• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

James Bond

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

James Bond-producenten hebben 'vruchtbaar gesprek' gevoerd met Aaron Taylor-Johnson

Niet te hopen dat hij de nieuwe Bond wordt. Ik vond hem in Bullet Train maar een irritant figuur. Geforceerd cool.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die zag ik niet aan komen.

Zou ook zeker niet mijn grootste kandidaat zijn, al is hij wel een behoorlijke acteur.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik zie Taylor-Johnson wel graag spelen, maar eerst zien wat hij met het karakter van 007 doet natuurlijk. Voor mij alvast beter dan Henry Cavill die van Superman een vrij saai figuur heeft gemaakt.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

kappeuter wrote:

James Bond-producenten hebben 'vruchtbaar gesprek' gevoerd met Aaron Taylor-Johnson

Niet te hopen dat hij de nieuwe Bond wordt. Ik vond hem in Bullet Train maar een irritant figuur. Geforceerd cool.

Vreselijk geacteerd inderdaad.

Maar sowieso als ik foto's bekijk van hem, zijn hele kop en uitstraling staan me niet aan.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Die wordt toch al jaren genoemd als 1 van de kandidaten, dus zo verrassend is het niet lijkt me.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gisteren in Beau:

Beau wrote:

James Bond bestaat deze week 70 jaar. Met regisseur Martin Koolhoven en Tijl Beckand, die alles weet van 007, bespreken we het ontstaan van de geheim agent. Ze geven ook antwoord op de vraag: wie was de allerbeste Bond aller tijden?

https://screenshots.rtl.nl/system/thumb/sz=720x404/uuid=a0740418-5915-46af-b17a-dbb3f23d3a54

Link naar uitzending

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Gisteren in Beau:

(quote)

(afbeelding)

Link naar uitzending

Dit is weer echt zo'n voorbeeld waarom zo'n talkshow als Beau flut is. Elke keer weer een BN-er erbij halen die verbazingwekkend ook een kenner schijnt te zijn zoals Tijl Beckand. Ik word hier zo moe van. Koolhoven is logisch als regisseur, maar elke keer die BN-ers vind ik echt zo stompzinnig. Zo blijft RTL hun eigen personeel wel lekker aan het werk houden zeg.

Overigens bizar dat Koolhoven Dalton op nr laatst zet. Echt niet verdiend, was een uitstekende 007. George Lazenby was veruit de minste Bond, die zou zonder concurrentie laatste moeten staan. Uiteraard is het een persoonlijke keuze, maar wel jammer. OHMSS was ook gewoon een langdradige en weinig boeiende film.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Oceanic Six

Ik ben ook BN-er moe, maar Tijl Beckand zat er waarschijnlijk meer als fan dan als kenner. Maar ik denk dat hij best door kan gaan als kenner.

Hij heeft eerder ook bij Jinek al gepraat over zijn liefde voor James Bond films.

Dit is tenminste een leuk onderwerp. Ik kijk Jinek en Beau verder eigenlijk nooit meer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zoektocht naar nieuwe James Bond neemt verrassende wending | Film | Telegraaf.nl

Telegraaf wrote:

Idris Elba, Richard Madden, Richard Madden, Tom Hardy, Regé-Jean Page, Aaron Taylor-Johnson en Henry Cavill werden de afgelopen jaren meer dan eens genoemd als mogelijke nieuwe James Bond en de lijst is alsmaar groeiende. Castingdirecteur Debbie McWilliams maakt nu een einde aan alle speculaties. „Er worden op dit moment nog geen gesprekken gevoerd”, onthulde ze in gesprek met Radio Times. „Producer Barbara Broccoli is nauw betrokken geweest bij andere projecten. Het is bekend dat er altijd een enorme kloof zit tussen de verschillende James Bonds. Dus nee, niets.”

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Regisseur Martin Koolhoven reist vanaf september het land door met filmcolleges die in het teken staan van James Bond. Na het college vindt de vertoning van een Bond-klassieker plaats op het grote doek.

De data voor de meeste voorstellingen in onderstaande link:

Bond Blog: de Nederlandse James Bond website: James Bond-filmcolleges door Martin Koolhoven - bond-blog-007.blogspot.com

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Bizar dat er niet eens een vrouw genoemd wordt. Lekker inclusief weer..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik meende dat je op Prime Video veel James Bond films kon zien, of was dat slechts tijdelijk?

Bij de gevonden titels staat er steevast Huren of Kopen...

Nou heeft Amazon de gehele Bond collectie in bezit (via MGM toch?) zit het nog achter een betaalmuur.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

kappeuter wrote:

Ik meende dat je op Prime Video veel James Bond films kon zien, of was dat slechts tijdelijk?

Bij de gevonden titels staat er steevast Huren of Kopen...

Nou heeft Amazon de gehele Bond collectie in bezit (via MGM toch?) zit het nog achter een betaalmuur.

Excuses voor de late reactie, maar ik heb mij hier ook over verbaasd inderdaad. Blijkbaar was het maar tijdelijk dat je de JB films "gratis" kon zien. Op No Time to Die na. Nu moet je er weer extra voor betalen. Zeer vreemd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

IH88 wrote:

Excuses voor de late reactie, maar ik heb mij hier ook over verbaasd inderdaad. Blijkbaar was het maar tijdelijk dat je de JB films "gratis" kon zien. Op No Time to Die na. Nu moet je er weer extra voor betalen. Zeer vreemd.

Erg spijtig ja. Ik kijk ze nu via iTunes, 4 euro per film.

Jammer dat ik er toen niet gebruik van heb gemaakt, ik wist ook niet dat het tijdelijk was anders had ik het wel gedaan.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Erg spijtig ja. Ik kijk ze nu via iTunes, 4 euro per film.

Jammer dat ik er toen niet gebruik van heb gemaakt, ik wist ook niet dat het tijdelijk was anders had ik het wel gedaan.

Ok ja, ik heb bijna alle James Bond films op DVD (lekker ouderwets). Dus ik kan ze zien wanneer ik wil.

Je hebt nu ook zoiets als MGM plus waar je voor moet betalen (volgens mij 3 euro), en er was een paar maanden geleden een gerucht dat ze daarop te zien zouden zijn. Dat zou dan jammer zijn, want ik ga echt niet extra betalen voor alleen die films. Hoewel MGM plus blijkbaar ook andere oudere films heeft.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Het zal jullie verbazen, maar of all people heeft JM de bond collectie op Blu-Ray

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

John Milton wrote:

Het zal jullie verbazen, maar of all people heeft JM de bond collectie op Blu-Ray

Mooi man. Vooral de Connery films zullen er veel beter uitzien lijkt me zo.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton wrote:

Kan ik die wel mooi overnemen van je, voor 45 euro ofzo. Kan jij je Cloud uitbreiden.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Even over denken

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Waarom ik nog altijd veel meer va fysieke media hou dan van streaming voorbeeld 971,

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Film1 wrote:

Kijk deze zomer 25 Bond-films op Film1. Vanaf 07/07

Dat komt goed uit, ik ben deze zomer bezig de James Bond films te (her-) zien.

Duke Nukem

• 1777 messages
  • 1980 votes

Aaron Taylor-Johnson wordt al sinds vorig jaar als kandidaat genoemd. Volgens Metro zou hij zelfs al een openinsgscene hebben geschoten met de bekende geweerloop. Bron:

Aaron Taylor-Johnson, favoriet voor rol van James Bond, heeft iconische 007-schietscène al gefilmd | Film | hln.be

Hij is in Bullet Train inderdaad nogal irritant. Ook Nicholas Hoult wordt genoemd als kandidaat om in de schoenen van Bond te treden. Hij is wel lang genoeg (1,90m) maar zijn stemmetje is licht en hij komt nogal jongensachtig over.

https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Ce2Pq4m4gvlSQW_v4buTDA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/indiewire_268/4b4549fde7b1512ae6cdf2b934bf3fd0

https://admin.ditjesendatjes.nl/wp-content/uploads/Nicholas-Hoult-is-vader-geworden.jpeg

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hmm.. ja. Veel te irritante beperkte acteur.

Nicholas Hoult is wel een sympathieke en goede acteur. Ja misschien te licht voor deze rol.

davidov

• 3466 messages
  • 2164 votes

Korreltje zout: volgens mij ligt er nog geen script dat af is, en iemand casten doen ze pas als ze weten wat ze met de film en het script willen. Bijv; volgen we een jonge of een oude Bond? Kan me dan ook niet voorstellen dat de gunbarrel openinsgscene voor de film al gefilmd is.

Misschien zijn er wel inmiddels screentests opgenomen zoals bij Sam Neill destijds het geval was. Maarja zoals Sam maar ook Henry Cavill kunnen navertellen; dat hoeft nog niet te betekenen dat ze de rol krijgen.

Ik hoop stiekem nogsteeds op een bij het grote publiek nog onbekende acteur. Zou alleen niet weten wie, want ik ken 'm nog niet

Duke Nukem

• 1777 messages
  • 1980 votes

davidov wrote:

Korreltje zout: volgens mij ligt er nog geen script dat af is, en iemand casten doen ze pas als ze weten wat ze met de film en het script willen. Bijv; volgen we een jonge of een oude Bond? Kan me dan ook niet voorstellen dat de gunbarrel openinsgscene voor de film al gefilmd is.

Misschien zijn er wel inmiddels screentests opgenomen zoals bij Sam Neill destijds het geval was. Maarja zoals Sam maar ook Henry Cavill kunnen navertellen; dat hoeft nog niet te betekenen dat ze de rol krijgen.

Het zal inderdaad om een screentest gaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.