• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

MusicMeter.nl

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

haha

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Echt een jedi mind-trick hier hoor

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

Great minds think alike !

rzasa

• 396 messages
  • 159 votes

Wellicht Pet Sounds? Danwel The Stone Roses.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Jordy wrote:

Voor een danceliefhebber is het modden van een rockdiscussie misschien moeilijk.

Wil jij wel eens effe je waffel houden, langharig tuig!

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

Phooze schreef:

(quote)
Omdat muziek overal om je heen is? Omdat het toegangkelijker is? Omdat iedere puber naar tmf kijkt? Kortom: meer users, meer smaken, meer discussies.

wil niet zeggen dat ze dan ook de behoefte hebben om overal op te stemmen en of ze de site uberhaupt vinden! tmf is overal, maar de bioscoop zit ook altijd vol, dus of het nu zoveel uitmaakt, ik weet het niet.

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

Ik was eigenlijk niet van plan te reageren hier- als ik eenmaal begin, is er geen eind aan, haha.

Leuk, dat musicmeter. Wel kan ik me voorstellen dat mensen beter over films kunnen praten dan over muziek. Films zijn zo en zo een beter "praatmedium", denk ik. Je kunt het hebben over het verhaal, acteurprestaties, muziekscore- erg breed dus.

Bij recenseren van cd's wordt dat echt een stuk moeilijker- ik ga het echter wel proberen trouwens!

Een boekenmeter had me wellicht nog beter geleken- daar valt, net als films, denk ik beter over te lullen (stijl, scene's, e.d.).

Heb ik nog een opmerking'kje voor de Moviemeter-crew: hoop dat jullie je inderdaad niet al te veel bezig houden met musicmeter, anders verslapt de aandacht wellicht te veel.

Snel de zaakjes "uit handen geven, denk ik".

Laat verder maar komen, die site!

Heb helaas geen tips, voorlopig.

Alleen over het verhaaltje, de beschrijving van de cd. Is een verhaal/ beschrijving ook hier nodig? En wat zet je er in dan? Soort muziek, soort uit te stralen sfeer? Net als bij Amazon b.v.?

Ik zie het niet zo...

Oh ja, Verzamelalbums moeten er natuurlijk op- vertelt iets wezenlijks over de hele artiest/ band, hele geschiedenis, loopbaan, groei...

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

ik bedoel hier zitten toch vooral filmLIEFHEBBERS, niet mensen die af en toe op tv een film kijken. hetzelfde zal denk ik ook gelden voor musicmeter. met een uitzondering als 'britney spears fan' (subtiele verwijzing ) daargelaten

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik verwacht ook een Robbie Williams-fan die Linda heet

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

yosemite44 wrote:

wil niet zeggen dat ze dan ook de behoefte hebben om overal op te stemmen en of ze de site uberhaupt vinden! tmf is overal, maar de bioscoop zit ook altijd vol, dus of het nu zoveel uitmaakt, ik weet het niet.

Daar zit wat in, maar toch denk ik dat muziek nog meer toegangkelijker is dan film...

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Zavo wrote:

Ik verwacht ook een Robbie Williams-fan die Linda heet

rzasa

• 396 messages
  • 159 votes

Een idee, gejat van online-winkels, is misschien om gerelateerde bands erbij te zetten.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Zoals al werd aangegeven: muziek is toegankelijker en iedere puber kijkt TMF, maar hiermee zijn er dus ook veel meer internetsites over muziek. Dat heft mekaar wel weer een beetje op dacht ik zo hoor...

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

dat zou leuk zijn... is wel moeilijk. er is op internet zo'n engine (beter dan amazon ofzo dat uis puur gebaseerd op aankopen en dus niet perse relevant) maar dat is wel weer veel programmeerwerk denk ik

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

yosemite44 wrote:

ik bedoel hier zitten toch vooral filmLIEFHEBBERS, niet mensen die af en toe op tv een film kijken. hetzelfde zal denk ik ook gelden voor musicmeter.

Maar wie is er nu geen muziekliefhebber? Ik kan me voorstellen dat je niet van films houdt, maar ik ken niemand die niet van muziek houdt.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Hahaha

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gimli: geen verhaaltje naast het plaatje, maar genres, tracklisting etc. En een boekenmeter (oid) zal de eventuele derde site zijn. En computerspellen de 4e

Wie zou op musicmeter de release data willen bijhouden? wie zou er willen modden? Mensen met een flink moviemeter-verleden hebben natuurlijk de voorkeur.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zavo wrote:

Maar wie is er nu geen muziekliefhebber? Ik kan me voorstellen dat je niet van films houdt, maar ik ken niemand die niet van muziek houdt.

Mijn zus.

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

ja maar je kunt (vooral pop-)muziek leuk vinden, maar 'fanatiek' erin zijn is wat anders.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Jordy wrote:

Wie zou op musicmeter de release data willen bijhouden? wie zou er willen modden? Mensen met een flink moviemeter-verleden hebben natuurlijk de voorkeur.

je weet waar je mij eventueel voor in zou kunnen zetten

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Jordy wrote:

Ik wil best de discussies in de "Dance" sectie moderaten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mods per genres is pas iets dat nodig wordt als het écht druk mocht worden

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik wil wel wat toevoegingen doorvoeren (mits er geen onverenigbaarheid van functies wordt ingevoerd)

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

yosemite44 wrote:

ja maar je kunt (vooral pop-)muziek leuk vinden, maar 'fanatiek' erin zijn is wat anders.

Ja ok, maar ik ben ook niet echt heel fanatiek en toch lijkt het me een leuke site, terwijl ik nooit op deze filmsite zou zitten als ik niet regelmatig films zou kijken. Ik denk dat de drempel voor zo'n muzieksite toch iets kleiner is.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Ik denk dat je meer drukte mag verwachten als hier Jordy, maar waarom ik dat denk?

Toch wel iets toegankelijker, en je neemt natuurlijk al veel leden van MovieM. mee he..

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Jordy wrote:

Mods per genres is pas iets dat nodig wordt als het écht druk mocht worden

Dan wil ik best wel "normaal" modden

Ik wil me trouwens op musicmeter inschrijven onder de naam "Reinier", maar dat terzijde

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Zavo wrote:

Ja ok, maar ik ben ook niet echt heel fanatiek en toch lijkt het me een leuke site, terwijl ik nooit op deze filmsite zou zitten als ik niet regelmatig films zou kijken. Ik denk dat de drempel voor zo'n muzieksite toch iets kleiner is.

Helemaal met je eens, kijk maar eens wat er allemaal op internet te vinden is over muziek (al komt dit ook voornamelijk door mp3) in tegenstelling tot film (ook een hoop, maar minder als je het mij vraagt).

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

toevingen wil ik me ook wel mee bezighouden, maar nogmaals, dit moet je van te voren goed regelen, dan gebeurt er minder dubbel werk!

mr.Frielink

• 744 messages
  • 0 votes

Jordy is het niet handig om dit topic straks even stop te zetten of af te sluiten? De site lijkt nu al meer op MusicMeter dan op MovieMeter, en echt goede suggesties kunnen misschien beter via de PM gestuurd worden. Zo blijft dit in ieder geval de FILM-site, en blijft de updates-pagina enigszins beperkt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.