• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Ik zou graag mijn berichten willen verwijderen, maar ik heb tot nu toe niet kunnen ontdekken hoe dat moet doen. Weet iemand hoe dat moet?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is niet mogelijk.

Zie Bijdragen aan de site

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

kappeuter wrote:

Dat is helaas niet mogelijk.

Schrap 'helaas'.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ok, bij deze. Nog meer verzoeken?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Moet meermaals per dag opnieuw cookies weigeren, meer mensen last van? Lijkt ook iets veranderd te zijn aan de melding dus denk dat het met de overgang naar de nieuwe melding iets fout is gegaan

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dit probleem ervaar ik ook inderdaad.

3 2 1 cut

• 1064 messages
  • 98 votes

tijs.k wrote:

Moet meermaals per dag opnieuw cookies weigeren, meer mensen last van? Lijkt ook iets veranderd te zijn aan de melding dus denk dat het met de overgang naar de nieuwe melding iets fout is gegaan

Is zeker herkenbaar. Ik heb er ook al melding van gemaakt en toen werd mijn bericht meteen verplaatst naar Adds-reclame op de site enz...

Meteen een vraag aan dion.ollie: ik krijg steeds vaker de volgende melding op de site -> AccessDeniedAccess Denied580C9A5C80D46A95ZhNnSOu0VbjhDIFPqtFlhyXm/iK3fGMXFPO+zqw8RHLtJ35uGVWOTkqxqIg5X/7frUrXjCoz0/M=

Wat is dat ? En hoe kan ik het voortaan voorkomen dat dit niet meer op de site komt ? Ik bedoel, ik heb al allerlei wel/niet alles wel/niet ‘accepteren’ een aantal keren geprobeerd maar die cookie melding blijft komen. En dan die AccesDeniedAccess melding erachteraan.

??

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

3 2 1 cut wrote:

(quote)

Is zeker herkenbaar. Ik heb er ook al melding van gemaakt en toen werd mijn bericht meteen verplaatst naar Adds-reclame op de site enz...

Meteen een vraag aan dion.ollie: ik krijg steeds vaker de volgende melding op de site -> AccessDeniedAccess Denied580C9A5C80D46A95ZhNnSOu0VbjhDIFPqtFlhyXm/iK3fGMXFPO+zqw8RHLtJ35uGVWOTkqxqIg5X/7frUrXjCoz0/M=

Wat is dat ? En hoe kan ik het voortaan voorkomen dat dit niet meer op de site komt ? Ik bedoel, ik heb al allerlei wel/niet alles wel/niet ‘accepteren’ een aantal keren geprobeerd maar die cookie melding blijft komen. En dan die AccesDeniedAccess melding erachteraan.

??

Dat kun je denk ik hier vinden, die informatie daarover.

Flavio

• 4893 messages
  • 5224 votes

Ik zie bij quotes niet meer de naam van de user staan. Dasn staat er dus alleen "schreef" boven de quote.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Idem.

Niet prettig.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Flavio wrote:

Ik zie bij quotes niet meer de naam van de user staan. Dasn staat er dus alleen "schreef" boven de quote.

Ook last van. Behoorlijk vervelend.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als je erover hovert, dan kan je nog wel zien wie het was omdat er dan een schermpje wordt getoond alsof je over iemand zijn/haar username hovert maar inderdaad wel erg vervelend. dion.ollie maar eens taggen dan.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Metalfist wrote:

Als je erover hovert, dan kan je nog wel zien wie het was omdat er dan een schermpje wordt getoond alsof je over iemand zijn/haar username hovert maar inderdaad wel erg vervelend. dion.ollie maar eens taggen dan.

Dank je voor je tag. Ik heb dit doorgegeven aan de developers.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik had het gisteren al meteen na Flavio's melding doorgestuurd.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ik merk dat de cookiemeldingen bij elk bezoek aan MM (en misschien ook op de andere metersites) op de mobiele site zijn verdwenen. Ik weet niet wat er is opgelost, maar houden zo.

dvdcrusher

• 621 messages
  • 515 votes

In De Site > Algemeen > Zoekfunctie films:

Hallo

Ik krijg geen resultaten meer met de zoekfunctie naar de films, enkel met regisseurs

dvdcrusher

• 621 messages
  • 515 votes

probleem opgelost, dank u

• 22396 messages
  • 5068 votes

Reminder: Politieke discussies tolereren we nog steeds niet op Moviemeter, ook niet bij nieuwsberichten die zijdelings politiek getint zijn. Dat gaat ook niet veranderen. Dat soort reacties worden verwijderd. Er zijn andere plekken waar je dat online kan doen.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

starbright boy wrote:

Reminder: Politieke discussies tolereren we nog steeds niet op Moviemeter, ook niet bij nieuwsberichten die zijdelings politiek getint zijn. Dat gaat ook niet veranderen. Dat soort reacties worden verwijderd. Er zijn andere plekken waar je dat online kan doen.

Waarom geeft het beheer zelf niet het goede voorbeeld door simpelweg geen politieke berichten te plaatsen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Docu's over bv Jesse Klaver en Sigrid Kaag online laten zetten op deze site en dan eisen dat mensen er geen politieke mening mogen uiten. Ik vind het maar raar.

En ik begrijp ook niet waarom het nou zo vreselijk is dat mensen hun politieke mening daar even willen verkondigen. Sterker, het is in principe niet te doen om die mening niet te geven in de beoordeling.

Je mag op deze site wel over stripboeken, sport, bekende Nederlanders, reclame, het weer en muziek praten, maar politiek is dan iets totaal anders?

• 22396 messages
  • 5068 votes

Bij de films die je noemt zijn we ruimer, maar het moet wel met de film te maken hebben. Om als voorbeeld die film over Sigrid Kaag te nemen: Je kunt het over haar hebben met betrekking tot de film en bij voorkeur als je hem gezien hebt. Maar een discussie over het kabinetsbeleid doen we niet.

Ondanks dat het niet mag is de ervaring ook dat dat soort discussies heel snel ontsporen en dat er nogal snel een ruzie-achtige sfeer ontstaat. Het standpunt daarover is de laatste dagen onder een paar nieuwsberichten weer meerdere keren bevestigd.

Naar de nieuwsberichten wordt nog eens gekeken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

Bij de films die je noemt zijn we ruimer, maar het moet wel met de film te maken hebben. Om als voorbeeld die film over Sigrid Kaag te nemen: Je kunt het over haar hebben met betrekking tot de film en bij voorkeur als je hem gezien hebt. Maar een discussie over het kabinetsbeleid doen we niet.

Ondanks dat het niet mag is de ervaring ook dat dat soort discussies heel snel ontsporen en dat er nogal snel een ruzie-achtige sfeer ontstaat. Het standpunt daarover is de laatste dagen onder een paar nieuwsberichten weer meerdere keren bevestigd.

Naar de nieuwsberichten wordt nog eens gekeken.

Ik lees nauwelijks nieuwsberichten op MM, dus daar oordeel ik maar niet over. Maar wat is nou uit de hand lopen? 2 users die het oneens zijn en standpunten geven? Want dat is het enige wat er in dat Kaag topic gebeurde.

Houdt MM er ook rekening mee dat fora allang niet meer zo massaal worden bezocht als 10 jaar terug en dat je de aanwezige bezoekers ook een beetje in hun behoeften moet voorzien? Zolang mensen niet schelden op elkaar of helemaal doordraven, moet je toch gewoon kunnen zeggen welke partij je steunt of welke politicus je een vervelend persoon vind? Ik zie het verschil niet zo met bv sport of muziek wat wel mag. Ik hoef overigens geen politiektopic, maar als het onderwerp er eens op komt of een bepaalde docu komt online, dan moet die ruimte er wel kunnen zijn lijkt me. Dat Jordy die regel 20 jaar terug heeft bedacht wil toch niet zeggen dat je er nooit een andere draai aan mag geven als sitebeheer?

• 22396 messages
  • 5068 votes

Je weet niet inderdaad niet zo goed waarover je het hebt, dat blijkt wel. We zijn er juist door wat er de laatste tijd onder nieuwsberichten gebeurde weer flink op gewezen dat we het echt niet anders gaan doen. Het liep daar echt binnen een paar uur meerdere keren flink uit de hand en dan heb ik het niet over het uitwisselen van standpunten, maar juist ook over schelden en persoonlijke aanvallen. En dat is niet voor de eerste keer. De grenzen blijven zoals ze zijn. Bij films is het daarbij ook nog off-topic en onoverzichtelijk als het niet over de film gaat, want daar gaat het op deze site nog steeds over,

Mijn indruk uit reacties (en alerts) die we krijgen is dat heel veel gebruikers het juist op prijs stellen, ik vermoed veel meer als die wel de discussies willen,. Politiek is alomtegenwoordig, dit is juist in deze tijd ook een oase waar je er eens niet mee geconfronteerd wordt.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Bij de nieuwsberichten liep het inderdaad de spuigaten uit, goed dat daar nog even naar gekeken wordt. Ik neem aan dat je daarmee doelt op een heroverweging van hoe de crew en auteurs kunnen vermijden dat de incidenten van de afgelopen week zich herhalen? Bij een nieuwsbericht dat én cancelculture én Trump combineert had ik het overigens een klein wonder gevonden als er géén discussie was ontstaan, wanneer je de mogelijkheid te reageren biedt. Maar dat is voor de schrijvers ook nog wat aftasten, misschien.

starbright boy wrote:

dit is juist in deze tijd ook een oase waar je er eens niet mee geconfronteerd wordt.

Maar dat is het (nu) dus niet, het verschilde niet veel van YouTube of Facebook comments. Er hoeft maar een min of meer controversiële reactie of eentje die complete groepen schoffeert te komen, en het hek is van de dam. In de paar weken dat ik weer terug op MM ben ik al drie, vier keer in de reacties op artikelen op de voorpagina op (mijns inziens) best wel stuitende statements gelopen. Dingen waarvan ik dan (misschien tegen beter weten in) denk: 'dit kan hier niet onaangevochten blijven staan'. De eerste keer heb ik er braaf gewoon een melding van gemaakt en toen is de hele riedel comments ook verwijderd (zonder dat ik enige terugkoppeling heb gekregen, overigens). Maar 1-2 dagen later stond er weer zoiets enorm aanvallends. En 3 dagen later weer, vaak dezelfde user.

Ik heb daar erg moeite mee. Ik zou het het liefst apolitiek hebben hier, maar vind het moeilijk niet te reageren wanneer je toch meermaals met aanvallende politieke berichten wordt geconfronteerd. Beetje dit misschien, maar dat is voor mij toch een soort dilemma...

• 22396 messages
  • 5068 votes

Dat is precies de reden waarom ik het hier meld en we overleggen over de nieuwsberichten. Omdat het de laatste tijd meerdere keren echt goed fout ging. Dat wil jij niet en dat wil ik ook niet.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Zeker niet, en goed dat je dat doet.

Uiteraard lezen niet alle users die soms de lont in het kruidvat gooien dit topic, dus ik denk wel dat op dat gedrag aangesproken moet worden, wil het echt veranderen. Al snap ik dat het voor de crew heel irritant is om politieagentje te moeten spelen en wellicht nog weerwoord te krijgen ook.

Degene die reageert op flamebait of aanvallende berichten (ik bijvoorbeeld) draagt daar ook een verantwoordelijkheid in natuurlijk, al zie ik mezelf shit als die van de afgelopen dagen niet snel starten. Hoe dan ook zou ik er graag vanaf willen; dat is wel het laatste waarvoor ik hier kom

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Als we op een melding niet persoonlijk antwoorden, kan wel eens liggen aan het feit dat er meerdere meldingen voor hetzelfde onderwerp komen. Als we dan zo'n bericht aanpakken, verdwijnen de andere meldingen ook en kan het zijn dat we niet iedereen een antwoord hebben gegeven. Maar standaard laten we wel iets weten. Aan de persoon die het meldt en de persoon die het bericht heeft geschreven dat we hebben aangepast of verwijderd. Als je niets terug hoort is dat zeker niet bewust.

Met de crew zal er bekeken worden hoe zo'n 'vuurtjes' kunnen vermeden worden, zodat we minder moeten blussen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

Je weet niet inderdaad niet zo goed waarover je het hebt, dat blijkt wel. We zijn er juist door wat er de laatste tijd onder nieuwsberichten gebeurde weer flink op gewezen dat we het echt niet anders gaan doen. Het liep daar echt binnen een paar uur meerdere keren flink uit de hand en dan heb ik het niet over het uitwisselen van standpunten, maar juist ook over schelden en persoonlijke aanvallen. En dat is niet voor de eerste keer. De grenzen blijven zoals ze zijn. Bij films is het daarbij ook nog off-topic en onoverzichtelijk als het niet over de film gaat, want daar gaat het op deze site nog steeds over,

Mijn indruk uit reacties (en alerts) die we krijgen is dat heel veel gebruikers het juist op prijs stellen, ik vermoed veel meer als die wel de discussies willen,. Politiek is alomtegenwoordig, dit is juist in deze tijd ook een oase waar je er eens niet mee geconfronteerd wordt.

Nou, dan laat je die politieke nieuwsberichten weg. Ik baseer het op de topics op deze site waar de politiek in voor komt en daar valt het reuze mee, maar halen jullie de boel net zo goed weg. Dat er wat meldingen binnen komen bij jullie zegt me niks. Ik vermoed dat het gros van de bezoekers wel prima kan leven met een politiek discussie op het randje en die mensen laten natuurlijk niks van zich horen, maar jullie gebruiken die meldingen dan nu als tegenargument. Het is ook niet dat je bij Lord of the Rings een discussie over de PVV krijgt, maar in de topics waar het wel zou kunnen zoals zo'n Kaag topic zouden jullie best wat meer ruimte mogen geven in plaats van zo starrig aan 20 jaar oude regels vast houden. Moviemeter is ook wel geëvolueerd in die periode. En anders zou het veel verstandiger zijn om die docu's gewoon weg te houden van Moviemeter, dan heb je dat probleem niet meer. Tegenwoordig wordt er vrij breed van alles op deze site geplaatst, maar dan moet je ook rekening houden met veranderende reacties.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Het liep steeds vaker uit de hand, leek wel. Bij nieuwsberichten over Home Alone (Trump), Bruce Willis (is dat überhaupt nieuwswaardig), bij een bericht over het aanbod van Amazon (ging niet eens over het artikel zelf, maar over het stopzetten van een sociaal medium waarvan Amazon eigenaar is)...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.