• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.532 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

@Boneka

Red Dawn (2012).

Ik zoek de docu-film waarbij een vleesfabriek in de V.S. centraal staat met Mexicaanse arbeiders die uitgebuit worden. Verder belicht de film verder nadelen van deze fabriek, economisch, cultureel, milieu etc. Uiteindelijk kun je zien hoe het vlees voor bijvoorbeeld hamburgers bij MacDonalds terecht komt. Help o help ik breek mijn hoofd!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Er zijn meerdere films over een dergelijk onderwerp. Deze ook:

Meat the Truth (2008)

Unser Täglich Brot (2005)

We Feed the World (2005)

@Jarno1975 Yessss dat moet hem zijn

@kappeuter Bedankt voor de tips zal ze zeker bekijken

Het was inderdaad Fast Food Nation!

HeleneS

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Filmtitel gezocht:

Ik ben al enkele jaren opzoek naar een film die ik ooit gezien heb. Ik wil hem graag nog eens bekijken maar helaas weet ik er nog maar vage dingen van... Het is een horror film waarbij een man een aantal mensen ontvoerd naar een leegstaand pand en wraak op hen neemt omdat hij vroeger gepest werd door hen. Er was iets bij met een varkenskop... Iemand?

stemvantwente

• 50 messages
  • 80 votes

Rickyman wrote:

(quote)

Tof filmpje, klinkt als Alyce (2011).

Hej bedankt dit is hem!

HeleneS

• 2 messages
  • 0 votes

Helaas niet Pf! Hij was echt goed ik baal echt dat ik hem niet weer kan bekijken!

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

HeleneS wrote:

In Film > Algemeen > Filmtitel gezocht:

Ik ben al enkele jaren opzoek naar een film die ik ooit gezien heb. Ik wil hem graag nog eens bekijken maar helaas weet ik er nog maar vage dingen van... Het is een horror film waarbij een man een aantal mensen ontvoerd naar een leegstaand pand en wraak op hen neemt omdat hij vroeger gepest werd door hen. Er was iets bij met een varkenskop... Iemand?

Misschien Piggy (2012) ??

lars123

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Welke titel:

ik ben opzoek naar een titel van een film die een beetje als volgt gaat.

op het begin heb je een vrouw die boven natuurlijke dingen onderzoekt. later moet ze naar een dorpje komen waar bovennatuurlijke dingen gebeuren dan krijgt een meisje de schuld en denken ze dat zei de duivel is. uiteindelijk blijkt zij juist een engel van god te zijn. en de rest van het dorp aanbid juist satan. verder krijgen ze te maken met plagen van satan.

sorry voor de gekke en korte beschrijving

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dat kan je het beste hier vragen

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel #2

KimberleyL

• 56 messages
  • 19 votes

Hoihoi.

Ik kan de film goed herinneren.

Een vrouw is blind, krijgt ogen. Iedereen denkt dat ze gek is omdat ze rare dingen ziet.

Ze heeft de ogen van een meisje gehad die ongelukken van te voren zag aankomen.

De psychiater helpt haar op het einde.

Hoe heet deze film nou..

Ronalddd

• 5 messages
  • 0 votes

In Film > Spoilers > ik zoek een film.:

hallo.,

ik zoek een film over een meisje dat beroofd wordt, en volgens mij schieten de 3 overvallers haar ongeboren baby dood. de vriend van het meisje krijgt hier ook informatie over, vervolgens schopt hij een agent in elkaar om zelf in de gevangenis te belanden en wraak te nemen op de mannen die zijn vriendin wat hebben aangedaan, de jongen wordt vergeten in een isoleercel en agent prikken hem met hun wapen schild plassen ertegen aan etc. de jongen herkent 1 van de mannen volgens mij aan de ring ofzo die ze gestolen hebben bij de overval.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Dat is volgens mij Fuk Sau Che Chi Sei (2010) Ronalddd.

Ronalddd

• 5 messages
  • 0 votes

nee dat is hem niet shinobi. helaas.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ronalddd

• 5 messages
  • 0 votes

helaas dat is hem ook niet. ging over een jong stel

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ronalddd

• 5 messages
  • 0 votes

dat is hem ook niet

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Ronalddd wrote:

In Film > Spoilers > ik zoek een film.:

hallo.,

ik zoek een film over een meisje dat beroofd wordt, en volgens mij schieten de 3 overvallers haar ongeboren baby dood. de vriend van het meisje krijgt hier ook informatie over, vervolgens schopt hij een agent in elkaar om zelf in de gevangenis te belanden en wraak te nemen op de mannen die zijn vriendin wat hebben aangedaan, de jongen wordt vergeten in een isoleercel en agent prikken hem met hun wapen schild plassen ertegen aan etc. de jongen herkent 1 van de mannen volgens mij aan de ring ofzo die ze gestolen hebben bij de overval.

Offender (2012)

Ronalddd

• 5 messages
  • 0 votes

Bedankt dat is hem. ik zocht hem al echt lang. thanks a lot

KimberleyL

• 56 messages
  • 19 votes

dat is hem fillumgek !!!!

Komt er weer 1.

Gisteren ergens een kort stukje erover gelezen, maar vergeten de titel op te schrijven domme ik.

Het gaat over een eigenaar van een winkel waar zich op de hoek ernaast een andere eigenaar vestigt.

De 2 mogen elkaar uiteraard niet, maar leren elkaar online kennen.

Wie o wie

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Hartenstraat (2014) neem ik aan...?

Hartenstraat inderdaad bedankt!

tjoonas70

• 4 messages
  • 0 votes

Gezien in de jaren 70. Waarschijnlijk zwart/wit. Een van de eerste s. faction die ik zag. Mensen kregen een soort van zendertje in hun nek wat zichtbaar was. Een jongen vertrouwde andere maar die bleken later ook een zendertje in hun ndk te hebben. Wie weet er iets over.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.