• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

films op de Vlaamse tv

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

AGE-411 wrote:

Laat ze dan maar proberen.

Woestijnvis zal dan minder voor de VRT werken. Gevolg: minder dure programma's = goed voor de belastingbetaler

Denk jij, maar die dotaties staan vast hoor. En Woestijvis die geen programma's meer maakt, betekent waarschijnlijk opnieuw slechtere programma's voor de VRT, wat uitmond in een lager marktaandeel. Een nieuwe zender betekent ook een verdere versplintering en net nu er sprake is van een derde VRT-net.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Denk jij, maar die dotaties staan vast hoor. En Woestijvis die geen programma's meer maakt, betekent waarschijnlijk opnieuw slechtere programma's voor de VRT, wat uitmond in een lager marktaandeel. Een nieuwe zender betekent ook een verdere versplintering en net nu er sprake is van een derde VRT-net.

Eigenlijk kan me het geen zak schelen. Ik kijk toch haast nooit TV.

Enkel voor Het Journaal, Terzake en De Zevende Dag en... Basta! gaat mijn TV open.

Voortaan dan maar Basta! op VT4 bekijken, zeker?

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Het ging toen wel om de re-make van Rear Window

De originele Rear Window met James Stewart werd ook al eens getoond tijdens de nacht op VT4. Heb rechtstreeks nog enkele stukjes bekeken ervan.

Afgelopen weekend was Trapped uit 2002 met Kevin Bacon tezien tijdens de nacht op VT4. Allee toch volgens al de tv-gidsen. Ik zeg bijmezelf zal nog eens kijken ernaar en dan begon m'n met Trapped te tonen uit 2001. Een goedkoope B-film...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Soms klopt het inderdaad niet welke versie ze uitzenden. Dat met Rear Window heb ik toen ook opgehad maar het staat effectief wel zo in de gidsen...

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Soms klopt het inderdaad niet welke versie ze uitzenden. Dat met Rear Window heb ik toen ook opgehad maar het staat effectief wel zo in de gidsen...

Staat inderdaad zo in de tv-gidsen. Wel vervelend natuurlijk (heb dit zo al 3x meegemaakt) als je oftewel op blijft om rechtstreeks te kijken of hem opneemt en dan ziet dat het niet die film is die je wou zien...

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

VT4 laat dan wel een paar fijne vermakelijke films zien, maar ik stoor me wel ontzettend aan die tijden. Altijd rond 3 uur 's nachts of later.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Gewoon opnemen. Simpel als bonjour.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Ja, inderdaad. Ik kijk eigenlijk nooit rechtstreeks naar een film op tv. Ik neem alles eerst op uit voorzorg. Kan je de film tenminste pauzeren wanneer er iemand belt of aan de deur staat en heb je ook geen last van een plots uitvallende kabel (zoals bij Telenet wel regelmatig eens gebeurt. KUTbedrijf...).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het wordt de week van Hitchcock en ook van de onbekende, ik wist toch niet dat ze bestonden, sequels... Jammer dat ze geen Hitchcocks geven die ik nog niet heb Heb praktisch alles op DVD maar een aantal mankeer ik nog

@Dragon: die uitvallende kabel is jammer genoeg niet alleen bij Telenet hoor...

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Uiteraard, was gewoon gefrustreerd omdat ik zag dat mijn opgenomen film er voor de zoveelste keer maar deels opstond .

Wanneer ik met vrienden vergelijk die bij een andere distributeur zitten valt het toch op dat het bij mij vaker voorkomt, zeker de laatste maanden. Zelfde verhaal met Telenet internet...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb de laatste tijd ook al veel zever gehad met de mannen van Belgacom. Ze behandelen me alsof ik 80 jaar ben en niets van computers ken en als toppunt zei de man in kwestie na een halfuur: Meneer, ik denk dat u televisie kapot is en dat het probleem niet bij Belgacom ligt... Ik ben daar in een halve furie geschoten, een andere modem geëist en toen ze die brachten waren de problemen opgelost.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb al telefoon van in 1988, Internet van in 1999 en digitale tv van 9 september 2010, alles bij Belgacom en nog nooit heb ik enig probleem gehad. Een paar kleinigheden, maar die waren meteen opgelost, met een telefoontje of een mailtje. Eerlijk is eerlijk.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Weer twee totaal verschillende verhalen. Nog maar even afwachten dan... en films blijven kopen .

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Morgenavond een film van Peter DeLuise die zelf nog niet op moviemeter staat op VT4

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

The Trouble with Harry stond afgelopen nacht geprogrammeerd op VIJFTV maar die werd niet getoond. Geen film tezien maar wel Astrotv.

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Afgelopen nacht recorder geprogrammeerd voor Internal Affairs op VIJFTV. Deze namiddag eens gekeken of ik hem helemaal heb. Zie ik dat ze deze film gewoonweg niet hebben uitgezonden. Recoder heeft dus 2 uur voor niks gedraaid.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

VIJFTV is gewoon een kutzender. Paar dagen geleden wou ik 's nachts zo een Hitchcock film opnemen, begint die film ineens een half uur eerder.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Blijkbaar gaan ze de hele Rocky-reeks uitzenden op VT4.

Vorige week 'Rocky (1976)', en deze week Rocky II.

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

AGE-411 wrote:

Blijkbaar gaan ze de hele Rocky-reeks uitzenden op VT4.

Vorige week 'Rocky (1976)', en deze week Rocky II.

Ziet er inderdaad naar uit volgende week Rocky 3 op de buis. Zal vanavond eens zien naar Saw 3.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

komende weken twee sterke films. ( beiden op canvas )

27 Februari: Machuca

6 maart: Ali Zaoua

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Nomak wrote:

VIJFTV is gewoon een kutzender. Paar dagen geleden wou ik 's nachts zo een Hitchcock film opnemen, begint die film ineens een half uur eerder.

Erg vervelend ja. Shadow of Doubt is ondertussen ook al twee keer vertoond geweest, terwijl er iets anders aangegeven stond in de tv-gidsen. Al ben ik wel blij (en verrast) over het filmaanbod tegenwoordig van wijf-tv.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

dimi303 wrote:

komende weken twee sterke films. ( beiden op canvas )

27 Februari: Machuca

En vanavond Casa de Areia, waarvan ik denk dat het wel eens een topper zou kunnen zijn. Als je vergelijkt met imdb is hij op MM een beetje ondergewaardeerd. Ben benieuwd.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

dimi303 wrote:

Mooi zo, wil ik al jaren zien.

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Heavans Fall morgen geprogrammeerd op één om 23u40 staat niet in het tv-overzicht.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Staat wel in het overzicht hoor?

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Metalfist wrote:

Staat wel in het overzicht hoor?

Ik zie hem er toch niet tussenstaan. Zou normaal tussen Broken Flowers en A Time to Kill moeten staan... http://www.moviemeter.nl/tv/full/

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vreemd want bij de film zelf staat hij er wel tussen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ali Zaoua.

Ieperman

• 527 messages
  • 1934 votes

Inn het overzicht voor morgen staat de Birthday Girl op 5TV om 3u30 alsook The Faculty om 3u30.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Volgens mij is het filmoverzicht van vandaag zeker nog niet compleet. Zo is er vanavond ook The Constant Gardener op Vitaya!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.