- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- banners en donaties / aanpassingen layout
banners en donaties / aanpassingen layout
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Als "gebaar van goede wil" heb ik de reclame tussen de berichten bij de films weggehaald voor ingelogde personen.

Ik zal er niet meer over zeuren. Begrijp het verhaal van beide kanten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sneaky als in zoveel reclame dat je geen andere keus hebt dan te gaan betalen of uitschrijven.
Of gewoon accepteren dat er reclame staat. Drie keuzes, maar nog niet genoeg... voor niets gaat de zon op.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Als "gebaar van goede wil" heb ik de reclame tussen de berichten bij de films weggehaald voor ingelogde personen.
Is toch een stuk prettiger. Dat was het grootste probleem.
Dat andere sites het ook doen vind ik zelf geen argument, MovieMeter is juist erg uniek en heeft een erg fijn forum. Dan is het juist erg fijn dat het zich onderscheidt van de rest.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Allemaal dezelde soort sites, waarom dan niet allemaal dezelfde regels?
Op MusicMeter komt dit ook. BoekMeter en GamesMeter kosten vrijwel niets omdat het dataverkeer daar heel erg veel kleiner is, nog geen procent van MovieMeter.
flipsyde
-
- 858 messages
- 1712 votes
Prima Jordy, dat was het enige wat echt stoorde.
Ik ben er nu al aan gewend voor de rest, zal af en toe is op die banners klikken. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als ik 500 keer op die banner bovenaan klik is dat ook al 5 euro waard? 
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Dat is veel beter. Tenminste allemaal weer wat rustiger leesbaar. Om die bovenste en onderste zal ik niet gaan zitten zeiken want daar kan ik mee leven.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Bestaat de kans dat de site failliet gaat of is dat niet ter sprake? Dan zou ik depressief worden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Neig ik ook naar. Geld interesseert me geen poep, maar ik vind de reden erachter een beetje sneaky overkomen. Zeg gewoon ik wil vanaf nu geld gaan verdienen aan mijn website. Dat prijs ik, zou ik nu nog overmaken, maar deze opgedrongen manier bah. Niet eens extra opties die je krijgt als je betaalt. Ik vind het helemaal niks zo.
Wat een onzin. Het is allemaal aangekondigd en het gaat niet over geld verdienen maar om kosten te dekken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Best handig te weten dat je bij New Yorks pizzas er gratis Ben & Jerry bij krijgt 
Mij stoort het allemaal niet zo. Ben niet anders gewend van de meeste andere sites. Ik las wel net dat er vanmiddag ook banners tussen berichten stonden. Dat lijkt me wel irritant maar mooi dat dat wel weggehaald al is 
Verder vind ik hier veel ophef om niets terug. Sowieso, wat is nou 12,50 als eenmalige betaling als je die reclame zo vreselijk vind? En wil je niet betalen, dan valt het nog allemaal wel mee.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Niet altijd alles onzin noemen, kan ik niks mee. Je gaat niet in op dat er meer opties voor betalers zouden moeten komen dan alleen de banners weghalen. En als het puur kostendekkend bedoeld is zou ik graag het bedrag willen weten wat er aan het einde van 2011 binnen is gekomen.
Wel wat meer dan kostendekkend hoor.
en dat is ook prima, maar gewoon niet om de hete brei heen praten, dat is alles.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Ik vind et prima zo. Meer ruimte voor je berichten. Ik heb de vorige altijd al wat aan de smalle kant gevonden. En die reclame heb ik geen last van. Als het nodig is om de site in de lucht te houden heb ik er niks op tegen. Bovendien, voor maar 12,50 per jaar kun je ze wegkopen. Ik zeg: doen
.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik vind het ook best zo, zonder die banner tussen de berichten door bij films. Even wennen, dan zie je die banners niet meer. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Niet altijd alles onzin noemen, kan ik niks mee. Je gaat niet in op dat er meer opties voor betalers zouden moeten komen dan alleen de banners weghalen. En als het puur kostendekkend bedoeld is zou ik graag het bedrag willen weten wat er aan het einde van 2011 binnen is gekomen.
Wel wat meer dan kostendekkend hoor.
en dat is ook prima, maar gewoon niet om de hete brei heen praten, dat is alles.
Gast serieus, ga toch een eind weg. Wie ben jij dat ik verantwoording aan jou schuldig ben?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik begrijp eerlijk gezegd ook al de ophef niet. De site bestaat ondertussen al een jaar of 10 geloof ik en voor al die jaren heeft er nooit iemand iets moeten betalen, hoewel veel users (waaronder ikzelf ook) dagdagelijks zitten. Zelf is mijn smaak door de site ontzettend verbreed en wanneer er dan een verandering als deze erdoor komt is opeens het kot te klein omdat er een kleine bijdrage wordt gevraagd die dan zelfs helemaal nog niet verplicht is!
Neen, dan vindt ik het veel lulliger dat Rapidshare voor betaling een veel snellere downloadsneldheid aanbiedt terwijl je als free user een namiddagje uit kunt gaan eer er iets gedownload is. Om maar ergens mee te vergelijken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ok Jordy, zal gewoon als vee achter je aan lopen als je dat liever hebt.
Ik houd gewoon van eerlijkheid, dat is alles. Bedankt in ieder geval dat je dat gedoe tussen de berichten hebt weggehaald.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Tja, heel erg extreem prettig is die reclame natuurlijk niet, maar ik snap ook wel dat de site op deze manier blijft bestaan en zoveel last heb ik er echt niet van. Vind het wel erg prettig dat de site wat breder is geworden trouwens.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heey Jordy, ik zie nu iets wat echt niet kan. Feyenoord reclame bovenin de site...
Kan je die ad weghalen haha?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heey Jordy, ik zie nu iets wat echt niet kan. Feyenoord reclame bovenin de site...
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik was meteen om. Schitterend, die Feyenoord banner. Heb meteen een ballon gekocht.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ok Jordy, zal gewoon als vee achter je aan lopen als je dat liever hebt..
Beetje meer dankbaarheid naar de maker van de site die je al jaren met plezier bezoekt mag ook wel zeg.
Zo raar is het niet dat dit eens is ingevoerd. Met een kleine donatie ben je al van je irritaties af en anders gewoon niet zo zeuren.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Voor filmliefhebbers is deze site geweldig, en je hebt er enorm veel aan. Dan vind ik dat ook niet moet gaan zeuren als er reclame op de site komt om de kosten de dekken. Het valt me nog mee dat er 10 jaar zonder gedaan is. Bovendien, wat is nu 12,50 voor een heel jaar. Stelt toch geen drol voor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik schrijf me denk ik uit als die reclame blijft staan 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ok Jordy, zal gewoon als vee achter je aan lopen als je dat liever hebt.
Ik houd gewoon van eerlijkheid, dat is alles. Bedankt in ieder geval dat je dat gedoe tussen de berichten hebt weggehaald.
Volgens mij is hij hier altijd open en eerlijk over geweest. Ik vind je insinuaties behoorlijk laag moet ik zeggen. In die twee uur dat je nu aan het klagen bent had je die 12,50 ruim kunnen verdienen als jij je tijd nuttig had besteedt.
notnotfun
-
- 617 messages
- 0 votes
Die ads zijn toch gebaseerd op zoekgedrag
.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ach joh, Reppie heeft ook meteen zo'n ballon gekocht. En een pizza. Hij is lekker bezig. Het werkt vooralsnog perfect. 
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Ik zeg niet dat het ga doen, maar waar zou je dan eventueel kunnen doneren?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Op MusicMeter komt dit ook.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Beetje meer dankbaarheid naar de maker van de site die je al jaren met plezier bezoekt mag ook wel zeg.
Zo raar is het niet dat dit eens is ingevoerd. Met een kleine donatie ben je al van je irritaties af en anders gewoon niet zo zeuren.
Jij bent al jaren lid, ik pas een jaar dus ik mag uiteraard gewoon mijn mening geven. En de banner tussen de berichten is toch weggehaald, dus ik red me nog wel even hier hoor.