• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

MusicMeter.nl

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Godver, ik moet ook een weekend weg met familie. Mijn oma is 65 geworden, moeten de hele familie weer mee. En ik heb het al zo druk. Ik ga voor mezelf bidden dat ze daar bij dat huisje ook een internetverbinding hebben. Anders trek het gewoon niet meer.

Ik moet ook nog alle release data regelen. Help, ik kan het anders niet meer aan.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Nick Kang.......... U draaft door

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

weet ik, heb een nieuwe verslaving gekregen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Kos is eigenlijk best blij

FeZ

• 460 messages
  • 3170 votes

Nick Kang wrote:

weet ik, heb een nieuwe verslaving gekregen.

ach, het houdt je van de straat

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

Zachery Glass schreef:

Nou - ik heb me echt geamuseerd met het toevoegen. Ik heb ontdekt dat ik snel oud aan het worden ben En ik ben erachter gekomen dat mijn cd's me nog steeds gelukkig maken.

En jij bent 'pas' 23, kun je nagaan hoe dat is als je 38 bent (zoals ik)

Oh - en allemaal bedankt voor de prachtige samenwerking, mensen

Jij ook bedankt, het ging, toen de server het nog toeliet, heel soepel. Ik had soms het gevoel dat albums rechtstreeks de site opgingen. En, het is inderdaad verslavend.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

jester schreef:

(quote)

En jij bent 'pas' 23, kun je nagaan hoe dat is als je 38 bent (zoals ik

(afbeelding) Ik ben er al 47, zucht...

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Nick Kang wrote:

Ben wel blij dat Jordy echt een grens maakt van wat wel en niet mag.

Das precies de reden waarom ik er vanaf volgende week niet meer zo veel bij zal zijn als deze week. Have fun guys!

Die regeling die nu getroffen is... tja. Ik heb het er maar niet meer over.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

tovenaar wrote:

Regeling ? Wat voor regeling ?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Over 12 inches en EP's. Nothing to be afraid of Donny.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

12 inch and Extralarge Penises ?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Yep .

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

wat is de nieuwe regeling geworden?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Een EP is een EP als dat erachter staat op het hoesje ofzo.

Echter, in de dance wereld is EP een volstrekt inhoudsloos begrip, veel labels plakken gewoon voor de grap ergens EP achter. Zo zou dus de helft van een dergelijk label wel toegevoegd mogen worden en de andere helft niet, alleen omdat er EP achter staat.... Maar misschien moeten we die discussie hier maar niet meer verder voeren, maar op MusicMeter.

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

tovenaar schreef:

(quote)

Das precies de reden waarom ik er vanaf volgende week niet meer zo veel bij zal zijn als deze week. Have fun guys!

Ga je stoppen als moderator dan? Beters ff van niet, vond het wel gezellig op Musicmeter.

Nick Kang wrote:

Ik moet in ieder geval een paar sites hebben die informatie bezitten van CD's die nog niet zijn uitgekomen. Als iemand daar iets van afweet dan moeten ze dat maar even in dit topic melden.

is dit wat?

url

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kijk, samen met de FRS-site zijn we zo al een heel eind op weg om in ieder geval al vast de grote releases te kunnen doen, top!

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ik moet ook nog dingen als tracklijsten kunnen vinden. Dat wordt wel een beetje lastig. Ook plaatjes van de albums moeten er het liefst bij.

Edit :Ik ben echt hopeloos op zoek naar sites met een grote database aan tracklijsten. Een soort IMDB, maar dan met muziek. En dan niet allmusic.com, want die heeft niet de nieuwste albums in hun database staan. Zou iemand kunnen helpen om een site te vinden?

Alvast bedankt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Van albums die nog moeten komen moeten we, denk ik, als uitzondering voor de release-data man/vrouw maar een mogelijkheid maken om de tracklisting nog maar even over te slaan.

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ik kan waarschijnlijk wel voor de plaatjes zorgen doordat sites als vanleest het als preorder op zetten. Maar tracklists kan ik nergens vinden.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

probeer www.cdon.nl eens... hier staan de meeste tracklists compleet op.

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Ik word wel erg benieuw naar musicmeter maar ik snap dat jullie de link willen geheim houden voor even , lijkt me echt super, de site. Nog veel succes iedereen !

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ja geheim, de tijdelijke server waar de site draaide trok het niet helemaal, dus tot de site kan verhuizen naar de server waar MovieMeter nu ook op draait is ie weer offline. De planning is btw dat de deels door jullie gefinancieerde nieuwe hardware komend weekend in gebruik genomen gaat worden, geloof ik.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Jordy wrote:

Nou ja geheim, de tijdelijke server waar de site draaide trok het niet helemaal,

Waar lag dat eigenlijk aan? Het aantal mensen op de site of de database?

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Agony wrote:

probeer www.cdon.nl eens... hier staan de meeste tracklists compleet op.

Agony, ik heb zowat de halve releaselijst bekeken van freerecordshop. En ik ben toto de conclusie gekomen dat je mij een heel end op weg hebt geholpen.

Bedankt!!!

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ik moet dan alleen nog een beetje rondzoeken op het net voor redelijke plaatjes. Die van CDON zijn te lelijk als je ze vergroot naar 200 bij 200 pixels.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

dus tot de site kan verhuizen naar de server waar MovieMeter nu ook op draait is ie weer offline. De planning is btw dat de deels door jullie gefinancieerde nieuwe hardware komend weekend in gebruik genomen gaat worden, geloof ik.

Zeg, ik heb toch niet Musicmeter gesponsord he ? Als MM te traag wordt kan Musicmeter er toch af ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Daar heb je een punt.

RolfWolf

• 1016 messages
  • 1230 votes

Is MusicMeter al in de lucht? Zo ja, wat is dan de url?

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Zeg, ik heb toch niet Musicmeter gesponsord he ?

Nee hè?!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.