• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.271 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

narva77 wrote:

Het liep steeds vaker uit de hand, leek wel. Bij nieuwsberichten over Home Alone (Trump), Bruce Willis (is dat überhaupt nieuwswaardig), bij een bericht over het aanbod van Amazon (ging niet eens over het artikel zelf, maar over het stopzetten van een sociaal medium waarvan Amazon eigenaar is)...

Ja, dat zijn vrij nutteloze berichten, want je weet dat er gezeur van komt. Heb die eerste twee sowieso gelezen. Maar goed, als de eigenaren van MM kiezen om dat soort prikkelende berichten te plaatsen, dan kan je toch niet de mensen op deze site verwijten dat ze een pittige mening over zo'n onderwerp hebben? Dan kan je beter de redacteuren eens op de vingers tikken.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Ik snap de regelgeving omtrent politieke discussies zo snel de koppeling met het filmproduct echt verloren is. Snap ook dat er strakker gelet wordt op conversaties die uitmonden in scheldpartijen. Maar als je berichten post over Trump in Home Alone en Bruce Willis zonder of met mondkapje vallen de twee zinnen hiervoor in één keer weg omdat je zelf politieke content initieert. Dan moet je de hand eerst in eigen boezem steken en de rekening pas daarna neerleggen bij achterban en forumleden. Nu is het een gevalletje pot verwijst de ketel. Waar moeten gebruikers bij dat Willis-bericht anders op reageren, de plottwist in The Sixth Sense?

SB geeft aan dat er nog naar de nieuwsberichten gekeken wordt, maar wat mij betreft zou dat nu al doorgetrokken kunnen worden naar een simpel statement van de moderatoren & eigenaars (in goed overleg): we schrappen dit soort content voortaan gewoon op voorhand. Doen jullie jezelf ook een plezier mee, want ik zou er zelf ook niet op zitten te wachten bij vrijwel ieder nieuwsbericht te moeten modereren.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat verzoek is vanmorgen gedaan door de crew aan de hoofdredactie.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

starbright boy wrote:

Reminder: Politieke discussies tolereren we nog steeds niet op Moviemeter, ook niet bij nieuwsberichten die zijdelings politiek getint zijn. Dat gaat ook niet veranderen. Dat soort reacties worden verwijderd. Er zijn andere plekken waar je dat online kan doen.

Om hier nog even op in te spelen. Dit is het bericht dat ik maandag naar kappeuter heb gestuurd omtrent de nieuwsartikelen:

Ik moet zeggen dat ik vond dat we de laatste tijd ook wel erg veel de randjes opzochten met de zogenoemde 'celebrity-artikelen'. Ik kan niet de belofte maken dat er nooit meer van dit soort artikelen voorbij zullen komen, aangezien we met het toevoegen van de acteur-pagina's deze artikelen wat beter kunnen verdedigen, maar het zullen er wel minder zijn, en bovendien minder richting de achterklap. Politiek moeten we misschien zoveel mogelijk mijden.

Wellicht is het ook een idee om bij bepaalde artikelen de reactiemogelijkheid uit te schakelen. In dat geval is het aan ons om in te schatten waarbij dit nodig is en waar niet.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Dat klinkt werkbaar!

J. Clouseau

• 976 messages
  • 1073 votes

Dan bezoek je de site een tijdje niet en wanneer je terugkomt, blijk je bergen semi-politiek gekrakeel gemist te hebben en gaan nog steeds meer dan de helft van de 'nieuwsartikels' op de hoofdpagina over Netflix. Het is dat ik me hier zoveel jaren zo uitstekend vermaakt heb en dat dit ook gewoon een handige site is om bij te houden welke films ik gezien heb en wanneer, anders zou het toch wel erg beginnen jeuken om me uit te schrijven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Lees het bericht van gisteren van dion.ollie van 11:24...

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Is er al wat meer bekend over de nieuwe layout van MM?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In principe zal die binnen een paar weken live gaan. Nog heel even geduld.

thegoodfella

• 329 messages
  • 2533 votes

In De Site > Algemeen > Tip10:

Waarom is er een top 250 en de mogelijkheid om een persoonlijke top 10 samen te stellen, maar het is niet mogelijk om een persoonlijke tip 10 samen te stellen, terwijl er is wel een tip 250?? Hoe tof en interactief zou het zijn als je kleine, super toffe titels, kan ontdekken door de tip10 van de andere MM gebruikers.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

kappeuter wrote:

In principe zal die binnen een paar weken live gaan. Nog heel even geduld.

uhh er zou toch eerst een topic komen voor gebruikers om mee te denken enzo..?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De crew zal eerst de site testen en kijken of alle functionaliteiten en crewtools naar behoren werken.

Dat topic zal er nog wel komen en de feedback van gebruikers zal zeker worden gebruikt.

Het is helaas zo dat alles veel meer werk bleek dan de ontwikkelaars vooraf hadden ingeschat, dat is de reden dat het nog niet is gebeurd.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Er had even een vinkbaar hokje gestaan voor nieuwe weergave bij je persoonlijke instellingen niet? Ik had die nieuwe weergave eventjes aangezet en daarna maar weer snel teruggezet naar oude weergave, maar hokje is nu weg. Komt dat door mijn toggle actie, of is dat gewoon toevallig daarna weer weggehaald?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat was een ongelukkige actie dat die optie al te zien was en daarom is deze al snel weer weggehaald.

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Bij gebruik van 'privé-berichten' heb ik nu al verschillende keren meegemaakt dat ik een chat voer met een user en dat nadien die hele chat verdwijnt uit mijn mailbox zonder dat ik daar iets voor doe of ergens op klik. Vanmorgen nog verstuur ik een bericht, en wanneer ik 5 m later dat bericht wil checken, is het spoorloos. Doe ik iets verkeerd of waaraan ligt het?

Baldur

• 691 messages
  • 3072 votes

Uit nieuwsgierigheid; verdwijnen ook alle Black Mirror afleveringen die nu los zijn toegevoegd bij de samenvoeging?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Baldur

Nee dat blijft voorlopig zo staan, daar is momenteel namelijk geen simpele oplossing voor.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik had 6 januari nog met een screenshot aan de bel getrokken dat de zoekfunctie raar doet qua speelduur, maar dat is ondergesneeuwd in de shorts discussie denk ik.

Speelt nog steeds, als ik nu bijvoorbeeld zoek op films uit Turkije vanaf stemgemiddelde 3* en maximaal 30 minuten dan krijg ik dezelfde 517 resultaten als dat ik max 900 minuten zou nemen. Ist kaputt. gek genoeg is het me vanmiddag met een andere land wel weer gelukt. Zou het af en aan zijn?

en een 2e dingetje:

missl wrote:

Een idee: laat users zelf film nieuws toevoegen wat dan gekeurd word? Net als film toevoegen, misschien hebben we dan interessant nieuws.

Tot mijn verrassing zie ik die optie opeens onder 'film toevoegen' staan, als ik op mijn Profile pic klik. Is dat al wel de bedoeling Kapp?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

Jazeker. Dat is tijdens jouw afwezigheid geïntroduceerd.

Ik zoek nog even het nieuwsartikel op waar dit is toegelicht.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik kwam in dit topic als ik zoek op 'nieuws toevoegen' alleen de vraag van missl tegen namelijk, maar leuke toevoeging!

en heb je over die speelduur een idee?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Bobbejaantje wrote:

Bij gebruik van 'privé-berichten' heb ik nu al verschillende keren meegemaakt dat ik een chat voer met een user en dat nadien die hele chat verdwijnt uit mijn mailbox zonder dat ik daar iets voor doe of ergens op klik. Vanmorgen nog verstuur ik een bericht, en wanneer ik 5 m later dat bericht wil checken, is het spoorloos. Doe ik iets verkeerd of waaraan ligt het?

En ja, zonet is het me opnieuw overkomen. Ben ik de enige hier of ligt niemand er wakker van omdat pm niet de essentie is van een forum? Voor mij is het evenmin de essentie maar ... het blijft een vreemd zaakje.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Misschien niet het goede topic, maar deze regisseur staat dubbel

Lili Horváth

Lili Horvát

Volgens imdb is de spelling zonder h de juiste.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Thanks!

Bij deze samengevoegd:

Lili Horvát

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bobbejaantje wrote:

En ja, zonet is het me opnieuw overkomen. Ben ik de enige hier of ligt niemand er wakker van omdat pm niet de essentie is van een forum? Voor mij is het evenmin de essentie maar ... het blijft een vreemd zaakje.

Ja dat is knap vervelend.

Ik heb er nog niet meer klachten over gelezen, maar zoiets mag natuurlijk niet voor komen.

Ik geef het door aan de ontwikkelaars.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

kappeuter wrote:

De crew zal eerst de site testen en kijken of alle functionaliteiten en crewtools naar behoren werken.

Dat topic zal er nog wel komen en de feedback van gebruikers zal zeker worden gebruikt.

Het is helaas zo dat alles veel meer werk bleek dan de ontwikkelaars vooraf hadden ingeschat, dat is de reden dat het nog niet is gebeurd.

Leuk, goede vooruitzichten! Ik houd mij aanbevolen als beta-tester, ben erg benieuwd naar de veranderingen.

Spoelworm

• 326 messages
  • 63 votes

Ik geniet nog steeds van jullie site en ik wil geen azijnzeikerd zijn maar eh... Ik stoor me mateloos aan confrontaties als die in het laatste film nieuws de laatste tijd steeds weer opduiken , alwaar mensen toch wel een op dusdanige manier reageren dat het deze FILM site echt naar een bedenkelijk niveau begint te halen. Een voorbeeld zijn de reacties bij de het nieuws over de Serberbian film waar men het verkrachten van baby's geen probleem schijnt te vinden. Hier heb ik al eerder over geklaagd. Dit lokt reacties op die echt niet prettig leesvoer zijn. Deze zelfde gebruiker ,ik hoef hem of haar niet bij name te noemen, komt wederom met dergelijke onzin op de site in het film nieuws, wederom met een " Ik lach wanneer iemand wordt gemarteld, ik kijk graag naar echte onthoofdingen". Is dit normaal op een site waar men film bespreekt? Hoe men schijnbaar geniet van IS taferelen? Heel bot en ongevoelig.

Kan dit ter discussie worden gesteld aub . Als de meerderheid het prima vind dan zal ik me erbij neerleggen en me uitschrijven. Liever blijf ik nog genieten van leuke film praat. Maar dit verziekt de site. Voor mij in ieder geval.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.