- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- films op de Vlaamse tv
films op de Vlaamse tv
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Laat ze dan maar proberen.
Woestijnvis zal dan minder voor de VRT werken. Gevolg: minder dure programma's = goed voor de belastingbetaler
Denk jij, maar die dotaties staan vast hoor. En Woestijvis die geen programma's meer maakt, betekent waarschijnlijk opnieuw slechtere programma's voor de VRT, wat uitmond in een lager marktaandeel. Een nieuwe zender betekent ook een verdere versplintering en net nu er sprake is van een derde VRT-net. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Denk jij, maar die dotaties staan vast hoor. En Woestijvis die geen programma's meer maakt, betekent waarschijnlijk opnieuw slechtere programma's voor de VRT, wat uitmond in een lager marktaandeel. Een nieuwe zender betekent ook een verdere versplintering en net nu er sprake is van een derde VRT-net.
Eigenlijk kan me het geen zak schelen. Ik kijk toch haast nooit TV.
Enkel voor Het Journaal, Terzake en De Zevende Dag en... Basta! gaat mijn TV open.
Voortaan dan maar Basta! op VT4 bekijken, zeker?
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Het ging toen wel om de re-make van Rear Window
De originele Rear Window met James Stewart werd ook al eens getoond tijdens de nacht op VT4. Heb rechtstreeks nog enkele stukjes bekeken ervan.
Afgelopen weekend was Trapped uit 2002 met Kevin Bacon tezien tijdens de nacht op VT4. Allee toch volgens al de tv-gidsen. Ik zeg bijmezelf zal nog eens kijken ernaar en dan begon m'n met Trapped te tonen uit 2001. Een goedkoope B-film...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Soms klopt het inderdaad niet welke versie ze uitzenden. Dat met Rear Window heb ik toen ook opgehad maar het staat effectief wel zo in de gidsen...
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Soms klopt het inderdaad niet welke versie ze uitzenden. Dat met Rear Window heb ik toen ook opgehad maar het staat effectief wel zo in de gidsen...
Staat inderdaad zo in de tv-gidsen. Wel vervelend natuurlijk (heb dit zo al 3x meegemaakt) als je oftewel op blijft om rechtstreeks te kijken of hem opneemt en dan ziet dat het niet die film is die je wou zien...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
VT4 laat dan wel een paar fijne vermakelijke films zien, maar ik stoor me wel ontzettend aan die tijden. Altijd rond 3 uur 's nachts of later.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ja, inderdaad. Ik kijk eigenlijk nooit rechtstreeks naar een film op tv. Ik neem alles eerst op uit voorzorg. Kan je de film tenminste pauzeren wanneer er iemand belt of aan de deur staat en heb je ook geen last van een plots uitvallende kabel (zoals bij Telenet wel regelmatig eens gebeurt. KUTbedrijf...).
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het wordt de week van Hitchcock en ook van de onbekende, ik wist toch niet dat ze bestonden, sequels... Jammer dat ze geen Hitchcocks geven die ik nog niet heb
Heb praktisch alles op DVD maar een aantal mankeer ik nog
@Dragon: die uitvallende kabel is jammer genoeg niet alleen bij Telenet hoor...
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Uiteraard, was gewoon gefrustreerd omdat ik zag dat mijn opgenomen film er voor de zoveelste keer maar deels opstond
.
Wanneer ik met vrienden vergelijk die bij een andere distributeur zitten valt het toch op dat het bij mij vaker voorkomt, zeker de laatste maanden. Zelfde verhaal met Telenet internet...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb de laatste tijd ook al veel zever gehad met de mannen van Belgacom. Ze behandelen me alsof ik 80 jaar ben en niets van computers ken en als toppunt zei de man in kwestie na een halfuur: Meneer, ik denk dat u televisie kapot is en dat het probleem niet bij Belgacom ligt... Ik ben daar in een halve furie geschoten, een andere modem geëist en toen ze die brachten waren de problemen opgelost.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb al telefoon van in 1988, Internet van in 1999 en digitale tv van 9 september 2010, alles bij Belgacom en nog nooit heb ik enig probleem gehad. Een paar kleinigheden, maar die waren meteen opgelost, met een telefoontje of een mailtje. Eerlijk is eerlijk.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Weer twee totaal verschillende verhalen. Nog maar even afwachten dan... en films blijven kopen
.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Morgenavond een film van Peter DeLuise die zelf nog niet op moviemeter staat op VT4
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
The Trouble with Harry stond afgelopen nacht geprogrammeerd op VIJFTV maar die werd niet getoond. Geen film tezien maar wel Astrotv. 
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Afgelopen nacht recorder geprogrammeerd voor Internal Affairs op VIJFTV. Deze namiddag eens gekeken of ik hem helemaal heb. Zie ik dat ze deze film gewoonweg niet hebben uitgezonden. Recoder heeft dus 2 uur voor niks gedraaid. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
VIJFTV is gewoon een kutzender. Paar dagen geleden wou ik 's nachts zo een Hitchcock film opnemen, begint die film ineens een half uur eerder.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Blijkbaar gaan ze de hele Rocky-reeks uitzenden op VT4.
Vorige week 'Rocky (1976)', en deze week Rocky II.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Blijkbaar gaan ze de hele Rocky-reeks uitzenden op VT4.
Vorige week 'Rocky (1976)', en deze week Rocky II.
Ziet er inderdaad naar uit volgende week Rocky 3 op de buis. Zal vanavond eens zien naar Saw 3.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
komende weken twee sterke films. ( beiden op canvas )
27 Februari: Machuca
6 maart: Ali Zaoua
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
VIJFTV is gewoon een kutzender. Paar dagen geleden wou ik 's nachts zo een Hitchcock film opnemen, begint die film ineens een half uur eerder.
Erg vervelend ja. Shadow of Doubt is ondertussen ook al twee keer vertoond geweest, terwijl er iets anders aangegeven stond in de tv-gidsen. Al ben ik wel blij (en verrast) over het filmaanbod tegenwoordig van wijf-tv.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
komende weken twee sterke films. ( beiden op canvas )
27 Februari: Machuca
En vanavond Casa de Areia, waarvan ik denk dat het wel eens een topper zou kunnen zijn. Als je vergelijkt met imdb is hij op MM een beetje ondergewaardeerd. Ben benieuwd.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Mooi zo, wil ik al jaren zien.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Heavans Fall morgen geprogrammeerd op één om 23u40 staat niet in het tv-overzicht.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Staat wel in het overzicht hoor?
Ik zie hem er toch niet tussenstaan. Zou normaal tussen Broken Flowers en A Time to Kill moeten staan... http://www.moviemeter.nl/tv/full/
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vreemd want bij de film zelf staat hij er wel tussen.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Inn het overzicht voor morgen staat de Birthday Girl op 5TV om 3u30 alsook The Faculty om 3u30. 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Volgens mij is het filmoverzicht van vandaag zeker nog niet compleet. Zo is er vanavond ook The Constant Gardener op Vitaya!