- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Goedkope dvd-speler
Goedkope dvd-speler
jacom
-
- 305 messages
- 2242 votes
iemand nog nieuwe tips voor een speler onder de 100 euro?
in de mediamarkt in a'pen was er dvd-speler voor 99 euro en je kreeg er een stuk of 20 dvd's bij
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
in de mediamarkt in a'pen was er dvd-speler voor 99 euro en je kreeg er een stuk of 20 dvd's bij
Daarvoor zou ik ook eens naar Antwerpen rijden. Op een 50-tal minuutjes ben ik er.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
dank je voor de tip. maar meestal zit er niet 1 interessante dvd bij zo'n actie...
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
die dvd speler die in de laatste consumentengids de beste koop was LG nog iets, is voor 89 euro te koop bij megapool.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
oh je bedoelt die toppert die Willem zo aanprijst 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
die dvd speler die in de laatste consumentengids de beste koop was LG nog iets, is voor 89 euro te koop bij megapool.
89 euro? hmmm, zag het artikel net, en stond daar voor iets meer dan 10 euro meer... bedankt voor de tip!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Aangezien het me niet gelukt is onze Philips dvd640 regiovrij te maken, ben ik op zoek naar een goedkope regiovrije dvd-speler. Tips over het regiovrij maken van de speler die ik nu heb zijn ook altijd welkom.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Tuurlijk is ie wel regiovrij te maken!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Bedankt voor je tip en ik zal het proberen! Ik ben niet zo praktisch met die dingen 
diddledidoo
-
- 239 messages
- 0 votes
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de dolby surrounddvdset die nu voor €99,- te koop is bij de Blokker? Ik zag er namelijk gisteren daar een staan en daar draaiden ze lotr. Op een afstandje klonk het geweldig, hoewel het geluid vrij zacht stond en het aardig druk in de winkel was. Ik weet niet meer hoe het merk precies was. Het eerste woord was in ieder geval home en dan kwam er nog een woord.
diddledidoo
-
- 239 messages
- 0 votes
Nee allebei niet
. Je had er inderdaad wel een van Provision, maar die bedoel ik niet. Provision was er een zonder dolby surround-systeem en dit was er eentje met een stuk of vijf boxen.
diddledidoo
-
- 239 messages
- 0 votes
Ja ik ben erachter: Home electronics, zo heet ie. Iemand daar ervaring mee?
Nanda
-
- 7 messages
- 1 votes
heb ook die dvdspeler en surroundset van blokker, heb het nu al een jaar en werkt nog steeds perfekt. niets mis mee.
Nanda
-
- 7 messages
- 1 votes
bij bcc hebben ze dvdspelers voor 50 euro, regiovrij
Biosguru
-
- 1557 messages
- 5096 votes
Deze bevalt mij erg goed: een maxgear gekocht bij funprice computers, voor 79,- Euro
Speelt NTSC en PAL en is naar mijn weten de goedkoopste dvd speler met progressive scan RGB uitgang (voor op de beamert)
Het geluid is ook goed (relatief ten opzicht van veel andere cheapo dvd spelers).
Nog geen problemen mee gehad heb hem nu 1 jaar. Bevalt goed
Epitaph
-
- 466 messages
- 3436 votes
Ik heb een Finlux DVD-412 .Hy doet het op zich goed,maar als ik Zoom gebruik ,blyft dat icoontje telkens in beeld staan.
Dat bederft mn kykgenot nogal.Misschien weet iemand hoe ik dat verhelpen kan?
En hebben alle DVD-spelers dat?
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Goedkope DVD-spelers zijn prima voor je buurmeisje van 11 maar wil je een beetje serieus kijken zou ik toch naar een merk gaan (en dan hoeft het niet eens Marantz, Nad of Denon te zijn).
Voor zo'n 80 euro heb je al een prima Panasonic, JVC of Pioneer. Die zijn kwalitatief beter, hebben doorgaans progressive scan en spelen tenminste alles af, dus ook DVD-R, +R, SVCD, de hele mikmak.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Mijn ervaring is dat juist de goedkope modellen alleshappers zijn.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Voor zo'n 80 euro heb je al een prima Panasonic, JVC of Pioneer. Die zijn kwalitatief beter, hebben doorgaans progressive scan en spelen tenminste alles af, dus ook DVD-R, +R, SVCD, de hele mikmak.
Het is nu juist een kenmerk van goedkope merken dat ze veel afspelen. Doorgaans veel meer dan goedkope modellen van A-merken. Juist die hebben vaak problemen met SVCD of DVD-R om nog maar te zwijgfen over regio 1 DVD's.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Nou nee hoor. Niet mijn ervaring, althans.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb dan weliswaar 0,01% ervaring met DVD-spelers, maar het feit dat mijn DVD-speler enkele maanden geleden nog een DVD kompleet heeft gemold, bevestigt je oordeel wel... 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik kocht ooit vrij dure Sony DVD speler, maar die heb ik sinds kort naar de slaapkamer verbannen voor een Kruitvat-spelertje die meer afspeelt en waar ook nog een beter geluid in zit ook.
Ik heb ook een DVD speler van Videoland "gekregen" (Cyberhome) maar dat is een vreselijk rotding, hij maakt herrie, is traag en bij de minste kras op de DVD houdt ie er mee op. Ik zag hem gister nog in een folder staan van EP geloof ik, voor € 49,00. NIET KOPEN.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
2x een LG 8900c (71,-) thuis gehad, maar beide spelers hadden problemen met de synchronisatie van beeld en geluid. Scheelt haast niks, maar was bijzonder irritant bij films. Daarna maar een Grundig gdp-1100 (89,-) genomen en die werkt tot nu toe perfect. Helaas werkt de afstandsbediening niet super. Je moet goed richten etc. Dat had LG wel goed voor mekaar. Uit alle mogelijke hoeken kon je de speler bedienen. Maar als ik moet kiezen tussen een goede synchronisatie of een goede ab dan is de keus niet moeilijk.
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Ik heb het idee (enigszins gebaseerd op ervaring) dat goedkope DVDspelers van een A-merk enkel het formaat DVD ondersteunen wat het merk zelf gebruikt (dus DVD-R bij Pioneer, Panasonic en JVC en DVD+R bij Philips).
De duurdere pakken dan ook de DVD's van het concurrerende systeem, al staat dat soms niet met zoveel woorden in de handleiding.
Verwarrende zooi.
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
ik heb een hitekiter een duits merk.
Werkt erg goed
Foxhollywood
-
- 178 messages
- 312 votes
Had destijds ook een dure Sony dvd speler gekocht, maar ook verbannen naar de slaapkamer. Heb een Aristona model ADV430 opgehaald. Een monster apperaat, die naast de bekende formaten ook alle DIVXformaten, Xvid en mpeg voortreffelijk afspeelt. Ben er zo tevreden dat ik er gelijk maar een 2e bij heb gekocht, voor in de slaapkamer. Kosten 69 euro per stuk
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Weet iemand een goedkope, regiovrije dvd speler ? (rond de 50 euro). Hoeft niet veel te kunnen, zolang hij maar de gangbare 'maten' en ondersteunt en regiovrij is.