- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Bedankt voor jouw reactie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst ook dacht dat het Once Upon a Time in America was. Maar deze film speelt zich in de 20er jaren af. Maar voor mijn gevoel heeft de film exact dezelfde sfeer en mooie muziek.
KimberleyL
-
- 56 messages
- 19 votes
hoi lieve mensen ik vroeg laatst op de titel van deze film
Het gaat over een lerares die lest geeft aan een soort ghetto klas.
Veel geweld iedereen heeft problemen de lerares probeert iedereen te helpen.
ze gaat zelfs bij bepaalde ouders langs. En op het einde wordt een jongen (neger) doodgeschoten op het einde. hij wou eindelijk het goede pad op
mij is als advies gegeven dangerous mind dit was hem ook niet !!
en ook geeen freedom writhers
iemand nog een idee?
liefs een film gek
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Weet je zeker dat het met een lerares is en niet met een leraar / coach.
Hier 2 vb: Coach Carter (2005). The Principal (1987).
KimberleyL
-
- 56 messages
- 19 votes
Hoi, halve tamme.
Misschien the principal, ik dacht dat het echt een vrouw was maar ik ga even kijken of het deze is dankje wel alvast voor het mee denken.!
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
hoi lieve mensen ik vroeg laatst op de titel van deze film
Het gaat over een lerares die lest geeft aan een soort ghetto klas.
Veel geweld iedereen heeft problemen de lerares probeert iedereen te helpen.
ze gaat zelfs bij bepaalde ouders langs. En op het einde wordt een jongen (neger) doodgeschoten op het einde. hij wou eindelijk het goede pad op
mij is als advies gegeven dangerous mind dit was hem ook niet !!
en ook geeen freedom writhers
iemand nog een idee?
liefs een film gek
Lerares:
Fighting the Odds: The Marilyn Gambrell Story (2005)
Leraar:
The George McKenna Story (1986)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Of die film waarvoor Sandra Bullock een Oscar won, kan even niet op de titel komen.
edit: The Blind Side (2009), maar die ging niet over een schoolklas.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar Filmdragers en apparatuur > Titels > Weet iemand waar ik deze film(s) op dvd kan kopen?
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Hoi, halve tamme.
Misschien the principal, ik dacht dat het echt een vrouw was maar ik ga even kijken of het deze is dankje wel alvast voor het mee denken.!
Lindsay1516
-
- 1 messages
- 0 votes
Bij De Site > Gebruikers > Ik zoek een specifieke, wie kan mij helpen?!:
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een film van een aantal jaar geleden. Tienermeisje heeft last van haar glurende buurman, en op een gegeven moment gaat ze bij de buurman naar binnen. Ze vindt daar foto's en allerlei informatie over zichzelf. Horror/ Thriller, wie kan mij helpen met dit beetje informatie?! Alvast hartelijk dank!
sborremans
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo!
Ik ben op zoek naar een filmtitel.
Wat ik me nog meen te herinneren uit de film, is dat het over een meisje gaat in een weeshuis die een beetje rebels is.
Als ze op een dag allemaal samen gaan wandelen, begint dat meisje te dansen op de rand van een brug en valt het water in. Ze wordt dan gered door een hond die ze Genevive noemt. Deze hond neemt ze mee terug naar het weeshuis, waar ze de hond verstopt voor de begeleiders, omdat 1 begeleider allergisch is voor de hond, en er geen huisdieren mee mogen naar het huis.
Verder speelt er nog een buurjongen in die Pepito heet. Samen met dat meisje worden ze ontvoerd als ze op een dag naar de kermis gaan.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!!
groetjes
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
sborremans: Dat is Madeline (1998)
sborremans
-
- 2 messages
- 0 votes
Dankjewel mochizuki rokuro!!
Heb er nachten van wakker gelegen
ss1990
-
- 2 messages
- 0 votes
Bij Film > Algemeen > Ik zoek een film!!:
Hoi! Er schoot mij net ineens een film te binnen maar ik kan hem echt niet meer plaatsen! Het gaat over een jongetje van een jaar of 9 wat alleen woont met zijn vader en even later ook met zijn opa. Zijn vader gaat vaak op date met vrouwen en dat jongetje doet er alles aan om die dates te verpesten. Als die vader later een vrouw ontmoet en besluit om met haar te gaan trouwen gaat ie er alles aan doen om het huwelijk te saboteren. Zo heeft ie een keer kakkerlakken in haar eten gestopt en noem maar op. Ook plaagt hij zijn opa vaak en heeft ie ervoor gezorgd dat het hondje van zijn opa veranderde in een standbeeld. Bij hem op dchool zit een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd en ook zij verpest de dates van haar moeder. Uiteindelijk proberen ze allebei om hun ouders met elkaar te laten trouwen. Ik hoop dat 1 van jullie weet over welke film ik het heb!!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Bij Film > Algemeen > Ik zoek een film!!:
Hoi! Er schoot mij net ineens een film te binnen maar ik kan hem echt niet meer plaatsen! Het gaat over een jongetje van een jaar of 9 wat alleen woont met zijn vader en even later ook met zijn opa. Zijn vader gaat vaak op date met vrouwen en dat jongetje doet er alles aan om die dates te verpesten. Als die vader later een vrouw ontmoet en besluit om met haar te gaan trouwen gaat ie er alles aan doen om het huwelijk te saboteren. Zo heeft ie een keer kakkerlakken in haar eten gestopt en noem maar op. Ook plaagt hij zijn opa vaak en heeft ie ervoor gezorgd dat het hondje van zijn opa veranderde in een standbeeld. Bij hem op dchool zit een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd en ook zij verpest de dates van haar moeder. Uiteindelijk proberen ze allebei om hun ouders met elkaar te laten trouwen. Ik hoop dat 1 van jullie weet over welke film ik het heb!!
Problem Child 2 (1991)
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Bij De Site > Gebruikers > Ik zoek een specifieke, wie kan mij helpen?!:
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een film van een aantal jaar geleden. Tienermeisje heeft last van haar glurende buurman, en op een gegeven moment gaat ze bij de buurman naar binnen. Ze vindt daar foto's en allerlei informatie over zichzelf. Horror/ Thriller, wie kan mij helpen met dit beetje informatie?! Alvast hartelijk dank!
The Crush (1993) ?
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek een film:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een film over een tank in noord Afrika tijdens de tweede wereldoorlog die de weg/battelion kwijt raakt. En
Gr.
Sahara (1943) met Humphrey Bogart ?
Of mischien de remake Sahara (1995) met James Belushi ?
mamavanaimee
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo
Ik ben op zoek naar een film volgens mij begin jaren 90 over een rijk meisje wat zich los wil schudden van haar familie ze gaat werken in een bar waar ook livebandjes optreden daar word ze verliefd op de zanger van een band.
wie o wie kan me helpen
Grolle
-
- 3 messages
- 4 votes
Hallo,
Ik ben opzoek naar een film. Gaat denk ik heel lastig worden, maar probeer het toch.
De film gaat over de Koreaanse Oorlog en tijdens de begin scene zie je een groep soldaten achter een barricade liggen terwijl ze worden toegesproken door de vijand om zich over te geven in ruil voor een kom rijst. (het is niet The Brotherhood, 71 into the fire of the Frontline)
wie o wie helpt mij
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Grolle:
To end all wars - Uit 2001. misschien??
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Mamavanaimee:
Rich Girl - uit 1991 misschien?
Grolle
-
- 3 messages
- 4 votes
Dat is hem helaas niet. Toch bedankt
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Ik ben opzoek naar een film. Gaat denk ik heel lastig worden, maar probeer het toch. De film gaat over de Koreaanse Oorlog en tijdens de begin scene zie je een groep soldaten achter een barricade liggen terwijl ze worden toegesproken door de vijand om zich over te geven in ruil voor een kom rijst. (het is niet The Brotherhood, 71 into the fire of the Frontline)
Wat je beschrijft zegt me niets, maar wellicht een van deze?:
Ji Jie Hao (Assembly)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Of deze: The Great Raid (2005).
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ben opzoek naar een nog vrij nieuwe horror/thriller, maar ik kan niet op de naam komen.
Wat ik van de trailer kan herinneren is dat een stel s'nachts in hun auto rijden en op een gegeven moment de auto uitvalt en dan onder schot gehouden worden door iemand die buiten met een geweer zit verstopt.
Volgens mij zag je op de cover een auto staan in het vizier van een sniper.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Grolle
-
- 3 messages
- 4 votes
Wat je beschrijft zegt me niets, maar wellicht een van deze?:
Ji Jie Hao (Assembly)
Baggerman
U heeft op de valreep van 2014 nog even de titel "Held verkregen"
Assembly is inderdaad de film die ik al een jaar zoek. Door een vergissing dacht ik dat het om de koreaanse oorlog ging, maar het betreft de Chinese oorlog. De begin scene op youtube komt overeen met die wie ik mezelf nog voor de geest kon halen. Film helaas nog af kunnen kijken.
Dankzij u nu de mogelijkheid.
Bedankt!
De youtube link voor de geintresseerde War movie - Assembly (Ji jie hao) - Full movie english subtitle part 1 - YouTube
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
U heeft op de valreep van 2014 nog even de titel "Held verkregen"
Assembly is inderdaad de film die ik al een jaar zoek. Door een vergissing dacht ik dat het om de koreaanse oorlog ging, maar het betreft de Chinese oorlog. De begin scene op youtube komt overeen met die wie ik mezelf nog voor de geest kon halen. Film helaas nog af kunnen kijken
Geen dank! In Assembly komt de Koreaanse oorlog overigens ook voor, dus je had het niet verkeerd. Prettige jaarwisseling!
Veldhuis
-
- 13 messages
- 0 votes
Ik zoek een film waarin een jongeman (soldaat/piloot) in het begin van de film een f16 steelt. Wat de reden hiervoor was weet ik niet, maar volgens mij ging hij er mee richting Rusland. Uiteraard proberen ze gedurende de film om hem te pakken te krijgen. Het is trouwens niet Broken Arrow met John Travolta. Iemand een idee?
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Volgens mij is dat Firefox (1982) Veldhuis.