• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ik ervaar momenteel weer gigantische problemen, dezelfde foutmeldingen die gisteren ook al zijn gemeld. Bij elke nieuwe pagina zelfs. Moet om de haverklap pagina vernieuwen. Betreft de volgende melding:

"If you are a visitor of this website:

Please try again in a few minutes.

If you are the owner of this website:

There is an issue between Cloudflare's cache and your origin web server. Cloudflare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page). Additional troubleshooting resources."

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

werkt hier als een zonnetje afgelopen uur, dus dat is wel gek.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb ook al twee dagen last van veel foutmeldingen en laadproblemen.

De beheerders zijn op de hoogte gesteld.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Het loopt de spuitgaten uit, vooral op de telefoon. Op de PC nog geen problemen ervaren maar op de telefoon moet ik soms pagina's wel drie of vier keer refreshen en dan kan ik pas mijn ding doen, frustrerend.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De beheerders zijn er druk mee bezig, maar het schijnt lastig te achterhalen zijn, ze ondervinden het probleem zelf niet.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Kunnen de foutcodes niet helpen? Die verschijnen bij mij elke minuut.

Error 520

Ray ID: 60b70c548ea7c837 • 2021-01-02 19:57:17 UTC

Web server is returning an unknown error

Error 520

Ray ID: 60b70deccb3f1ea5 • 2021-01-02 19:58:22 UTC

Error 520

Ray ID: 60b70fe02af90b3f • 2021-01-02 19:59:42 UTC

Hopelijk vinden de beheerders spoedig de oplossing.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ray ID: 60b71e01fca4dc4b • 2021-01-02 20:09:21 UTC

Is telkens een andere code ook.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pfff, ik word helemaal gek van die vastlopers met foutcodes. Niet alleen hier, maar ook op tvmeter. Aangezien die op hetzelfde moviemeter-domein zitten zal dat wel logisch zijn.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

De nieuwe versie van MM lost het wel op

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Wat vreemd. Heb afgelopen dagen nergens last van. En ook nog eens met wat browsers gewisseld (zowel op Android als PC: Chrome, Edge, Opera, Firefox en Vivaldi gebruikt).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Onderhond wrote:

De nieuwe versie van MM lost het wel op

*de beheerders zijn er mee bezig!!!!*

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Hier ook traag en fouten, niet werkbaar op dit moment

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Net als horizons zowel gisteren als vandaag nergens last van op PC en iPad, eigenlijk hele week niets gemerkt en toch best wat tijd op MM gespendeerd aangezien ik genoeg had in te halen.

Ik heb best wat technische kennis, maar niet heel veel van landelijk netwerkverkeer en site werking. Vraag me af hoe die gebruikers ervaring zo vreselijk kan verschillen...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

John Milton wrote:

Net als horizons zowel gisteren als vandaag nergens last van op PC en iPad, eigenlijk hele week niets gemerkt en toch best wat tijd op MM gespendeerd aangezien ik genoeg had in te halen.

Ik heb best wat technische kennis, maar niet heel veel van landelijk netwerkverkeer en site werking. Vraag me af hoe die gebruikers ervaring zo vreselijk kan verschillen...

Heb gemerkt dat de mobiele pagina en de laptoppagina verschillen. Met dat laatste heb ik geen problemen, op de telefoon wel. Al 2 dagen.

En als ik overigens nog mag zeuren, hebben de eigenaren wel eens niet ingelogd de mobiele site bezocht? De hele layout wordt compleet verpest door reclames, adds en nauwelijks of niet weg te klikken ellende. Echt vreselijk. Op je laptop heb je nog alternatieve opties, maar het kan toch niet dat je een kwartier moet scrollen voor je wat info kan vinden waar je de site voor bezoekt?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Op de telefoon keren de problemen constant terug, het ene moment heviger dan het andere. Kon wat eerder vanmorgen de site nog wel redelijk gebruiken, twee uur later liep ik weer constant te refreshen omdat de pagina eerst niks doet (hij lijkt dan wel bevroren) daarna is de hele layout weg en zie ik alleen maar tekst en daarna krijg ik een error melden, daarna weer refreshen en dan doet hij het pas weer.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Ik zag dat naast MUBI ook IFFR Unleashed 'dood' (leeg) is. Een suggestie zou zijn om die ook echt even weg te halen tot ze weer serieus worden bijgehouden. En misschien zijn er nog andere diensten waarvoor hetzelfde geldt, ik heb niet alles gecheckt.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Bij mij verergeren de problemen. Soms vijf foutmeldingen of meer in één minuut. MacOS Mojave en Firefox, laatste updates.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Zou het kunnen zijn dat het wissen van de cache en de cookies het probleem oplost? Ik heb vanmorgen dit gedaan en nu geen problemen meer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, werkt bij mij ook!

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

dion.ollie, MusicMeter ligt eruit, is dit bij jullie bekend?

Error 502 Ray ID: 60c5a87dade4423e • 2021-01-04 14:30:34 UTC

musicfriek

• 53 messages
  • 375 votes

Wou het net gaan melden, zit ik ineens op Movie Meter

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ah zie nu dat mijn bericht toch geplaatst is, MovieMeter klapte eruit toen ik op plaatste klikte. Sorry.

Wel apart inderdaad om ineens op een andere Metersite te belanden.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

herman78 wrote:

dion.ollie, MusicMeter ligt eruit, is dit bij jullie bekend?

Error 502 Ray ID: 60c5a87dade4423e • 2021-01-04 14:30:34 UTC

Die errors hebben we al het hele weekend last van, lees maar de bovenstaande berichten eens door. Zwaar irritant. Hopelijk word het snel verholpen.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Deze inderdaad vreselijk irritante errors hebben hoogstwaarschijnlijk te maken met de grote hoeveelheid verzamelde cookies. De developers zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat deze worden verwijderd, wat deze problemen zou moeten verhelpen.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Die errors hebben we al het hele weekend last van, lees maar de bovenstaande berichten eens door. Zwaar irritant. Hopelijk word het snel verholpen.

Probeer eens de cache en de cookies te wissen. Bij mij helpt dat.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Zou het kunnen zijn dat het wissen van de cache en de cookies het probleem oplost? Ik heb vanmorgen dit gedaan en nu geen problemen meer.

Ik weet niet of ik dat wel wil? Ben je dan niet gelijk ook al je opgeslagen wachtwoorden enz. kwijt? Dat heb ik liever niet...

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

narva77 wrote:

(quote)
Ik weet niet of ik dat wel wil? Ben je dan niet gelijk ook al je opgeslagen wachtwoorden enz. kwijt? Dat heb ik liever niet...

Zou niet moeten.

zoals je hier kunt zien in 4e plaatje (tabje advanced) kun je tegenwoordig meestal kiezen wat je verwijdert.

Ik heb zelf tegenwoordig ingesteld dat hij altijd de cookies verwijderd bij afsluiten en géén ww opslaat, en bij openen browser zwengel ik het masterpassword van LastPass (mijn wachtwoordmanager) aan en die vult waar nodig de ww in. Iedere site zijn eigen, unieke complexe ww. Werkt ook op android en iOS, had ik jaren eerder moeten doen.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Bedankt voor de tip John Milton, zal eens kijken of dat op Microsoft Edge ook werkt, heb als backup ook Chrome nog.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Dat zou misschien wel verklaren waarom ik zo weinig gedonder heb gehad de afgelopen week, omdat mijn browser cookies bij afsluiten verwijderd , trouwens.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Op mijn mobiel momenteel niet (IPhone, dus met IOS via Safari als browser), maar thuis op de PC...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.