• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.556 votes
Profile

films op de Vlaamse tv

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ieperman wrote:

De films die op VT4 worden vertoond omstreeks 3u staan niet in het weekoverzicht?

Zijn er dan van die nachtfilms op VT4. Naar mijn weten is dat enkel op Vijftv.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ieperman wrote:

Even een opmerking. In het overzicht van vanavond worden er 2 films op hetzelfde ogenblik getoond op Vijftv? Eén daarvan hoort thuis op VT4. De films die op VT4 worden vertoond omstreeks 3u staan niet in het weekoverzicht?

Welke titels? VT4 zendt trouwens volgens mij geen nachtfilms uit (VijfTv en BBC wel)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Vanaf vandaag zend VT4 ook een nachttfilm uit. Vandaag is het dezelfde als op hun 'zusterzender' VijfTV. Morgen zijn het verschillende films geloof ik.

Edit; morgen is het op VT4 om 3u30 Barb Wire en op VijfTV om 3u00 3000 Miles To Graceland.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik moet echt eens een deftige programmagids gaan kopen denk ik... 3000 miles staat trouwens al wel in het overzicht.

Mocht iemand nog titels zien die er niet tussen staan, stuur mij gerust een PM want mijn gids zegt vaak 'nacht televisie' terwijl er wel degelijk films worden uitgezonden.

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

JDSsmetje wrote:

(quote)
Zijn er dan van die nachtfilms op VT4. Naar mijn weten is dat enkel op Vijftv.

Sinds deze week nu ook op VT4

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Ik moet echt eens een deftige programmagids gaan kopen denk ik... 3000 miles staat trouwens al wel in het overzicht.

Mocht iemand nog titels zien die er niet tussen staan, stuur mij gerust een PM want mijn gids zegt vaak 'nacht televisie' terwijl er wel degelijk films worden uitgezonden.

Of eens kijken op teletekst.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Of gewoon even op onderstaande sites:

Tv-gids op Zita - gratis online tv-gids met alle tv-programma's

http://www.mijn-tv-gids.be/

TV.be - je persoonlijke online TV-gids

Let wel, ik weet niet echt hoe betrouwbaar ze zijn, maar als je ze met elkaar vergelijkt zal je wel een volledig aanbod krijgen vermoed ik

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Blijkbaar geeft de gratis online versie van mijn programma gids wel de films weer en het betalende boekje niet

In ieder geval is er nog wat toegevoegd!

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

speedy23 wrote:

Vanaf vandaag zend VT4 ook een nachttfilm uit. Vandaag is het dezelfde als op hun 'zusterzender' VijfTV. Morgen zijn het verschillende films geloof ik.

Vandaag zijn het inderdaad wel dezelfde films op beide zenders. Maar niet volgens ons overzicht op Moviemeter. Daar tonen ze twee verschillende films op dezelfde zender.

Dit is geen kritiek en neem dit dus niet verkeerd op maar gewoon een opmerking.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Metalfist wrote:

Ik moet echt eens een deftige programmagids gaan kopen denk ik... 3000 miles staat trouwens al wel in het overzicht. .

Deze is redelijk betouwbaar.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dat is mijn gids De online versie is goed, de betalende versie dus niet.

Copycat stond dus eerst in de planning maar die blijkt te zijn vervangen door Out of Sight! VT4 en VijfTV zenden dus wel degelijk dezelfde film uit.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ik maakte mijn overzichten altijd met deze site. Al bij al redelijk betrouwbaar, en je weet het ook van een tijdje op voorhand. Aanrader!

P.S. Al die spam van Prime-zenders kan je wegwerken door zelf een account te maken en je tv-zenders zelf te kiezen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Niet ideaal voor mij. Onderandere TCM, MGM en Hallmark, de filmzenders ontbreken.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Je kan ook altijd de zondag kijken welke films klaar staan op welke zender.

Dat doe ik altijd.

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Persoonlijk gebruik ik volgende website: http://www.eurotv.com/index.cfm

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heb sinds kort de Humo, tot nu toe het beste

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Heb sinds kort de Humo, tot nu toe het beste

De nachtfilms van vandaag en morgen op VT4 en Vijftv staan niet in het overzicht.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Van vandaag klopte inderdaad maar Blue Rodeo van morgen staat toch in het overzicht. Betrayals staat gewoonweg niet op de site.

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Van vandaag klopte inderdaad maar Blue Rodeo van morgen staat toch in het overzicht. Betrayals staat gewoonweg niet op de site.

Ik zie Blue Rodeo niet staan in het overzicht Metalfist? De laatste film die er in staat voor zaterdag 6 November is The Ex die wordt uitgezonden op BBC.

Mijn excuses i.v.m. Betrayals die staat inderdaad niet op de site.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik vrees dat je slecht ziet want Blue Rodeo staat helemaal vanonder Zie ook de filmpagina zelf:

Blue Rodeo (1996)

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Ik vrees dat je slecht ziet want Blue Rodeo staat helemaal vanonder Zie ook de filmpagina zelf:

Blue Rodeo (1996)

Nu staat hij er inderdaad op maar gisteren wanneer ik het bericht poste nog niet. Zeker weten. Zal de volgende maal een printscreen nemen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik denk dat dat het beste is want van Blue Rodeo was ik erg zeker omdat het de eerste film was die ik toevoegde met de Humo

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Ik denk dat dat het beste is want van Blue Rodeo was ik erg zeker omdat het de eerste film was die ik toevoegde met de Humo

Oke, oke maar waar staat Intersection die straks tezien is op VT4? Weet dit namelijk omdat ik deze straks zal bekijken. Of zie ik weer niet goed?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Je zult wel weer niet goed gekeken hebben

Neen, ik heb hem blijkbaar gemist.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Vandaag stond Kickboxer niet in het overzicht. Foei Metalfist

Voor geïnteresseerden: hij is pas begonnen op 2BE.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Hier staat een foutje denk ik. Het lijkt me sterk dat dezelfde film op exact hetzelfde uur op 2 verschillende zenders uitgezonden wordt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb bij een paar duizend leden met een Belgisch e-mailadres, of een grote Belgische woonplaats, deze instelling aangepast zodat ze de Vlaamse zenders zien. Mocht dat voor iemand niet gewenst zijn dan is dit in het profiel weer aan te passen.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

JDSsmetje wrote:

Hier staat een foutje denk ik. Het lijkt me sterk dat dezelfde film op exact hetzelfde uur op 2 verschillende zenders uitgezonden wordt.

Staat zo ook vermeld op de websites/teletekstpagina's van beide zenders, zal dus wel juist zijn. Slechte programmatie kan je uiteraard wel verwachten van zo'n ***zenders .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

JDSsmetje wrote:

Heel normaal volgens mij.

VT4 en VijfTV zijn samen met de Nederlandse SBS 6, Net 5 en Veronica TV in 2007 ondergebracht in het Duitse ProSiebenSat.1 Media en werd met die overname de op een na grootste tv-groep van Europa met 48 tv-stations.

SBS Belgium NV

VT4 (film-, serie- en jongerenzender)

VIJFtv (televisie gericht op vrouwen)

C-More (video on demand)

Good Deal (kortingsbonnen en aanbiedingen op tv en internet)

SevenGames (Vlaamse versie)

Nederland

SBS Broadcasting BV

NET 5 (gericht op jongere vrouwen)

SBS 6 (amusements- en sportzender)

Veronica TV (mannelijke doelgroep)

Veronica Uitgeverij BV (uitgever van de TV-gidsen Veronica Magazine en TotaalTV, voorheen TVSatellite)

Veronica Digitaal / SBS Digitaal (internet)

Veronica Litho

SBS Productions BV (productiemaatschappij)

SBS Text

568 Entertainment VOF (50 %, merchandisebedrijf)

Verder is de groep nog actief in Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Hongarije, Bulgarije, Roemenië, Zweden, Finland en Griekenland.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.