- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- banners en donaties / aanpassingen layout
banners en donaties / aanpassingen layout
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Yep. Naja, moet niet hè...
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik zeg niet dat het ga doen, maar waar zou je dan eventueel kunnen doneren?
Yep. Naja, moet niet hè...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Gast serieus, ga toch een eind weg. Wie ben jij dat ik verantwoording aan jou schuldig ben?
Laat Moviemafketel lekker blaten. Reageren op dergelijke non berichten is de moeite niet waard.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ja, ok, niks moet, maar is het niet logischer een soort korting te geven voor mensen die op beide sites reclamevrij willen blijven?
Zit wat in. Maar dat zal teveel gedoe zijn, denk ik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In principe wel, in eerste instantie. Als iemand echt niet kan leven met 2x 12,50 doneren dan moeten we nog maar even kijken wat we daar mee doen. Inderdaad een hoop gedoe om dat dat handmatig te moeten doorvoeren, dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jij bent al jaren lid, ik pas een jaar dus ik mag uiteraard gewoon mijn mening geven. En de banner tussen de berichten is toch weggehaald, dus ik red me nog wel even hier hoor.
Nou, een ruim jaar ben je dan al lid. Bezoek eens andere sites en vooral sites waar je kan posten. Kan er niet echt 1 meer noemen die geen reclamebanners heeft verwerkt in de lay out. Zolang het niet tussen de berichten door zit kan ik er prima mee leven.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
In principe wel, in eerste instantie. Als iemand echt niet kan leven met 2x 12,50 doneren dan moeten we nog maar even kijken wat we daar mee doen. Inderdaad een hoop gedoe om dat dat handmatig te moeten doorvoeren, dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Site is wel wat trager geworden ivm laden van de ad's.
En zijn deze gebaseerd op zoek gedrag, of is die mogelijkheid er voor de toekomst? Krijg steeds reclames voor handtassen en sushi. Moet van beide niets hebben. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Worden MuMe en GM ook massaal bezocht dan? Ik vind het zeker op GM aardig stil. Daar zou ik geen donatie voor willen betalen. MM is wat dat betreft een ander verhaal.
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Ajax heeft gelijk nu Jordy bedankt trouwens de banners tussen de berichten heeft vewijderd is het zelfde als iedere andere site.
Tegenwoordig vind je geen 1 site meer waar je dit niet tegen komt.
Jordy verdiendt trouwens respect door hem zitten we hier wel recensies en berichten te posten!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Worden MuMe en GM ook massaal bezocht dan? Ik vind het zeker op GM aardig stil. Daar zou ik geen donatie voor willen betalen. MM is wat dat betreft een ander verhaal.
Op MusicMeter komt dit ook. BoekMeter en GamesMeter kosten vrijwel niets omdat het dataverkeer daar heel erg veel kleiner is, nog geen procent van MovieMeter.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Krijg steeds reclames voor handtassen.
Ja, is op zoekgedrag. 
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
En zijn deze gebaseerd op zoek gedrag, of is die mogelijkheid er voor de toekomst? Krijg steeds reclames voor handtassen en sushi. Moet van beide niets hebben.
Eindelijk eens een leuke opmerking in dit topic! 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
De banners komen alleen op MoMe en MuMe, zoals Jordy meerdere malen heeft aangegeven. 
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Ik heb onder gelukkig pizza. 
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Raar ik heb een rechthoek die wat wit is gevuld 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Is het trouwens teveel gevraagd om alleen filmgerelateerde reclame te krijgen?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Misschien is het een goed om bannermeter te beginnen als ik jullie enthousiasme zo zie? 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik zie al een Knock-out aankomen: Wie heeft de vetste banner.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
All you can eat is back
vanaf 5$

Edit: MediaMarkt! 
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Pech jong ik heb lekker All you can eat 
edit:toch een film Beyond the steppes nog niet gezien!
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Misschien is het een goed om bannermeter te beginnen als ik jullie enthousiasme zo zie?
Ja misschien wel een goed idee de berichtjes blijven stroomen eigenlijk geeft het niet blijven we lekker bezig!
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Het waren inderdaad enkel de reclames tussen de berichten die stoorden. Fijn dat ze weg zijn. Maar ik denk eigenlijk niet dat er nu nog veel donaties zullen worden gedaan, en wat als er nou ook niet meer op de banners geklikt gaat worden dan voorheen werd gedaan?
edit; met een ''perma-ban'' -in positieve zin- van Feyenoord ben je eigenlijk al wel uit de zorgen. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vreselijk die banners. MM lay-out gaat dezelfde verkeerde kant uit als met 2dehands.nl. 
Gelukkig is er nog IMDb-oude lay-out als alternatief 
En met meer dan 2.300 toevoegingen en bijna evenzovele ingediende correcties denk ik genoeg gedoneerd te hebben voor MM. 
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Ok ik zit nog met een vraag stel dat je op de reclame van Mediamarkt klikt word Mm dan betaald?Of kunnen we zo ook blijven bestaan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar ik denk eigenlijk niet dat er nu nog veel donaties zullen worden gedaan
Dat geeft helemaal niets, de site moet gewoon draaiende kunnen blijven op basis van de reclame.
IceTigerGhost
-
- 673 messages
- 2743 votes
Al een grote opluchting dat die banners tussen de berichten weg zijn. Maar het wordt wel lachen als boven de film 'Super size me' ineens zo die reclame van hamburgers voor €5 te voorschijn komt.
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Dat geeft helemaal niets, de site moet gewoon draaiende kunnen blijven op basis van de reclame.
Dus als ik het goed begrijp moet je op reclame klikken voor de site te helpen?