• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

Ah prima. Even geduldig afwachten dan maar!

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Heb ik iets gemist, of werkt de spoiler-markeerfunctie momenteel niet bij films? Als ik hier in dit topic iets post geen probleem, maar in verscheidene pogingen om een filmrecensie te plaatsen bij The Debt (2010) worden de door mij gemarkeerde spoilers niet opgepikt.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Arnie wrote:
Heb ik iets gemist, of werkt de spoiler-markeerfunctie momenteel niet bij films? Als ik hier in dit topic iets post geen probleem, maar in verscheidene pogingen om een filmrecensie te plaatsen bij The Debt (2010) worden de door mij gemarkeerde spoilers niet opgepikt.

Laten we het maar niet hebben over wat je allemaal gemist hebt, maar het schijnt inderdaad wel eens voor te komen dat de spoilerfunctie bij het plaatsen tijdelijk niet doet wat 'ie moet doen. Beste is om het gewoon nog een keer te proberen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Sketchead wrote:

Sinds de update van MM laat hij niet alle hits meer zien, met scrollen kom ik niet verder dan films beginnend met de letter F.. en er wordt ook niet aangegeven dat er meerdere pagina’s zijn. Doe ik iets fouts of is het een bekend issue?

Dit is trouwens op de bug-lijst geplaatst. Bedankt voor het melden.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

eRCee wrote:

(quote)

Laten we het maar niet hebben over wat je allemaal gemist hebt, maar het schijnt inderdaad wel eens voor te komen dat de spoilerfunctie bij het plaatsen tijdelijk niet doet wat 'ie moet doen. Beste is om het gewoon nog een keer te proberen.

Is het niet gewoon zo dat het moeilijk zichtbaar is als de spoiler open staat. Dan is het verschil met gewone tekst onopvallend. Als je een spoiler gebruikt bij een film waarop je gestemd hebt, staat hij voor jou automatisch open. Toch?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ja, zou kunnen maar ik durf niet te zeggen of dat in alle gevallen de verklaring is geweest (misschien zien mensen wel verschillende dingen op verschillende browsers ofzo). kappeuter heeft volgens mij bij iemand zin voor zin spoilertags geplaatst om het te laten werken.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Hawkeye - Seizoen 1 (2021-2022) - MovieMeter.nl

Geen idee of iedereen hier hetzelfde ziet of niet, maar ik krijg ineens echt een overdosis aan reclame met allerhande clickbait ("kijk eens met wie Kaag getrouwd is"). Los van het feit dat ik enorm ver naar beneden door kan scrollen, en dan + 50 % van dit soort blokjes krijg, genoot ik ook al lang van een reclamevrije site, maar ik begrijp dus dat die regeling voor vaste users (zonder communicatie) is opgeheven?

edit: daadwerkelijke blokjes met andere films op MM worden ook gewoon naast reclameblokjes geplaatst, veel lelijker en onverzorgder kan haast niet.

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

Wow. Dat is een heel nieuw spectrum.

Probeer eens een weekje Brave browser anders Tbouwh. Ik moest Shields uitzetten om te zien wat je bedoelde, but oh boy... Ik zie graag Allison Stokke, maar er zijn grenzen...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

tbouwh wrote:

, genoot ik ook al lang van een reclamevrije site, maar ik begrijp dus dat die regeling voor vaste users (zonder communicatie) is opgeheven?

Bij mij niet. Je kan onder 'mijn account' en dan 'instellingen' zien of advertenties zijn opgeheven en voor hoe lang.

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

Dan werkt het dus idd niet helemaal, want volgens mijn profiel zou het bij mij het komende jaar 'afgedekt' moeten zijn. Maar als ik shields van mijn browser (wat trackers en adds tegenhoudt) uitzet is het op die Hawkeye link in ieder geval, een enorme lijst reclames.

Van GP fans, tot Kaag, tot Stokke (2 keer zelfs, gelukkig is het een lief brunetje), en zonder Infinity Stone scroll je niet zomaar naar het einde, zoals Tim al aangaf

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Dan heeft het inderdaad met browserinstellingen te maken. Heb mijn instellingen gecheckt.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Arnie wrote:

Inmiddels gelukt. Blijft vreemd: ik gebruik altijd eerst de 'voorbeeld'-functie om te kijken of de spoilers goed staan. In het forum laat hij bij een ontwerp-bericht die spoilers wel zien, maar bij een film niet. Pas bij het plaatsen zag ik dat de spoilers vandaag wel degelijk werden geregistreerd, maar gisteren niet.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik denk toch dat joachimt dan gelijk had Arnie: op het forum zie je de spoilers geregistreerd omdat je daar niet gestemd hebt. Bij een film waarop je gestemd hebt zijn de spoiler zichtbaar en is het moeilijker te zien dan vroeger dat er tags zijn geplaatst.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

eRCee wrote:

Ik denk toch dat joachimt dan gelijk had Arnie: op het forum zie je de spoilers geregistreerd omdat je daar niet gestemd hebt. Bij een film waarop je gestemd hebt zijn de spoiler zichtbaar en is het moeilijker te zien dan vroeger dat er tags zijn geplaatst.

Zou inderdaad kunnen. Misschien iets om te verbeteren dan... Heb je ook weer iets te doen

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

tbouwh wrote:

Hawkeye - Seizoen 1 (2021-2022) - MovieMeter.nl

…genoot ik ook al lang van een reclamevrije site, maar ik begrijp dus dat die regeling voor vaste users (zonder communicatie) is opgeheven?

John Milton wrote:

Dan werkt het dus idd niet helemaal, want volgens mijn profiel zou het bij mij het komende jaar 'afgedekt' moeten zijn.

Bij mij is het tot 19 september 2022 afgedekt. Maar volgens mij geldt dat alleen voor het filmgedeelte van de site, en niet voor het TV/Series-gedeelte, althans die indruk heb ik.

Geen idee wie die Stokke is trouwens.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2200 votes

narva77 wrote:

(quote)

(quote)

Bij mij is het tot 19 september 2022 afgedekt. Maar volgens mij geldt dat alleen voor het filmgedeelte van de site, en niet voor het TV/Series-gedeelte, althans die indruk heb ik.

Volgens mij is het 'reclamevrije' altijd +1 jaar, als het goed is staat ie morgen op 20-09-2022..

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

stephan-0115 wrote:

(quote)

Volgens mij is het 'reclamevrije' altijd +1 jaar, als het goed is staat ie morgen op 20-09-2022..

Dat klopt, dat verandert mee.

In De Site > Algemeen > nieuw uiterlijk website:

al een tijdje heeft de website een vernieuwde uiterlijk.

inmiddels had ik een stille hoop, het weer terug zou gaan, naar het oude, of in ieder geval er toch de nodige verbeteringen plaatst hadden gevonden.

wat ik bemerk is, dat wanneer je de website opent hij diverse malen soort van opstart. om alle reclame banners erin te proppen.

wanneer je een bepaalde film zoekt. het zelfde verhaal. de oude pagina was gewoon meteen lekker flot. maar nu zwaar irritant aan het worden hoe hakkelend de website loopt.

en zover ik kan ontdekken heeft dat alleen maar met al die reclame banners te maken. nou snap ik wel er sponsor geld binnen moet komen, maar dit zou toch hedendaags veel vlotter moeten kunnen lopen.

zijn er meer mensen die dit probleem onder vinden.??? erg beniuwd in ieder geval

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

narva77 wrote:

Stokke is een polsstokhoogspringster (what's in a name). Die stond dus met 2 verschillende clickbait reclames op die pagina. Moeilijk om niet te klikken met zo'n lief brunetje.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

No simp september!

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

John Milton wrote:

(quote)
Stokke is een polsstokhoogspringster (what's in a name). Die stond dus met 2 verschillende clickbait reclames op die pagina. Moeilijk om niet te klikken met zo'n lief brunetje.
Ah, oké, zij was dus ooit zo’n hype op social media. Liever zo’n artikel dan in wat voor huis Mark Rutte woont met zijn hond en goudvissen.

Lavrot

• 900 messages
  • 0 votes

Deze Website is enorm achteruitgegaan. Overspoeld door reclame is het zoeken naar hetgeen waar het werkelijk omdraait: film ! Vandaag ligt de site al helemaal op zijn gat. Mijn updates, en de hele menustructuur naar de vaantjes. Iemand heeft hier zijn ziel verkocht aan de duivel. Dat moge duidelijk zijn. Bah.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Als dat klopt Narva (dat wil zeggen het ligt niet zozeer aan het ontbreken van een adblocker oid maar aan het onderscheid tussen het film en tv-deel), dan vind ik dat vrij bizar. De twee gedeeltes zijn met veel bombarie samengevoegd maar op reclamevlak zou er dan wel een verschil zijn?

Lebarron

• 1018 messages
  • 702 votes

Het seriegedeelte werkt sowieso slecht. De berichtenbox van tvmeter is niet meer te openen voor users maar berichten van mods van tv komen daar nog wel terecht en zijn dus onleesbaar voor de ontvanger. Plus dat het url van een tv-serie leidt een film of persoon op moviemeter. En nogmaals als er op de frontpage geen ruimte wordt vrijgemaakt voor nieuwe recencies of nieuw toegevoegde series dan zal het ook nooit gaan lopen.

Lebarron

• 1018 messages
  • 702 votes

Hoe kan ik weer uitloggen in deze nieuwe layout? Want waar eerst updates, berichten enzo stonden staan nu icoontjes van fb, insta en twitter.

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Profiel : instellingen : klassieke modus

Lebarron

• 1018 messages
  • 702 votes

gauke wrote:

Profiel : instellingen : klassieke modus

Ik kom niet in profiel, instellingen en dus ook niet in klassieke modus. Wanneer ik op mijn icoon klik gebeurd er niets.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Er gaat sinds vandaag even iets mis met de layout van de bovenste balk met hoofdmenu en profielmenu. Is gemeld. Wordt hopelijk gauw opgelost.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

joachimt Ik heb vandaag instellingen/opmaak voor tablet veranderd. Op mijn scherm (pc) zie ik geen gekkigheid en kan ik uitloggen/bij mijn profiel. Jullie hebben het gewoon over de pc-versie?

Getest op mijn 28 inch externe scherm & 13 inch mb pro scherm.

-- UPDATE 13:38 --

Heb een wijziging terug gezet. Kunnen jullie bevestigen dat het weer werkt?

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Bij mij werkt het nu weer goed. Voor anderen ook?

Lebarron?

Eventueel je Cache van de afgelopen 24 uur leegmaken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.