- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Shockerende films
Shockerende films
OasisFAnatic
-
- 8 messages
- 0 votes
Na dit topic gelezen te hebben ben ik erg nieuwsgierig geworden naar CANNIBAL HOLOCAUST.
Ik heb namelijk wel zin om een avondje flink te lachen.
Heeft iemand deze film op VHS of DVD en wil hij/zij deze verkopen dan wil ik hem graag kopen voor een mooi bedrag.
Ik hoor het wel.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Kan je gewoon kopen hoor.
En lachen? Met zo'n film valt weinig te lachen...
Rancid
-
- 599 messages
- 866 votes
Inderdaad, er valt weinig te lachen met deze film. De slachtpartijen zijn niet grappig of met-een-knipoog gemaakt en de hele toon is te serieus om om te lachen. Als je hier wel bij dubbel ligt, ben je of erg sadistisch of heb je gewoon een vreemd soort humor. Bij een horror én de hele avond dubbel liggen denk ik persoonlijk aan Braindead. En bad taste kan ook geen kwaad. Return of the living dead is iets minder grappig, maar ook wel leuk. Etc...
Rancid
-
- 599 messages
- 866 votes
Bizita Q al genoemd? Vond hem persoonlijk niet shockerend, maar kan me inbeelden dat anderen dat wel vinden.
Ja die is al genoemd, ik heb 'm in elk geval een tijd terug al gezien en ik vind 'm geweldig! Maar dit soort films bedoel ik ook met dit topic hoor, shockerend betekent toch niet altijd horror, het mag ook gewoon raar, verontrustend, bizar grappig, ranzig, vreemd, onmenselijk etc zijn. En daar valt Visitor Q wat mij betreft zeker onder, heerlijke film.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Doom Generation van Gregg Araki. (Met Rose McGowan )
De andere films van hem schijnen ook een beetje twisted te zijn, maar ik heb gepast.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ook hier hoort Hellraiser thuis. 
zie ranzige films.
Pascal A
-
- 213 messages
- 0 votes
IK heb laatst the Manson Family gekeken, deze film is gewoon te ziek voor woorden, en deze film had ik ook niet hoeven zien.
Dat één persoon door zieke waanideen zulke daden kan uitvoeren tvind ik al een wonder, maar hoe is het in godsnaam mogelijk om een hele groep van zulk ziek gestoorde mensen bij elkaar te krijgen.
Tijdens het kijken van deze film was ik gewoon zo kwaad, en das je dus deze film voor je plezier kijkt is het denk tijd om jezelf ne te laten kijken, zelf kon ik het namelijk niet aanzien.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
-Ichi the Killer
-Ebola Syndrome
-Kichiku
-Gozu
-Dead or Alive (Miike)
-Visitor Q
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Robbie williams in rock dj.
-Ichi the Killer
-Ebola Syndrome
-Kichiku
-Gozu
-Dead or Alive (Miike)
-Visitor Q
sinterklaas is wel een stuk 'tougher' geworden zeg 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Haha, die clip was ook een grapje 
Jij er ook al 1 van die films gezien?
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Nope
Ik heb werkelijk zowat niks schokkends gezien. Het ergste wat ik heb gezien is Natural Born Killers, denk dat die films het wel kunnen overtreffen in grofheid. Ben benieuwd... maar lijkt me wel eng eerlijk gezegd.
Ben een beetje een watje.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Het einde van Sleepaway Camp 
Had nog nooit van de film gehoord, maar de reacties hier liegen er niet om: dat moet een geweldig einde zijn. Helaas is de R2-versie 22 euro duurder dan de R1-versie. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Bij fame amsterdam ligt de film voor volgens mij maar 6 euro. Wel een brakke uitgave.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zeker kopen dan! Echt een aanrader
. En niet enkel omwille van het einde, maar evenzeer omwille van die typische summercamp-sfeer.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Dat laatste spreekt mij ook ontzettend aan, Halcyon; voor boeken geldt dat evenzeer. Ik herinner mij nog dit boek, dat ik als schoolkind heb gelezen: fantastisch! 
Amsterdam is trouwens te ver voor mij.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nope
Ik heb werkelijk zowat niks schokkends gezien. Het ergste wat ik heb gezien is Natural Born Killers, denk dat die films het wel kunnen overtreffen in grofheid.
Kom op, da's een kinderfilm.
Ben een beetje een watje.
Wat let je? Echt eng zijn ze niet hoor. Meer bizar (en vies natuurlijk) 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Wat let je?
Ben van de meeste uit dat rijtje wel van plan ze eens te gaan bekijken.Vooral Gozu en Visitor Q lijken me geweldig.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ben van de meeste uit dat rijtje wel van plan ze eens te gaan bekijken.Vooral Gozu en Visitor Q lijken me geweldig.
Probeer er wat van uit en je zult er geen spijt van krijgen.

Mad Man Mundt
-
- 300 messages
- 3804 votes
Hard Candy kan er ook wel bij, niet geweldig wel schokkend sorta...
Mysterious Skin vind ik erg vet, maar anders shokking...
Verder Audition al genoemd? Bij mij op #1 toch wel, puur door de visuele gore in combo met sicke opbouw. 
Of anders Bay's Transformers, schrok me dood in de bios over het gemiddelde niveau van de mensheid, ook erg schokerend
.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Mmmh ik ben ook op zoek naar de echte zieke films maar die vind je zowat nergens.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
house of 1000 corpses
vroeger huurde ik als 12jarige gestoorde videobanden; Faces of death. Daar kwamen echt ranzige en zieke dingen voorbij.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Irréversible
Precies. 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hmm, in dit topic zijn sommige films al 10 keer genoemd. Misschien eens een lijstje maken om dat te voorkomen 
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Cannibal (2005) schijnt dus ook een erg schokkende film te zijn. Ben benieuwd!