- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Ook bij The Starling (Film, 2021) geeft de pagina aan dat het niet beschikbaar is op Netflix.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Ook bij The Starling (Film, 2021) geeft de pagina aan dat het niet beschikbaar is op Netflix.
We zijn op de hoogte. Er zijn er nog meer. We hadden de link bij bij The Starling geplaatst, maar een disfunctionerend script haalde hem weer weg. De programmeurs moeten het script repareren.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik zou het eigenlijk tof vinden, mocht iemand me helpen met al mijn stemmen te verwijderen. Ik vind het systeem van stemmen achterhaald, en het loopt totaal niet synchroon meer met alle andere sites. Het zorgt alleen maar voor verwarring, en ik vind dat een stem te vaak voor mij tijdelijk is, tot nader oordelen. Op die manier moet ik ook geen stem plaatsen op bvb. een film die ik niet heb uitgekeken. Op zich geef ik geen fuck om wat het stemmengemiddelde van een film is op deze site, dus dan denk ik ook niet dat ik daartoe moet bijdragen, en ondertussen gebruik ik andere bronnen om films te zien dan op basis van een stem op Moviemeter.
Dat betekent niet dat ik wil dat mijn account verwijderd wordt, ik zou gewoon graag de stemmen verwijderd zien worden zonder dat ik 1000 keer een stem handmatig moet verwijderen (want dan zal ik wel opteren voor het verwijderen van mijn account). Ik vind het moeilijk om een cijfer te plakken op een film, en dan bij het rangschikken moet vaststellen dat er bepaalde 3.5* films zijn die ik beter vind dan 4.0* films, en dat soort dingen wil ik gewoon vermijden door de rating te verwijderen.
Een alternatief zou kunnen zijn mocht MM beslissen om een "watched" feature toe te voegen, zonder dat daar een stem/rating of getal aan verbonden moet zijn, zodat ik toch eventueel statistieken kan gebruiken bij geavanceerd zoeken.
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2198 votes
Tja, als het toch al niet synchroon loopt kun je er ook opteren er af en toe een 15 min voor te zitten, maximaal verwijderen, zodat je uiteindelijk naar 0 gaat. Met een kwartier vol gas ga je zo richting de 100 namelijk. Dan ben je er met een paar weken ook mee klaar.
Of je laat ze gewoon staan.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Dank jullie wel voor de aardige berichten!
Heb het graag gedaan!
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Ojingeo Geim (Serie, 2021 - 2021) - MovieMeter.nl
Waarom staat deze serie niet gekenmerkt als beschikbaar op Netflix?
Er waren wat problemen om series te koppelen aan Netflix, maar het is inmiddels gelukt om deze koppeling te maken.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Ik heb iets bij "Netflix" gepost maar het verschijnt niet in mijn forumupdates.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland - moviemeter.nl
Hier staan al tijden geen films meer in.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Ik heb iets bij "Netflix" gepost maar het verschijnt niet in mijn forumupdates.
Staat helaas al tijden hoog op onze priolijst dat dit opgelost wordt.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland - moviemeter.nl
Hier staan al tijden geen films meer in.
We know..... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Dank! Hopelijk hebben we de back-up binnenkort niet meer nodig 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Het ligt misschien aan mij, maar ik zoek nu al een tijd waar je de top 10 regisseurs kunt invoeren. Dat heb ik tot op heden nooit gedaan, maar laatst wilde ik dat eens updaten maar ik zag niet waar dat dan zou moeten, en ook nu kan ik het wederom niet vinden. Iemand die me verder kan helpen?
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Het ligt misschien aan mij, maar ik zoek nu al een tijd waar je de top 10 regisseurs kunt invoeren. Dat heb ik tot op heden nooit gedaan, maar laatst wilde ik dat eens updaten maar ik zag niet waar dat dan zou moeten, en ook nu kan ik het wederom niet vinden. Iemand die me verder kan helpen?
Kan nog in de klassieke modus.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Het is outdated. Wellicht wel iets om terug te brengen. Top 10 personen dan. Aangezien nu geen echte onderscheid bestaat tussen een acteur, regisseur e.d. Eerder had je alleen regisseurs pagina's.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Bedankt voor het antwoord. Dan misschien eerder reden om dat uit je profiel te halen?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Momenteel een bug bij Prime-linkjes van nieuwe films. Check deze:
Black as Night (Film, 2021) - MovieMeter.nl
Link naar Prime verwijst niet naar de filmpagina, maar naar een Probeer Prime link. Film is wel gewoon beschikbaar, maar dan moet je dus zelf even zoeken op Prime.
Bug gemeld.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Bedankt voor het antwoord. Dan misschien eerder reden om dat uit je profiel te halen?
Ja ga ik doen voor de mensen die nog geen top-10 hebben. De rest kan hem blijven bekijken.
kaketoe
-
- 827 messages
- 1708 votes
Op basis waarvan wordt de rangschikking van trending films bepaald? Leuk concept alleen volgens mij kan het algoritme beter.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Het onderscheid tussen regisseurs en acteurs is 'outdated'? Zijn daar ook argumenten voor? Zit er iemand te wachten op een "top-10 personen"?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op basis waarvan wordt de rangschikking van trending films bepaald? Leuk concept alleen volgens mij kan het algoritme beter.
Welke trending films mis je precies? 
Vermoedelijk afkomstig van gecombineerde / lokale gegevens van TMDb.org.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het onderscheid tussen regisseurs en acteurs is 'outdated'? Zijn daar ook argumenten voor? Zit er iemand te wachten op een "top-10 personen"?
Dat is niet helemaal het geval:
Verder kan een persoon op MM zowel acteur, producent, scenarioschrijver als regisseur zijn.
Top 10 personen lijkt me verder niet zo interessant nee. 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Nou ja ik reageer alleen op wat er wordt gezegd: top-10 regisseurs is 'outdated' maar een top-10 personen zou wel kunnen. Dan denk ik: waarom?
Verder heb je natuurlijk gewoon gelijk, maar daar ging het me ook niet om:)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nou ja ik reageer alleen op wat er wordt gezegd: top-10 regisseurs is 'outdated' maar een top-10 personen zou wel kunnen. Dan denk ik: waarom?
Verder heb je natuurlijk gewoon gelijk, maar daar ging het me ook niet om:)
Oh nu begrijp ik waar het over gaat haha.
Ik dacht dat het over een automatisch gegenereerde toplijst ging.
Maar ik lees nu de suggestie hierboven om top 10 personen mogelijk te maken.
Dat heeft een technische achtergrond, omdat in de database elk persoon gelijk is.
Dan is het aan de users om met deze mogelijkheid een top 10 regisseurs, top 10 producenten etc. samen te stellen via de tool.
Dus dan kan een top 10 personen (zelf samen te stellen) wel relevant zijn. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site
kaketoe
-
- 827 messages
- 1708 votes
Welke trending films mis je precies? 
Vermoedelijk afkomstig van gecombineerde / lokale gegevens van TMDb.org.
Ik mis niet per se een trending film maar vind het gek dat een film als The Addams Family 2 boven No Time to Die staat. Ik zou verwachten dat dit wordt bepaald op basis van aantal reacties en stemmen binnen een bepaalde periode.
Daarnaast zie ik potentie om bijvoorbeeld een trending Europese film of Aziatische film te maken om deze meer onder de aandacht te brengen. Nu is het voornamelijk Hollywood, wat uiteraard ook de meest bekeken films zijn.
edit: Opvallend is ook dat Dune slechts op plek 19 staat. Een film waar veel reacties geplaatst worden en discussies gaande zijn, het geen waar een website als MM het van moet hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wegwijs op de nieuwe site, deel 1:
Op de nieuwe site vind je een gecombineerde updates-pagina voor berichten geplaatst bij acteurs en regisseurs:
Cast & crew updates - MovieMeter.nl
https://i.ibb.co/QMtbdD6/cast-crew-updates.jpg
https://i.ibb.co/NLDp2wH/Cast-crew-updates-Movie-Meter-nl.png
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.