• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

films op de Vlaamse tv

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoi,

Het is vanaf nu mogelijk om bij je persoonlijke instellingen aan te geven dat je wat betreft het tv-overzicht in Belgische zenders geinteresseerd bent, in plaats van de Nederlandse zenders. Je krijgt vervolgens films voorgeschoteld die in Vlaanderen "algemeen" beschikbaar zijn.

Er zijn nog niet (veel) tv-meldingen ingevoerd, hier wordt nog aan gewerkt, maar ik wilde dit vast activeren zodat de boel vast getest kan worden terwijl ik tijd heb om eventuele zaken op te lossen Als je deze instelling activeert zul je als het goed is nergens op de site meer verwijzingen naar bv. RTL4 of SBS6 moeten zien.

Hoor graag als je ergens fouten ziet.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ik zou heel graag de mogelijkheid hebben om beide opties aan te vinken, ik woon nl de helft van de week in Nederland en de andere in België ...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Vlaamse zenders alleen al is interessant. Maar ik denk dat je op deze site met de Franstalige Belgische zenders helemaal niet zal scoren.

Maar net als Quentin ben ik voorstander voor beide keuzes, van én Vlaamse én Nederlandse zenders. Vlamingen kijken dikwijls naar NL-kanalen hoor. Niet allemaal maar toch enkele.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Leuke toevoeging!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Voor de duidelijkheid, als je het "Belgische pakket" kiest krijg je ook gewoon nog de Nederlandse publieke zenders en BBC te zien, aangezien ik er van uit ga dat deze ook algemeen te ontvangen zijn in Vlaanderen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Metalfist wrote:

Leuke toevoeging!

Inderdaad!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zal voor de duidelijkheid de term Vlaanderen gebruiken ipv Belgie voor deze functionaliteit

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zouden onze Belgische vrienden ook zo goed voor de Nederlanders zorgen als mm Belgisch was?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy wrote:

ik zal voor de duidelijkheid de term Vlaanderen gebruiken ipv Belgie voor deze functionaliteit

Waarvoor oprechte dank.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Leuke toevoeging!

Inderdaad!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er ging iets fout bij het opslaan van deze instelling. Voor de mensen die dit hebben ingesteld, het kan zijn dat je dit nog een keer moet doen, excuus

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Dus als je alleen NL tv selecteert krijg je ook geen Canvas en één meer?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jawel, alleen geen VTM en Vijf en 2BE enzo

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ah oke, effe terugzetten dan. .

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Waarschijnlijk een domme vraag, maar: waar krijg je die films dan 'voorgeschoteld'?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Waarvoor oprechte dank.

Vlaams nationalist?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

doodah wrote:

Waarschijnlijk een domme vraag, maar: waar krijg je die films dan 'voorgeschoteld'?

bij het kopje "televisie" in het linkermenu

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

JDSsmetje wrote:

Vlaams nationalist?

Jawel. Is gekomen met de jaren wanbeleid die ik gezien heb.

Mijn Gedacht.

Desnoods zelfs zo.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ok, ik respecteer je mening.

Ikzelf sta er nogal neutraal tegenover omdat ik onvoldoende kennis heb over de voor- en nadelen van zo'n splitsing. Liever gewoon België, maar als het bestuur echt beter af is zonder Wallonië (wat ik betwijfel) heb ik er niets op tegen.

En dan om even op-topic te blijven. Zoals ik al zei, heel erg leuk dat het er komt, hopelijk wordt het in de toekomst ook nog uitgebreid naar Belgische bioscoop- en video releases. Heb trouwens eens in mijn archieven gekeken van "Het grote opmerkingen / feedback topic" en inderdaad:

JDSsmetje@23september2009 wrote:

Het zou wel handig zijn moest de site nog iets meer nut hebben voor de Belgen. Belgische bioscooprealises, videotheekrealises en films op Belgische stations. Ik en waarschijnlijk nog meer Vlaamse gebruikers willen zich daar wel voor inzetten. Nu maken we een overzicht in een forumtopic maar het lijkt me toch handiger als deze in bij het kopje 'op televisie' komt.

En voilà, het komt er nu, nogmaals bedankt!

Wanneer zal het eerste overzicht er trouwens ongeveer zijn?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als je de Belgische zenders nog niet ziet moet je misschien deze instelling even opnieuw aanvinken bij je instellingen. Er was eerder iets mis waardoor het niet onthouden werd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal binnenkort gaan proberen om aan de hand van het ip adres van bezoekers te bepalen of iemand uit Belgie komt, en als dat het geval is automatisch de Vlaamse tv-meldingen te laten zien. Tenzij in het profiel van de gebruikers anders is gekozen natuurlijk, maar in ieder geval voor niet ingelogde mensen lijkt me dat handig.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Jordy wrote:

Als je de Belgische zenders nog niet ziet moet je misschien deze instelling even opnieuw aanvinken bij je instellingen. Er was eerder iets mis waardoor het niet onthouden werd.

Gelukt! Prima! Ik dacht nog rap een laatste overzicht te maken voor dit weekend maar blijkbaar is dat niet meer nodig.

meurisse

• 65 messages
  • 1414 votes

Leuke optie die erbij komt, ik heb inmiddels de instelling al geswitcht.

Thx.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

meurisse wrote:

Leuke optie die erbij komt, ik heb inmiddels de instelling al geswitcht.

Thx.

Ik ook. Goeie bal Jordy

Blijkbaar heeft dat zagen dan toch gewerkt...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor onze Nederlandse vrienden is het zeuren i.p.v. zagen RD

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

als er niet zo gezeurd was had ik dit misschien een jaar geleden al geintroduceerd dat werkt bij mij meestal alleen averechts

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

LOL

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

speedy23 wrote:

Desnoods zelfs zo.

Voordeel zou zijn dat er dan niet meer gezaagd moet worden over aanvinken van Vlaanderen of Nederland hier op de site

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Even een opmerking. In het overzicht van vanavond worden er 2 films op hetzelfde ogenblik getoond op Vijftv? Eén daarvan hoort thuis op VT4. De films die op VT4 worden vertoond omstreeks 3u staan niet in het weekoverzicht?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.