- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
dsb1robin
-
- 20 messages
- 23 votes
]Ik ben al een tijdje op zoek naar een film over een jongen die opgevoed wordt door wolven. Hij kan niet praten. Hij is verwilderd.
ik herinner mij het vrij weinig
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
@dsb1robin:
Jungle Book (1994, maar er zijn nog meer versies),
Walk Like a Man (1987) of
Stalk the Wild Child (1976).
crise
-
- 50 messages
- 18 votes
ik zoek een science fiction film waarbij een of andere wetenschapper een soort van zwarte toren, of heel hoog buitenaartsschip gaat onderzoeken, die staat ergens in de middle of nowhere
A.L.I.E.N
-
- 775 messages
- 1054 votes
ik zoek een science fiction film waarbij een of andere wetenschapper een soort van zwarte toren, of heel hoog buitenaartsschip gaat onderzoeken, die staat ergens in de middle of nowhere
Deze film toevallig?
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Misschien 2001 a space oddessey hierin zit een zwarte monolith.
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Ik zoek een film. Speelt in de jaren twintig of dertig. Gaat over een aantal jongeren die om een bepaalde reden (terrorisme, idealisme, politiek) een brug willen opblazen. Vermoedelijk in Oostenrijk of Hongarije. Heeft ook te maken met een trein. Kan een tv-film zijn geweest. iemand een idee?
ambervictoria
-
- 2 messages
- 0 votes
20 à 30 jaar geleden zag ik een merkwaardige film, die ik dolgraag terug zou zien, heb maar een paar vage, maar speciale herinneringen ervan : een man (soldaat?) is op de vlucht voor andere soldaten en verstopt zich onder de wijde rok van een boerin die op het veld werkt, de soldaten zijn weg en de boerin staat recht en de man ligt languit op de grond en trekt zijn rits dicht ;-p ; ook een koppel dat passioneel samenkomt op een (hotel?)kamer en een kind dat uit het raam ertegenover kijkt ... da's alles
.... wie weet het ??
allmodcons
-
- 382 messages
- 9392 votes
20 à 30 jaar geleden zag ik een merkwaardige film, die ik dolgraag terug zou zien, heb maar een paar vage, maar speciale herinneringen ervan : een man (soldaat?) is op de vlucht voor andere soldaten en verstopt zich onder de wijde rok van een boerin die op het veld werkt, de soldaten zijn weg en de boerin staat recht en de man ligt languit op de grond en trekt zijn rits dicht ;-p ; ook een koppel dat passioneel samenkomt op een (hotel?)kamer en een kind dat uit het raam ertegenover kijkt ... da's alles
.... wie weet het ??
Dit is de film die je zoekt:
nathjuh
-
- 4 messages
- 0 votes
goede middag.
ik zoek al een hele tijd een film die ik jaren geleden heb gezien
ik zal jullie een beschrijving geven over hoe is hem herinner.
deze film gaat over een lesbie lerares en een hetero vrouw.
wat ik me kan herinneren is dat ze elkaar voor het eerst tegen komen op school en dat ze elkaar gaan helpen.
deze lerares heeft ook een hond die word vergiftigd door 1 leerling van haar. deze hond gaat ze
volgens mij begraven in het bos.
voor de rest herinner ik me dat ze ruzie hebben met elkaar in een auto terwijl het goed regent
als ik me goed herinner beland op het einde de lerares in het ziekenhuis omdat ze zich zelf goed heeft verwond ( volgens mij wilde ze zelfmoord plegen) op het einde zie je dat de lerares word ontslagen in het ziekenhuis.
hoop dat iemand weet hoe deze film heet
alvast bedankt
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
@nathjuh: Is dat niet When Night is Falling (1995)?
sporthaas
-
- 123 messages
- 580 votes
nathjuh
-
- 4 messages
- 0 votes
@nathjuh: Is dat niet When Night is Falling (1995)?
nee dat is hem jammer genoeg niet
nathjuh
-
- 4 messages
- 0 votes
crise
-
- 50 messages
- 18 votes
dankje! 
ambervictoria
-
- 2 messages
- 0 votes
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
Op school gaf iemand een verhaal door over een Spaanse zombie film, jammer genoeg wist hij de film titel daar niet van. Hopelijk herkennen jullie het verhaal wat hij vertelt heeft tegen mij.
Het (schijnt) te beginnen met een bruiloft waar bij de gasten op geven moment allemaal in een zombie veranderen.
De bruidegom weet de strijd aan te gaan met een kettingzaag (lijkt me vrij komisch)
In de buurt komen doctoren in een lab er achter dat er een zombie virus is uit gebroken.
Hij vertelde mij ook nog dat er in de film iemand op geven moment langs rent in een Sponsbob pak?
Ik ben wel heel benieuwd of dit echt een bestaande film is, lijkt mij een vrij leuke film!
Hopelijk herkennen jullie deze film!
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
lars-pixar, dat kinkt als [•REC]³ Génesis (2012)
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
lars-pixar, dat kinkt als [•REC]³ Génesis (2012)
Bedankt voor het mee denken!
Dat had ik niet verwacht zeg, deel één leek mij nog zo serieuze horror film!
Nu ik recensies gelezen heb bij die film komt dat wel overheen met het verhaal dat ik gehoord heb.
Lijkt mij nu nog interessanter!
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Graag gedaan! [•REC] vond ik wel aardig, maar niet zodanig dat ik interesse had in [•REC]², leek me meer van hetzelfde. [•REC]³ lijkt inderdaad weer heel anders, dus misschien dat ik ook 2 en 3 een keertje ga bekijken.
sporthaas
-
- 123 messages
- 580 votes
Hallo Allemaal,
Wie weet de volgende titel?
Een groep onderzoekers gaat terug in de tijd op zoek naar dinosaurus.
Iemand neemt iets vanuit het verleden terug naar het heden. Hierdoor ontstaan er problemen in het heden, planten groei etc.
Groet,
Sporthaas
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
Een groep onderzoekers gaat terug in de tijd op zoek naar dinosaurus.
Iemand neemt iets vanuit het verleden terug naar het heden. Hierdoor ontstaan er problemen in het heden, planten groei etc.
Dat is A Sound of Thunder (2005)
mvp
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik ben al een tijd op zoek naar een titel van een film die ik ooit jaren geleden eens op tv heb gezien.
Het ging om een zwarte auto (oud Amerikaans model) die moedwillig mensen dood of de dood inreed, de auto bestuurde zich zelf volgens mij en schades aan de auto werden ook uit zichzelf hersteld.
Een scene die in de film voorkwam was dat de auto een fietser werd van een brug of ravijn gereden
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Ik ben al een tijd op zoek naar een titel van een film die ik ooit jaren geleden eens op tv heb gezien.
Het ging om een zwarte auto (oud Amerikaans model) die moedwillig mensen dood of de dood inreed, de auto bestuurde zich zelf volgens mij en schades aan de auto werden ook uit zichzelf hersteld.
Een scene die in de film voorkwam was dat de auto een fietser werd van een brug of ravijn gereden
Alleen is deze auto rood maar kan niet missen volgens mij.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het ging om een zwarte auto (oud Amerikaans model)