• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

banners en donaties / aanpassingen layout

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als deze hoeveelheid reclame inderdaad zo storend is dat mensen weglopen, dan heeft de site blijkbaar geen bestaansrecht en dan kunnen we de boel maar beter opheffen. Ik zie niet meer reclame dan op de meeste andere soortgelijke (grote) sites.

Ik ga in ieder geval echt niet uit eigen zak deze site bekostigen als mensen dat soms denken ("sorry schat, we kunnen niet op vakantie dit jaar!")

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wees gewoon eerlijk, vraag 5 ipv 12,50 zodat er meer mensen zullen betalen. 10 x 5 is meer dan 3 x 12,50 bij wijze van spreke.

Je weet dat dit er vreselijk uitziet en dat er zeker meer dan 30 mensen zullen doneren. Als je minder vraagt zullen dit er misschien zelfs honderden worden. Je laat mij in ieder geval geen andere keus dan te betalen of uit te schrijven. Dit is toch gewoon door de strot douwen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als jij je zin krijgt laat je me geen andere keuze dan de kosten uit eigen zak te betalen, of de boel op te heffen. Dat is toch gewoon door de strot douwen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zet die onzin gewoon op wat andere plekken. Die ene erboven kan ik mee leven,maar nu zit je rustig te scrollen en dan opeens die onzin ertussen. Nee, je had gewoon moeten zeggen mensen ik heb 5 euro per persoon nodig anders is de website over 2 maanden uit de lucht. Dit is vlees nog vis.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Je laat mij in ieder geval geen andere keus dan te betalen of uit te schrijven.

Ik zou voor uitschrijven gaan.

Betalen voor een gratis site is toch te zot!

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Dit is toch geen kwestie van ''reclame wel of niet kunnen zien''. Iedereen zag ze ook wel toen ze wat minder zichtbaar waren, dat ze nu zo prominent in beeld zijn zorgt voor meer ergenis dan dat er op geklikt wordt, denk ik.

Betreft geld, zijn er geen alternatieven? Lidmaatschapsgeld bijvoorbeeld. Ik denk dat je hier ook meer 'echte' filmliefhebbers meer krijgt dan de velen die een handvol films zien en onzin typen.

Betalen vind ik niet eens zo zeer het probleem, de manier waarop stoort me veel meer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moviemafketel wrote:

Zet die onzin gewoon op wat andere plekken. Die ene erboven kan ik mee leven,maar nu zit je rustig te scrollen en dan opeens die onzin ertussen. Nee, je had gewoon moeten zeggen mensen ik heb 5 euro per persoon nodig anders is de website over 2 maanden uit de lucht. Dit is vlees nog vis.

Sorry, maar ik moet helemaal niets.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Nee, maar waarom bijvoorbeeld 12,50....ik zou best elke maand een euro willen betalen. 12,50 heb ik (en waarschijnlijk veel anderen) geen zin in om te betalen. Of veel mensen kunnen zoiets niet betalen.

Ik zou gewoon net zoals Hyves doen met het goldmembership. Maandelijkse, drie-maandelijkse, half-jaarlijkse of jaarlijkse donatie. Met opbouwende korting.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bartt88 wrote:

Betreft geld, zijn er geen alternatieven? Lidmaatschapsgeld bijvoorbeeld.

Dat alternatief wordt toch juist nu geboden?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ach, er mooi is het niet, vooral die banners midden in een topic niet, dat hoeft van mij niet. Voor de rest kun je er wel moeilijk over doen, maar als het dit is of geen MM dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

moviemafketel wrote:

ben ik het mee eens. Die boven en zelfs die beneden zie je wel op meer sites en is niet verschrikkelijk storrend. Maar die schoenenreclame tussen de berichten is gewoon verschikkelijk. Ik denk in iedergeval dat je een dalende lijn in de aanmeldingen zal zien en een stijgende lijn in de uitschrijvingen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jordandejong wrote:

Ik denk in iedergeval dat je een dalende lijn in de aanmeldingen zal zien en een stijgende lijn in de uitschrijvingen.

Dan heffen we de boel op en ga ik andere dingen met m'n vrije tijd doen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Ik zou voor uitschrijven gaan.

Neig ik ook naar. Geld interesseert me geen poep, maar ik vind de reden erachter een beetje sneaky overkomen. Zeg gewoon ik wil vanaf nu geld gaan verdienen aan mijn website. Dat prijs ik, zou ik nu nog overmaken, maar deze opgedrongen manier bah. Niet eens extra opties die je krijgt als je betaalt. Ik vind het helemaal niks zo.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

rep_robert wrote:

Nee, maar waarom bijvoorbeeld 12,50....ik zou best elke maand een euro willen betalen. 12,50 heb ik (en waarschijnlijk veel anderen) geen zin in om te betalen. Of veel mensen kunnen zoiets niet betalen.

Ik zou gewoon net zoals Hyves doen met het goldmembership. Maandelijkse, drie-maandelijkse, half-jaarlijkse of jaarlijkse donatie. Met opbouwende korting.

Een euro per maand is helemaal vervelend.

Is er geen gulden middenweg? Die banner bovenin laten staan en nog een banner op een andere plek dan die boven het "te typen" bericht staat? Dat is de banner waar de meesten zich aan storen.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Wat een kinderachtig gedoe. Als je deze site regelmatig bezoekt is 12.50 per jaar toch helemaal niks voor een reclamevrije site? Jordy moet natuurlijk ook ergens geld vandaan halen om de kosten van de site te betalen. Verplaats jezelf maar eens in zijn situatie!

Raar ik heb aleen reclame onderaan en bovenaan.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Jordy wrote:

Dat alternatief wordt toch juist nu geboden?

''Gedwongen'' vind ik hier meer op z'n plaats.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik snap best dat je niet wil betalen, maar dat je je zo kan ergeren aan reclame vind ik onvoorstelbaar. Op bijna elke grote site zie je deze hoeveelheid reclame. Maar van MovieMeter wordt blijkbaar verwacht dat er elke nacht elfjes langskomen om geld in de brievenbus te gooien...

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

kobe bryant fan wrote:

Die middenin heb je volgensmij alleen bij de films en niet bij de topics.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

kobe bryant fan wrote:

Ik ook. Dus het wordt nog erger?

Naja, ik ga er maar vast aan wennen.

notnotfun

• 617 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Neig ik ook naar. Geld interesseert me geen poep, maar ik vind de reden erachter een beetje sneaky overkomen. Zeg gewoon ik wil vanaf nu geld gaan verdienen aan mijn website. Dat prijs ik, zou ik nu nog overmaken, maar deze opgedrongen manier bah. Niet eens extra opties die je krijgt als je betaalt. Ik vind het helemaal niks zo.

Sneaky hoe? Dit werd van te voren al aangekondigd + niemand verplicht je, hoe je het ook wendt of keert. Ik heb ABP nu uit staan en ik vind het allemaal wel meevallen. Zoals Jordy aangaf, bij de grotere sites is het niet anders. Kwestie van gewenning ook.

Jordy kan het al een paar jaar aan waarom is het nu opeens zo moeilijk om de site draaiende te houden?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

De oplossing voor Reinbo en anderen die het te breed vinden is control- Dan heb je hem weer terug (wel eerst doneren onder mijn profiel voor de tip )

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

jordandejong wrote:

(quote)

Die middenin heb je volgensmij alleen bij de films en niet bij de topics.

Ai ai ai, ik zie het. Dit werkt zo niet, het is inderdaad EUR 12,50 betalen of wegwezen.

Jammer dat er veel users weg zullen gaan, vanwege reclame.

notnotfun

• 617 messages
  • 0 votes

kobe bryant fan wrote:

Jordy kan het al een paar jaar aan waarom is het nu opeens zo moeilijk om de site draaiende te houden?

Vroeg ik me ook af idd. Zal wel iets met grotere (= duurdere) servers te maken hebben?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Sneaky als in zoveel reclame dat je geen andere keus hebt dan te gaan betalen of uitschrijven. Te opgedrongen.

Is er geen mogelijkheid om met een groot bedrijf in zee te gaan?

120000 potentiële klanten van de Free Record Shop-achtigen.

1 flinke banner bovenaan en klaar.

En gewoon de prijs naar 5 euro doen. Krijg je meer mensen over de streep die net wat minder vaste gebruikers zijn, maar toch geregeld langskomen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als "gebaar van goede wil" heb ik de reclame tussen de berichten bij de films weggehaald voor ingelogde personen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

notnotfun wrote:

(quote)

Vroeg ik me ook af idd. Zal wel iets met grotere (= duurdere) servers te maken hebben?

Ach, als er nu veel users weggaan, kan Jordy de oude server weer gebruiken en mag de reclame weer weg.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Maar van MovieMeter wordt blijkbaar verwacht dat er elke nacht elfjes langskomen om geld in de brievenbus te gooien...

Ik denk dat het ook een probleem is dat enkel MovieMeter hier de dupe van is. Het betalen is niet zo een groot probleem, maar het zou fijn zijn als je dat ook zou invoeren op MusicMeter, BoekMeter en GamesMeter.

Allemaal dezelde soort sites, waarom dan niet allemaal dezelfde regels?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.