• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.245 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Dank je wel. Dat issum!

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hi all,

Makkie, volgens mij Tom Cruise en Cameron Diaz, tijdens een achtervolging in een land (Tunesie, Marroko, Egypte??) noord afrikaans of zo. Zij rijden op een motor achtervolgt door, naar ik meen, een helikopter, met ook een moment met textiel/draden die gekleurd zijn en hangen te drogen en op een gegeven moment draait hij ,een beroeps, haar achterste voren, zodat zij de achtervolgers kan beschieten.

Knight and day zat ik aan te denken, maar zit die nu te kijken en begin te twijfelen.

Thanks

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Zou ook wel eens Angela Jolie kunnen zijn

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Tomorrow Never Dies (1997) zit ook zo een scene in.

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Ga ik morgen kijken en hoop dat die het is en anders misschien nog meer suggesties??

Thanks

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Lijkt me toch wel Knight and Day.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Ik zoek een film over een soort geheime agent.. De cover is volgens mij een kledingkast maar dan met wapens erin, in ieder geval wel een kast.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Yep! Bedankt Norma

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

morvan wrote:

nog meer suggesties??

Als je Knight and Day gekeken hebt, heb je de betreffende scène inmiddels wel gezien.

Haico91

• 2 messages
  • 0 votes

Ik ben op zoek naar een film. Volgens mij speelde deze film zich af in een Scandinavisch land.

Ik heb de film een aantal jaar terug gedeeltelijk gezien en dacht er pas weer aan terug. De film was nogal bizar en nu zal ik hem graag weer zien.

Wat ik er nog ongeveer van kan herinneren is het volgende.

In de film is een wet ingesteld die het mogelijk maakt alle mensen die niks toevoegen aan de maatschappij te vervolgen. Deze vervolging vindt plaats in de zomervakantie omdat dan de meeste mensen die wel wat hebben toegevoegd aan de maatschappij volgens de beleidsmakers op vakantie zijn.

De wet is verzonnen door een ambtenaar die zich eerst begon te ergeren aan een man die een uitkering kreeg en hiernaast zwart werkte. De ergernis aan deze man veranderde aan een ergernis aan alle mensen die niks toevoegde aan de maatschappij.

Nadat deze wet werd ingevoerd kreeg ze spijt en helpt ze de mensen die vervolgt worden de vervolging tegen te gaan. Dit doet ze door de mensen ideologieën aan te leren. Mensen met een duidelijk ideologie mogen volgens de wet namelijk niet vervolgt te worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Haico91

Hvordan vi Slipper af med de Andre (2007) AKA How to Get Rid of the Others

dimi303

• 3418 messages
  • 3665 votes

Ben ik ook even weer een titel kwijt.

Wat ik er nog van weet is dat iemand vanop een afstand een moord ziet op een vrouw of appartement door middel van een boor. Dit was op het eerste verdiep want de boor ging door de betonnen vloer waardoor het bloed op het gelijksvloer druppelde. Ik dacht dat er ook nog een witte hond aan te pas kwam maar dat weet ik niet meer met zekerheid. Hopelijk is dit genoeg info.

Alvast bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

stempel4

• 5 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > ik zoek een film:

het gaat over twee mannen te paard in ierland/engeland, door een val breekt 1 van de heren zijn been en wordt opgevangen en verzorgd bij een dichtbij zijnde boerderij en boerendochter, de andere ruiter gaat naar huis. Zij krijgen een verhouding en de dochter raakt zwanger maar zegt hierover niets tegen de man, die na herstel weer terug naar huis gaat. Jaren later komt de man echter weer in dat gebied terecht en loopt tegen een jongen aan die precies op hem lijkt. Hij vertelt de man dat zijn moeder jarenlang op de uitkijk heeft gestaan naar zijn vader en altijd op hem heeft gewacht.....hij komt er dan ook achter dat deze zijn zoon is en helaas is zijn moeder kort daarvoor overleden....

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan je beter hier doen stempel4

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel #2

stempel4

• 5 messages
  • 0 votes

het gaat over twee mannen te paard in ierland engeland, door een val breekt 1 van de heren zijn been en wordt opgevangen en verzorgd bij een dichtbij zijnde boerderij en boerendochter, de andere ruiter gaat naar huis. Zij krijgen een verhouding en de dochter raakt zwanger maar zegt hierover niets tegen de man, die na herstel weer terug naar huis gaat. Jaren later komt de man echter weer in dat gebied terecht en loopt tegen een jongen aan die precies op hem lijkt. Hij vertelt de man dat zijn moeder jarenlang op de uitkijk heeft gestaan naar zijn vader en altijd op hem heeft gewacht.....hij komt er dan ook achter dat deze zijn zoon is en helaas is zijn moeder kort daarvoor overleden....

stempel4

• 5 messages
  • 0 votes

thanks...ben net hier duss

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Geen probleem

allmodcons

• 383 messages
  • 9393 votes

stempel4 wrote:

het gaat over twee mannen te paard in ierland engeland, door een val breekt 1 van de heren zijn been en wordt opgevangen en verzorgd bij een dichtbij zijnde boerderij en boerendochter, de andere ruiter gaat naar huis. Zij krijgen een verhouding en de dochter raakt zwanger maar zegt hierover niets tegen de man, die na herstel weer terug naar huis gaat. Jaren later komt de man echter weer in dat gebied terecht en loopt tegen een jongen aan die precies op hem lijkt. Hij vertelt de man dat zijn moeder jarenlang op de uitkijk heeft gestaan naar zijn vader en altijd op hem heeft gewacht.....hij komt er dan ook achter dat deze zijn zoon is en helaas is zijn moeder kort daarvoor overleden....

Je beschrijft deze film (overigens ook één van m'n favoriete films):

A Summer Story (1988)

stempel4

• 5 messages
  • 0 votes

thanks!!! super!!!

Duimzuig*20

• 5 messages
  • 0 votes

Beste,

ben al een lange tijd op zoek naar een film die ik een keer gezien heb en dacht wel een goeie te zijn...

Het gaat altijd over een mysterieuze man met een boekje waar toekomstige gebeurtenissen in staan.

Ik dacht dat de film begon in een vliegtuig waar iemand hem ontdekt en kan zien dat hun vlucht zal crashen tegen een ander vliegtuig in de lucht... en zo de hele film.

Kent iemand deze titel??

Zeer hard bedankt!

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

De enige film die ik ken over een premonition met een vliegtuig crash is Final Destination. Maar een boek?? Misschien Knowing met Cage.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

Dat is Thrill Seekers!

Bedankt, dat is hem!

Duimzuig*20

• 5 messages
  • 0 votes

Woohoooooooow!!!!!!!!!! Dat is hij inderdaad!

Weet niet of het een goeie was maar eindelijk na zoveel jaar weet ik terug hoe hij noemt!

Bedankt!!

DigiX

• 8 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):

Ik zoek een film die ik jaren geleden heb gezien, ik weet de titel niet meer. Volgens mij was het een film (thriller) uit Engeland.

Wat ik me kan herinneren is het volgende.

Een man is op de vlucht voor een andere man die hem wil vermoorden. Hij vlucht per trein naar het open Engelse landschap en graaf zich in, in een open veld. (in de omgeving zijn veel raven of roeken) Hij bevind zich nu onder de grond met een paar openingen voor zuurstof. De man die hem wil vermoorden weet hem uiteindelijk te vinden en probeer uit alle macht hem daar uit te krijgen, hij probeer o.a. hem uit te roken zodat hij naar boven komt maar dat mislukt.

De man onder de grond weet met wat materiaal wat hij voorradig heeft een soort pijl af te schieten met een elastiek of zo iets. Hij schiet door een luchtgat naar zijn tegenstander en schiet hem neer.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij was de man onder de grond Michael Gambon (perkamentus uit de film Harry Potter). Maar dit weet ik absoluut niet zeker.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Rob

ik zoek een film best een vage film.het begint met een man die op de vlucht is en bij een man aan belt die net gasten had uitgenodigd (later blijkt dat er niemand kwam) maar die man maar wel binnen komen maar die man die intrekt bij die man ontdekt dat die man mensen vermoord in zn huis. hoe heet die film ook alweer

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

thomasbowling wrote:

ik zoek een film best een vage film.het begint met een man die op de vlucht is en bij een man aan belt die net gasten had uitgenodigd (later blijkt dat er niemand kwam) maar die man maar wel binnen komen maar die man die intrekt bij die man ontdekt dat die man mensen vermoord in zn huis. hoe heet die film ook alweer

The Perfect Host (2010).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.