- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een filmtitel...
Het gaat om een film waarin een persoon ontwaakt in een huis en er dacht ik ruis te zien is op een
tv scherm.
Buiten kijken alle mensen naar hem en maken ze opnames met mobieltjes.
De persoon slaat op de vlucht en mensen achtervolgen hem en proberen hem aan te vallen.
Beetje vage film maar ik wil hem heel graag nog eens zien
Denk dat je verward bent met de aflevering 'White Bear' van de Netflix-serie Black Mirror. Seizoen 2 aflevering 2.
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Zou een makkie moeten zijn! 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Dat overwal plegen aan het eenden narrowt het wel weer down.
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Dat tand arts Donald Duck i.s.m de Zware Jongens Kwik, Kwek en Kwak overwal op Dagobert.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ik ben een tijde op zoek naar een film titel .
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Je bedoeld niet de film: Ben je nou helemaal van de pot gerukt?
darkdrool
-
- 2 messages
- 0 votes
Denk dat je verward bent met de aflevering 'White Bear' van de Netflix-serie Black Mirror. Seizoen 2 aflevering 2.
Jaaaaaa! Dat is het! Dankjewel!
X_cheronaa
-
- 2 messages
- 0 votes
daphne1109
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik ben op zoek naar een film maar alleen nog maar het einde het gaat over een man ik denk dat hij een politie agent is en op het einde van de film zit hij met zijn dochter op het strand hij krijgt telefoon en gaat wat verder staan en zijn dochter vindt een speelgoedje maar dat blijkt een bom te zijn en het ontploft
Alvast bedank
cucciolo
-
- 491 messages
- 1100 votes
Sorry niet zo een fris verhaal, maar ik ben op zoek naar een tweede wereldoorlogsfilm die ik lang geleden een keer op tv zag, waarin, als ik het me goed herinner, een Poolse jood in het riool vlucht, en letterlijk kopje onder gaat. Of de film ook Pools gesproken is ben ik vergeten. Het is een kleurenfilm, en dus geen Kanał (1957).
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Sorry niet zo een fris verhaal, maar ik ben op zoek naar een tweede wereldoorlogsfilm die ik lang geleden een keer op tv zag, waarin, als ik het me goed herinner, een Poolse jood in het riool vlucht, en letterlijk kopje onder gaat. Of de film ook Pools gesproken is ben ik vergeten. Het is een kleurenfilm, en dus geen Kanał (1957).
Wellicht In Darkness (2011)??
cucciolo
-
- 491 messages
- 1100 votes
Wellicht In Darkness (2011)??
Ik hoop het! Aan het onderwerp te zien zou het em wel moeten zijn. Van wat ik me nog voor de geest kan halen ging het om 1 onderduiker. Als ik deze gezien heb zal ik je laten weten of het em is (want toevallig stond ie namelijk al in mijn watchlist). Bedankt.
Stell
-
- 2 messages
- 0 votes
ik ben op zoek naar een film die gaat over 2 vrienden de 1 is een rugby speler en de ander een hardloper in het begin van de film krijgt de rugbyspeler te horen dat zijn vriend gestorven (de hardloper) is de hardloper had een doel (dit stuk weet ik niet goed niet meer) hij wilde graag met het lopen onder de 3 minuten zitten en dat gaat de rugbyspeler verder zetten alleen is de vader(coach) van de rugbyspeler er niet blij mee
en dan denk ik in het midden van de film moet hij een wedstrijd lopen maar hij raakt per ongeluk zijn tegenstander een zwarte loper en dan komt er een rechtszaak
weet iemand de titel en sorry als het een beetje onduidelijk is
maar alvast bedankt
Paulus53
-
- 59 messages
- 93 votes
Misschien voor de oudere garde, maar wie weet.
Ik zoek de titel van een film die ik ergens tussen 1963 en 1970 heb gezien. De film is dus gemaakt in die tijd of iets ervoor. Een Amerikaanse film.
Een doodziek meisje gaat sterven, maar haar vader weet haar in leven te houden door een blaadje aan een boom, dat het meisje door het raam kan zien, vast te plakken aan de tak. Het meisje is ervan overtuigd dat ze sterft als het laatste blaadje van de boom is gevallen.
Echt een family film, die mij in mijn jeugd ontroerde, maar misschien vind ik er nu niets meer aan. Ik zou hem toch nog wel eens willen zien.
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Ik zoek de titel van een film die ik ergens tussen 1963 en 1970 heb gezien.
Je kunt alles over het verhaal vinden als je zoekt op The Last Leaf
Er is een korte film uit 1983: The Last Leave
Maar wat jaar betreft zal deze adaptatie dichter in de buurt komen: O. Henry's Full House (1952)
Dhrjans
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Genres en landen > film over wraak:
Geachte,
Ik heb een tijdje geleden een film gezien en nu wou ik deze nog een keer zien en dacht dat er ook nog een deel 2 van is. Nu weet ik dus alleen niet meer hoe deze film heet. Wellicht dat jullie mij kunnen helpen.
De film gaat als volgt. In het begin word er een vrouw door 4 mannen beroofd onder een brug en een oudere man in een taxi ziet dat en slaat 1 van de overvallers dood met een knuppel. nu neemt de broer en de mensen die erbij waren wraak door de man en zijn vrouw thuis levend te verbranden.
Hun zoon krijgt daarvan bericht en komt terug naar engeland waar dit zich afspeelt en gaat wraak nemen op de mensen die dit gedaan hebben (hun zoon is een geheim agent/militair die goed is in martelen van gevangen) Dit onder andere door de 1e man levend in zijn auto te verbranden, de 2e man vol te gieten met beton, de 3e man trekt hij uit mekaar met een auto.
Als hij herkent word door agenten (want een bekende heeft hem verlinkt) word hij door militaire collega's geholpen die eerst de agenten in mekaar slaan en hem dan in het busje trekken. Hij krijgt nog wat tijd van zijn baas om dit op te knappen alvorens hij zich weer moet melden.
Op het laatst als hij de laatste wilt vermoorden, heeft deze echter zijn vriendin/vrouw vermoord en meegenomen in de kofferbak van de auto. Dan schiet hij deze man dood en komt er een arrestatie team. Dit team laat hem gaan, omdat een vriend van hem agent is en hem af en toe hielp. en dat is ook tevens het einde van de film.
De gehele film speelt zich in Engeland af, ik dacht tevens dat dit ook in Londen is.
Hopelijk is dit een beetje een goede beschrijving en kan ik er alsnog achter komen hoe deze film heet.
Groetjes Jans
Paulus53
-
- 59 messages
- 93 votes
Je kunt alles over het verhaal vinden als je zoekt op The Last Leaf
Er is een korte film uit 1983: The Last Leave
Maar wat jaar betreft zal deze adaptatie dichter in de buurt komen: O. Henry's Full House (1952)
Ik had al eerder gezocht op The Last Leaf maar niets gevonden. Als ik op wiki de afmeeldingen bekijk, is dit toch wel de titel. Heel erg bedankt. Ik kan weer verder.
robert0313
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Ik ben de film kwijt!:
Hallo allen!
Ik ben op zoek naar een film. Ik ben de titel kwijt, de acteurs waren mij onbekend. Eigenlijk het enige dat ik weet is de 'filmposter' en vroeg mij af of iemand mij kan helpen met het vinden van mijn film?
Wat ik mij kan herinneren is een gele poster met daarop een schedel /zwart gezicht
Het gezicht had een bril met daarin /daarboven een kogel
Alle hulp is welkom!
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Wat ik mij kan herinneren is een gele poster met daarop een schedel /zwart gezicht Het gezicht had een bril met daarin /daarboven een kogel
Gokje: Sicario (2015) met deze poster ?
robert0313
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo Arno, bedankt maar dat is het helaas niet.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Van Mars Attacks (1996) (Tim Burton) bestond volgens mij een poster met op zwarte schedel op een gele achtergrond.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Maar er was ook een dergelijke gele poster met een zwarte schedel boven een groen voorwerp.
RobertRath
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik zoek een film, ik denk een romcom, waarvan ik me alleen een van de beginscenes kan herinneren.
In de scene zit de hoofdrolspeelster in een restaurant voor een eerste date met een vent. Hij wil een fles water bestellen en zij begint een hele preek over waarom hij ook tap water kan bestellen. Daarna wilt hij ook een scotch on the rock bestellen en zij vind dat apart omdat in zijn dating profile staat dat hij van rode wijn houdt. Daarna zegt ze ook nog dat ze een backgroundcheck heeft gedaan op hem het komt erop neer dat ze heel obsessief bezig is. Wie kan mij helpen?
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Ik zoek een film, ik denk een romcom, waarvan ik me alleen een van de beginscenes kan herinneren.
Dat is The Ugly Truth (2009)
ddaantjef
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Help! Ik zoek een film:
Ik zoek een film maar weet de titel niet meer
wie kan mij helpen? Het gaat over een man die terug komt van een missie. Zijn (zwangere) vrouw en kinderen wonen in een camper. Dit gaat fout en hij vermoord zijn vrouw en (ik dacht) 2 kinderen. Zijn dochter wil hij dan ook vermoorden maar dit kan hij niet en vlucht dan met haar. Op het einde word zijn dochter doodgereden door een vrachtwagen (of auto) wie o wie herkent dit?
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Ik zoek een film maar weet de titel niet meer
MazterKuzuma
-
- 40 messages
- 36 votes
Het verhaal gaat over Jonge vrouw die een obessie krijgt voor een wilde wolf nadat ze deze snachts ? in de stad tegenkwam
Volgens mij vorige jaar uitgekomen maar Geen idee wat voor film het is
ik dacht horror
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Het verhaal gaat over Jonge vrouw die een obessie krijgt voor een wilde wolf nadat ze deze...