• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

schumacher

• 4554 messages
  • 4257 votes

Ik post een tijd geleden een post over een film (uiteraard) waarbij ik in wat ik zie mijn mening geef, al maanden was er helemaal geen probleem. In mijn post ben ik geen discussie begonnen en ook niemand persoonlijk zitten aanvallen, het is een post zoals ik bij vele anderen doe, ik geef mijn mening over wat ik zie waarover gvdm die film gaat maar ik mag mijn mening niet posten omdat die niet in het kraam past van meerdere moderators hier die zich telkens opnieuw weggsteken achter het argument het is hier geen discussiedebat of forum terwijl mijn post dat helemaal niet was.

Opeens is er eens 1 onnozelaar die me persoonlijk zit aan te vallen, ik geef die post dan aan, het enige wat u moet doen is die zijn post wissen en daarmee is de kous af maar neen hoor, wie werd er hier weer aangevallen, yup, ik alweer. Want ik mag niet zeggen dat als ik dat zie, wat ik in de film ook zie dat ik vind dat abortus moord is. Dit is vrije meningsuiting ook en ik oordeel wat ik in die film heb gezien.

Op deze manier heeft die 1 idioot alweer z'n slag thuis gehaald, sommigen weten dat ze der toch weer hun zin in krijgen.

Sommige films gaan nu éénmaal over wat er ook in real life is, van mij mag iedereen daar zijn mening over geven, pak gewoon degene aan die niet op een normale manier kunnen reageren, meer moede niet doen ze. Wie niet een beetje normaal kan reageren pak je aan en niet steeds met dat excuus afkomen hoho maar dat kan wel eens reactie uitlokken.

Straks mag ik ook niet meer zeggen dat ik een film echt slecht vind want dat kan ook reactie uitlokken omdat een andere dat een hele goeie zou vinden. ttss.

Wat mis ik de tijd van 35j geleden, hoe alles zo snel kapot gemaakt is, echt niet te schatten.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

schumacher wrote:

Wat mis ik de tijd van 35j geleden, hoe alles zo snel kapot gemaakt is, echt niet te schatten.

Wat, bestond MovieMeter toen al?

Flavio

• 4893 messages
  • 5224 votes

Aantal off-topic berichten verwijderd. Dit topic is bedoeld voor feedback op de site, niet voor maatschappelijke discussies, daar zijn andere sites voor.

filmandmusic

• 3 messages
  • 0 votes

Waarom kan ik geen enkele film zoeken in de witte balk bovenaan? Ik type een film bv "halloween" en er zijn geen resultaten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nog maar eens onder de aandacht brengen dion.ollie:

Metalfist wrote:

Is het mogelijk dat het notificatiesysteem een beetje meer gefinetuned wordt? Ik heb bijvoorbeeld regisseur Tex Avery in mijn updates staan zodat ik weet wanneer er een nieuwe film van hem wordt toegevoegd. Als ik zelf een film van hem toevoeg, dan krijg ik daar uiteraard een notificatie van. Een beetje later krijg ik echter nogmaals een notificatie dat er een nieuwe film van Tex Avery is toegevoegd. Dat is een beetje stom aangezien ik namelijk degene ben die die film heeft toegevoegd.

Als het niet mogelijk is, ook goed natuurlijk, maar gewoon een respons zou wel tof zijn Zie ook andere vragen/opmerkingen in de laatste pagina zoals die van onder andere Kondoro0614 en L_T_B

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Metalfist wrote:

Nog maar eens onder de aandacht brengen dion.ollie:

(quote)
Als het niet mogelijk is, ook goed natuurlijk, maar gewoon een respons zou wel tof zijn Zie ook andere vragen/opmerkingen in de laatste pagina zoals die van onder andere Kondoro0614 en L_T_B

Ik kan uiteraard eens voorleggen bij de developers of deze wat beter afgesteld zou kunnen worden. Mocht dat mogelijk zijn, dan zal dit waarschijnlijk wel pas meegenomen worden op de nieuwe website. Ook de verbindingsproblemen met de server zouden dan opgelost moeten zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Allerlaatste herinnering:

Vandaag is de laatste dag om via deze link jouw persoonlijke top 10 door over het filmjaar 2020 in te voeren.

MovieMeter Top 100 2020 (+ persoonlijke top 10 2020 en floplijst)

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Macedonië heet vanaf nu Noord-Macedonië | NOS

Vorig jaar met een mod of crewlid even over gehad, maar is het niet tijd dat dit aangepast wordt op MM? Niet dat het heel belangrijk is, maar het zijn maar 27 films.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Dat mag idd nog aangepast worden. De films die na het uiteen vallen van Joegoslavië in Macedonië zijn gemaakt, kunnen gewoon onder het land “Macedonië” blijven vallen. Want dat was nu eenmaal de officiële naam van het land. Ik weet niet hoeveel films er sinds vorig jaar zijn uitgekomen, sinds Noord-Macedonië een feit is...?

Ik mis verder nog het “Russische Rijk” bv.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ja vanaf welke datum het dan officieel is, is wellicht ook nog een dingetje, al zijn het vermoedelijk niet enorm veel films nog (niet naar gezocht ook). Maar hij moet er iig tussen komen te staan zodat hij gekozen kan worden bij het toevoegen van nieuwe films van na feb 2019. Honeyland (2019) bijvoorbeeld valt met een Sundance première van januari 2019 nét voor de officiële naamswijziging, en die en andere films van die periode moeten natuurlijk inderdaad niet nu opeens Noord-Macedonië als land van herkomst krijgen. We zetten films uit West-Duitsland ook niet onder Duitsland.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik heb vandaag problemen met de site. Pagina's laden soms traag, zijn anders of ik krijg foutmeldingen.

Firefox en Mojave OS laatste updates.

vb: Error 520 Ray ID: 60ad2b7b8e8a9d36 • 2021-01-01 15:10:55 UTC

Web server is returning an unknown error

Wat er ook gebeurt is dat sommige afbeeldingen soms niet worden weergeven.

Dergelijke fouten gebeuren nu om de haverklap.

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

Jerusalema (2008) - MovieMeter.nl deze staat op Netflix, maar staat niet in de 'staat op Netflix' lijst

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Night's Watch wrote:

Jerusalema (2008) - MovieMeter.nl deze staat op Netflix, maar staat niet in de 'staat op Netflix' lijst

Staat volgens mij niet op Netflix, kan m in elk geval niet vinden

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Betreffende de foutmeldingen rapporteert Firefox:

If you are the owner of this website:

There is an issue between Cloudflare's cache and your origin web server. Cloudflare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page).

Error 520 Ray ID: 60ad7774ef480b53 • 2021-01-01 16:02:47 UTC

Error 520 Ray ID: 60ad79d03f460b63 • 2021-01-01 16:04:23 UTC

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Night's Watch wrote:

Niet in de war met Jeruzalem (2015) ?

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

Tonypulp wrote:

(quote)
Niet in de war met Jeruzalem (2015) ?

Nee, zoek maar eens op "Rapulana Seiphemo". (cc: tijs.k )

EDIT: Zou ik het niet doorhebben dat ik naar twee Amerikaanse studentes zit te kijken in plaats van Zuid-Afrikaanse Gansters?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

Als ik Rapulana Seiphemo zoek op Netflix dan staan die twee films naast elkaar.

EDIT: Je kunt ook zoeken op 'Ralph Ziman', de regisseur.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja maar hij is nog niet te zien. Kijk maar

Je kunt een melding instellen als hij wel te zien is.

Of jij moet VPN ingesteld hebben, maar wij gaan uit van het aanbod dat nu in Nederland beschikbaar is.

Staat hier ook duidelijk aangegeven

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/Netflix404.jpg

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

kappeuter wrote:

Ja maar hij is nog niet te zien. Kijk maar

Je kunt een melding instellen als hij wel te zien is.

Of jij moet VPN ingesteld hebben, maar wij gaan uit van het aanbod dat nu in Nederland beschikbaar is.

Ik ben er al achter denk ik, wellicht omdat ik Netflix in het Engels heb staan, nooit geweten dat dit nog verschil maakte wat betreft de content, excuus.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat schijnt inderdaad uit te maken. Al is het verschil mbt filmaanbod marginaal.

RTL Nieuws wrote:

Het filmaanbod op Netflix is minder afhankelijk van je taalinstellingen. Slechts 6 van de 2231 films zijn niet beschikbaar als een kijker kiest voor een andere taal dan Engels. Dat is slechts 0,3 procent van het totale filmaanbod.

Netflix-aanbod in Nederland groter als je taal op Engels zet | RTL Nieuws

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Betreffende de foutmeldingen rapporteert Firefox:

If you are the owner of this website:

There is an issue between Cloudflare's cache and your origin web server. Cloudflare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page).

Error 520 Ray ID: 60ad7774ef480b53 • 2021-01-01 16:02:47 UTC

Error 520 Ray ID: 60ad79d03f460b63 • 2021-01-01 16:04:23 UTC

Bedankt voor het melden.

Is inderdaad sinds vandaag een bij ons bekend probleem.

Ik heb dit vanmorgen aan de beheerders doorgegeven.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ging vandaag niet die nieuwe site online? Deadline was toch 01-01-21? Of heb ik weer wat gemist?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Op MM hebben we volgens mij nooit vermeld dat het 1 januari gelanceerd zou worden.

Het testen van de nieuwe site / integreren van de twee sites zal nog wat tijd vergen, dus heb nog even geduld.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

kappeuter wrote:

Op MM hebben we volgens mij nooit vermeld dat het 1 januari gelanceerd zou worden.

Ik zie inderdaad dit ik dit verkeerd heb gelezen, excuus.

badfans69

• 3962 messages
  • 6126 votes

Kondoro wrote:

Ging vandaag niet die nieuwe site online? Deadline was toch 01-01-21? Of heb ik weer wat gemist?

Nieuwe datum is 21-1-2100

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik denk dat het binnen 1 tot 2 maanden zal zijn.

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1197 votes

Is het een idee simpelweg een link naar whatsonmubi te maken ipv een lege/ niet bijgehouden on demand lijst op moviemeter?

Leeg= Overzicht van alle films van MUBI

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is wel een idee, maar het moet ook simpelweg gewoon werken het overzicht.

Er is een externe partij ingeschakeld die deze VOD problemen moet oplossen, en het zou nu een kwestie zijn de betreffende VOD-module er in te plaatsen.

Ik heb nogmaals gevraagd dit nu voor MUBI te doen en hopelijk wordt dan inderdaad het hele MUBI filmoverzicht getoond, niet alleen de nieuwe aanwas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.