- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
morvan - Other People's Money (1991) zal het ook niet zijn...?
Nee helaas, mar ga deze wel weer kijken na tig jaar
filmliefhebber1983
-
- 3 messages
- 0 votes
Het was SBS9 i.p.v. Net5, ik ben op filmstats.nl/channel/ alle uitgezonden films vanaf 2019 eerst op Net5 en toen op SBS9 nagegaan en deze was het aan de omschrijving te zien:
The Lost Wife of Robert Durst (2017).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Ik zoek... niet een filmtitel, maar een topic; ik zag laatst een post over een beroemde tunnel in Hollywood (of misschien San Francisco of L.A.) die in vele films te zien is. Wie weet welk topic dat was?
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ik zoek... niet een filmtitel, maar een topic; ik zag laatst een post over een beroemde tunnel in Hollywood (of misschien San Francisco of L.A.) die in vele films te zien is. Wie weet welk topic dat was?
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
hoi wat hij m
zoek een titel in genre oh ja die.
hoofdrol koopt bedrijven op in moeilijkheden verscheurt z en verkoopt de lonenede delen appart, met winst.
Zo ook bij een sdcheepsbouwer en zijn zoon, die net er na een legercontract krijgen, welk hij met bluf tegenhoud.
uiteindelijk kiest hij ervoor om met die scheeepsbouwer samen te gaan werken.
lijkt me iets voor mel gibson of in dat kaliber
iemand??
edit. Lol dat is hm niet. Moment ik weet welke. Thomas Crown Affair.... Of toch Pretty Woman
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
kreeg een omschrijving bij netflix, maar bleek compleet andere film.
Een man gaat via een datingsite, die een garantie geeft, dat je binnen noem maar even 100 dates succes hebt, dan wil hij de organisatie aanklagen. Hij heeft na bijv 99 dates nog steeds niets.
dan wordt er ik dacht een vrouwelijke onderzoeker/ journalist naar toe gestuurd er vanuit gaande dat het aan hem ligt.
ook zij komt er achter dat er een hoop tegen zit of niet klopt met de account vermeldingen.
Dan krijgen die 2 iets en is geloof ik de laatste voor de deadline
wie o wie weet de titel
mcdaktari
-
- 7276 messages
- 0 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Ik zoek een zuid-Amerikaanse horror film:
Hoi iedereen, ik weet niet of ik deze vraag hier wel op de plek stel, maar Ik ben al enige tijd op zoek naar een horror film, ik weet de titel niet meer. Eerlijk gezegd weet ik er nog vrij weinig van, maar het ging over 2 jongens die een vriend zochten. Op een gegeven moment gaan ze in een rijtjeshuis door de voordeur naar binnen en gaan via de trap in de hal meteen naar boven, waar iemand in een kamertje een lichaam aan het wegwerken is (in een badkuip maar weet het niet zeker, kan ook gewoon in een kamer zijn) Daarna moet hij boven via een raam naar de naast gelegen woning vluchten. Het blijkt dat de woningen met elkaar verbonden zijn. Ik kan me ook nog een scene herinneren dat ze op zolder (dacht ik) verstopt zitten en daar hangt allemaal van dat doorzichtig plastic.
Het is een Argentijnse horror dacht ik. Ik ben me ervan bewust dat ik een vrij vage beschrijving geef, maar ik hoop dat er fanatieke horror kijkers zijn die het verhaal bekend voorkomt. Ik heb dit al een keer vaker gevraagd hier op Moviemeter maar heb toen geen reactie gehad. Ik hoop dat er nu iemand is die me kan helpen deze film te vinden. Het is waarschijnlijk een horror film van zeker minimaal 10 jaar oud, denk wel ouder. Nogmaals sorry voor deze vage beschrijving maar kan me verder niets meer herinneren. Wie kan me helpen??
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Ik zoek een zuid-Amerikaanse horror film:
Hoi iedereen, ik weet niet of ik deze vraag hier wel op de plek stel, maar Ik ben al enige tijd op zoek naar een horror film, ik weet de titel niet meer. Eerlijk gezegd weet ik er nog vrij weinig van, maar het ging over 2 jongens die een vriend zochten. Op een gegeven moment gaan ze in een rijtjeshuis door de voordeur naar binnen en gaan via de trap in de hal meteen naar boven, waar iemand in een kamertje een lichaam aan het wegwerken is (in een badkuip maar weet het niet zeker, kan ook gewoon in een kamer zijn) Daarna moet hij boven via een raam naar de naast gelegen woning vluchten. Het blijkt dat de woningen met elkaar verbonden zijn. Ik kan me ook nog een scene herinneren dat ze op zolder (dacht ik) verstopt zitten en daar hangt allemaal van dat doorzichtig plastic.
Het is een Argentijnse horror dacht ik. Ik ben me ervan bewust dat ik een vrij vage beschrijving geef, maar ik hoop dat er fanatieke horror kijkers zijn die het verhaal bekend voorkomt. Ik heb dit al een keer vaker gevraagd hier op Moviemeter maar heb toen geen reactie gehad. Ik hoop dat er nu iemand is die me kan helpen deze film te vinden. Het is waarschijnlijk een horror film van zeker minimaal 10 jaar oud, denk wel ouder. Nogmaals sorry voor deze vage beschrijving maar kan me verder niets meer herinneren. Wie kan me helpen??
audio.
-
- 100 messages
- 1060 votes
Ik ben op zoek naar een film, kan ook een stukje van een serie zijn. Toen ik klein was keek ik dit stukje en ik wil weten wat het was. Het komt elke jaar wel eens in mijn hoofd.Het klinkt heeel vreemd zeg ik je alvast.
Wat ik mij herinner: Een grimmige sfeer, een klooster/kerk met nonnen en 1 jonge vrouw die een baby baart, die ze moet verstoppen want het is hybrid met een uil! Romantische affaire met uil? Wie o wie kan hier uithalen wat ik vroeger heb gekeken?? Bedankt alvast!
Point of View
-
- 160 messages
- 888 votes
Dat klinkt als deze:
Mo gui guai ying (1977) - IMDb
Ook wel bekend als The Devil's Owl (Taiwan 1977, regie Kuo-Hsiung Liu)
mcdaktari
-
- 7276 messages
- 0 votes
Ik ben al jaren naar deze film op zoek en jij noemt hem meteen op. Ik zie trouwens bij de beschrijving hier op moviemeter , dat ik in 2012 nog heb gereageerd op de film. Echt super bedankt, nou moet ik hem nog ergens proberen te vinden. Bedankt nogmaals
Menma
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ben op zoek naar een film maar ken het naam niet:
dus het is een nederlands talige film en gaat over een jongen die van school veranderd, hij leert daar op die nieuwe school een donkere meisje kennen en op die school hebben ze ook een voetbalploeg waar hij ook meespeelt.
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
dus het is een nederlands talige film en gaat over een jongen die van school veranderd, hij leert daar op die nieuwe school een donkere meisje kennen en op die school hebben ze ook een voetbalploeg waar hij ook meespeelt.
Point of View
-
- 160 messages
- 888 votes
Ik ben op zoek naar een film, kan ook een stukje van een serie zijn. Toen ik klein was keek ik dit stukje en ik wil weten wat het was. Het komt elke jaar wel eens in mijn hoofd.Het klinkt heeel vreemd zeg ik je alvast.
Wat ik mij herinner: Een grimmige sfeer, een klooster/kerk met nonnen en 1 jonge vrouw die een baby baart, die ze moet verstoppen want het is hybrid met een uil! Romantische affaire met uil? Wie o wie kan hier uithalen wat ik vroeger heb gekeken?? Bedankt alvast!
Dat klinkt als deze:
Mo gui guai ying (1977) - IMDb
Ook bekend als The Devil's Owl (Taiwan 1977, regie Kuo-Hsiung Liu)
Menma
-
- 2 messages
- 0 votes
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Ik ben op zoek naar...
audio.
-
- 100 messages
- 1060 votes
Ik denk dat het Agnes of God is..Alleen even kijken naar welke versie. Ik heb die van Jane Fonda een stukje gekeken, ik vond haar te overweldigend voor zo'n film. Agnes! Agnes! Agnes! Volgens mij is zij ook bekroond met een award voor haar rol. Ik denk dat de uil-hybridbaby niet eens waar is maar dit is niet de eerste keer dat herinneringen mij weleens bedriegen. Superbedankt voor het uitvinden iig! Xx
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
...Superbedankt voor het uitvinden iig! Xx

Bancroft werd genomineerd voor een Oscar, maar won 'm niet, las ik in de lange trivia lijst op Imdb.
Tino1
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Wat is de naam van een film?:
Ongelooflijk, ik heb allerlei opties ingevoerd in Google, ik heb op diverse sites gezocht waar de beste robotfilms werden gewaardeerd. Ik kan het niet vinden, terwijl ik het een fantastische film vond.
Als laatste redmiddel bedacht ik dat er uiteraard film-forums zijn en ik ga ervan uit dat ik hier wel zal slagen.
De film begint in een restaurant (zonder personeel) waar een stel (ze zijn de enigen in het restaurant) vis of sushi gaat eten, vervolgens wil de man geen fooi afrekenen. De deuren van het restaurant gaan op slot, en de man krijgt via een sms een bericht dat ie een fooi moet betalen anders........
Het stel gaat naar huis in zelfrijdende taxi's (of iig één van hen). Vervolgens worden ze gestalked en lastig gevallen door alle elektrische apparatuur die je maar kan hebben. Uiteindelijk worden ze ook lastig gevallen door mini drones die via ramen of schoorsteen hun massaal hun huizen binnenvliegen. Uiteindelijk gaan ze ergens op de vlucht via een fabriekshal, waar ze door alle machines worden aangevallen.
Een film, waar mijn vrouw liever niet naar keek, want dat vond ze toch wel eng 
wat ik ook beschrijf op google, ik vind er helemaal niets van terug, terwijl ik het een topfilm vond.
Ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel.
groeten,
Tino
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
In Film > Overige films > Wat is de naam van een film?:
Ongelooflijk, ik heb allerlei opties ingevoerd in Google, ik heb op diverse sites gezocht waar de beste robotfilms werden gewaardeerd. Ik kan het niet vinden, terwijl ik het een fantastische film vond.
Als laatste redmiddel bedacht ik dat er uiteraard film-forums zijn en ik ga ervan uit dat ik hier wel zal slagen.
De film begint in een restaurant (zonder personeel) waar een stel (ze zijn de enigen in het restaurant) vis of sushi gaat eten, vervolgens wil de man geen fooi afrekenen. De deuren van het restaurant gaan op slot, en de man krijgt via een sms een bericht dat ie een fooi moet betalen anders........
Het stel gaat naar huis in zelfrijdende taxi's (of iig één van hen). Vervolgens worden ze gestalked en lastig gevallen door alle elektrische apparatuur die je maar kan hebben. Uiteindelijk worden ze ook lastig gevallen door mini drones die via ramen of schoorsteen hun massaal hun huizen binnenvliegen. Uiteindelijk gaan ze ergens op de vlucht via een fabriekshal, waar ze door alle machines worden aangevallen.
Een film, waar mijn vrouw liever niet naar keek, want dat vond ze toch wel eng 
wat ik ook beschrijf op google, ik vind er helemaal niets van terug, terwijl ik het een topfilm vond.
Ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel.
groeten,
Tino
Morgun
-
- 16 messages
- 23 votes
Zo’n 10 jaar geleden zag ik op TV een film (moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990) waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor seks tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?
Naar het einde toe ging het over een vrouw die werd achtervolgd en opgezocht, het einde was vooral een thriller;
Weet iemand toevallig over welke film dit gaat?
Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze titel…
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Weet iemand toevallig over welke film dit gaat?
Misschien Personals (1990) ?
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Zo’n 10 jaar geleden zag ik ... Weet iemand toevallig over welke film dit gaat?
Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze titel…
Filmkriebel
-
- 9958 messages
- 4648 votes
Ik zoek een film met een hergeschreven geschiedenis en waarin D-day mislukt is, Hitler de oorlog overleeft en het dritte reich voortduurt in de jaren 60 en 70. Moet ergens een film uit de jaren 90 zijn maar ik weet niet meer van wie en met wie. Alvast dank om me vooruit te helpen.