- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Goedkope dvd-speler
Goedkope dvd-speler
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik wil binnenkort een dvd-speler gaan kopen. Ik wil echter niet meer uitgeven dan 150 euro. Weet iemand een redelijke speler voor deze prijs? Of is er een merk/type dat ik absoluut niet moet kopen. Ik stel geen hoge eisen, wil gewoon dvd's kunnen kijken, ik heb geen super-tv of -geluidsinstallatie, dus dat is allemaal niet zo belangrijk. Als ik hem via een code of zo regiovrij kan maken is dat mooi meegenomen, maar geen vereiste.
Bandit
-
- 607 messages
- 4017 votes
Cyberhome 402-dvd speler (heeft me nog nooit in de steek gelaten). Rond de 100 Euro bij de media markt.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Jep, ik heb ook een Cyberhome (type weet ik ff niet) en ik heb hem nu 3 jaar zonder problemen! En hij is nog regiovrij ook 
Bandit
-
- 607 messages
- 4017 votes
Voor nog meer positieve reacties over de Cyberhome 402 zie ook deze website: www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Cyberhome%20CH%20DVD%20402.htm
rzasa
-
- 396 messages
- 159 votes
Hebben jullie wel plek voor dat grote bakbeest?
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Beter een groot bakbeest dat het doet dan een mini-muis die alleen maar piept 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Bedankt voor de reacties, ik zal eens bij mediamarkt gaan kijken. Ik geloof dat de cyberhome 505 het huidige model is, iemand hier ervaring mee?
Bandit
-
- 607 messages
- 4017 votes
Er zijn genoeg mensen met 505 ervaring, kijk maar op:
http://www.kieskeurig.nl/nl/review.nsf/id/B82FF2C1B6140B81C1256C56003C457E.htm
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Het is een Grundig 3200 geworden. Ik heb 'm gister gedoopt met The Deer Hunter, niet echt een vrolijke film om mee te beginnen, maar hij doet het in ieder geval goed.
Joetje
-
- 86 messages
- 226 votes
Die heb ik ook, prima ding, lekker stil ook. 
Heb je hem al regiovrij gemaakt (als je dat wilt tenminste), anders staat hier een werkende hack: http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?select=Grundig+Livance+GDP+3200.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Ik heb veel eisen. Ik wil er ook een! minder dan 175 euro
regiovrij of zeer eenvoudig regiovrij te maken
Zo goed mogelijk
Algemeen verkrijgbaar (evt online)
Tips anyone?
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Bij mediamarkt heb je er eentje voor 169,- die regiovrij is te maken en doet het ook wel goed altans bij vrienden gezien, maar mooie is dat je er nu 40 dvd's bij krijgt daarom ook de prijs. Maar goed zijn natuurlijk niet de beste films 
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Welke speler? Overigens is mediamarkt niet bepaald naast de deur voor mij....
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Heeft er iemand ervaring (positief of negatief) met een goedkope DVD-spelervan Lenco?
rzasa
-
- 396 messages
- 159 votes
Deze week (op=op) bij De Block een Cyberhome (welk model precies kan ik uit de folder niet opmaken)voor 49 euro! Voor een ieder die nog geen dvd-spelert heeft of er eentje op zijn slaapkamer wil. 49 euro, daar kun je je toch geen buil aan vallen dunkt me.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Mediamarkt Duitsland (Lingen, Nordhorn en Rheine) adverteert met de volgende aanbieding:
Harman Kardon systeem 1500 (DVD 1500 + AVR 1500)
èn
JBL SCS 138 5.1 surround set
samen voor € 555,-
Volgens mij is dit zeker niet duur.
En volgens mij is hij ook makkelijk regiovrij te krijgen.
Heeft iemand (iets van) deze set in zijn bezit en wat zijn zijn bevindingen?
Graag jullie mening/ideeën over deze set!
Anders rijd ik morgen ff naar Nordhorn. 
robbertr
-
- 3 messages
- 0 votes
Cyberhome 402-dvd speler (heeft me nog nooit in de steek gelaten). Rond de 100 Euro bij de media markt.
Bij Scheer & Foppen nu maar 59 euro!! Ik heb de cyberhome ch 402 een perfecte dvd speler, best getest in een duitse computer idee. Gewoon geen geld!.Helaas alleen de zwarte uitvoering 59 euro.
robbertr
-
- 3 messages
- 0 votes
Deze week (op=op) bij De Block een Cyberhome (welk model precies kan ik uit de folder niet opmaken)voor 49 euro! Voor een ieder die nog geen dvd-spelert heeft of er eentje op zijn slaapkamer wil. 49 euro, daar kun je je toch geen buil aan vallen dunkt me.
Kan je beter die van Scheer & Foppen kopen met scart aansluiting zoom 4x voor maar 59 euro en met een digitale uitgang!.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
iemand nog nieuwe tips voor een speler onder de 100 euro?
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Ik heb van de week een DayTek gekocht bij de Mediamarkt voor 49 euro. Was eenvoudig regiovrij te maken en zo op het eerste gezicht lijkt ie het heel goed te doen. Ik heb hem nog niet zo lang, maar volgens mij is ie wel goed. Ondersteunt tenminste meer dan alleen DVD-Video. Mp3, CD-r enz...
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Die is bijna 5 jaar oud en begeeft het op de de meest vervelende momenten.
Sommige DVDs speelt ie helemaal niet meer af, soms krijg ik hem niet meer uit, vaak vertikt ie het om van de 1e naar de 2e laag van de DVD te gaan. Vandaar een nieuwe goedkope, totdat ik een recorder heb.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Die is bijna 5 jaar oud en begeeft het op de de meest vervelende momenten.
.
Als Robin Williams net gaat huilen ofzo? 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
iemand nog nieuwe tips voor een speler onder de 100 euro?
)
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ik ben al enige tijd in het bezit van zo'n goedkope DVD-speler, voor 60 pleuro gekocht bij Megapool. Hij speelt alles af, het is een mooi klein dingetje, maar soms loopt een DVD vast. Geen idee waar dit aan ligt, ik denk dat het iets te maken heeft met het overschakelen van laag 1 naar laag 2. Het beeld bevriest dan, maar het geluid loopt gewoon door. In de meeste gevallen is het te verhelpen door de DVD terug te spoelen en op het punt van crashen weer af te spelen. Bij mijn DVD van Lost Highway loopt-ie echter compleet vast
.
Iemand anders hier ervaring mee en/of tips om dit probleem uit de wereld te helpen?
Volgende keer spaar ik wel wat langer door voor een A-merk speler, grmbl....
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
Ik ben al enige tijd in het bezit van zo'n goedkope DVD-speler, voor 60 pleuro gekocht bij Megapool. Hij speelt alles af, het is een mooi klein dingetje, maar soms loopt een DVD vast.
Welke is dat, dan weet ik welke ik beter niet kan kopen...
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Welke is dat, dan weet ik welke ik beter niet kan kopen...
Hehe, wrijf het maar in ja
.
Het luistert naar de merknaam Technica, of iets in die geest.
Overigens denk ik niet meer dat dat kreng te koop is, ik zag laatst dat ze nu een ander goedkoop model ervoor in de plaats hadden gezet.