- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Spoelworm
-
- 326 messages
- 63 votes
Overigens is het niet dat ik van de censuur ben of een moraalridder. Ieder zijn meug Maar je zal deze site aanprijzen bij je vrienden en het eerste wat ze lezen zijn dergelijke ruzies en vreemde uitspattingen.
Ik hoop dat ik me zo duidelijk heb gemaakt.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Ik kan de laatste tijd moeilijk gebruik maken van de 3 streepjes linksboven op de mobiele site.
Ben ik de enige?
(Google Chrome, Android 10, G9+)
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Een voorbeeld zijn de reacties bij de het nieuws over de Serberbian film waar men het verkrachten van baby's geen probleem schijnt te vinden. Hier heb ik al eerder over geklaagd. Dit lokt reacties op die echt niet prettig leesvoer zijn. Deze zelfde gebruiker ,ik hoef hem of haar niet bij name te noemen, komt wederom met dergelijke onzin op de site in het film nieuws, wederom met een " Ik lach wanneer iemand wordt gemarteld, ik kijk graag naar echte onthoofdingen". Is dit normaal op een site waar men film bespreekt? Hoe men schijnbaar geniet van IS taferelen? Heel bot en ongevoelig.
Kan dit ter discussie worden gesteld aub.
Ik zou de opmerkingen even rapporteren met het uitroepteken rechtsboven het bericht, dan komt het vanzelf bij de moderators terecht 
Overigens vond ik deze film en de scene in kwestie ook niet shockerend, maar dat kwam simpelweg omdat ik vond dat de regisseur ZO! NADRUKKELIJK! SHOCKEREND! wil zijn dat ik er alleen m'n schouders over kon ophalen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik geniet nog steeds van jullie site en ik wil geen azijnzeikerd zijn maar eh... Ik stoor me mateloos aan confrontaties als die in het laatste film nieuws de laatste tijd steeds weer opduiken , alwaar mensen toch wel een op dusdanige manier reageren dat het deze FILM site echt naar een bedenkelijk niveau begint te halen. Een voorbeeld zijn de reacties bij de het nieuws over de Serberbian film waar men het verkrachten van baby's geen probleem schijnt te vinden. Hier heb ik al eerder over geklaagd. Dit lokt reacties op die echt niet prettig leesvoer zijn. Deze zelfde gebruiker ,ik hoef hem of haar niet bij name te noemen, komt wederom met dergelijke onzin op de site in het film nieuws, wederom met een " Ik lach wanneer iemand wordt gemarteld, ik kijk graag naar echte onthoofdingen". Is dit normaal op een site waar men film bespreekt? Hoe men schijnbaar geniet van IS taferelen? Heel bot en ongevoelig.
Kan dit ter discussie worden gesteld aub . Als de meerderheid het prima vind dan zal ik me erbij neerleggen en me uitschrijven. Liever blijf ik nog genieten van leuke film praat. Maar dit verziekt de site. Voor mij in ieder geval.
Met alle respect hoor, maar waar haal jij het idee vandaan dat jij mag bepalen wat anderen hier denken over films? Niet iedereen is een teer zieltje die niet tegen harde schokmomenten in horror kan. Ik kijk dat soort horrorfilms ook geregeld...
Ik heb overigens geen idee om welk nieuwstopic dit ging, ik lees ze niet, maar ik vermoed dat mensen het daarna grappig vonden om je een beetje te provoceren. Daar vraag je wel een beetje om als jij ieders moreel kompas probeert te zijn.
Waarom overigens jezelf uitschrijven? Negeer de betreffende user, sla nieuwsberichten over. Je hebt zoveel opties die beter zijn dan uitschrijven lijkt me.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Och, ik hoef ook niet echt met mensen in contact te komen met mensen die genieten van echte onthoofdingen. Wat dat betreft begrijp ik Spoelworm wel, maar uitschrijven is inderdaad wat overdreven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Och, ik hoef ook niet echt met mensen in contact te komen met mensen die genieten van echte onthoofdingen. Wat dat betreft begrijp ik Spoelworm wel, maar uitschrijven is inderdaad wat overdreven.
Ik ook niet. Maar hij had het ook over stukken uit de film Serbian Movie. Dat is gewoon fictie. Ik kijk ook geen echte onthoofdingen nee, maar dat zal bijna niemand doen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Als er berichten zijn bij nieuws of film die volgens jou niet thuis horen op een filmsite, mag je daar zeker een melding van maken. Als dat inderdaad tegen de regels is (off topic, taalgebruik, haatberichten, persoonlijke aanvallen, ...) dan zullen we zeker ingrijpen waar nodig. Het is op de eerste plaats nog een filmsite.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik kan de laatste tijd moeilijk gebruik maken van de 3 streepjes linksboven op de mobiele site.
Ben ik de enige?
(Google Chrome, Android 10, G9+)
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Gaat het om RobbyT toevallig?
Laatste bezoek: 19 september 2020, 13:57 uur
Nope, helaas. 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Melding maken inderdaad, Spoelworm. Ook 2 keer gedaan afgelopen maand, en er werd ingegrepen toen. Uiteraard moet iets daarvoor wel een overtreding van de regels zijn, en niet alleen niet stroken met wat je graag leest, maar dat spreekt hopelijk voor zich. 
Als je je uit wilt schrijven moet je dat lekker doen natuurlijk, maar zoals Ajax en Bluejudas aangeven zijn er legio andere opties dan dat.
Spoelworm
-
- 326 messages
- 63 votes
Met alle respect hoor, maar waar haal jij het idee vandaan dat jij mag bepalen wat anderen hier denken over films? Niet iedereen is een teer zieltje die niet tegen harde schokmomenten in horror kan. Ik kijk dat soort horrorfilms ook geregeld...
Ik heb overigens geen idee om welk nieuwstopic dit ging, ik lees ze niet, maar ik vermoed dat mensen het daarna grappig vonden om je een beetje te provoceren. Daar vraag je wel een beetje om als jij ieders moreel kompas probeert te zijn.
Waarom overigens jezelf uitschrijven? Negeer de betreffende user, sla nieuwsberichten over. Je hebt zoveel opties die beter zijn dan uitschrijven lijkt me.
Misschien vat je mijn bericht verkeerd op, het is nooit mijn bedoeling geweest of zelfs maar mijn gedachte dat ik meen te bepalen wat iemand kijkt. Ik ben ook zeker niet een moraal kompas zoals jij meent.
Ik heb zelfs gezegd,dat ieder zijn ding heeft wat hij leuk vind,en dat is natuurlijk (!) meer dan prima.
Ik zeg dat als film site, er wel wat grenzen gesteld mogen worden,we zitten hier niet op geenstijl.
Het viel mij op dat er nu in korte tijd berichten opduiken waar bepaalde gebruikers dingen menen te moeten melden die de sfeer op de site niet beter maken. Ik ga niemand hier achter zijn rug zwart maken, dat is ook niet de bedoeling. Nogmaals, en ik kan mezelf quoten,ik ben niet heiliger als de paus .
Als iemand deze site bezoekt en leest, en dan op de hoofdzijde van de website hoe men hier lacht om incest, dat lijkt mij persoonlijk wat ongevoelig. Het verkrachten van baby's topic zal ik zelf niet aankaarten.
Waar het om gaat en ik hoop dat ik het nu juist verwoord:
Het is een film site waar we over films praten, een film aanprijzen of afkraken. Praten over je favoriete horrorfilm is wat anders als verkondigen dat je graag naar echte onthoofdingen kijkt. Dat laatste lijkt me dan niet passend. Bedankt voor jullie feedback.
Spoelworm
-
- 326 messages
- 63 votes
Ik ook niet. Maar hij had het ook over stukken uit de film Serbian Movie. Dat is gewoon fictie. Ik kijk ook geen echte onthoofdingen nee, maar dat zal bijna niemand doen.
Ik had het idd ook over die film, maar meer de reacties die het uitlokt. Het excuus dat het een pop betreft,tja in Jurassic Park word ook geen echte dinosaurus gebruikt maar het moet ervoor doorgaan. Het lijkt me dat de baby in ieder geval ook een echte moest voorstellen? Dat de studio geen geld had voor een pop die echter lijkt, maakt nog niet dat ik een baby verkracht hoef te zien. Maar laten we alsjeblieft niet weer die discussie openen. Ik hoop dat mijn punt, wat ik bedoel te zeggen er uit komt. Het is niet om mensen te schofferen . 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Toch een upgrade: van nieuwsberichten naar retorische vragen..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toch een upgrade: van nieuwsberichten naar retorische vragen..
Goed artikel. Veel interessanter dan die lijstjes met de beste ... films van.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Altijd gezellig. Die PM's die vragen of ik iemands naaktfoto wil beoordelen...
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Best altijd een melding van maken zodat we meteen kunnen ingrijpen. Tenzij je de persoon kent, maar dan loopt het best niet via moviemeter. 
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Gaat om haar. Kreeg ook zo een PM
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ondertussen geband.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
En...... welk cijfer gaf je haar?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
6.5 denk ik, niet heel bijzonder ofzo.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Wel erg laag Kondoro. Gemiddeld toch wel een 7.5 zou ik zeggen 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ook altijd als ik aan het werk ben he? 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Ik dacht dat de eer mij ontglipt was, tot ik inlogde op Musicmeter...
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2198 votes
Toch jammer dat zulke accounts direct geband worden. Zorgt voor reuring, leu. En misschien, heel misschien, zorgt dit wel voor extra aanwas voor de site 
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Niet de eerste keer hoor dat het gebeurt. Is al een keer of drie - vier gebeurd.
Ik heb ooit een meisje gehad die een berichtje stuurde op basis van een comment die ik maakte bij die docu van Avicii met te zeggen dat ze de post van mij aangrijpend vond. (Haar account was diezelfde dag gemaakt) Op zich niets verkeerd mee, maar uiteindelijk na haar toegevoegd te hebben op Facebook stond ze op punt van een hotelkamer te boeken in Antwerpen (soort van rendez vous point tussen Belgie en Nederland waar zij woonde) voor ons terwijl ze al een relatie had... ook al zei ze dat er niets ging gebeuren. Is niet door gegaan, omdat zij terugkrabte en ik ook twijfelachtig er tegenover stond.
Maarja blijkbaar was Moviemeter bijna een datingsite geworden voor mij, lol.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
3 sterren, kleine voldoende. Redelijk camerawerk, maar wel een beetje standaard.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Niet de eerste keer hoor dat het gebeurt. Is al een keer of drie - vier gebeurd.
Ik heb ooit een meisje gehad die een berichtje stuurde op basis van een comment die ik maakte bij die docu van Avicii met te zeggen dat ze de post van mij aangrijpend vond. (Haar account was diezelfde dag gemaakt) Op zich niets verkeerd mee, maar uiteindelijk na haar toegevoegd te hebben op Facebook stond ze op punt van een hotelkamer te boeken in Antwerpen (soort van rendez vous point tussen Belgie en Nederland waar zij woonde) voor ons terwijl ze al een relatie had... ook al zei ze dat er niets ging gebeuren. Is niet door gegaan, omdat zij terugkrabte en ik ook twijfelachtig er tegenover stond.
Maarja blijkbaar was Moviemeter bijna een datingsite geworden voor mij, lol.
Bijzonder
Gebeurt mij nooit 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Daar zijn ze niet zo snel met verwijderen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.