- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Naakt in film
Naakt in film
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Haha...mannen zijn meteen op hun pik getrapt. Ik plaagde jullie maar met mijn posting....Maar kijk eens aan wat een reacties!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Mag ik a.u.b. spam krijgen waar staat hoe ik de mijne kan verkleinen?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Dus Rose: Waar kletsen goede vriendinnen met elkaar over?
Over welk wasmiddel en zeepjes jullie gebruiken?
Of over wie de broekriem thuis draagt met inhoud...
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik lees wel vaker dat vrouwen denken dat mannen het er de hele dag over hebben met andere kerels, of dat ze de pielemuis een naam geven. Persoonlijk nog nooit gehoord dat iemand dat echt deed.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
*kuch*off-topic *kuch*
phone home
-
- 180 messages
- 444 votes
Wat een mal forum is dit.
En erg goede smiley van combi trouwens. Hoe kom je trouwens aan die dingen (anderen zullen zeggen "hoe kom er van af", maar ik vindt ze leuk.
Mannen praten trouwens zelden over sex. Is meer een vrouwending. Ik praat met mannen over voetbal en politiek. Als ik wel eens over sex praat is het met vrouwen.
Met mannen over (concrete persoonsgebonden) sex praten vin ik viez. Ik wil niet hoeven nadenken over de klabanus van mijn kroegmaten.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik praat ook veel liever met vrouwen over sex. Zij praten hier veel opener over dan mannen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
En erg goede smiley van combi trouwens. Hoe kom je trouwens aan die dingen (anderen zullen zeggen "hoe kom er van af", maar ik vindt ze leuk.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik praat ook veel liever met vrouwen over sex. Zij praten hier veel opener over dan mannen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik vind sex lekker, maar het gaat hier toch over naakt in film!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Wij zijn in alles veel opener denk ik. Mannen ( de meeste ) praten gewoon minder makkelijk dan vrouwen. Wij praten onderling wel over sex.

speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes

Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes

Nou kun je wel gaan gapen, maar combi heeft een punt. Al maakt het mij voor de rest niet veel uit...
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Wat ben ik blij dat zich ook vrouwen op deze site bevinden. Anders was de lol er voor mij al lang af geweest.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Daar gaat het niet om. En nu hoor ik eigenlijk zo'n gaap emo te plaatsen.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Hmm, met vrienden in de kroeg zit ik nooit verlegen om conversatie.. onderling hebben mannen weinig moeite met praten hoor. Je hebt echt een verkeerd beeld van het andere geslacht.
Mannen praten daarentegen niet altijd even gemakkelijk met vrouwen nee, heeft er ook iets mee te maken dat er altijd zo'n gemaakte spanning meteen moet hangen tussen man en vrouw en dat er van alles "moet". Zou leuk zijn als mensen daar eens overheen konden stappen. Ik vind het erg leuk met vrouwen over van alles te ouwenelen en doe dat met goede vriendinnen ook, maar van die meisjes die alles beoordelend zitten te bekijken vanaf hun barkrukje staan wat mij betreft nou niet echt open voor een leuk gesprek 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Helemaal eens met Orbit. Ik praat zelf zonder enige moeite over sex onderling met mijn vrienden. Verlegenheid (niet alleen bij mij) treed soms op als we met een grote groep zijn, wat ook best logisch is, maar onderling met 3, 4 a 5 man is het helemaal geen probleem.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
In principe denk ik dat vrouwen wat makkelijker onderling over sex praten, maar dat betekent niet dat mannen dat niet doen.
Overigens wordt bij zo'n gesprek de sfeer wel eens broeierig en dan heb ik liever gestifte lippen aan de mijne hangen dan een snor... but hey... that's me.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Met vrouwen over sex praten is duizend keer spannender dan met mannen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes

combi
-
- 20609 messages
- 0 votes

als je zin heb op over sex te O-H zijn er vast intressantere sites dat een film site. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Er is een dominee aan jou verloren gegaan! Ik heb echter al jaren geleden de keuze gemaakt niet meer naar de kerk te gaan! Tenslotte moet ik je teleurstellen in het feit dat ik deze site wel trouw blijf. Een mens kan namelijk van meerdere zaken tegelijk houden. Het één sluit het ander niet uit.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Er is een dominee aan jou verloren gegaan! Ik heb echter al jaren geleden de keuze gemaakt niet meer naar de kerk te gaan!
ik weet niet precies wat je nu wilt zeggen!
mij teleurstellen. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb genoten van het beeldschone naakte lichaam van Kim van Kooten in zusje (1995).
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Er zit weer een zeikerd bij De Passievrucht.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Bij Kan door Huid Heen (2009):
Alhoewel de beelden mooi zijn, het spel goed is en het verhaal zelfs diepgang vertoond, blijft het het zoveelste Nederlandse drama.
De blote-tieten-factor is redelijk hoog, hoe kenmerkend.
En jij studeerde journalistiek...?
the big lebowski
-
- 227 messages
- 2502 votes
En jij studeerde journalistiek...?
Oja?
Wat ik probeer te zeggen; er gaat niet een Nederlandse film voorbij waar op z'n minst één vrouw in haar geboortekostuum voorbijkomt.
Ik vind deze film een typisch Nederlands drama en dat bevestigd zichzelf doordat er weer eens iemand bloot moest voor de camera.
en ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik journalistiek zou studeren...
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Wat ik probeer te zeggen; er gaat niet een Nederlandse film voorbij waar op z'n minst één vrouw in haar geboortekostuum voorbijkomt.
Dat is gewoonweg niet waar.
Daarbij kijk je blijkbaar verder enkel Hollywoodfilms, want in andere Europese films komt niet minder vaak bloot voor.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik vind deze film een typisch Nederlands drama en dat bevestigd zichzelf doordat er weer eens iemand bloot moest voor de camera.
Het bloot is mij niet eens opgevallen in deze film. Het lijkt wel of je alleen maar naar films kijkt om te ontdekken of er geen bloot in voor komt. Werk jij soms voor een of andere zedencommissie of ben je gewoon ontzettend preuts?