- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Casa
-
- 2 messages
- 8 votes
OMG, het zat al een paar dagen in mijn hoofd en vijf minuten na het plaatsen bedacht ik me dat het wel eens een aflevering van de serie Black Mirror (op Netflix) zou kunnen zijn. Gecheckt en ja hoor 
Black Mirror, S03E04 "San Junipero"!
Bedankt voor het aanhoren 
morris_rednalooz
-
- 123 messages
- 815 votes
Death Becomes Her was het inderdaad, de andere filmtitel ben ik nog steeds naar op zoek en het was niet Mean Girls 2!
L.B.
-
- 5 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > ik zoek de titel.:
ik zoek de titel van die comedie movie over politie korps. ging een reeks serie afleveringen aan voor. kleine rol van (the rock) jonson. soortgelijk aan police academy.
wie o wie weet m?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Deze misschien The Other Guys (2010) ?
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
ben weer eens een titel kwijt vorig jaar of 2 jaar geleden een hoop ijsschaatsfilms gezocht en gekeken. We zetten er één op in de verwachting een bepaalde te zien, niet dus.
Verwende dochter met haar eigen trainingshal aan huis verslijt schaatspartners bij de vleet, haar laatste kans een ex ijsshokyer, gaat eerst stroef later trekt het bij.
Heb je de vervolgen van The Cutting Edge al bekeken?
http://manjr.com/wp-content/uploads/2014/01/cutting-edge-sequels.jpg
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Gevonden,dank je wel
Carandache
-
- 1 messages
- 0 votes
Bij Film > Nieuws > Avatar 2 (2020):
Rond 1990 kwam ik tijdens zappen in een Spaanse film terecht die grote indruk op me maakte. Helaas heb ik geen aftiteling gezien. Inhoudelijk ging het over een man van middelbare leeftijd *de hoofdpersoon* die een veel jongere ``vriendin`` bezoekt in Madrid. Zij is gescheiden en woont daar samen met haar 16 jarige zoon voor wie de man ook sympathie heeft. De hoofdpersoon reist naar een plaatsje in de provincie om jeugdherinneringen op te halen. Hij bezoekt een woning waar op dat moment een feestje wordt gehouden. Hij maakt er kennis met een aangeschoten pianist evenals hij homofiel. Beiden zoeken de intimiteit in de verwilderde tuin en roepen daar het verleden op. De ontmoeting destijds in dit huis met hun leeftijdgenoot Garcia Lorca maakt daar het voornaamste deel van uit..
Ik meen dat de film zwart-wit werd vertoond met mooie rustige cameravoering - en opvallend goed acteerwerk. Boeiend tot de laatste minuut.
Wie kent de titel van deze film.....
Jonathan_D
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik zoek een film waarin een vrouw mishandeld wordt door haar man. Als ze op reis gaan laat ze haar expres in een grot glijden waardoor het lijkt dat ze spoorloos verdwenen is m. Ondertussen bouwt zij een nieuw leven op.
Xnancygul
-
- 3 messages
- 0 votes
Ik ben nog steeds hard opzoek naar een film die ik een hele tijd terug heb gezien, ik weet alleen jog wat stukjes dus ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen; het speelt zich af op een haventje en die havenmeester in niet helemaal zuiver, hij zit altijd op zijn plekje in de haven op zijn mondharmonica te spelen. Hij doet altijd normaal tegen iedereen, maar als het gezin (waar de film denk ik ook over ging) op hun boot zit in de nacht horen ze wat vreemd. Ze kijken uit het raam en ze zien dat het regent, maar die regen veranderd in bloed en tot hun grote schrik is het de havenmeester. De man gaat er achteraan en ze komen ergens midden op zee op een soort scheepswrak terecht, de man kan de havenmeester (en moordebaar) niet vinden maar hij hoort wel steeds zijn mondharmonica.
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen ik ben echt al zo lang opzoek
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik ben nog steeds hard opzoek naar een film die ik een hele tijd terug heb gezien, ik weet alleen jog wat stukjes dus ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen; het speelt zich af op een haventje en die havenmeester in niet helemaal zuiver, hij zit altijd op zijn plekje in de haven op zijn mondharmonica te spelen. Hij doet altijd normaal tegen iedereen, maar als het gezin (waar de film denk ik ook over ging) op hun boot zit in de nacht horen ze wat vreemd. Ze kijken uit het raam en ze zien dat het regent, maar die regen veranderd in bloed en tot hun grote schrik is het de havenmeester. De man gaat er achteraan en ze komen ergens midden op zee op een soort scheepswrak terecht, de man kan de havenmeester (en moordebaar) niet vinden maar hij hoort wel steeds zijn mondharmonica.
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen ik ben echt al zo lang opzoek
Tja, iemand had al op jou post gereageerd maar je hebt niet geantwoord.
'Misschien deze film, die eindigt op een scheepswrak.
La Leggenda del Pianista sull'Oceano (1998)'
Xnancygul
-
- 3 messages
- 0 votes
Tja, iemand had al op jou post gereageerd maar je hebt niet geantwoord.
'Misschien deze film, die eindigt op een scheepswrak.
La Leggenda del Pianista sull'Oceano (1998)'
Helaas dit is hem niet
selbo
-
- 1 messages
- 0 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Oude paardenfilm, opzoek naar de titel:
Toen ik nog op de basisschool zat, ooit met school naar de bioscoop geweest.
Het was een film met een wit wild paard (volgensmij heette het paard thriller)
En een jong meisje dat als een van de weinige met het wilde paard overweg kon.
Het paard kwam in de film nog vast te zitten in een hek voor zover ik mij kan herinneren en later in de film reed het meisje ook op het paard..
Iemand enig idee bij deze beschrijving onder welke titel ik de film kan vinden?
Alles al bekeken onder de titel thriller (ik ging er vanuit dat de titel thriller was) maar helaas geen resultaat..
Hoop dat iemand hier mij op weg kan helpen
?
landscamp
-
- 11 messages
- 7 votes
Film over WO 1 die zich afspeelt in Italie-Oostenrijk.
De film start met een familiefeest (of huwelijk) vervolgens is er het begin van de oorlog. Familie's strijden tegen elkaar (grens Italië-Oostenrijk). Er speelt zich ook een liefdesverhaal in af. Vervolgens krijgen we het nutteloze van de strijd in de bergen te zien. Als ik me niet vergis is er een soldaat welke tot de genie behoort en hij moet het onmogelijke doen een bergtop opblazen.
Wil deze nog eens opzoeken (en bekijken) maar moeilijk zonder de titel.
Heb die gezien op pc via popcorn time enkele jaren geleden.
Hoop dat er hier iemand de filmtitel wel weet.
evelienc
-
- 1 messages
- 0 votes
hallo,
ik ben opzoek naar een romantische, drama film over een vrouw die verhuist naar een landgoed waar ze volgens mij een b&b of hotel openende, er komt een bakkerij in voor dacht ik.
Ze gaat vaak op restaurant waar ze haar ex tegen komt , hij vraagt haar ten huwelijk maar ze word verliefd op de man die haar helpt met het hotel.
Meer weet ik er niet van. Er komt ook oude man in voor die ze elke passeert die langs de straat zit.
ze moest namelijk dikwijls naar een winkel om spullen gaan te halen voor de verbouwingen.
het is nogal vaag maar kan het niet anders verwoorden
wie kan mij helpen?
scorsese
-
- 13162 messages
- 11074 votes
Opvallend: Drie nieuwe registraties binnen twee uur die hier een bericht posten.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik zoek een recente film over een actrices die niet aan de bak komt en dan haarzelf op gaat eten
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Ik zoek een recente film over een actrices die niet aan de bak komt en dan haarzelf op gaat eten
Ik ga de titel hier niet neerzetten, want het is een te grote spoiler, dus het is filmnummer 104237 hier op Moviemeter.
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Oude paardenfilm, opzoek naar de titel:
Toen ik nog op de basisschool zat, ooit met school naar de bioscoop geweest.
Vermelding van jaar (basisschool) was handig geweest, maar misschien Snowfire (1958) ?
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik ga de titel hier niet neerzetten, want het is een te grote spoiler, dus het is filmnummer 104237 hier op Moviemeter.
Hoe moet je op film nummer zoeken dan
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Het is de code op het einde in de URL van een film.
Bv. I Used to Be Darker (2013) eindigt op 89536. Vervang die getallen door de code van Bubblez en je hebt hem. Of Bubblez kon de film hier tussen spoilertags plaatsen.
Ik doe het wel even:
The Neon Demon (2016)
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Het is de code op het einde in de URL van een film.
Bv. I Used to Be Darker (2013) eindigt op 89536. Vervang die getallen door de code van Bubblez en je hebt hem. Of Bubblez kon de film hier tussen spoilertags plaatsen.
Ik doe het wel even:The Neon Demon (2016)
Da's een goeie ja
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Maar het is niet die film hij gaat over iemand die als actrice niet aan de bak komt en dan haarzelf op gaat eten
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Dacht ik eerlijk gezegd ook al. Nu ja, de filmcodes heb je i.i.g. in de vingers. 
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Maar het is niet die film hij gaat over iemand die als actrice niet aan de bak komt en dan haarzelf op gaat eten
103184 
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
En daar kom je nu mee af.
Heb er idd lang over gedaan, nagel bijtend mijzelf bijna opgevreten