- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken
Dvd / blu-rayspeler regiovrij maken
sim-one
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik heb gisteren een nieuwe DVD recorder gekocht van Grundig. Maar ik kan nergens een regiovrij maak code vinden. Iemand in bezit?
Het gaat om de Grundig GDR 5400
Alvast enorm bedankt!
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Hallo,
Ik heb een Medion MD 41691 draagbare dvd speler, deze is niet regio vrij. Weet iemand of dit mogelijk is.
Waarom ik dit wil? is het volgende ik wil mp3 op dvd branden maar daar kan deze dvd speler niet mee over weg terwijl ik zo goed koop ding van LG heb NB gekregen en die pakt ze wel en die is wel regiovrij. Ik hoord e dat het mogelijk was dat het hier aan ligt.
Wie kan me helpen????
MVG peter
Dit heeft niets te maken met het al dan niet regiovrij zijn van een speler, als die geen MP3 index leest dan leest hij dat niet. Regiovrij maken is een overhyped iets, elke klant wil dat, maar als je vraagt "speelt u wel eens DVD's uit de USA" zeggen ze "nee joh idioot ik huur gewoon bij de videotheek".
Er zit gewoon verschil in ondersteuning qua media op die apparaten, de oudere modellen of noname dingen (die over het algemeen wat oudere onderdelen gebruiken, zoals Medion in dit geval) zijn wat dat betreft gewoon erg beperkt en lezen veelal geen kopietjes. Helaas...
J.Korbee
-
- 2 messages
- 0 votes
kan iemand mij helpen mijn DVD JVC player QP-112AL regiovrij te maken?
Alvast bedankt voor de moeite.
E-mailadress is [email protected]
J.Korbee
-
- 2 messages
- 0 votes
kan iemand mij helpen mijn DVD JVC player QP-112AL regiovrij te maken?
Alvast bedankt voor de moeite.
E-mailadress is [email protected]
xekjiram
-
- 178 messages
- 92 votes
Ik heb een HE dvd-speler gekregen als kadootje, op het typeplaatje staat 3854H dus dat zal dan wel het typenummer zijn.
Ik heb begrepen dat die niet regiovrij is. Da's sneu, want een vriendin van mij, in de VS, heeft wat dvd's voor me.
Hoe lossen we dit op? 
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Ik moet dus gewoon een hele nieuwe dvd speler hebben, kun je er niet gewoon een kopen die al regiovrij is?
stev
-
- 1 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Apparatuur > CH-DVD 402 CYBERHOME REGIOVRIJ CODE:
Hallo,
Ik heb vandaag een import dvd gekocht met de veronderstelling dat ik die kon afspelen.
Nou is de dvd regio 1 en de dvdspeler regio 2.
Ik heb gehoord dat het mogelijk is om een dvdspeler te herprogammeren via een code.
Het gaat om deze speler :
CH-DVD 402 CYBERHOME
serienummer : pd118-a5w21a
Is er iemand die hier verstand van heeft en mij kan helpen? 
Ik heb trouwens gewoon gegoogled met titel : CH-DVD 402 Cyberhome.
Kreeg wel een code, heb dat ook toegepast maar werkte niet.
Later hoorde ik dat je ook een serienummer moet hebben om tot een bepaalde code te komen.
Steve
herwin
-
- 1 messages
- 0 votes
net mn samsung dvd speler in twee minuten regiovrij gemaakt mbv deze website http://www.ultimatedvd.org/nl/Docs/regionfreeplayers.aspx
ik heb deze site gevonden door te googlen, gewoon merk en type nummer en "regiovrij maken" als zoektermen...
justus
-
- 3 messages
- 7 votes
Heey.Ik heb een vraagje. weet iemand hoe je de JVC XV-N327B regiovrij kan maken?
tonnyKops57
-
- 1 messages
- 0 votes
Tonny
Ik heb zelf een sony Recorder gekocht maar kan hem zelf niet regiovrij maken. Wie kan mij helpen met het regiovrij maken van mijn Sony RDRHX710 Recorder en uitleggen hoe dit het beste gedaan kan worden .
Alvast mijn hartelijke dank hiervoor. 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Sony's zijn volgens mij 1 van de moeilijkste merken om regiovrij te maken, wat mij heeft weerhouden er 1 te kopen. Je moet je chipset vervangen of iets dergelijks. Met een eenvoudige code intikken zal je er nie komen vrees ik....
gerreth
-
- 1 messages
- 0 votes
hallo allemaal
ik heb eeb vraagje over een jvc homecinemaset ik heb de xv ths8 en wil deze graag regiovrij maken maar ik kn nergens iets vinden hoe dit moet kan iemand mij helpen is er een code voor of zo?
gerreth
Sunaina
-
- 1 messages
- 0 votes
Hay, ik heb een Technika 1020 DVD speler waarmee ik ineens geen DVD's meer kan afspelen. Ik heb geen problemen met gewone CD's, en de mini DVD's van m'n camcorder doen het ook gewoon. Bij alle DVD's (zowel 'echte' als gekopieerde) die ik probeer geeft de DVD speler 'insert disc' of 'no disc' aan en soms blijft het de hele tijd op 'load' staan. Alle kabels e.d. zijn overigens goed aangesloten en in orde. Ik heb mij laten vertellen dat als ik de DVD speler regiovrij zou maken, het probleem wellicht verholpen is. Graag zou ik willen weten hoe je het dan regiovrij moet maken? En of dat uberhaupt wel de oplossing is?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alle reacties zijn welkom. Mvg, Sunaina
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wie heeft ervaring met het regio-vrij maken van de LOEWE Xemix 5106DO DVD-speler?
Ik weet niet of dit nog actueel is en hoe gaat "reset"?
larake
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik heb een Daytek dvd speler van 2003 en ik wou graag weten of ik die regiovrij kan maken. Ik heb al geprobeerd om via select in het programma "preferences" te geraken, maar met de pijltjes kom ik er niet in. Hij negeert deze toegang. Bestaat er een andere manier om dit probleem op te lossen? Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt! Larie
glannestino
-
- 99 messages
- 510 votes
Hallo, ik heb een LG v8816 dvdvideo combi, en die wil ik regiovrij maken. Het liefst uiteraard met zo weinig mogelijk kosten, maar weet iemand of dat mogelijk is? alvast bedankt!
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Hallo, ik heb een LG v8816 dvdvideo combi, en die wil ik regiovrij maken. Het liefst uiteraard met zo weinig mogelijk kosten, maar weet iemand of dat mogelijk is? alvast bedankt!
LG V-8816 - reviews, vragen en antwoorden:
http://www.kieskeurig.nl/review/C514B0454EED4A34C1256E9800678329.htm
glannestino
-
- 99 messages
- 510 votes
LG V-8816 - reviews, vragen en antwoorden:
http://www.kieskeurig.nl/review/C514B0454EED4A34C1256E9800678329.htm
oke, bedankt voor de moeite!
glannestino
-
- 99 messages
- 510 votes
het is gelukt. Iemand op een ander forum had dit gevonden:
Remove any discs and turn on DVD.
Press PAUSE
Enter 314159
The hidden region code menu will now appear.
Set code you want- 0 for region free, 1 for region 1 etc then...
Press PAUSE
Turn off/on -- done.
In 10 seconde is het gelukt, zo simpel was het!
yawwwoo
-
- 1 messages
- 0 votes
Allemaal hulpvolle mensen hier, hopelijk geldt dat ook voor mijn probleem. Ik heb een Philips DVP721VR (combi dvd en video) en géén Palm of andere speciale afstandsbediening. Bestaat er nog een andere mogelijkheid om mijn dvd-speler regiovrij te maken - of de onafspeelbare dvd via mijn laptop (waarop de dvd wél af te spelen is) te converteren tot een regiovrije dvd?
In het menu van mijn dvd-speler heb ik overigens de Landcode op 'US' gezet (dat ging wel), maar dat helpt niet, de dvd blijft onleesbaar op dat toestel ('Controleer de regiocode').
Anyone?
hjd
-
- 1 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Apparatuur > regiovrije code LG LH-D6230:
hoi
ik heb aleen tijdje op zoek naar een code voor mijn homecinemaset LG LH-D6230
heb al veel gebrobeert ,maar nog steeds niet gelukt
wie kan mij helpen? dat ding blijft vast staan in regio 2.
Lars
-
- 384 messages
- 1768 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
jaheim
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo Kan iemand mij helpen
Ik heb een Phillips dvd dvp721vr vid combi maar ik wil het regio vrij maken
Of i shet niet mogelijk om deze regio vrij te maken
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hallo Kan iemand mij helpen Ik heb een Phillips dvd dvp721vr vid combi maar ik wil het regio vrij maken Of i shet niet mogelijk om deze regio vrij te maken
Jawel, ...kijk ook eens HIER 
Of gooogelen met " firmware Philips DVP721VR", en/of deze LINK.
SanSan
-
- 1 messages
- 22 votes
Hallo,
ik heb problemen met het regiovrij maken van mijn Daytek m700m.
zoals eerder uitgelegd heb ik de code 13798888 ingetoets en dan krijg ik een scherm waar o.a de regio code "2" staat, maar ik kan dit niet veranderen in 0. Ik heb alle toesten gebruikt maar niets help!
(alleen setup en play om weer terug naar het setup scherm te gaan).
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
laibo
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Aristona DVD-Recorder type ARV 665.
Weet iemand een manier om deze regiovrij te maken?
Dank je alvast,
Laibo
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hallo,Wie kan mij helpen?
Ik heb een Aristona DVD-Recorder type ARV 665.
Weet iemand een manier om deze regiovrij te maken?
Dank je alvast, Laibo
laibo
-
- 2 messages
- 0 votes
Helaas staat hier mijn type DVD-Recorder niet bij, iemand no andere ideeen?
Anton niemstra
-
- 5 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Apparatuur > medion digitale dvd hdd recorder md 81287 regiovrij maken:
Hallo!
Heb net bij Aldi de nieuwste aanbieding gekocht, gave DVD HDD speler, alles doet het maar hij is niet regio vrij....wie oh wie weet hoe ik 'm regio vrij kan maken?