- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Mooi bedacht 
Denk dat een hoop users dat inderdaad een prettige toevoeging gaan vinden. In huize Milton worden alle cookies verwijderd bij het afsluiten van de browser, dus tenzij ik dat ga veranderen kan ik er (vermoedelijk?) geen gebruik van maken, maar alsnog is dit fijn voor de community. Goed meegedacht.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Super idee! Op deze manier zorg je ervoor misschien ook voor dat de bezoekers op de hoofdpagina zich sneller gaan registreren omdat ze dan die functie krijgen. Win win denk ik voor iedereen!
Fijn om dit te horen.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
De optie voor het filteren van nieuwsartikelen zal zeer spoedig worden toegevoegd. Wanneer dat zover is, meld ik dat even.
Groeten,
Dion
Klinkt niet verkeerd! Het meest positieve vind ik dat MM op deze manier laat zien iets te willen doen met de feedback. Bedankt voor het communiceren 
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Goedemiddag allen,
In afwezigheid van Tim94 bij deze weer eens een technische update van mijn kant!
In de nieuwssectie op de frontpage is een nieuwe functionaliteit beschikbaar gemaakt voor ingelogde gebruikers waarbij je bepaalde nieuwsitems (op films- en series na) kan verbergen. Dit vanwege de vele discussies van leden over nieuws dat wel of niet op de homepagina hoort sinds het samengaan met TVMeter.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Supergoede functie en ook mooi doorgepakt met implementeren! Alleen jammer dat de moderator nieuws er geen gebruik van kan maken.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Supergoede functie en ook mooi doorgepakt met implementeren! Alleen jammer dat de moderator nieuws er geen gebruik van kan maken.
Eigenlijk kan dit ook gewoon intern besproken worden, maar ik zie dat de moderators ook de publiciteit gaan zoeken? Moet een foutje zijn.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Constructief he.
(Mijn laatste zin was trouwens een grapje, voor de duidelijkheid.)
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik durf wat betreft het onderhouden van de site niets meer als een grapje te beschouwen, maar je zegt het, en ik ben er in getrapt. Gelukkig.
Verder goede zaak zoals het nieuws nu buiten de deur kan worden gehouden. Goed bezig.
FAC73
-
- 46 messages
- 137 votes
Tijd geleden dat ik hier ben ingelogd, maar ik zie dat al mijn stemmen op series - die ik heb geplaatst voor de samengang met MovieMeter - zijn verdwenen. Ook is mijn registratiedatum ineens in maart 2021, terwijl ik met dit account al een paar jaar actief was (maar dan zonder _mm achter de gebruikersnaam).
Is er aan e.e.a. nog een mouw te passen?
edit: ik ben overgeschakeld naar de nieuwe modus en daar staan mijn stemmen/top 10/e.d. nog gewoon. 
RevengeN
-
- 198 messages
- 205 votes
Bij Film > Video on Demand > De ondemand informatie deugt van geen kant:
De ondemand informatie deugt van geen kant
Al heel wat films gevonden op prime video en netflix
waarvan moviemeter zegt dat ze niet beschikbaar zijn
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
's Nachts vinden er veel processen plaats om lijsten en overzichten bij te werken.
Daardoor kan je tijdelijk incomplete data zien.
madmadder
-
- 371 messages
- 3054 votes
Als ik deze week ‘s ochtends voor werk (rond 7 uur) het forum even wilde checken duurde het echt minuten voor een pagina geladen was, als er überhaupt iets geladen werd. Op de andere metersites geen last mee gehad.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als ik deze week ‘s ochtends voor werk (rond 7 uur) het forum even wilde checken duurde het echt minuten voor een pagina geladen was, als er überhaupt iets geladen werd. Op de andere metersites geen last mee gehad.
's Nachts en 's ochtends vroeg is de site inderdaad slechter bereikbaar omdat er dan onderhoud plaatsvindt.
Het zou wel prettig zijn als dat na 6 uur 's ochtends klaar zou zijn, maar ik weet niet of dat haalbaar is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Paw Patrol: The Movie (2021) stond dubbel op de site. De laatst toegevoegde is verwijderd.
Tripler
-
- 108 messages
- 676 votes
In De Site > Gebruikers > Naam regisseur 'onzichtbaar':
Op de Moviemeter website valt geregeld de regisseur weg, er staat slechts 'geregisseerd door '
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Ik zie de naam van de regisseur wel. Zit je misschien in de klassieke modus?
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
MM wordt in de klassieke modus niet meer geupdate, dus je zult waarschijnlijk meer van zulke fouten gaan tegenkomen.
wwelover
-
- 2605 messages
- 3954 votes
Goed dat er een filter is gekomen over het nieuws. Maar ik vind het nog wel een verschil tussen TV en achterklap. Bij de artikels kan ik niet zien welk categorie ze hebben. Maar er is nogal een groot verschil tussen nieuwe over een TV serie of programma en nieuws over een realityster die iets geks doet of Marc Marie die een klap krijgt op straat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Goed dat er een filter is gekomen over het nieuws. Maar ik vind het nog wel een verschil tussen TV en achterklap. Bij de artikels kan ik niet zien welk categorie ze hebben. Maar er is nogal een groot verschil tussen nieuwe over een TV serie of programma en nieuws over een realityster die iets geks doet of Marc Marie die een klap krijgt op straat.
Dat is zeker waar. Met Televisie wordt nu bedoeld die laatste categorie.
Er komen nog afzonderlijke categorieën serie- (eerste voorbeeld dat je noemt) en filmnieuws.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Als je kijkt naar de berichten die onder 'Televisie' gerubriceerd staan, dan kan je wel zien dat daar weinig instaat over nieuwe TV series (misschien alleen dat bericht over Temptation Island). Je kan de rubrieken vinden als je in de header op nieuws klikt, vervolgens doorklikken op een rubriek en dan vindt je welke stukjes daar in staan.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Als je kijkt naar de berichten die onder 'Televisie' gerubriceerd staan, dan kan je wel zien dat daar weinig instaat over nieuwe TV series (misschien alleen dat bericht over Temptation Island)
Tripler
-
- 108 messages
- 676 votes
MM wordt in de klassieke modus niet meer geupdate, dus je zult waarschijnlijk meer van zulke fouten gaan tegenkomen.
Nooit iets aanbieden als er fouten in zitten en er geen updates plaatsvinden?
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
's Nachts en 's ochtends vroeg is de site inderdaad slechter bereikbaar omdat er dan onderhoud plaatsvindt.
Het zou wel prettig zijn als dat na 6 uur 's ochtends klaar zou zijn, maar ik weet niet of dat haalbaar is.
De site is al tijden tussen zes en zeven in de ochtend niet bereikbaar.
Banjavi
-
- 88 messages
- 3 votes
Ja… en als je er dan iets te vaak er wat van zegt schieten ze het af en sturen ze je naar het forum omdat ze toch niet naar je willen luisteren.
Tja… je kan je er druk om maken maar daar vind ik deze site niet interessant genoeg voor… ik kijk naar films… de rest skip ik maar
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Ik wil trouwens even complimenten uitdelen aan de moderators die steeds geduldig blijven ondanks bakken cynische kritiek. Zijn al die nieuwsberichten kwaliteit? Mwoh nee, maar de site bestaat nog. De site had evengoed al vergaan kunnen zijn als Jordy had gezegd: ik heb er geen zin meer in en er is geen opvolger. Als dan dat soort berichten nodig zijn, het zij zo. Of we moeten met ons allen gaan crowdfunden en de site op die manier sponsoren/overnemen. Dus voor diegene die zeuren: wie start hem op?
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik wil trouwens even complimenten uitdelen aan de moderators die steeds geduldig blijven ondanks bakken cynische kritiek.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Er is nu toch meerdere malen aangegeven dat die clickbait inkomsten genereerd. Liever dat die roddel-clickbait, waar je makkelijk van weg kan blijven, de inkomsten levert dan dat ik dat moet doen.
Daarnaast zijn er vast ook andere manieren om inkomsten voor de site te genereren, maar daar weet ik te weinig over om veel zinnigs over te zeggen.
rikrik
-
- 87 messages
- 3879 votes
Daarnaast zijn er vast ook andere manieren om inkomsten voor de site te genereren, maar daar weet ik te weinig over om veel zinnigs over te zeggen.
Bedankt voor de tip van Letterboxd, wat een verademing vergeleken met deze SBS6 troep.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.