- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Feature request:
Bij zoeken heb ik graag de sorteeroptie "aantal stemmen" aflopend, dus de film met de meeste stemmen bovenaan.
Wat wel werkt maar iets meer moeite kost is je zoekresultaten exporteren, dan wordt er een .csv bestand gemaakt dat te openen is in bijv. Excel. Hierin staan ook het aantal stemmen en daar kun je dan op sorteren.
Het is niet de meest snelle methode, dus een ingebouwde optie op de site zou zeker een stuk handiger zijn.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Gorro, het Filmoverzicht is standaard gesorteerd op populariteit. Is volgens mij een combinatie van waardering en aantal stemmen, maar komt over het algemeen redelijk in de buurt van een sortering op aantal stemmen.
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Gorro, het Filmoverzicht is standaard gesorteerd op populariteit. Is volgens mij een combinatie van waardering en aantal stemmen, maar komt over het algemeen redelijk in de buurt van een sortering op aantal stemmen.
Dat is voor nu wel een aardig alternatief inderdaad. Dank je! Ik kende die hele pagina nog niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
MovieMeter en TvMeter worden toch samengevoegd binnenkort.
Enig nieuws daarover? Gingen we in september/oktober al geen eerste preview krijgen?
Ik snap dat dit vervelend is, maar dit is helaas wat in doorgekregen heb. Wanneer de beta-versie van de samenvoeging achter de rug is, wordt MusicMeter bugtechnisch helemaal aangepakt.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Hulde aan de goede communicatie
Niks nieuws, was ook geen verassing meer dat we het via een omweg te horen krijgen.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Maar er zal vast wel weer een keer beterschap beloofd worden.....
Bepaalde dingen kunnen we het beste niet meer al te serieus nemen.
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Maar er zal vast wel weer een keer beterschap beloofd worden.....
Bepaalde dingen kunnen we het beste niet meer al te serieus nemen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Bij de film Freaks – Du Bist Eine von Uns (2020) is er wel een link naar de IMDb pagina, maar wordt de score niet meegenomen. Op het eerste zicht is dit de enige film waar dit ontbreekt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip.
De IMDb-link bleek gewijzigd. Hij linkte wel automatisch door naar de nieuwe pagina, maar ik denk dat doordat de oude IMDb-code er stond de data niet konden worden bijgehouden.
Ik heb dit nu verbeterd. Ik vermoed dat de score binnen een paar dagen alsnog getoond zal worden.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
https://i.imgur.com/pc9shg0.png
MM kan in de toekomst kijken?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Krijgt ook een wat lugubere bijklank zo. Leent zich wel als basis voor een horrormovie(meter).
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Zou ook handig zijn om te zien welke films je nog gaat bekijken. En wat je er van zal vinden. 
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Zou ook handig zijn om te zien welke films je nog gaat bekijken. En wat je er van zal vinden.
Haha ja zodat je ze eventueel niet meer hoeft te kijken als ze prut zijn
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Is er al definitief bekend of de profielstatistieken van MovieMeter en wat nu nog TV-meter is (dan denk ik aan aantal geziene titels/seizoenen, stemgemiddelde etc.) van elkaar gescheiden kunnen blijven in de nieuwe opzet? Zelfde geldt hopelijk voor toplijsten; dat er gewoon één serie-toplijst komt zoals die nu ook al gewoon bestaat, in plaats van dat de seizoenen onder de verschillende genres gemixt worden met filmtitels. Dat lijkt me namelijk vreselijk.
Ik zeg het maar subtiel, maar als de nieuwe weergave van de site begin 2021 wordt gepresenteerd zonder dat er van tevoren tenminste een aantal van de veranderingen zijn aangekondigd en/of toegelicht, zal dat vermoedelijk (terecht) weer tot een storm van reacties leiden van (met name) users die zich al eerder kritisch hebben uitgesproken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In je profiel ziet het er zo uit te zien:
Aantal stemmen: 3148
Stemmen op films: 3063
Stemmen op series: 85 seizoenen, van 34 series
Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien: 2350
Aantal berichten: 4659
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 827
Aantal toevoegingen: 23
Ja er komen gescheiden lijsten voor films en series.
Er komt onder 'Series' een toplijst te staan:
Top 100 beste series aller tijden
Bij films:
Top 250 beste films aller tijden
(en de overige bestaande toplijsten)
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Waarbij 'mijn lijsten' uit TV-Meter ook in je MM-profiel terechtkomen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja als het goed is wel.
Zo ziet het er dan uit:
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij films:
Zou toch mooi zijn als dat er komt. Vind het nog altijd fijn dat kortfilms eindelijk op de site kunnen maar iets meer onderscheiding (dus ook met aparte lijsten en aanduidingen in het profiel) lijkt me wel aangewezen.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Komt er ook een soort 'beta' periode voor ons als gebruikers zoals Jordi dat destijds ook deed toen de huidige layout uit kwam? Dat je alvast kan wennen aan de nieuwe site voordat die definitief is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij films:
En wat gaat er nu gebeuren met dubbele gebruikersnaam op de beide sites?
Ik hoop dat er nu wel een coulante houding richting de achterban gaat zijn qua gebruikersnaam aangezien users niet allemaal dezelfde namen op de 2 sites hebben?
Zou het trouwens niet handig/prettig zijn als leden zelf kunnen bepalen welke statistieken zichtbaar zijn in iemands profiel? Ik mis al jaren dat je je eigen profiel kan editten.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik hoop dat ik mijn TV-meter naam kan importeren en kan gebruiken, ben ik eindelijk van die cijfers af.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
En wat gaat er nu gebeuren met dubbele gebruikersnaam op de beide sites?
Ik hoop dat er nu wel een coulante houding richting de achterban gaat zijn qua gebruikersnaam aangezien users niet allemaal dezelfde namen op de 2 sites hebben?
Zou het trouwens niet handig/prettig zijn als leden zelf kunnen bepalen welke statistieken zichtbaar zijn in iemands profiel? Ik mis al jaren dat je je eigen profiel kan editten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Met alle respect, maar dat antwoord is te vaag en beantwoord mijn vragen helaas niet. Dat je met 1 naam door moet was me inderdaad bekend.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Met alle respect, maar dat antwoord is te vaag en beantwoord mijn vragen helaas niet. Dat je met 1 naam door moet was me inderdaad bekend.
Geen idee wat je met "coulant" bedoelt, eigenlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geen idee wat je met "coulant" bedoelt, eigenlijk. Dat klopt.
Coulant is welwillend, schappelijk, aangenaam. Dat er niet te moeilijk wordt gedaan en dat de mening van de users hopelijk ook belangrijk hierin gaat zijn. We weten allemaal hoe de crew denkt over naamsveranderingen op deze site, ondanks dat veel users daar wel behoefte aan hebben. Nu komt er een moment aan als je 2 sites samen voegt om misschien wat losser te handelen.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Coulant is welwillend, schappelijk, aangenaam. Dat er niet te moeilijk wordt gedaan en dat de mening van de users hopelijk ook belangrijk hierin gaat zijn.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ligt het aan mij of is de site zo nu en dan tergend langzaam?
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Ligt niet aan jou denk ik want hier ervaar ik dat nu ook
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.