- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Echt storende fouten kun je aan een moderator doorgeven, die kan eventueel oude berichten editen.
Het stoort mij vooral en ik wil jullie niet lastig vallen om een dubbel woord of een verkeerde zin. Jullie hebben het al druk genoeg.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5225 votes
Het is een kleine moeite (ik neem ten minste aan dat het niet om tientallen berichten gaat) dus voel je vrij een PM te sturen met een link naar het bericht dat moet worden verbeterd.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Het is een kleine moeite (ik neem ten minste aan dat het niet om tientallen berichten gaat) dus voel je vrij een PM te sturen met een link naar het bericht dat moet worden verbeterd.
Ik zal eens kijken welke het ergst zijn!
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Ik wil hier als het mag graag even reclame maken voor de nieuwe MovieMeter Contest, #333 alweer:
MovieMeter Contest - Film: Filmgames - filmforum (insluiten lukt nog niet, maar je kan gewoon door klikken naar YT)
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7363 votes
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Kan mij iemand vertellen wat hier de bedoeling van is?
Wie zijn die namen allemaal?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7363 votes
vreemd...bij mij is het een goede link. Het is de toplijst regisseurs...
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
vreemd...bij mij is het een goede link. Het is de toplijst regisseurs...
Bij mij idem. Met bijvoorbeeld de Top 10 beste films van regisseur June Randall, met The Shining en A Clockwork Orange...of van Scott Robertson, je weet wel, die van The Revenant en The Sixth Sense...
ZZ TOP
-
- 507 messages
- 2187 votes
Deze stem blijft tussen mijn films staan, terwijl het eigenlijk een serie is. Ook als ik de stem verwijder, blijft hij er tussen staan. Hij staat nu zowel in het stemlijstje bij mijn films en ook bij mijn series.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De stemmen en berichten van miniseries die voorheen op MM zijn geplaatst, bij series die ook op TvMeter stonden, zijn nog niet verplaatst naar de betreffende pagina op het MM-series gedeelte.
Ik heb je stem verwijderd. Je kunt evt. opnieuw stemmen op de serie-pagina, dan komt je stem wel op de goede plek te staan.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
"Dochter Johan Derksen was bang voor de veiligheid van haar vader" -- dacht voor een momentje dat ik op de telegraaf aanbeland was! 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik weet niet wat ik er nog over moet zeggen, zo'n artikel. 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9725 votes
Bij mij idem. Met bijvoorbeeld de Top 10 beste films van regisseur June Randall, met The Shining en A Clockwork Orange...of van Scott Robertson, je weet wel, die van The Revenant en The Sixth Sense...
We zijn in gesprek hierover met de programmeurs.
1. Er worden nu films getoond in zo'n lijst waarbij de persoon bijvoorbeeld assistent regisseur is. Dat moet niet gebeuren.
2. De manier waarop deze lijsten zijn gepresenteerd is onwerkbaar. Gewoon een lange lijst van personen op willekeurige volgorde, verspreid over heel veel pagina's. Zoek nu maar eens die ene regisseur die je wilt checken.......
Zoals het nu is, kan het beter weg.
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9725 votes
Zit je in de klassieke modus? Deze pagina is een nieuwe feature.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Zit je in de klassieke modus? Deze pagina is een nieuwe feature.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
"Dochter Johan Derksen was bang voor de veiligheid van haar vader" -- dacht voor een momentje dat ik op de telegraaf aanbeland was!
Ik zal deze even doorspreken met de redacteur. Omdat volgens mij Johan Derksen niet op TVmeter staat gaat dit ook in mijn ogen wel erg ver naar de periferie van waar deze site over gaat.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Suggestie voor nieuwe naam voor de site: Showmeter.nl voor al uw shownieuws en ook een beetje film en tv.
Hangtieniedanstaatie
-
- 25 messages
- 358 votes
In De Site > Algemeen > Regisseurs top 10 wijzigen:
Goedenavond,
Ik krijg het al sinds langere tijd niet meer voor elkaar om mijn top 10 regisseurs te wijzigen. Wat er nu bij me staat is een oud testlijstje en niet mijn echte favorietenlijst. Zodoende zou ik dit graag wijzigen, maar zie ik nergens een optie. Ik zie enkel alleen 'top 10 films' en 'top 10 series' staan om in te stellen / te wijzigen.
Alvast bedankt!
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Als ik hiernaartoe ga lezen de eerste paar entry's als volgt:
Top 10 beste films van regisseur Steve E. Andrews
Top 10 beste films van regisseur Richard Styles
Top 10 beste films van regisseur Scott Robertson
Top 10 beste films van regisseur Jonathan McGarry
Top 10 beste films van regisseur James Parrott
Waarom is dit zo schijnbaar willekeurig geordend? Los van het feit dat ik persoonlijk het nut niet zo snap van deze database-lijstjes naast de aloude toplijst regisseurs en de oude regisseursoverzichten, lijkt hier geen enkele lijn in te zitten, en wist ik zelf niet eens wie deze regisseurs waren. De eerste twee (Andrews en Styles) blijken alvast assistent-regisseur en/of producer....
Edit: ik kan de top-100 regisseurs ook niet meer vinden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
De eerste twee (Andrews en Styles) blijken alvast assistent-regisseur en/of producer....
Is hier al aangegeven en daar wordt aan gewerkt. Zijn er wel meer. Die lijstjes worden automatisch gegenereerd en gaat sinds kort fout. Ook over de vormgeving is nog wel wat discussie. Doel is vooral ook google gerelateerd.
Die komt weer terug maar heeft in de nieuwe vormgeving nooit bestaan.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Oke, had het hier nog niet zien passeren. De toplijst regisseurs heb ik maar heel af en toe 'nodig' dus daar kom ik eigenlijk ook nu pas achter.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het baanbrekende nieuwsbericht dat Stax van AVRO naar MAX gaat, kan blijkbaar op de voorpagina (!) van Moviemeter omdat ze in iets als Van Onschatbare Waarde zat.
Betekent dat dus dat elk (non-)nieuws over elke persoon die ooit een kwartier op TV is geweest in principe op de voorpagina kan belanden? Of zelfs familie / kennissen van die persoon ('de dochter van Johan Derksen', 'de buurvrouw van Gerard Joling')?
Als dit dan toch Mediacourant 2.0 gaat worden, dan wel graag net zulke vileine stukjes...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Erger is dat het troepprogramma was ze presenteert ook gewoon op de site staat én een hoger gemiddelde haalt dan de doorsnee horror/genrefilm op MM.
Maar laten we positief blijven, hopelijk is er een vlotte doorstroom van Van Onschatbare Waarde fans naar het forum, die brengen volgens mij wel wat leven in de brouwerij.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Maar laten we positief blijven, hopelijk is er een vlotte doorstroom van Van Onschatbare Waarde fans naar het forum, die brengen volgens mij wel wat leven in de brouwerij.
Dat zou natuurlijk mooi zijn, maar dat is op zich niet het primaire doel van de artikelen.
Wat ik van jou begrepen heb is dat deze nieuwsberichten vooral de saamhorigheid vergroten van de users die hier tegen zijn, dus in dat opzicht is dit weer een succesverhaal te noemen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Absoluut! Volgende week is onze eerste club meeting, met trofees voor de grappigste comeback, de scherpste reactie en de langst volgehouden zeurthread.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
De redactie van MovieMeter is in een hevige strijd gewikkeld met het blad Privé. Ik denk dat de eerstgenoemde wint.
De functie van een moderator nieuws ontgaat me volledig.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De functie van een moderator nieuws ontgaat me volledig.
Wat begrijp je er niet aan?
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ik dacht dat de grootste onzin berichten gewist zouden worden.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Ik kan geen nieuwsberichten wissen. De functie 'moderator nieuws' is er gekomen op verzoek van de crew/moderators, omdat ze het lastig vonden om met de nieuwssectie om te gaan qua moderatie (ander type reacties). Ook de redacteuren zijn er wel blij mee, want het is niet altijd prettig om het werk waarvoor je de opdracht krijgt om dat te doen, constant wordt afgefakkeld onder je stukje. Daarnaast komt deze functie tegemoet aan kritiek van de gebruikers dat er soms inhoudelijke fouten of taalfouten staan in de artikelen en dat het lang duurt voordat die worden aangepast, of dat het helemaal niet wordt aangepast.
Het is misschien goed om te weten dat ik probeer constructieve input te geven aan de redacteuren. Binnenkort komt er als het goed is ook wat zichtbaar resultaat hiervan. Echter, de redacteuren krijgen een bepaalde opdracht mee van de eigenaar en dat is bij herhaling aan hen bevestigd. Dus artikelen over TV onderwerpen zullen in principe blijven verschijnen, zoals het er nu voorstaat.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Dus eigenlijk is niemand blij met de manier waarop het nu gaat, behalve de eigenaren?
Dat klinkt als een goed gerunde website!
Sorry flauw grapje, maar ik probeer alleen wat samenhorigheid te creëren 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.