- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
polleke1234
-
- 4 messages
- 0 votes
net eens bekeken, ring of the nibelungs deed me twijfelen maar deze is het niet,;. ik dacht dat het wat recenter moest zijn,...
toch bedankt !
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Het verhaal van Ring of the Nibelungs klopt wel precies.
Vechtscene tussen prinses en (pleeg)zoon van de smid op minuut 16:09
Ook de liefdesdrank komt er in voor.
Anouk123
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo, ik zoek de titel van een beetje oude film waarin en man keuze heeft voor 2 vrouwen en kiest voor de blonde spannende verder gaat het alleen maar vrouw zij zoekt namelijk werk en kan het niet vinden dan komt ze terecht op een high school en geef daar les dan komt ze in contact met een groepje 1 meisje en 2 jongens 1 daarvan kijkt onder de rokjes em die andere ziet de vrouw wel zitten ze nodigd ze uit bij haar thuis voor bijles allee dan gaat ze naar bed met 1 van de jongens en het meisje ziet dat toen ze terug kwam met de hond uit laten de vrouw laat door de 2 jongens haar man doodschieten omdat ze hem niet meer wilde en de moeder haat de vrouw heel erg en nu nog erger dit is wat ik ong weet en de film begint bij dat de man en vrouw verliefd op elkaar worden en hebben seks tegen een boom alvast bedankt
Bubblez
-
- 2058 messages
- 2501 votes
En leestekens....
namretta
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Titel van een film:
Hoi iedereen,
Wie kan me helpen?! Ik heb een film gezien over een tweeling waarvan 1 tweelingzusje zelfmoord heeft gepleegd omdat ze vorig jaar zomer samen met haar vriend een meisje heeft aangereden. Zij hebben toen dat meisje begraven. Ze waren toen met een groepje vrienden op vakantie in een vakantiehuisje. Het overleden tweelingzusje wilt dat de meisje gevonden wordt. Dat doet ze door contact te komen met haar zusje. Haar zusje vind een sleutel van de de fiets van dat overleden meisje en gaat opzoek naar het meisje. Ik wil graag de titel weten van deze film.
dreambrotherjb
-
- 196 messages
- 311 votes
Ik zoek de titel van een film die als volgt begint:
Twee jonge kerels moeten halt houden langs de kant van de weg om een wiel aan hun auto te vervangen (of iets dergelijks). Een van de twee zit op een bepaald moment gehurkt achter de auto de auto te inspecteren, terwijl er een andere wagen aankomt. Vlak voor de andere wagen hun kruist, schopt de jongen zijn neergehurkte kompaan de weg op, waardoor hij onder de wagen terecht komt.
Wie is de acteur die hem de weg op duwt, en wat is de titel van de film?
Bedankt!
XiaoYaoYou
-
- 13 messages
- 2 votes
oke dit is beetje vaag,maar wie weet
ik zoek dus title van film-2 krachten of species Vampiers en Duivels?(weet t niet zeker meer) hebben een soort overeenkomst(in het geheim-waar de rest vd normale mensheid niet af weet?)ze moeten zich aan bepaalde regels houden en 1 vd personages van de ENE kant verbreekt dit/en dit heeft ENORME gevolgen 
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
ik zoek dus title van film-2 krachten of species Vampiers en Duivels?(weet t niet zeker meer) hebben een soort overeenkomst(in het geheim-waar de rest vd normale mensheid niet af weet?)ze moeten zich aan bepaalde regels houden en 1 vd personages van de ENE kant verbreekt dit/en dit heeft ENORME gevolgen
De delen van Underworld misschien?
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Ik zoek de titel van een film die als volgt begint:
Twee jonge kerels moeten halt houden langs de kant van de weg om een wiel aan hun auto te vervangen (of iets dergelijks). Een van de twee zit op een bepaald moment gehurkt achter de auto de auto te inspecteren, terwijl er een andere wagen aankomt. Vlak voor de andere wagen hun kruist, schopt de jongen zijn neergehurkte kompaan de weg op, waardoor hij onder de wagen terecht komt.
Wie is de acteur die hem de weg op duwt, en wat is de titel van de film?
Bedankt!
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Nog maar eens proberen:
Ik zoek een als ik me niet vergis waargebeurd verhaal.
Het speelde zich af in Amerika. Er was een proces waarin racistische blanken terechtstonden voor het vermoorden van enkele zwarten. Op het einde van de film krijg je dan te zien hoeveel jaar gevangenis ze wel of niet kregen.
Ik herinner me dat er een man gestorven was doordat hij uit schrik voor de mannen die hem achternaliepen, de autosnelweg was opgelopen. Er was een heel gedoe rond, want de politie geloofde niet dat het een ongeluk was omdat hij zo ver weg was geslingerd, maar uit een reconstructie bleek dat het verhaal wel klopte.
XiaoYaoYou
-
- 13 messages
- 2 votes
Nee die is t niet,die serie herrinert me er wel elke X aan,ik denk trouwens ook dat t een soort ZwartWit film was,maar weetnizeker
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Misschien I, Frankenstein (2014) XiaoYaoYou.
XiaoYaoYou
-
- 13 messages
- 2 votes
Misschien I, Frankenstein (2014) XiaoYaoYou.
nee,ook niet denk dat de film uit de jaren `90 is
Bubblez
-
- 2058 messages
- 2501 votes
XiaoYaoYou: Misschien Van Helsing (2004) ?
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Oke nog een probeersel:
John Milton
-
- 24223 messages
- 13387 votes
Een collega van mij is op zoek naar een oudere film die zich vermoedelijk (deels?) in de woestijn afspeelt, waarbij beestjes/kevers in het oor van iemand kruipen en hij tenslotte een stok in zijn oor steekt.
Het zei mij niets en ik krijg het zo 1,2,3 niet gegoogled maar misschien weten jullie wat hij bedoelt?
Bubblez
-
- 2058 messages
- 2501 votes
John Milton: Mountains of the Moon (1990)
Hier de betreffende scène.
John Milton
-
- 24223 messages
- 13387 votes
Wow dat was snel!
thanks!
TheDiningDead
-
- 170 messages
- 111 votes
Decennia geleden zag ik een deel van een film - ik gok uitgezonden door de VPRO - op tv. Het enige dat ik mij herinner is dat het een zwart-witfilm betrof waarin twee (tweeling(?))broers voorkwamen van wie een blank en de ander zwart was ...
Iemand een idee welke film dit is?
plano
-
- 52 messages
- 1658 votes
Wie weet voor mij de titel van de film waarin een man een nieuwe draagbare radiospeler koopt, om deze vervolgens oud te laten lijken. Reden hiervoor is omdat hij deze aan een vrouw wilt geven om indruk op haar te maken als aardige man... Tegelijkertijd wil hij zich niet opdringen en een nieuwe voor haar kopen, vandaar het oud laten lijken van de radio.
Alvast bedankt!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Decennia geleden zag ik een deel van een film - ik gok uitgezonden door de VPRO - op tv. Het enige dat ik mij herinner is dat het een zwart-witfilm betrof waarin twee (tweeling(?))broers voorkwamen van wie een blank en de ander zwart was ...
Iemand een idee welke film dit is?
TheDiningDead
-
- 170 messages
- 111 votes
Haha, oké, tikje weird aangezien ik vrij zeker wist dat ik al een aantal keer een vergeefse google-queeste ondernomen had naar deze film, maar ...volgens mij heb ik hem net zelf gevonden:
Woland
-
- 4796 messages
- 3817 votes
Hmm, je zei niets over Russisch o.i.d., maar dit klinkt nogal als het verhaal van Nochnoy Dozor (Night Watch), of wellicht het vervolg daarvan.
Darwin92
-
- 3 messages
- 2 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek een film..:
Zeer gewaardeerde leden, ik ben op zoek naar een film welke 1 tot 2 jaar geleden is uitgebracht. Ik weet geen acteurs of producent. Ik ken alleen een gedeelte van het plot: een groep mannen wilt een (bank)overval plegen en om te zorgen dat er niet direct al een heel korps politie op de plek afkomt, melden ze een speciale code op de politieradio waarvoor het hele korps daarheen trekt en de overvallers vrij spel hebben.
Iemand enig idee?!