• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.558 actors
  • 9.377.371 votes
Profile

Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

In Film > Genres en landen > Films met diepgang over bepaalde subculturen:

Ik zoek voor het vak Engels (dus lieft een Engelse film, al maakt dat op zich niet enorm veel uit) een diepgaande, interessante en liefst goede film die gaat over bepaalde subculturen, stromingen vanuit het verleden (zoals punk in the 70's, hippies in the 60's, of om verder te gaan club kids of grunge uit de 90s, wat dan ook.)

Liefst een film met vrij veel diepgang, geschikt om veel over te vertellen dus, vrij ruim en goed uitgewerkt. Als iemand iets in gedachten heeft?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Glenn36 wrote:

Ik zoek films waarbij het lijkt alsof de personages de gebeurtenissen zelf hebben gefilmd met een home video camera, zoals Cloverfield. Ik wist nog zo'n soort film maar daar ben ik de naam van kwijt.

The Blair Witch Project

Trolljegeren

Zie verder: Found Footage Films

Glenn36 wrote:

Ook zoek ik films over mensen die speciale krachten hebben zoals telekinese. Films zoals: Push, Chronicle. En dan moet je niet denken aan superhelden films

Scanners I, II en III

The Craft

Firestarter

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ik zoek films als (500) Days of Summer. Een romcom/coming-of-age film met niveau.

Ook zoek ik naar soortgelijke films als Donnie Darko.

Iemand suggesties?

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Pepino wrote:

Ook zoek ik naar soortgelijke films als Donnie Darko.

Iemand suggesties?

Je kan deze eens proberen.

The Machinist (2004)

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

schram101 wrote:

(quote)

Je kan deze eens proberen.

The Machinist (2004)

Ziet er een zeer goeie film uit, bedankt!

ibendb

• 5038 messages
  • 3222 votes

Ik zoek een film als Insidious, Silent House, Dead Silence, The Pact en Paranormal Activity. Films over geesten, dus. Ik organiseer binnenkort een horrornamiddag met vrienden en ik wil geen kakfilms kijken. Ook zeker geen found-footage want dat hebben we al te vaak gezien. Eigenlijk zoek ik ffilms met een goede sfeer, goede schrikmomenten die je niet ziet aankomen en ten minste een goed verhaal. Ook liefst zo recent mogelijk, ik ga niet graag de klassiekere toer op. Eigenlijk mogen het enge films zijn. Eng is voor mij: Geesten, (goede) mystery en een constante dreiging aanwezig. Ik weet dat ik kieskeurig ben en moeilijk doe, maar kan iemand me helpen aub? Alvast bedankt!

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

ibendb wrote:

Ik zoek een film als Insidious, Silent House, Dead Silence, The Pact en Paranormal Activity. Films over geesten, dus. Ik organiseer binnenkort een horrornamiddag met vrienden en ik wil geen kakfilms kijken. Ook zeker geen found-footage want dat hebben we al te vaak gezien. Eigenlijk zoek ik ffilms met een goede sfeer, goede schrikmomenten die je niet ziet aankomen en ten minste een goed verhaal. Ook liefst zo recent mogelijk, ik ga niet graag de klassiekere toer op. Eigenlijk mogen het enge films zijn. Eng is voor mij: Geesten, (goede) mystery en een constante dreiging aanwezig. Ik weet dat ik kieskeurig ben en moeilijk doe, maar kan iemand me helpen aub? Alvast bedankt!

El Orfanato

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

ibendb wrote:

Misschien The Woman In Black??

ibendb

• 5038 messages
  • 3222 votes

The Woman in Black heb ik al gezien en El Orfanato staat al op het lijstje. Toch bedankt!

marviimm

• 19 messages
  • 0 votes

ibendb wrote:

The Woman in Black heb ik al gezien en El Orfanato staat al op het lijstje. Toch bedankt!

The Amityville Horror

ibendb

• 5038 messages
  • 3222 votes

Ook al gezien. Ik heb er al veel gezien, eigenlijk. Mag ook alternatief zijn, als het maar echt eng is. Niet zoals Ringu en Ju-On.

speedy007

• 110 messages
  • 40 votes

Beste,

Helaas kan ik gewoon echt geen leuke film vinden, ook al zijn er zoveel nieuwe titels uitgekomen! Ik ben opzoek naar een humor film, of een leuke actie. Het liefst een die net uit is Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen, want ik vind echt helemaal niets...

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Je kan hier toch heel makkelijk de zoekfunctie voor gebruiken. Stel gewoon in komedies uit 2012 t/m 2013 en e.v.t. een minimaal stemgemiddelde.

The Beast

• 182 messages
  • 142 votes

Ik ben op zoek naar wat spannende thrillers, films die gelijk zijn aan Disturbia en The Stephfather, weet iemand zulk soort andere films?

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Ik heb vanavond de film Primal Fear gezien en heb me daar onwijs goed mee vermaakt,

nou is mijn vraag of jullie meer films weten over split personality disorder?

Het liefst Thrillers.

Floppie!

• 3 messages
  • 0 votes

In De Site > Gebruikers > Genre : high school, comedy, romantic:

Hallo,

Ik kijk graag films met het genre : high school, comedy and romantic

ik vind film als deze leuk :

- The First Time

- Love at the first Hiccup

- I Love You, Beth Cooper

Ik hoop dat jullie meer van zulke films weten

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

She's Out of My League

High School High

How High

Fast Times at Ridgemont High

Superbad

Actie:

Class of 1984

Class of 1999

The Principal

The Substitute

Verder heb je hier een lijst van 40 high school films. Succes!

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Daan258 wrote:

Ik heb vanavond de film Primal Fear gezien en heb me daar onwijs goed mee vermaakt,

Het liefst Thrillers.

. Shelter is ook goed , met Jonathan Rhys Meyers!

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

kelama3 wrote:

(quote)
. Shelter is ook goed , met Jonathan Rhys Meyers!

Heb ik al gezien, maar idd die was wel heel gaaf.

Iig bedankt. Als je nog meer weet hoor ik het graag.

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Daan258 wrote:

(quote)

Heb ik al gezien, maar idd die was wel heel gaaf.

Iig bedankt. Als je nog meer weet hoor ik het graag.

. A beautiful mind en Shutter Island schoten me ook nog te binnen!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Daan258 wrote:

Het liefst Thrillers.

Mr. Brooks

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Eh..hij zocht een film in hetzelfde genre als Primal Fear...volgens mij zat Daan helemaal goed bij dit topic? Haha!

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

kelama3 wrote:

(quote)
. A beautiful mind en Shutter Island schoten me ook nog te binnen!

Net even een trailer gezien van A beautiful Mind gezien maar vond ik er toch meer uitzien als een drama. Ben echt opzoek naar thrillers.

En shutter Island heb ik ook al gezien.

Maar iig bedankt. als je nog iets te binnen schiet hoor ik het graag

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

schram101 wrote:

(quote)

Mr. Brooks

Ook al gezien:P

Maar bedankt. Nog meer ideeën??

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Misschien American Pcycho?

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Inderdaad, À beautiful mind is echt een drama.. Ook een goede film maar wel een ouwetje is Psycho! Via internet kwam ik nog aan Raising Cane en Identity , ik heb ze beiden gezien maar lieten bij mij niet zo'n diepe indruk achter. Maar smaken verschilen gelukkig! Je hebt me de hele avond laten nadenken! Bedankt hè? Lollll

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Ik hou eigenlijk helemaal niet zo heel erg ban hele oude films, zoals Psycho

Maar misschien moet ik dan toch maar is gaan bekijken, want ik hoor er altijd erg veel verhalen over. Identity heb ik ook al gezien en ook ik vond die niet erg boeiend. Maar Raising Cain heb ik nog niet gezien, die ga ik dan maar binnenkort is bekijken.

Bedankt

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

mar007 wrote:

Misschien American Pcycho?

Al gezien en k vond er helaas helemaal niks aan.

Maar bedankt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.