• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.241 actors
  • 9.374.429 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Veldhuis

• 13 messages
  • 0 votes

Dat is hem helaas niet, de film die ik bedoel is ook nog niet zo oud als deze.

Hallo. Ik zoek een film waarvan ik vroeger als kind een stuk van gezien heb (ong.15jaar geleden). Twee mannen (?vader en zoon?) gaan naar een soort club. Daar schrijft vader zich ergens voor in. Op een gegeven moment is er een loting en de vader wordt eruit geloten. Dit betekent dat hij een lichaamsdeel of orgaan moet afstaan. Ik kan me nog herinnerern dat iemand een oog kwijtraakte en iemand een nier o.i.d. Ik weet niet of het een engelse of anderstalige film is. Hopelijk kan iemand me helpen.

Hallo allemaal

Al enkele weken probeer ik te achterhalen wat de titel is van een film die ik enkele jaren geleden gezien heb. Hopelijk kan er iemand mij helpen

Voor zover ik me herinner (er kunnen grote fouten inzitten, haha) gaat het over een vrouw die met haar zoon verhuisd naar een oud huis, waar ze een muziekdoosje vindt. Het speciale aan het muziekdoosje, is dat telkens ze het opent, het heden veranderd. Ze gaat hier heel te ver in en telkens veranderd het slechter, maar dat heeft ze in het begin niet door. Na een tijdje word zo ook haar zoon ontvoerd en op het einde van de film, als ze zichzelf en haar zoon wilt redden van de eigenaar van een motel in de buurt, wordt ze na het openen van het doosje ineens zelf de dader volgens de politie. Op dat moment zitten ze zelf opgesloten in dat motel...

Ik hoop dat er bij iemand een lichtje gaat branden.. Alvast bedankt!

Liefs poopziej

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

poopziej wrote:

Hallo allemaal

Al enkele weken probeer ik te achterhalen wat de titel is van een film die ik enkele jaren geleden gezien heb. Hopelijk kan er iemand mij helpen

Voor zover ik me herinner (er kunnen grote fouten inzitten, haha) gaat het over een vrouw die met haar zoon verhuisd naar een oud huis, waar ze een muziekdoosje vindt. Het speciale aan het muziekdoosje, is dat telkens ze het opent, het heden veranderd. Ze gaat hier heel te ver in en telkens veranderd het slechter, maar dat heeft ze in het begin niet door. Na een tijdje word zo ook haar zoon ontvoerd en op het einde van de film, als ze zichzelf en haar zoon wilt redden van de eigenaar van een motel in de buurt, wordt ze na het openen van het doosje ineens zelf de dader volgens de politie. Op dat moment zitten ze zelf opgesloten in dat motel...

Ik hoop dat er bij iemand een lichtje gaat branden.. Alvast bedankt!

Liefs poopziej

Time and Again (2007) ?

Jaaa! Dat is 'm! Het was dus een dochtertje

Heel erg bedankt!!!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

good will wrote:

Hallo. Ik zoek een film waarvan ik vroeger als kind een stuk van gezien heb (ong.15jaar geleden). Twee mannen (?vader en zoon?) gaan naar een soort club. Daar schrijft vader zich ergens voor in. Op een gegeven moment is er een loting en de vader wordt eruit geloten. Dit betekent dat hij een lichaamsdeel of orgaan moet afstaan. Ik kan me nog herinnerern dat iemand een oog kwijtraakte en iemand een nier o.i.d. Ik weet niet of het een engelse of anderstalige film is. Hopelijk kan iemand me helpen.

Ik kan niet meteen op de titel komen, maar dit is volgens mij een Aziatische film. Heb die in elk geval ook gezien.

m.artijn_

• 23 messages
  • 1 votes

Ben op zoek naar een film waarbij een pizzabezorger een bank moet overvallen.. Het is best een slechte comedy.. wie o wie kan me helpen!?

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Sippie

• 1 messages
  • 5 votes

Ik zoek de titel van een film/tv film over een vrouw die haar baan op moet zeggen, man is overleden, om voor haar invalide vader te zorgen. Na lang zoeken krijgt zij een baan in een gevangenis waar ze het koor van de gevangenen moet leiden. Ze krijgt een "relatie" met een van de mannelijke koorleden. Er wordt Duits gesproken.

Nee, helaas het is niet Vier Minuten.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Sippie heb je hier al tussen gekeken? Je omschrijving wekt wel een film bij mij op, namelijk deze: Vier Minuten (2006)

Bij Film > Filmgames > Ik zoek:

Hallo mensen,

Ik ben net nieuw op dit forum, dus misschien zit ik in de verkeerde topic, maar ik ben al heel lang op zoek naar een triller, dus ik hoor wel, waar ik mijn vraag moet plaatsen, alvast bedankt.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Wat voor soort Thriller zoek je dan?, want het is nogal een breed aspect

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja en zoek je een thriller waarvan je de titel van kwijt bent, of een tip voor het genre:

Film >> Toplijsten en favorieten >> Beste thrillers (geen horror)

Hallo, ik zoek de titel van een Amerikaanse triller, waarin een klein jongetje wordt ontvoerd door een wat oudere man met baard, en gevangen wordt gehouden in een vuurtoren. Ook wordt daar een klein meisje gevangen gehouden, en ik kan me nog herinneren, dat op het laatst de moeder van die jongen op een ladder de kinderen bevrijd, volgens mij kreeg ze een tip van de moeder van de ontvoerder. Dit moet een film uit de jaren 80 begin 90 zijn geweest, maar weet helaas geen 1 naam van een acteur ofzo. Hoop dat iemand mij verder kan helpen. De film is 2x op tv toen geweest.

Bubblez

• 2060 messages
  • 2502 votes

Het zou Where Are The Children (1986) kunnen zijn. Misschien herken je de film uit deze clip?

Hallo Bubblez, djw maar nee, die is het niet.

Bij Film > Overige films > Zoek titel van een horrorfilm:

Verhaal gaat als volgt, vrouw is met een vriend en uit me hoofd was er altijd zo een groot huis en het schijnt dat er een beruchte moordenaar in zit ofso, dan gaat die man daar naar binnen en die vrouw laat die achter, die breekt in in dat huis omdat die man maar niet naar buiten komt, dan word die vrouw daar binnen ook helemaal afgeslacht en vermoord, heel kort en heel raar verhaal ik weet t maar hoop dat iemand me kan helpen!!

Mvg,

Jordy

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Jordyvdeem1 wrote:

Bij Film > Overige films > Zoek titel van een horrorfilm: Jordy

texas chainsaw massacre?

mikey wrote:

(quote)
texas chainsaw massacre?
nee helaas niet, heb die allemaal al gezien! prachtige films wel!

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Omdat het van die typische texas chainsaw (73) / psycho (1960) momentjes zijn. Het moet in ieder geval een rip off zijn.

Hallo

Ik ben op zoek naar een film.

Heb hem een tijdje geleden gezien maar kom maar niet op de naam.

Het verhaal gaat over een frans restaurant (klassieker restaurant) wat gerunt wordt door een vrouwelijke chef

Naast dit restaurant word een nieuw restaurant geopend door mannen. 1 van die mannen heeft een dochtertje.

Die man kibbelt vaak met de vrouwelijke chef van het ander restaurant.

Naarmate het verhaal vordert krijg zij wel een goede band met dat dochtertje, ze gaat haar dingen leren en ook helpen in het restaurant van haar vader. Waardoor zij een referentie misloopt op tv.

Volgens mij was de vrouwelijke chef katherine heigl. Maar ik heb gezocht op haar naam maar vind maar niets.

Hopelijk kan iemand me helpen, want ik weet het niet meer.

Groetjes

the marsh

• 109 messages
  • 1500 votes

stephniie wrote:

Hallo

Ik ben op zoek naar een film.

Heb hem een tijdje geleden gezien maar kom maar niet op de naam.

Het verhaal gaat over een frans restaurant (klassieker restaurant) wat gerunt wordt door een vrouwelijke chef

Naast dit restaurant word een nieuw restaurant geopend door mannen. 1 van die mannen heeft een dochtertje.

Die man kibbelt vaak met de vrouwelijke chef van het ander restaurant.

Naarmate het verhaal vordert krijg zij wel een goede band met dat dochtertje, ze gaat haar dingen leren en ook helpen in het restaurant van haar vader. Waardoor zij een referentie misloopt op tv.

Volgens mij was de vrouwelijke chef katherine heigl. Maar ik heb gezocht op haar naam maar vind maar niets.

Hopelijk kan iemand me helpen, want ik weet het niet meer.

Groetjes

No Reservations?

Bubblez

• 2060 messages
  • 2502 votes

@stephniie: A Taste of Romance (2012)

stephniie

• 3 messages
  • 0 votes

Nog reservations is het niet

stephniie

• 3 messages
  • 0 votes

@bubblez ja dank u wel!!

Genix

• 2 messages
  • 1 votes

Wie kan mij helpen:

Ik heb al een hele tijd een film in m'n hoofd ik weet dat ik 'm erg goed vond. Het ging over terrorisme. Iemand heeft in een groot publiek een bom gelegd. Die ontploft. Later komen er hulptroepen: ambulances , politie e.d. en dan blijkt dat de terrorist een 2e bom had neergelegd die ook ontploft. Wat volgde was volgens mij een manhunt...

Iemand een idee?

Bubblez

• 2060 messages
  • 2502 votes

@Genix The Kingdom (2007)

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

aan genix

Is de film oud of recent, zeg 3,4 jaar oud?

Ik zoek de titel van een film die gaat over een vrouw met een uitgeblust huwelijk. Dan gaat ze op cursus-vakantie naar een exclusief oord in frankrijk waar ze les krijgt in een kasteel om een "echte dame" te worden.Ze leert op hakken te lopen, krijgt opeens sjieke jurken aan,leert iets over houding en taalgebruik,en dan na die vakantie hoopt ze haar man weer voor zich te winnen,..maar ondertussen is ze zo zelfverzekerd,dat ze ook inziet dat haar eigen man helemaal geen partij meer voor haar is.

Filmkriebel

• 9965 messages
  • 4652 votes

Jordyvdeem1 wrote:

Bij Film > Overige films > Zoek titel van een horrorfilm:

Verhaal gaat als volgt, vrouw is met een vriend en uit me hoofd was er altijd zo een groot huis en het schijnt dat er een beruchte moordenaar in zit ofso, dan gaat die man daar naar binnen en die vrouw laat die achter, die breekt in in dat huis omdat die man maar niet naar buiten komt, dan word die vrouw daar binnen ook helemaal afgeslacht en vermoord, heel kort en heel raar verhaal ik weet t maar hoop dat iemand me kan helpen!!

Mvg,

Jordy

The Collector (2009) misschien?

Bubblez

• 2060 messages
  • 2502 votes

joyce.b wrote:

aan genix

Ik zoek de titel van een film die gaat over een vrouw met een uitgeblust huwelijk. Dan gaat ze op cursus-vakantie naar een exclusief oord in frankrijk waar ze les krijgt in een kasteel om een "echte dame" te worden.Ze leert op hakken te lopen, krijgt opeens sjieke jurken aan,leert iets over houding en taalgebruik,en dan na die vakantie hoopt ze haar man weer voor zich te winnen,..maar ondertussen is ze zo zelfverzekerd,dat ze ook inziet dat haar eigen man helemaal geen partij meer voor haar is.

Op een ander forum komen de titels My Fair Lady en Born Yesterday naar voren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.