikbare besturingssystemen inclusief App's en alle beschikbare browsers (incl versies). Verder, elke klacht is een gratis advies, maar voorkomen is beter dan genezen.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Het lijkt me raadzaam om niet alleen verschillende beeldformaten te testen, maar vooral alle verschillende apparaten (PC, tablet, GSM, etc.) en alle beschikbare besturingssystemen inclusief App's en alle beschikbare browsers (incl versies). Verder, elke klacht is een gratis advies, maar voorkomen is beter dan genezen.
Ik heb het getest op mijn laptop, extern scherm en iPad. Meer apparaten heb ik zo niet. En had het toch snel terug gezet. Foutje kan altijd gebeuren. Ook via de chrome dev tools.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Ik kijk regelmatig naar het lijstje van Netflix films die binnenkort verdwijnen:
Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland - moviemeter.nl
Deze is al een tijdje leeg. Komt het omdat de functie niet werkt of wordt er domweg binnenkort niks verwijderd op Netflix?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ik kijk regelmatig naar het lijstje van Netflix films die binnenkort verdwijnen:
Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland - moviemeter.nl
Deze is al een tijdje leeg. Komt het omdat de functie niet werkt of wordt er domweg binnenkort niks verwijderd op Netflix?
Zal het binnenkort eens navragen maar volgens mij hebben wij die data niet meer sinds de site overgang.
Of heb je het recent / dit jaargang nog op de site zien staan? Sinds de nieuwe site.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Zal het binnenkort eens navragen maar volgens mij hebben wij die data niet meer sinds de site overgang.
Of heb je het recent / dit jaargang nog op de site zien staan? Sinds de nieuwe site.
Ja, vorige maand, in ieder geval drie maanden geleden, stond die lijst er nog.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Bedankt. Zal het eens nakijken.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ik kan zo niets geks vinden. Wellicht dat de 'laatste kans' films net zijn verwijderd en er nog geen nieuwe 'laatste kans films' zijn aangekondigd.
wwelover
-
- 2605 messages
- 3951 votes
Misschien een idee om ook nog de filter 'gossip/achterklap' aan te maken. Want het gedoe rond Brad Pitt en Angelina Jolie heeft weinig te maken met de carrières van de twee. Alvast bedankt he.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Dank alvast! Ik kijk er meerdere keren per week op, en tot voor kort werkte de functie nog.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
De Netflix films die onlangs zijn toegevoegd hebben weer geen koppeling
"Jeux Interdits (Film, 1952) - MovieMeter.nl" Jeux Interdits (Film, 1952) - MovieMeter.nl
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
De Netflix films die onlangs zijn toegevoegd hebben weer geen koppeling
"Jeux Interdits (Film, 1952) - MovieMeter.nl" Jeux Interdits (Film, 1952) - MovieMeter.nl
nee (gecheckt: 5 september, 17:05 uur)
Het lijkt erop dat het script al een tijdje niet loopt. Tim94, geef jij dit intern door?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Wel vreemd dat allerlei nieuwe toevoegingen op 15 september wel goed gekoppeld zijn.
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Het lijkt erop dat het script al een tijdje niet loopt. Tim94, geef jij dit intern door?
Dank je ik gaf het al een tijdje door maar nu kunnen we de oorzaak aanpakken.
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Is het misschien handig om de koppelingen handmatig aan te passen werd in het verleden ook constant gedaan?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Is het misschien handig om de koppelingen handmatig aan te passen werd in het verleden ook constant gedaan?
Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt. Op zich wordt de koppeling wel handmatig gelegd. We koppelen een Netflix-pagina aan een MM-pagina. Daarnaast loopt er een script om te checken of the Netflix-pagina's nog actief zijn en of er nieuwe pagina's zijn. Het script heeft deze al meer dan twee weken niet gecontroleerd. Dan moet er even bekeken worden wat er aan de hand is en of dat met meer films gebeurt.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Zie dat het script gisteravond langs is gegaan - moviemeter.nl maar dat hij inderdaad op niet beschikbaar staat in onze database. Ook staat hij op Netflix Jeux Interdits | Netflix. Zal er achteraan gaan.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Dat zou zeker moeten bij alle pagina's van tvmeter: ik heb zojuist een wijziging aangedragen voor Spartacus season 1 en kijk waar de link die angryman mij stuurt de naar toe leidt: Mystery, Alaska (Film, 1999) - MovieMeter.nl. Een film dus. Bovendien komen de berichten van tvmods niet in de inbox van Moviemeter maar zijn gewoon niet te lezen. stinissen kun jij als crewmember films en series niet aankaarten dat dit wordt verbeterd?
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Dat zou zeker moeten bij alle pagina's van tvmeter: ik heb zojuist een wijziging aangedragen voor Spartacus season 1 en kijk waar de link die angryman mij stuurt de naar toe leidt: Mystery, Alaska (Film, 1999) - MovieMeter.nl. Een film dus. Bovendien komen de berichten van tvmods niet in de inbox van Moviemeter maar zijn gewoon niet te lezen. stinissen kun jij als crewmember films en series niet aankaarten dat dit wordt verbeterd?
Dit probleem is bekend en staat op de lijst van bugs die nog opgelost moeten worden.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Dit probleem is bekend en staat op de lijst van bugs die nog opgelost moeten worden.
Ah gelukkig. Ik had het al twee keer gemeld hier zonder enig response dus ik vreesde dat ik de enige was die dit probleem ervaarde of een roepende in de woestijn te zijn.
kaketoe
-
- 827 messages
- 1708 votes
Ojingeo Geim (Serie, 2021 - 2021) - MovieMeter.nl
Waarom staat deze serie niet gekenmerkt als beschikbaar op Netflix?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
https://www.moviemeter.nl/images/avatar/146000/146118.jpg?cb=1502549137
Ik maak hierbij bekend dat Jotil de crew komt versterken in de nieuwe functie crewlid bioscoopreleases.
Hij gaat zich bezighouden met de bioscoopagenda / data en het invoeren van de bijbehorende kijkwijzers.
Op MM gaat dit semi-automatisch, maar o.m. voor annuleringen van bioscoopreleases komen ook nog de nodige handmatige aanpassingen kijken. Ook kan nieuws over bioscoopreleases in het vervolg sneller gemeld worden.
Joey veel plezier met je crewfunctie en welkom bij de crew! 
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Ik kan zo niets geks vinden. Wellicht dat de 'laatste kans' films net zijn verwijderd en er nog geen nieuwe 'laatste kans films' zijn aangekondigd.
Helaas.... op Laatste kans [september 2021] | Flixboss - nl.flixboss.com is te zien dat London Fields (Film, 2018) - MovieMeter.nl morgen verwijderd wordt. Zou je er opnieuw naar willen kijken? Thanks!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ik heb besloten te gaan stoppen als moderator, wel blijf ik gewoon lid en actief op MovieMeter.
Door omstandigheden ben ik de laatste tijden meer afwezig geweest en aan een afwezige moderator heeft niemand wat.
Vond het wel een eer om 3 jaar lang moderator te mogen zijn. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor je inzet en moderatorwerk de afgelopen 3 jaar en de prettige samenwerking! 
Ik ben benieuwd naar je toekomstige bijdragen op MM. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.