- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- banners en donaties / aanpassingen layout
banners en donaties / aanpassingen layout
Wolfenstein
-
- 96 messages
- 0 votes
Fijn dat de banners tussen de berichten weg zijn, die veroorzaakten eigenlijk de meeste irritatie.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Is het mogelijk dat als je op een banner klikt dat deze dan in een nieuw scherm opent ipv dezelfde pagina?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Dat geeft helemaal niets, de site moet gewoon draaiende kunnen blijven op basis van de reclame.
Blijft toch een lastig verhaal. Nu is de reclame weer niet al te storend dus zullen de reclameklikken weer achterwege blijven. Overigens vind ik de banners tot op heden ook nog niet al te sterk gekozen. Die pizza en die bank. Zal er allebei niet snel op klikken. Dan heb je toch meer kans met mediamarkt en freerecordshop banners of niet?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@MMK:
http://www.moviemeter.nl/account/config/ Daar nieuw venster pakken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als ze storend in beeld komen ga je er toch niet automatisch meer op klikken?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Blijft toch een lastig verhaal. Nu is de reclame weer niet al te storend dus zullen de reclameklikken weer achterwege blijven. Overigens vind ik de banners tot op heden ook nog niet al te sterk gekozen. Die pizza en die bank. Zal er allebei niet snel op klikken. Dan heb je toch meer kans met mediamarkt en freerecordshop banners of niet?
Ik hoop dat dit een acceptabele tussenvorm is. Als er nu nog niet genoeg op geklikt wordt (dan bedoel ik blijvend, en niet alleen vandaag), dan moeten we helaas terug naar de irritante ads tussen de berichten. Maar laten we dit eens proberen.
Welke ads het meeste opleveren laat ik aan Google over, die hebben daar verstand van.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Staat al op in nieuw venster openen. Bij de banners opent die alleen wel in hetzelfde scherm.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Welke ads het meeste opleveren laat ik aan Google over, die hebben daar verstand van.
Blijkbaar niet, ik lust nu eenmaal echt geen sushi.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Staat al op in nieuw venster openen. Bij de banners opent die alleen wel in hetzelfde scherm.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kunt ook gewoon Shift of Ctrl inhouden met klikken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat is prima,maar ik bedoel meer dat je met een bijvoorbeeld met een bericht/recensie bezig bent en dan tussentijds denkt ach laat ik even kijken wat die banner inhoudt en dus erop klikt zonder shift ctrl. Klik en dan is je tekst weg? Of niet?
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Alles went... en ik wil ook wel iets betalen.
Na tien jaar de site nog up-to-date houden, vind ik netjes. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heb geen moeite met de nieuwe aanpassingen. Dat het breder is vind ik wel mooi, en ik stoor me niet aan de reclames zoals ze er nu bijstaan. Mochten ze toch weer tussen de berichten komen, dan betaal ik gewoon die 12.50, geen probleem. Prima zo Jordy 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Of de banners er nou tussen, boven, onder of aan de zijkan zitten (wat ik zelf veel beter had gevonden) maakt niet uit het blijft irritant en now way in hell dat ik ga betalen om ze een jaar niet te zien. Ik wacht af kijken of ik er aan kan wennen, zonder me eraan te storen (want ja ze zijn er pas net) maar als dat niet lukt zal ik denk ik snel weg zijn
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Kan het berichtvenster onderaan mee vergroot worden?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik heb gedoneerd omdat ik nu al bijna 7 jaar gratis gebruik heb kunnen maken van MovieMeter, en ik vind het het minste wat ik kan doen. Dat ik daardoor ook nog een mooie reclamevrije site krijg vind ik een bijkomend voordeel. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb er ook nog eens een man aan overgehouden. 
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Ik maak al jaren gebruik van Moviemeter en doe dan ook met veel plezier een donatie want zoals ze bij ons zeggen 'koken kost geld'. Keep up the good work Jordy!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Aangezien de Sint weer in het land is: mag ik even de Zeurpiet uithangen? 
Voor mijn gevoel is de site nu erg uit balans. Het voelt alsof ik nu naar rechts moet leunen om de berichten te lezen. De startpositie is uiteraard niet veranderd, maar de grote lege balk links zorgt voor dat effect. Ik weet dat het een rotklus is om het menu aan te passen, maar deze horizontaal maken (onder de header) zal dit 'probleem' oplossen. Hebben meerdere dit gevoel?
Nee, maar waarom bijvoorbeeld 12,50....ik zou best elke maand een euro willen betalen.

Als "gebaar van goede wil" heb ik de reclame tussen de berichten bij de films weggehaald voor ingelogde personen.

Ja misschien wel een goed idee de berichtjes blijven stroomen eigenlijk geeft het niet blijven we lekker bezig!
Dwejkk
-
- 301 messages
- 1884 votes
Dat de site breder is geworden is echt een pluspunt
.
Maar ik had een vraag: Bij de toplijsten op musicmeter (en ook hier) is er groot gat gekomen tussen het gemiddelde/het aantal stemmen en de rechterkant. Hoort dit? Mij lijkt het mooier als het aansluit zoals vroeger.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Lieve help kinderen, die onderste banner is zo afgrijselijk irritant 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je kan beter het nieuwste bericht bovenaan doen otherfool.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh jee ik wist niet eens dat dat kon 
Eens proberen dan maar...
edit: OK da's beter, thanks 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Nu de reclame tussen de berichten weg gehaald is, valt de rest van de banners wel mee. En ik vind het verbreedde uitzicht eigenlijk zo slecht nog niet. Ben al blij dat Jordy deze site na al die jaren nog steeds op een hoog niveau weet te houden. Knap!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Eensch! Ik leverde eerder een 'kritiekpuntje', maar een compliment is ook op zijn plaats! 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Heb je vandaag trouwens veel donaties ontvangen, Jordy? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zal binnenkort ook maar eens 12,50 storten. Is MM me zeker waard.