- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Ads / reclame op de site
Ads / reclame op de site
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Een beetje empathie voor de mensen die de boel beheren en wat minder onbeholpen drama, zoals dreigen te vertrekken, zou best geapprecieerd worden.
Niemand die verder beweert dat je blij moet zijn met de problemen, maar een beetje normaal doen kan toch wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is wel jammer dat het onder Jordy meestal vrij lekker liep en nu sinds de overname geregeld voor geen meter qua stabiliteit, maar ook de nieuwe eigenaren zullen vast hun best doen en achter de schermen eraan werken. Iets betere communicatie mag je best wensen, maar dat gedreig met een vertrek (alsof ze dat nou erg vinden) is wel echt van kinderniveau.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Dat mensen niet of minder op MM willen komen mede omdat er veel problemen zijn, vind ik niet zo vreemd en kan ik wel begrijpen. Ik bedoel, er is ook een leven naast MM... en er zijn genoeg andere leuke dingen te doen. Waarom nog iets doen als er leukere dingen te doen zijn? MM is geen verplichting, tenzij je een crewmember bent, dan ligt het net een beetje anders.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Dat mensen niet of minder op MM willen komen mede omdat er veel problemen zijn, vind ik niet zo vreemd en kan ik wel begrijpen. Ik bedoel, er is ook een leven naast MM... en er zijn genoeg andere leuke dingen te doen. Waarom nog iets doen als er leukere dingen te doen zijn? MM is geen verplichting, tenzij je een crewmember bent, dan ligt het net een beetje anders.
Daar gaat het in dit geval niet over. Gang_Star zit duidelijk met een probleem, een probleem die duidelijk zijn plezier hindert hier op deze site. Iedereen heeft denk ik wel wat te doen naast MM.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Dit laatste dus... Er word hier beweerd dat ik dreig met uitschrijven. Dit is alleen een gedachte en zeer zeker geen dreigement. Een gedachte waar ik al vaker over heb nagedacht. In 99% van de gevallen ben ik aanwezig op moviemeter via mijn telefoon, waar ik constant last heb van het tot 3 maal toe aangekaarte probleem. En het is wel een stuk vaker dan 3x voorgekomen. Zou ik het elke keer hebben gemeld als dit probleem weer eens optrad, dan zou dit topic vol hebben gestaan met dezelfde berichten. Als ik op deze wijze geen plezier meer heb aan een site waar ik al ruim 13 en een half jaar al van lid ben en ik kaart problemen aan (in meerdere topics duidelijk leesbaar) waar totaal niks mee word gedaan, waarom zou ik dan hier dan nog tijd in steken? Via telefoon is het vaak genoeg onmogelijk om hier gebruik te maken van moviemeter.
Leuk dan ook die community hier. Als iemand problemen heeft dan maken we er gewoon een leuke grap van, die zelfs door crewleden worden geliked. Dan heeft iemand het over normaal doen, alsof dat normaal is. En dan nog crewleden notabene die een user gaan quoten en compleet voor lul zetten wat ook heel leuk word gevonden door de nodige users (ik noem een bart007bond situatie over the matrix als ik mij niet vergis) en een geralt of rivia die ook naar mijn idee vaak vreemd werd behandeld. Van normaal doen is er dus weinig sprake. Het kan wel offtopic zijn wat ik nu meld, maar so be it. Maar het moge duidelijk zijn dat er vaker wat 'minder normale dingen' hier gebeuren.
Dit is het laatste wat ik hier dan over te zeggen heb. Als de CL weer verder gaat, kom ik wel weer mijn voorspellingen doorgeven. Voor nu verder geen mm meer (al dan niet voorlopig).
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Gang_Star, ik snap je frustratie. Helaas is de duur van de oplossing buiten onze macht. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt. Als je hinder ervaart, en als dit zelfs reden voor je is om te vertrekken, dan is er nog de mogelijkheid een vrijwillige bijdrage te doen waarmee je het komend jaar een geheel advertentieloze MovieMeter hebt bij de instellingen van je account.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
dan is er nog de mogelijkheid een vrijwillige bijdrage te doen waarmee je het komend jaar een geheel advertentieloze MovieMeter hebt bij de instellingen van je account.
meter_fan: Momenteel staan er ads op de film detail paginas (net boven de trailers/onder de plot omschrijving), ook voor betalende gebruikers. Lijkt me niet helemaal de bedoeling 
Wouterlip90
-
- 1 messages
- 1008 votes
Ik kan de zoekfunctie niet meer gebruiken op mijn mobiel omdat er dan een eurojackpot ad naar voren komt die ik niet weg kan klikken. Super irritant.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ik kan de zoekfunctie niet meer gebruiken op mijn mobiel omdat er dan een eurojackpot ad naar voren komt die ik niet weg kan klikken. Super irritant.
Niet enkel op mobiel, ook op tablet
MindlessAssassin
-
- 496 messages
- 256 votes
Is dit een bug of gebruikt MM al jaren ads? Want die jackpot ad is wel echt héél hinderlijk. Ik kan MM niet eens gebruiken op mobiel atm. Iets meer communicatie zoals dat er aan word gewerkt zou fijn zijn.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Ook hier even een update. Het probleem omtrent de Euro jackpot-advertentie is bekend en er wordt inderdaad aan gewerkt om dit spoedig te verhelpen. Ik deel de mening dat dit onacceptabel is. Ik ervaar hier zelf ook behoorlijk wat hinder van.
interista2001
-
- 254 messages
- 3866 votes
Waarom wordt er in godsnaam zoveel reclame toegevoegd. Die eurojackpot slaat alles. Heb me er nooit echt druk om gemaakt, maar moviemeter begint nu toch echt zijn aantrekkelijkheid te verliezen
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Staat er nu ook al een reclameblok tussen de regisseur/acteurs en het plot?
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Staat er nu ook al een reclameblok tussen de regisseur/acteurs en het plot?
NicDB
-
- 2 messages
- 1 votes
Ik mis eigenlijk wel de bol.com ad. Is die verdwenen? Vond die super handig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik mis eigenlijk wel de bol.com ad. Is die verdwenen? Vond die super handig.
Bij welke film mis je die?
Ik zie de linkjes nog staan. Als je op Kopen klikt staan de links er ook nog, bijvoorbeeld:
NicDB
-
- 2 messages
- 1 votes
Bij welke film mis je die?
Ik zie de linkjes nog staan. Als je op Kopen klikt staan de links er ook nog, bijvoorbeeld:
Juist maar dat bedoel ik niet. Ik kreeg bij elke film net onder de poster een link naar bol.com met dezelfde film te zien. Nu is die verdwenen.
AniSter
-
- 2324 messages
- 1864 votes
Ik heb geen moeite met de reclame. er zal iets moeten zijn wat geld opbrengt.
Echter dat er door de hoogte van de reclame (aan de rechterkant) tussen mijn avatar en het veld waar ik mijn mening in moet vullen een grote leegte zit en ik daardoor niet eens meer het meningenveld volledig kan zien, vind ik wel heel erg bagger. Scroll ik dan naar beneden, om het meningenveld zichtbaar te maken, dan floept dat aan de bovenzijde uit beeld. Zet dan de reclame parallel aan het meningenveld!
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ik heb geen moeite met de reclame. er zal iets moeten zijn wat geld opbrengt.
Echter dat er door de hoogte van de reclame (aan de rechterkant) tussen mijn avatar en het veld waar ik mijn mening in moet vullen een grote leegte zit en ik daardoor niet eens meer het meningenveld volledig kan zien, vind ik wel heel erg bagger. Scroll ik dan naar beneden, om het meningenveld zichtbaar te maken, dan floept dat aan de bovenzijde uit beeld. Zet dan de reclame parallel aan het meningenveld!
Ik had vandaag bij herhaling hetzelfde. Wellicht een nieuw probleem want ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Pagina's helemaal volgeplemd met al dan niet verkapte advertenties. Ziedaar het nieuwe MovieMeter. Ik denk dat ik het hier voor gezien houd. Je kunt ook zonder deze site films kijken.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
ik snap dat de site geld nodig heeft maar mogen die reclames over slotmachines en trapliften alsjeblieft weg? Ik ben graag bereid om op relevante advertenties te klikken maar dit heeft echt geen zin.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Pagina's helemaal volgeplemd met al dan niet verkapte advertenties. Ziedaar het nieuwe MovieMeter. Ik denk dat ik het hier voor gezien houd. Je kunt ook zonder deze site films kijken.
Ik zou je het jammer vinden als je het voor gezien houd, want qua bepaalde jaren 60, 70 en 80 films, hebben we een klik met elkaar en inspireer je me ook om bepaalde films te gaan kijken, zoals nog enigszins recent "Le Lac des Morts Vivants (1981)"
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Ik zou je het jammer vinden als je het voor gezien houd, want qua bepaalde jaren 60, 70 en 80 films, hebben we een klik met elkaar en inspireer je me ook om bepaalde films te gaan kijken, zoals nog enigszins recent "Le Lac des Morts Vivants (1981)"
Je hebt natuurlijk gelijk. Toch vind ik het jammer dat de commercie ook hier doorslaat.