• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Boeken die nog verfilmd moeten worden...

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Een film over een man in een rolstoel die niet kan praten?

Beetje kort door de bocht, niet waar?

Zoiets kan net zo goed gezegt worden over een willekeurige horror/science-fiction of weet ik veel. Dat is ook niet alledaags en weet ik wat voor redenen er nog meer aan te voeren zijn.

Ik zie er de uitdaging wel van in en ik hoop dat mr. Van Duren er een mooie fim van maakt.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

On the road is nog stééds niet verfilmd...

pak johnny depp, brad pitt en tom waits of de acteur die charlie utter speelt in Deadwood , zet er oliver stone of gus van sant op en tzou een behoorlijk coole film worden...

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

(quote)

Heb ik afgewezen.

André van Duren is er mee bezig.

Hoe bedoel je, ''heb ik afgewezen''? Ben je zelf regisseur of zo? En zo ja, sta je op moviemeter of IMDB met producties?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

gondwana wrote:

On the road is nog stééds niet verfilmd...

pak johnny depp, brad pitt en tom waits of de acteur die charlie utter speelt in Deadwood , zet er oliver stone of gus van sant op en tzou een behoorlijk coole film worden...

Walter Salles ook goed? Er zijn schijnbaar plannen dus.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Van Nunen wrote:

(quote)

Hoe bedoel je, ''heb ik afgewezen''? Ben je zelf regisseur of zo? En zo ja, sta je op moviemeter of IMDB met producties?

http://www.moviemeter.nl/director/8540

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Walter Salles ook goed? Er zijn schijnbaar plannen dus.

met bale als dean? ZEKER GOED...

beter dan schumacher zoals een aantal jaren gepland...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Van mij mogen de boeken van Virginia Andrews wel verfilmd worden, dat lijkt me nog wel eens wat. (niet dat ik vaak in een boek kijk)

Voor de rest vind ik de boeken van Harry Potter leuk om te lezen.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Rianneke_Dan wrote:

Van mij mogen de boeken van Virginia Andrews wel verfilmd worden, dat lijkt me nog wel eens wat. (niet dat ik vaak in een boek kijk)

Voor de rest vind ik de boeken van Harry Potter leuk om te lezen.

Zou leuk zijn ja.. maar als ze er maar geen woensdagavond drama-achtige taferelen van maken.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Om nog even terug te komen op Joe Speedboot, iemand enig idee wat de vordering daarvan is?

Aangezien het al een jaar geleden is dat met dit project is begonnen.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Dat had ik ook gevonden toevallig.

Maar toch bedankt

Ik ben alleen benieuwd of de film al opgenomen is en of er dus eventueel al een release datum gepland staat.

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

A long way down van nick norby zal perfect zijn, kijk maar wat ze hebben gedaan met high fidelty

X__Liesjj

• 329 messages
  • 586 votes

D-ark wrote:

A long way down van nick norby zal perfect zijn, kijk maar wat ze hebben gedaan met high fidelty

Word als goed is verfilmd ; http://www.imdb.com/title/tt0458413/

X__Liesjj

• 329 messages
  • 586 votes

Het zou helemaal het einde zijn als ze Syskonkärlek(ik en mijn broer) verfilmen, het liefst dan in het Zweeds.

http://www.boekmeter.nl/book/6915

En Tomorrow Wendy(verhaal over liesbiennes) van prachtschrijver Shelly Stoehr zou ook zeker niet verkeerd zijn en ik denk dat Cloud Atlas mooi verfilmd zou kunnen worden, lijk me echt een film voor David Lynch

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

De 'Thriller' serie moeten ze verfilmen. Waren leuke spannende verhalen voor jong en oud van Kluitman

Met verhalen van vooral R.L. Stine

Celestia

• 6 messages
  • 0 votes

De andere delen van The Hitchhicker's guide to the galaxy kunnen ze ook wel verfilmen. Al wordt het verhaal in de laatste delen een beetje té absurd...

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

De vliegeraar van Khaled Hossseini. Prachtig boek!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

hinie wrote:

De vliegeraar van Khaled Hossseini. Prachtig boek!

Voor het geval je het nog niet wist...

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Nee wist het idd niet.

Thankx Mug. Ben heel erg benieuwd.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

het is nog steeds vaag hoor:

wil wouter beweren dat hij die regisseur is ofzo??

dus inderdaad:

hoe zo "die heb ik afgewezen"

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Regisseurs kunnen niet op deze site aanwezig zijn dan?

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

jazeker wel, tuurlijk wel.

regisseurs zijn net mensen.

maar het was niet duidelijk (tenminste niet voor mij)

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Max en Joep wrote:

(quote)

het is nog steeds vaag hoor:

wil wouter beweren dat hij die regisseur is ofzo??

yup.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

The Hunter wrote:

Dat had ik ook gevonden toevallig.

Maar toch bedankt

Ik ben alleen benieuwd of de film al opgenomen is en of er dus eventueel al een release datum gepland staat.

Joe Speedboot (werktitel) Scenarist: Heleen Suèr, naar het boek van Tommy Wieringa (De Bezige Bij,2005). Regisseur: André van Duren. Producent: Marc Bary voor IJswater Films. Omroep: NPS. Logline: Wanneer door een ongeval Fransje Hermans op één arm na verlamdraakt en in een rolstoel belandt, lijkt zijn leven voorbij. Totdat hij hoortover nieuwkomer Joe Speedboot. Met Joe, een goed stel hersens en éénfunctionele arm lijkt alles mogelijk: een vliegtuig bouwen,armworstelkampioen worden en zelfs PJ, de prachtige Zuid-Afrikaansetandartsdochter in zijn ene arm sluiten. Een jury, samengesteld uit adviseurs van het Nederlands Fonds voor de Filmen een vertegenwoordiger van de omroepen heeft unaniem deze films uit elfinzendingen gekozen. Publieke Omroep, het CoBO-fonds, het Ministerie van OCWen het Filmfonds stimuleren met Telescoop tezamen de productie vanNederlandstalige kwaliteitsfilms voor een breed publiek. Daarbij wordt inéén keer een grote realiseringsbijdrage toegekend. Jaarlijks is voor deproductie van twee Telescoopspeelfilms een bedrag van circa 3,9 miljoen eurobeschikbaar. De producent dient voor de film ook private financiering teverwerven. Vorig jaar ontvingen de films 1953 en Bruidsvlucht Telescoopgeld.(Bron: Nederlands Fonds voor de Film)

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Wil dat zeggen dat deze nu idd verfilmt gaat worden?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Van Der Oest heeft het druk. Is namelijk ook hier mee bezig:

http://www.boekmeter.nl/book/8052

Het scenario schijnt zo goed als af te zijn.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Wie gaat dan Kluun verfilmen?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Heb heel vroeger weleens het 2 delige boeken verhaal van alleen op de wereld gelezen.. toen sprak mij dat erg aan.. weet iemand of hier al een film overgemaakt is..?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Saartje Tadema van Thea Beckman lijkt me echt een heel mooi verhaal om verfilmd te worden.

@ Mescaline:

http://www.moviemeter.nl/film/4937

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.