• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Als jij zeze post ff doorleest weet jij dat zeker .

Staat echt genoeg info.

Geef dan op zn minst op welke blu-ray speler en waar je zelf al gezocht heb enz.

puckb96

• 1849 messages
  • 0 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Als jij zeze post ff doorleest weet jij dat zeker .

Staat echt genoeg info.

Geef dan op zn minst op welke blu-ray speler en waar je zelf al gezocht heb enz.

ik dacht juist dat dat bij iedere TV anders was hehehehehehehe

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Te koop in absolute nieuwstaat 2 REGIOVRIJE DVD-spelers, te weten:

- Pioneer DV-380S

(nieuw in doos)

en

- Denon DVD-3910 (ook geschikt voor SACD en HDMI uit).

( High-end audio CD, SACD en (muziek-) DVD speler)

Beide apparaten compleet met toebehoren, w.o. remote, user-manual, interlink, component/RGB-kabel.

Regiovrij is bij beide players auto-detect, geen extra foefjes dus.

p.n.o.t.k.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Raffael77 wrote:

Update voor regiovrij maken hier heb ik het gevonden.

Pioneer DV-343 region code - VideoHelp.com

1 tip erbij. Er staat dat je nummers in moet voeren van 1 t/m 6 voor verschillende regio´s maar als het goed is moet je nul intoetsen voor all region free. Succes.

Eindelijk kunnen testen maar er veranderd gewoon niks.

Ik kocht laatst een Samsung HT-D5200/XN.

Wie weet hoe je deze regio vrij kunt maken. Ik zocht op het Internet maar kon even niets vinden.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie_Hogan wrote:

Te koop in absolute nieuwstaat 2 REGIOVRIJE DVD-spelers, te weten:

- Pioneer DV-380S

(nieuw in doos)

en

- Denon DVD-3910 (ook geschikt voor SACD en HDMI uit).

( High-end audio CD, SACD en (muziek-) DVD speler)

Beide apparaten compleet met toebehoren, w.o. remote, user-manual, interlink, component/RGB-kabel.

Regiovrij is bij beide players auto-detect, geen extra foefjes dus.

p.n.o.t.k.

Verkocht regiovrije Denon DVD-3910.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3222 votes

Het is me eindelijk gelukt om van mijn Toshiba blu-ray speler een regio 1 speler te maken en het ging zo makkelijk achter af gezien.

Alles wat ik gedaan heb is de upgrade downloaden van de originele engelse toshiba site en vervolgens via een sd kaart de upgrade uit gevoerd.

Ben happy! heb nu mijn playstation voor regio 2 en mijn Toshiba voor regio 1

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Is een XBOX 360 eigenlijk gewoon regio 2?

Heb daar namelijk totaal geen verstand van haha!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je 'm in een regio 2 land gekocht hebt wel ja .

puckb96

• 1849 messages
  • 0 votes

LG BD650 BLU-RAY-SPELER test prijsvergelijking prijs vegelijken LG BD650 BLU-RAY-SPELER - pixmania.nl

Weet iemand hoe je deze regiovrij kan maken? Persoonlijk heb ik er zelf niet zoveel verstand van, maar mijn vader helpt mij erbij. Uitleg zal ik erg waarderen, dan kunnen we dit in het weekend even doen.

Alvast bedankt!

puckb96

• 1849 messages
  • 0 votes

Heeft er iemand hier antwoord op?

Gr. Puck

en nogmaals bedankt

puckb96

• 1849 messages
  • 0 votes

BTW, het gaat hier om een LG BD550, niet om een 650

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Heb de mijne via Stegen gekocht (ook een 550), die wordt door hen regiovrij gemaakt. Volgens mij kan je ook de firmware apart kopen bij hen. Service is uitermate goed en betrouwbaar.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

stel ik koop die BD550 bij Stegen en ik wil daar zelf 5.1 boxen bij kopen, moet ik daar dan eerst nog een versterker tussen kopen of zit er een 5.1 aansluiting op die speler? Zal het bedrijf binnenkort eens bellen anders. Wil voor een redelijk bedrag toch nog iets leuks in huis hebben straks.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Iemand tips voor het kopen van een regiovrije Bluray speler (betaalbaar), die dus ook alle regio dvd's afspeelt?

bierbak

• 390 messages
  • 0 votes

De Hiteker HTB-1026 stond ooit in het kruidvat voor 99 euro, en leek goed te werken voor andere regio- Blu Rays volgens verschillende fora. Enkel nog op 2dehand sites te vinden vrees ik. Onder de 300 vind je normaal gezien geen goeie, en eerlijk gezegd zou ik echt wel voor gekende merken gaan omdat die zoals met alles meer garant staan voor kwaliteit en service.

Verder is het sowieso opletten met toestellen die regiovrij moeten gemaakt worden. Een vriend van mij heeft er ook zo ene, en met sommige R1 DVD's zit ie toch met haperingen. Vergeet ook niet dat NTCS wel beduidend minder beeldkwaliteit geeft, zeker bij HD tv's zie je dat wel.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Oke, bedankt voor je reactie (voor andere tips houd ik me aanbevolen)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Voor wie nog een regiovrije DVD-speler zoekt heb ik nog nieuw in doos een Pioneer DV-380S staan. Alleen gestest, speelt alle regio's storingsvrij af (auto-detect)..

Was mijn reserrve, regiovrije speler, maar heb inmiddels een 3e regiovrije multi-speler.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Wat vraag je er voor? Wacht ik stuur je een pm.

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

ik heb een denver dvh-7781 speler maar kan geen regio 1 dvd's afspelen in kleur. hoe maak ik deze regio vrij help mij alstublieft.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Wel afspelen, maar niet in kleur? Dat fenomeen heeft meer met je kabels te maken dan met regiovrij maken, denk ik. Zit-ie met een scart kabel verbonden? Dan moet je die wellicht omdraaien.

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

heb ik gedaan scart kabel verwiseld maar is hetzelfde. help mij hoe ik dit moet oplossen mijn vorige van proline was geen rpobleem die regio vrij te maken maar denver zegt dat ze regio vrij zijn maar is niet zo. help!!!

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

En jouw tv? Heel lang geleden had ik een oude tv en ik had een dvdspeler via scart aangesloten maar die kon geen (gebrandde) ntsc dvds afspelen in kleur.

Als jouw tv oud genoeg is, kan deze mogelijk geen ntsc weergeven.

Als het aan de speler zou liggen dus als die niet regio vrij is, dan zou hij (dacht ik) helemaal geen beeld geven.

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

hoe komt het dan dat regio 2 dvd's wel kleur geven?? kopies spelen trouwens ook met kleur alleen films regio 1 wat zou nu het probleem zijn.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

omdat regio 2 dvds een PAL formaat heeft. Ik weet bv dat een aantal jaar geleden de tv's in Amerika allemaal NTSC waren en van Europa PAL, maar later werden er in de toestellen in Europa NTSC ondersteuning in gezet, zodat mensen geimporteerde films wel zouden kunnen afspelen.

Dus Regio 2 - PAL

Regio 1 - NTSC

Ik weet niet hoe oud jou tv is, maar misschien zou je je speler kunnen aansluiten bij iemand met een jongere tv als de jouwe?

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

ja zeer bedankt !!! voor de tip het is gelukt bij een andere tv die recenter was. eindelijk films zien die hier niet te krijgen zijn

nu zit ik met ander probleem. sluit ik dvd speler terug op oude tv aan en speelt hij niets meer af zelfs geen regio 2 maar als ik hem aan andere tv aansluit is alles oke. hoe komt dat nu ineens??? help!!!!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik heb de regio vrije Blu ray speler van Oppo gekocht, de 103. Wat een prachtig apparaat. Met deep color 36 bits is het beeld echt fenominaal!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ja, mijn Oppo-93-regio-vrij is ook prachtig. Als hij werkt. Ik heb hem een jaar intensief gebruikt en hij is al defect. De laatste dagen haperen mijn blu-rays en kan ik de meeste niet meer afspelen. Het ligt hoogst waarschijnlijk aan de blu-ray-lens. En zeggen dat mijn DVD-spelers van Philips en Panasonic tien jaar oud zijn en dat ik daar nooit problemen mee heb gehad. 750 EUR voor de Oppo betaald en dan nog in het buitenland (Nederland) moeten kopen, want waar ik woon is hij niet te krijgen. Dat wordt extra balen met de verzendingskosten.

Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ik hou jullie op de hoogte wat mijn verdere ervaringen betreft.

Filmdragers en apparatuur >> Apparatuur >> Defecte speler of defecte blu-rays?

Ik troost me voorlopig nog met de gedachte dat de service bij Stegen zeer goed schijnt te zijn.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Reinbo wrote:

Ik heb de regio vrije Blu ray speler van Oppo gekocht, de 103. Wat een prachtig apparaat. Met deep color 36 bits is het beeld echt fenominaal!

Ai, vorig jaar de regiovrije BDP-95 gekocht, dus nog maar paar jaar wachten.

Voorganger, regiovrije BDP-83, staat bij mijn dochter, maar wordt weinig gebruikt. Geen storingen; vindt 2D laser zelfs wat mooier dan 3D laser van BDP-95.

bladerunner63

• 56 messages
  • 0 votes

ik heb vorige week de home cinema LG BH4120S aangeschaft ...(blu ray)

weet iemand hoe ik het afspelen van mijn dvd's regio-vrij kan maken ?

de codes voor andere blu ray spelers van LG al geprobeerd maar die werken niet.

(nergens te vinden op google)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.