- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Wauw, nieuwe nummer binnen: BATMAN EEN 9!! 
En ja, ik hécht waarde aan hoe Filmvalley beoordeelt 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wel erg jammer dat ze gaan stoppen met Nederlands Hoop.
Veel interessante dvd-keuzes voor de volgende keer. Ik weet nog niet welke ik ga pakken.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Aangezien ik gisteren Hard Candy heb gezien ben ik op zoek gegaan naar Filmvalley's recensie daarvan in #36. Sowieso een leuk nummer overigens met nog een interview met Heath Ledger en een stuk over Frank Capra (op basis waarvan ik toentertijd zijn box heb gekocht). Maar naast het gezochte interview vond ik nog iets interessants op pagina 13!
Op de rode loper stonden berichtjes van wat filmvalley.nl-users de mooiste kerstfilm ooit vonden. En bovenaan stond 'Theatertje', met - It's A Wonderful Life! Zou dit, ahem, "onze" Theatertje zijn geweest? Ze was in ieder geval een groot fan van de film, dus het zou zomaar kunnen.
Maar het grappige is nu dat dat korte berichtje van haar mij er toendertijd op attent heeft gemaakt wat het uitgangspunt van It's A Wonderful Life is. Dit uitgangspunt kende ik al en ik vond het fascinerend, en daarom heb ik toen de film gekocht en gekeken, wat onschatbaar veel invloed op mijn filmsmaak heeft gehad. POTC 1 werd in ieder geval van #1 en uit mijn hele top 10 gegooid, en It's A Wonderful Life nam die plaats over, wat hij nog altijd doet.
Dus als het echt die Theatertje was, bij dezen bedankt, mocht je dit ooit lezen 
Sorry jongens, maar het is té waarschijnlijk om niet even met jullie te delen 
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Dat was mijn eerste Filmvalley... Met Pulp Fiction & Kids
.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Haha, ik raak er bijna emotioneel van
Bladeren in die oude nummers is echt een aanrader trouwens, vreselijk leuk.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
De spelfouten breiden zich overigens uit tot niet alleen ín het blad, maar ook aan de buitenkant. Op de zijkant wordt Guillermo del Toro's naam geschreven met een paragraaf-tekentje tussen respectievelijk de 'd' en 'el'.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hmm... Vreemd. Ik heb het nieuwste nummer nog niet binnen, terwijl ik hem normaal gesproken altijd op woensdag krijg.... 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik heb MovieMeter.nl ingezonden als internettip. Kreeg later een bedankmailtje en ze zouden ernaar kijken. Ik ben benieuwd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

Als je deze thread aandachtig leest zie je overigens enkele reacties van de redactie.
Woodpecker
-
- 10 messages
- 0 votes

Als je deze thread aandachtig leest zie je overigens enkele reacties van de redactie.
Klopt 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Iemand het nieuwe nummer al binnen?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Er is geen nieuw nummer. Elke zomer wordt er een maandje overgeslagen. Het volgende nummer komt pas in september.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Aha, wist ik niet eens
Maar bedankt, nu hoef ik me in ieder geval geen zorgen meer te maken 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik vroeg het me ook al af wanneer ze een maand zouden overslaan. Nu dus. Tja, die mensen moeten ook een keertje vakantie kunnen vieren natuurlijk. 
Woodpecker
-
- 10 messages
- 0 votes
Ik vroeg het me ook al af wanneer ze een maand zouden overslaan. Nu dus. Tja, die mensen moeten ook een keertje vakantie kunnen vieren natuurlijk. 
En ik kan je melden, die was heerlijk!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wanneer verschijnt het september (=oktober?) nummer?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Volgende week als alles goed is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ah mooi!
Je kan vanaf later vandaag weer de selectiedvd kiezen voor het volgende nummer.
"Vanaf 17 september kunt u hier uw keuze maken voor het oktober-nummer (nr. 56)."
http://www.dvdvalley.nl/bladfiles.tpl?cart=1221638643523376&action=keuzedvd
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
5 dagen verder, kan nog steeds niet....
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ze zijn daar nog steeds op vakantie zeker.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zojuist het nieuwste nummer uit de brievenbus gevist (een dag eerder dan normaal zelfs!), maar zonder dvd... Volgens mij had ik Scent of a Woman besteld (is alweer zo lang geleden...
). Iemand anders hetzelfde probleem?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik ben vergeten mijn keuzedvd te selecteren voor de volgende keer 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
En de keuzedvd's voor volgende keer zijn ook monumentaal slecht. Niks dat me aanspreekt of voor meer dan 4 euro in de winkel te krijgen is. Volgens mij zijn het zelfs andere keuzes dan dat ze eerst aangegeven hadden!
Ik hoop dat de nieuwe linie dvd's beter wordt.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ook ik heb Billy Bob astronaut binnen gehad, maar meer bij gebrek aan beters (dat ik nog niet had). Verder ben ik het er mee eens dat de keuzes voor het volgende nummer teleurstellend zijn, maar die Motown docu lijkt me wel erg tof, dus ik ben alsnog tevreden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik ga ook voor de Motown docu!
Was van plan om Knallhart te kiezen, maar die is ineens van de keuzelijst verdwenen... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ga ook voor de Motown docu. 
Ben ook wel benieuwd naar de keuzedvd's van de komende maanden. Voorheen stond er altijd een overzichtje op de website en in het blad, maar dat is helaas verdwenen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik ga niet voor de Motown docu.
Welke ik ga kiezen weet ik nog niet. Zit in ieder geval niet veel soeps bij. Die met Connely en Kingsley lijkt me wel leuk.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Maar van die oorspronkelijke planning is nu helaas afgestapt, zoals serpico en Benicio al aangaven. Toch jammer, want ik kon me herinneren dat ik er destijds blij mee was.
Edit: Om misverstanden te voorkomen, was dus een reactie op Kapp.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Volgens mij was dit toch ook de laatste maand die al aangegeven stond, of niet?
Ik heb gekozen voor Merry Christmas, Mr. Lawrence.