- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken
Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kan alleen die magic knop niet vinden met Hoedje ?
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Tja... dat weet ik dan ook niet. Ik kan vanaf hier niet op jouw afstandsbediening kijken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tja... dat weet ik dan ook niet. Ik kan vanaf hier niet op jouw afstandsbediening kijken.

GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Foto is te klein. Kan de knopjes wel zien, maar niet wat erop staat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op een andere site lees ik dit:
Hold MAGIC button (or SET Button) until the led flashes twice.
Misschien kan je de SET knop wel vinden?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb op een ander forum ook iemand die geen SET Button kan vinden op zijn afstandsbediening.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Ff in je handleiding kijken. Misschien staat daar er iets over... of heb je de handleiding niet meer?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ff in je handleiding kijken. Misschien staat daar er iets over... of heb je de handleiding niet meer?
Die heb ik zeker nog wel, bewaar alles.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Ik wilde vandaag de dvd-speler van m'n vriendin regiovrij (proberen te) maken, maar ik zag haar speler niet in de lijst staan op die site (http://www.videohelp.com/dvdhacks).
Het gaat om de Denver DVD-7768 Black. Misschien dat ik er overheen kijken... of staan niet alle dvd-spelers op die site?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Deze week (week 33) bij Bklokker een goedkope regiovrije DVD speler in de aanbieding voor € 25.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Waarom zijn regio 2 films eigenlijk niet altijd voorzien van Nederlandse ondertiteling? Alles bij play.com is leuk en zo, maar waarom zit daar geen Nederlandse ondertiteling bij? Alles wat we hier in de winkels kopen zit wel altijd Engelse subs bij. Waarom dan niet andersom?
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
http://nl.wikipedia.org/wik...
zoe moeilijk is dat niet te bedenken 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja dat heb ik al vaak gelezen. Maar bij regio 2 denk ik ook meteen dat het Nederlandse subs zal hebben. Dit is dus niet automatisch zo?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ja dat heb ik al vaak gelezen. Maar bij regio 2 denk ik ook meteen dat het Nederlandse subs zal hebben. Dit is dus niet automatisch zo?
Daarnaast ook prima adres voor goedkope en vaak zelden nog in NL te vinden CD's en SACD's.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dankjewel again Dogie!
Jij vindt dat ik de gok daar dus wel meestal kan wagen bij Play?
Kan ik ze anders ook weer retour sturen? Zal wel aardig wat kosten neem ik aan.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dankjewel again Dogie!
Jij vindt dat ik de gok daar dus wel meestal kan wagen bij Play?
Kan ik ze anders ook weer retour sturen? Zal wel aardig wat kosten neem ik aan.
HIER actie met 2 DVD's voor £ 8,00/€ 9,73 (inkl.); bijna allemaal met NL subs.
Graag weer on-topic: regio-vrij.
Deze week (week 33) bij Bklokker een goedkope regiovrije DVD speler in de aanbieding voor € 25.
sorenv
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo,
Weet iemand hoe ik een Pioneer DV-610AV-S regiovrij kan maken.
Ik ben helaas de oplossing nog niet tegengekomen.
Alvast bedankt.
gr Sorenv
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Hallo,
Weet iemand hoe ik een Pioneer DV-610AV-S regiovrij kan maken.
Ik ben helaas de oplossing nog niet tegengekomen.
Alvast bedankt.
gr Sorenv
Zie Pioneer DV-610AV
suz
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik probeer al een tijdje mijn Bose 321 regio vrij te maken (nu regio 1), maar het lukt niet met de codes die ik op andere sites heb gevonden. Iemand die mij kan helpen: hoe kan ik het zelf doen? Of kan ik het laten doen?
Thnx!
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
suz
-
- 2 messages
- 0 votes
Bedankt, maar dit is inderdaad wat ik al geprobeerd heb en niet werkt.. Iemand nog andere opties?
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik heb nog steeds mijn eerste dvd speler die ik in de tijd aangeschaft heb. Het is een heel degelijke speler al draait hij niet geluidloos. Maar dit ben ik intussen al zo gewoon dat hij voor mij geluidloos speelt. 
De speler is een Pioneer DV-343, het enige probleem is dat ik nog steeds niet heb gevonden hoe deze speler regiovrij te kunnen maken. Beneden staat er een sony die wel regiovrij is maar nu dat ik op het punt sta om alleen te gaan wonen wil ik zeker niet mijn pioneer zomaar aan de kant schuiven. De speler heeft zelfs nog niet eens geblokkeerd of blijven haperen, wat ik niet van de sony kan zeggen.
Dus bij deze een oproep of er iemand, misschien deze speler ook in bezit heeft en of er iemand weet hoe je deze speler eventueel regiovrij kunt maken.
Alvast bedankt.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik heb nog steeds mijn eerste dvd speler die ik in de tijd aangeschaft heb. Het is een heel degelijke speler al draait hij niet geluidloos. Maar dit ben ik intussen al zo gewoon dat hij voor mij geluidloos speelt. 
De speler is een Pioneer DV-343, het enige probleem is dat ik nog steeds niet heb gevonden hoe deze speler regiovrij te kunnen maken. Beneden staat er een sony die wel regiovrij is maar nu dat ik op het punt sta om alleen te gaan wonen wil ik zeker niet mijn pioneer zomaar aan de kant schuiven. De speler heeft zelfs nog niet eens geblokkeerd of blijven haperen, wat ik niet van de sony kan zeggen.
Dus bij deze een oproep of er iemand, misschien deze speler ook in bezit heeft en of er iemand weet hoe je deze speler eventueel regiovrij kunt maken.
Alvast bedankt.
Wordt erg lastig om dat te doen. Ik heb ff gespeurd en kom op fora´s terecht waar ze het alleen over een chipset hebben maar omdat je speler al zo oud is raden ze het af vanwege de kosten. Een aantal jaren geleden had je zo´n site waar je allerlei merken regio rij kon maken door bepaalde toetsen in te drukken op apparaat en afstandbediening. Ik kan die site niet meer vinden maar het was iets met dvdregiovrij.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Update voor regiovrij maken hier heb ik het gevonden.
Pioneer DV-343 region code - VideoHelp.com
1 tip erbij. Er staat dat je nummers in moet voeren van 1 t/m 6 voor verschillende regio´s maar als het goed is moet je nul intoetsen voor all region free. Succes.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ivm aanschaf regiovrije Blu-ray speler is mijn reserve REGIOVRIJE DVD-speler Pioneer DV-380 te koop.
Omdat deze speler als REGIOVRIJE (via firmware) reserve gediend heeft voor mijn regiovrije Denon DVD-3930, is hij nog in absolute nieuwstaat, (alleen regiovrij afspelen mee getest; moet nog in-spelen). Accepteert PAL en NTSC. Qua beeldkwaliteit amper verschil met de dure Denon DVD-3930, die nu mijn regiovrije reserve speler wordt.
In originele doos, inkl. scart-kabel, remote, component-kabel (R,G,B) en cinchkabel (audio).
Vraagprijs € 75.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kan ik mijn Blu-rayspeler nog regiovrij maken nu ik de 1e update al heb binnengehaald?
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Iemand tips voor het regiovrij maken van de Panasonic SC-BT230EG-K? Het betreft een blu-ray home cinema systeem.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Update voor regiovrij maken hier heb ik het gevonden.
Pioneer DV-343 region code - VideoHelp.com
1 tip erbij. Er staat dat je nummers in moet voeren van 1 t/m 6 voor verschillende regio´s maar als het goed is moet je nul intoetsen voor all region free. Succes.
Bedankt zal dit in één van de volgende dagen eens proberen, nog niet echt tijd gehad daarvoor. 
VHS1975
-
- 348 messages
- 70 votes
Werkt dat nog dat regio vrij maken van dvd/blu-ray spelers?
Ik las dat ze nu disc's aan het maken waren die niet op regio "nul" spelers afgespeeld konden worden.
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Weet iemand hoe je een LG blu-ray speler regiovrij kan maken?