- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7279 votes
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Was druk aan het zoeken en kwam ook met deze
maar die is wel (ingekleurd?) in kleur
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Dan is ie waarschijnlijk ingekleurd, want ik heb hem ook in het zwartwit gezien. Vond de film toen geweldig.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is gewoon in kleur. Invaders from Mars (1953) - IMDb (staat ook op de MM poster, photographed in color)
TheDiningDead
-
- 170 messages
- 111 votes
Misschien hebben jullie hem indertijd op een zwart-wit-tv gezien? 
Really, though:
Hier gevonden.
tjoonas70
-
- 4 messages
- 0 votes
Ga kijken of ik hem kan vinden ergens. bedankt. Dit "spookt" dus al heeeeel lang in mijn hoofd. En inderdaad waarschijnlijk zwart wit tv. Dat iets toch zo makkelijk gevonden kan worden, nogmaals bedankt allemaal.
stefan0316
-
- 7 messages
- 0 votes
Goedemorgen iedereen,
2 á 3 jaar geleden heb ik een film gezien, dat ging over 2 of 3 jongeren
die per ongeluk een verboden gebied hebben ontdekt. Ik meen dat dit een
gebied was, waar iets van aliens waren ondergebracht en waarvan niemand
mocht weten dat dit gebied bestond.
Kan iemand mij aub helpen bij het vinden van deze film?
DariusThe5th
-
- 2 messages
- 0 votes
Middag allen,
Ik zoek een film die handelt over een (echt-)paar dat een soort gevangenis of instelling runt. De vrouw wordt van moord op haar man beschuldigd en in haar eigen instelling opgesloten. Film dateert vermoedelijk van tussen 2004 en 2009.
Iemand enig idee?
tjoonas70
-
- 4 messages
- 0 votes
Op zoek naar een film die gaat over een jongen met ,gilles de la tourette. Hij komt door geluiden uit een cafe in aanraking met een trompetist die ook gilles de la tourette blijkt te hebben.
Kan iemand kij de titel geven van deze film ??
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
@tjoonas70
XOXO
-
- 7 messages
- 0 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Ik zoek de titel van man als vrouw verkleed die meisjes vermoord?:
Ik heb al vaker een film gezien waarvan ik dus niet meer weet hoe hij heet.
Het is een thriller/horror, met een creap die meisjes vermoord en vasthoud.
Een meisje heeft hij vast in een put zitten, wat ik nog weet er van is dat dat meisje zijn hond(een witte poedel) lokt, zodat die de put ook in valt, en hij haar er uit haalt. Wat hij echter niet doet.
Wat er verder nog gebeurd weet ik niet meer.
De man verkleed zich als vrouw. en het is iets met huiden van vrouwen.. geloof ik .. iets gestoords in ieder geval.
Ik dacht eerst dat het ook in de reeks van Hannibal hoorde zoals Red Dragon etc.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Ik zoek de titel van man als vrouw verkleed die meisjes vermoord?:
Ik dacht eerst dat het ook in de reeks van Hannibal hoorde zoals Red Dragon etc.
Moet dan toch The Silence of the Lambs (1991) zijn..
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat klinkt wel zo, er is ook een Lecter film van voor die tijd zoals een oer versie van Red Dragon Manhunter (1986) , maar dit verhaal is volgens mij alleen in Silence of the Lambs
jansv12
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Zoek bepaalde film:
Hallo,
Ik ben al tijden op zoek naar de naam van een oude engelse filmkomedie uit de jaren 70.
Het gaat over een tiener jonge uit een goed milieu.
Het is nogal een vreemde vogel en heeft iets met de dood. Zijn ouders proberen hem vaak een meid aan te smeren wat hij niet ziet zitten.
Hij jaagt ze dan de stuipen op het lijf door b.v. dood in het zwembad te drijven etc...
Hij rijdt op den duur ook in een jaguar E-type, die hij ombouwt tot lijkenauto.
Tevens gaat hij vaak met zijn oma op pad, die zelfs een keer met een politiemotor ervandoor gaat.
Wie kan mij de titel van deze film vertellen.
allmodcons
-
- 383 messages
- 9392 votes
Waarschijnlijk bedoel je deze film:
Voortaan kun je beter je vraag stellen in dit forum:
Flubbaaa!
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Filmtitel gezocht!:
Ik zoek een filmtitel van een film die ik al een jaar niet kan vinden.
Mijn herinnering zegt me dat het gaat over een meisje dat bij haar 'ouders' woont. Hun huis wordt getroffen door een orkaan waardoor ze in een andere wereld terecht komt. Daar is een heks (wat haar vervloekte zus blijkt te zijn) en een man met een rits in zijn hoofd. Zijn hersenen zijn door de heks-zus in beslag genomen.
Er was ook iets met handen vasthouden, dat hun magie samen sterker was en daarmee hebben ze de vloek van die heks-zus verbroken, toen ze zweefde.
Sorry voor de rare samenvatting, maar dit is wat ik me herinner.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
The Wizard of Oz - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org
Of een remake of semi-recycle film hiervan.
Muug
-
- 2 messages
- 0 votes
Yow, ik zoek dus ook een filmtitel, van een animatiefilm meerbepaald. Het gaat over een gezin dat een huis aan zee erft van een grootmoeder en ze verhuizen er naar. In dat huis is een afgesloten kamer. Die kamer is overladen met boeken. Het blijken oeroude sprookjesboeken te zijn,werkelijk de originele boeken waar de sprookjes ooit in werden genoteerd. En die figuurtjes blijken ook echt te leven. Maar hun voortbestaan wordt bedreigd. Als het meisje van dat gezin - dat een gigantisch groot leesprobleem heeft - er niet in slaagt om voor een bepaalde tijd te lezen, dan vervagen de figuurtjes en met hen ook de sprookjes voor altijd. Er komt dan een malafide handelaar in voort, die de extreem dure waarde van die boeken beseft en die in handen probeert te krijgen en probeert van ze te verpatsen.
Iemand een idee? 't is een recente animatiefilm, heel misschien Frans, we hebben die begin dit jaar gezien.
Alvast bedankt !
Paul
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Dat is Kérity, la Maison des Conte....
braintag
-
- 17 messages
- 34 votes
Help! Ook ik zoek een filmtitel. Het is een Engelse film. Hij gaat over een jonge vrouw die in dienst komt als secretaresse bij een soort ideëengoeroe. Late komt ze bij een ander bedrijf in dienst en wordt de man opnieuw ingehuurd om creatieve innovatieve dingen te bedenken. Na maanden denken komt hij op het idee boekwinkels met koffieshops uit te rusten. De man wordt ontslagen.
Meer wee t ik er niet meer van. In het begin was e man erg rijk, maar langzaam verliest hij zijn fortuin. De film beslaat een lange tijdperiode. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. Alvast bedankt!
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Ik zoek twee films... Weet niet of ze het zelfde zijn, of dat ze in de zelfde film zitten. Was alweer tijdje terug.
Maar ik weet nog wel dat er een film is, die ik zoek, waar spinnen uit de putdeksels kwamen op een parkeer plaats. En waren ook wel behoorlijk grote spinnen die eruit sprongen
!
En volgens mij (Kan het ook mis hebben) , dat er een Slangen invasie was in een soort Western dorpje, en toen schoten ze zo hut kapot, of eruit. En toen kwamen er allemaal slangen uit...
Sorry, dit is alles wat ik herinner!
Ik weet dat het weinig is, maar ik hoop toch dat er iemand is die het precies weet en het mij even kan vertellen!
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Nee, het was al wel een tijdje geleden (4/5 jaar)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Films met spinnen 
Eight Legged Freaks (2002)
Arachnia (2003)
Creepies (2003)
Housebound (2003)
Constant Gardener, The (2005)
Skeleton Key (2006)
Ice Spiders (2007)
Rumpelstilzchen (2009)
Camel Spiders (2011)
Arachnoquake (2012)
Outpost 11 (2012)
Annonces (2013)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wilde net zeggen... volgens mij is het Eight Legged Freaks (2002)