- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken
Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken
Helderheid
-
- 19 messages
- 19 votes
[Dat is soms/vaak te verhelpen]
Shit man! Dat is een goude link die je daar geeft.
Heb nou eindelijk mijn DVDplayer redio vrij. Dank je wel 
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4744 votes
Weet iemand mss hoe je een pioneer dv-360 regiovrij kan maken
op internet vind ik het alleen met een speciale afstandsbediening
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
[Dat is soms/vaak te verhelpen]
Heel lief van je hoor
, maar ik kende de pagina al en mijn dvdspeler schijnt onveranderbaar te zijn. 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Weet iemand mss hoe je een pioneer dv-360 regiovrij kan maken
op internet vind ik het alleen met een speciale afstandsbediening
http://www.videohelp.com/dvdhacks/pioneer-dv-360/2718
hier staat inderdaad van alles, maar met een palmtop en "omniremote" afstandsbediening.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Heel lief van je hoor
, maar ik kende de pagina al en mijn dvdspeler schijnt onveranderbaar te zijn. 
\edit: ik zie hierboven al dat het niet is gelukt
Fiona_vdv
-
- 1 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Apparatuur > LG DVX276 regiovrij maken:
Weet iemand hoe je de LG DVX276 regiovrij kan maken? Het is nogal dringend en ik vind nergens codes op het internet.
onlykylian
-
- 1 messages
- 0 votes
AUB kan iemand me helpen?
Ik heb een acer aspire l100 computer, daarin zit een dvd brander
matshita UJ-85JS en draai op windows vista.
ik heb van alle sgeprobeerd ( denk ik ) om hem regiovrij te maken , maar kan niets vinden dat werkt... Ik heb Contact met acer gehad en daar kunnen ( lees willen ) ze me niet verder helpen..
aangezien in een groot aantal buitenlandse dvd's heb baal ik hier heel erg van ...
is er iemand hier die misschien een oplossing heeft voor me?
greetzzz
kylian
copic
-
- 17 messages
- 0 votes
Hoi,
Ik heb een stand-alone dvd spelertje; de Panasonic S27 en ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen om deze regiovrij te maken.
Via een wat ouder bericht in dit topic ben ik op de website videohelp.com gekomen en inderdaad staat daar mijn spelertje ook tussen, alleen blijkt die 'hack' niet te werken.
Mijn dank zou groot zijn 
Alvast bedankt.
Mike-1
-
- 12 messages
- 40 votes
Regiovrij maken van samsung dvd-p245:
1. Make sure that there is no disc in the player
2. Turn the player ON
3. Press the following buttons on your remote control.
Please note that I am referring to the REPEAT button, located in bottom-right corner of the remote.
REPEAT - 5 - 7 - 5 - 3 - 8
After this code you should see digit "2" displayed in the left upper corner of the screen.
4. Press 9, and then press OPEN/CLOSE two times on your remote control to open and close the CD tray.
5. Shut the player off.
Done.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Juist mijn dvd-speler regiovrij gemaakt maar nu zit ik met een ander probleem.
Nou, probleem.
Bij al mijn dvix films waar ik nederlandse ondertitels bij gevoegd heb, verschijnt enkel de film. Dus geen ondertiteling.
Het rare is wel dat met films waar ik engelse ondertiteling heb ondergezet deze wel verschijnen.
Kan men dit ook via een bepaalde code veranderen?
Ik heb een samsung V6700.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Juist mijn dvd-speler regiovrij gemaakt maar nu zit ik met een ander probleem.
Nou, probleem.
Bij al mijn dvix films waar ik nederlandse ondertitels bij gevoegd heb, verschijnt enkel de film. Dus geen ondertiteling.
Het rare is wel dat met films waar ik engelse ondertiteling heb ondergezet deze wel verschijnen.
Kan men dit ook via een bepaalde code veranderen?
Ik heb een samsung V6700.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13395 votes
AEG 4502? Zal wel niet kunnen, want de vorige AEG die ik had ging ook al niet. Maar als iemand mij toch zou kunnen helpen...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
AEG 4502? Zal wel niet kunnen, want de vorige AEG die ik had ging ook al niet. Maar als iemand mij toch zou kunnen helpen...
(voor de AEG 4503:
1.Open tray
2. push SHIFT
3. Using the remote: 0 1 6 7 and region code (0 for region free).)
Tip: voor aanschaf eerst checken, of speler (1-voudig) regiovrij te maken is. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Eénvoudig regiovrij maken van de recent uitgekomen DENON DVD2930 en DVD3930 DVD-spelers:
1. Turn power off by Power Switch.
2. While holding the "stop" and "pause" buttons down simultaneously turn the power of the unit by the power switch.
3. Using the remote, press the following numeric number "73194628"; after accepting the code the unit will enter standby mode.
4. Switch off the unit and back on for this to take effect.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13395 votes
Bedankt voor de link. Die voor de 4503 werkt iig niet
Hoe duur is trouwens ongeveer een regiovrije dvd-speler?
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Hoe goedkoper de DVD-speler hoe vaker hij regiovrij is. Verder zijn merken als LG en Philips vaker regiovrij te maken dan bijvoorbeeld Sony of Panasonic. Maar in het geval van Philips niet altijd.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Bedankt voor de link. Die voor de 4503 werkt iig niet
Hoe duur is trouwens ongeveer een regiovrije dvd-speler?
Er zijn zaken, die hun DVD-spelers regiovrij opleveren, zoals Rodisc in Rotterdam.
nickosss
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
Ik ben een newbie hier dus ik heb zo goed en zo kwaad gezocht naar de oplossing voor mijn probleem maar heb niets gevonden... ik heb de
daytek dv5601
en wil hem graag regio vrij maken maar kan nergens nuttige info vinden heeft iemand al iets gevonden over deze speler of weet iemand waar ik moet zoeken?? het enige wat ik heb gevonden was dit http://www.videohelp.com/dvdhacks?dvdplayer=daytek+dv5601&hits=50&Search=Search Maar daar had ik ook al niets aan...
Dankjewel alvast voor jullie hulp
Kinweng
-
- 1 messages
- 0 votes
weet iemand hoe ik simpel mijn dvd speler egio vrij kan maken. het gaat om een sony dvp ns38
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
weet iemand hoe ik simpel mijn dvd speler egio vrij kan maken. het gaat om een sony dvp ns38
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Vermits onze vorige dvd-speler het met de dag meer en meer liet afweten, hebben we een voorlopige, spotgoedkope tussenoplossing aangeschaft, die luidt naar de naam 'Opera DVD 2703'. Het zoeken naar een code of iets dergelijks levert voorlopig niets op, dus vraag ik bij deze dan ook jullie hulp.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vermits onze vorige dvd-speler het met de dag meer en meer liet afweten, hebben we een voorlopige, spotgoedkope tussenoplossing aangeschaft, die luidt naar de naam 'Opera DVD 2703'. Het zoeken naar een code of iets dergelijks levert voorlopig niets op, dus vraag ik bij deze dan ook jullie hulp.
Phille
-
- 52 messages
- 6787 votes
Hoi,
Ik heb sinds een jaar of twee een Bose 3.2.1 GS toestel en zou deze willen regiovrij maken. Heb al een paar codes geprobeerd maar zonder succes...
Kan iemand me hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hoi,
Ik heb sinds een jaar of twee een Bose 3.2.1 GS toestel en zou deze willen regiovrij maken. Heb al een paar codes geprobeerd maar zonder succes...
Kan iemand me hierbij helpen?
Alvast bedankt!
gert52
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik heb de Pioneer 600 AV gekocht. Nu gaat het beeld bij verschillende DVD, ws uit een andere regio op groen. Kan iemand mij helpen deze DVD speler regiovrij te maken of in ieder geval wer in de goede kleur te zetten
Charles56
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo,
nou, ik heb net een Philips portable dvd speler gekocht, type PET 716/12. Bevalt prima maar helaas dus niet regio-vrij. Kan iemand mij wellicht vertellen hoe ik dat klaar kan spelen? Alvast zeer bedankt!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hallo,
nou, ik heb net een Philips portable dvd speler gekocht, type PET 716/12. Bevalt prima maar helaas dus niet regio-vrij. Kan iemand mij wellicht vertellen hoe ik dat klaar kan spelen? Alvast zeer bedankt!
Tip: voor aanschaf DVD-speler eerst ff op de lijst kijken of ie regio-vrij te maken is!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Philips DVDR-3450H regio-vrij maken:
*power on
*open tray
*type on the remote: 0 0 8 6 0 0 0
*press ok
*power off
* restart the dvd recorder and you now have a region-free (speelt ALLE dvds) DVd-player!
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
waar ergens in eindhoven kan je een nieuwe regio vrije dvd speler kopen
wie weet er een adres ?????