• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.156 actors
  • 9.373.452 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Darwin92 wrote:

Ik ken alleen een gedeelte van het plot: een groep mannen wilt een (bank)overval plegen en om te zorgen dat er niet direct al een heel korps politie op de plek afkomt, melden ze een speciale code op de politieradio waarvoor het hele korps daarheen trekt en de overvallers vrij spel hebben.

Klinkt als Triple 9 van dit jaar.

XiaoYaoYou

• 13 messages
  • 2 votes

Woland wrote:

(quote)

Hmm, je zei niets over Russisch o.i.d., maar dit klinkt nogal als het verhaal van Nochnoy Dozor (Night Watch), of wellicht het vervolg daarvan.

YEAAAAAAAHHHHHH zo te zien is dat m,ga ze alle2 kijken thanks

plano

• 52 messages
  • 1658 votes

Niemand die deze scene herkent uit een film?;

Wie weet voor mij de titel van de film waarin een man een nieuwe draagbare radiospeler / stereo oid koopt, om deze vervolgens oud te laten lijken. Reden hiervoor is omdat hij deze aan een vrouw wilt geven om indruk op haar te maken als aardige man... Tegelijkertijd wil hij zich niet opdringen door zomaar een nieuwe voor haar te kopen, vandaar het oud laten lijken van de radio.

Het is volgens mij een alledaagse romantische komedie. Niet mijn genre, vandaar dat hij me schijnbaar ontgaan is. Ik kan er ook naast zitten!

Alvast bedankt!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

plano: Heel vaag staat me bij dat dit Jack Nicholson in 'As Good as It Gets' is?

plano

• 52 messages
  • 1658 votes

Baggerman, dank voor je reactie. Dit zou zomaar kunnen, al denk ik dat jack nicholson me wel was bijgebleven.. Ik sluit hem nog niet uit en zal de film binnenkort eens opzetten!

Zijn er nog meer suggesties?

emyres

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > film:

Hoi ik had vroeger een film gezien die nog een keer wil zien maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik weet alleen nog dat het gaat over een jongen die verliefd is op een meisje en ze wonen tegenover elkaar het meisje is heel populair en ziet de jongen eerst niets staan totdat het uit gaat met haar vriend en hij haar troost

plano

• 52 messages
  • 1658 votes

plano wrote:

Baggerman, dank voor je reactie. Dit zou zomaar kunnen, al denk ik dat jack nicholson me wel was bijgebleven.. Ik sluit hem nog niet uit en zal de film binnenkort eens opzetten!

Zijn er nog meer suggesties?

Het is niet as good as it gets..!

hiekeb

• 1 messages
  • 0 votes

ik denk een Duitse film. speelt zich af in jaren 60. veel jaren 60 muziek. oa van ten years after: i love to change the world enz

meisje gaat studeren tegen de zin van haar ouders. langzaam wordt de psychisch ziek en gaat het mis,.vriend brengt haar terug naar ouders.

m.artijn_

• 23 messages
  • 1 votes

Ik zoek een film waarbij 2(?) mensen die elkaar niet kennen samen opdrachten moeten uitvoeren om zo hun geliefdes(?) terug te krijgen. Dit is wat ik er nog van herinner. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

comely

• 310 messages
  • 60 votes

m.artijn_ wrote:

Ik zoek een film waarbij 2(?) mensen die elkaar niet kennen samen opdrachten moeten uitvoeren om zo hun geliefdes(?) terug te krijgen. Dit is wat ik er nog van herinner. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Addicted to Love (1997)?

comely

• 310 messages
  • 60 votes

emyres wrote:

het meisje is heel populair en ziet de jongen eerst niets staan totdat het uit gaat met haar vriend en hij haar troost

Wil je een meid krijgen; of troosten of trakteren$$

Willem Verheij

• 40 messages
  • 120 votes

Mischien kunnen jullie me helpen een film of mogelijk miniserie te vinden die ik als kind op tv heb gezien.

Ik ben van 1985 en ik zal de film vermoedelijk in de vroege jaren 90 gezien hebben.

Het was een soort van middeleeuwse fantasy setting, een koning of andere belangrijke edelman en zijn drie zonen stonden centraal. Ze droegen allemaal geel/oranje kleding.

Er was iets waar de koning ouder van werd, en de zoons werden op pad gestuurd om water van een bron te halen of zo, dit water was van een bosnymph of soortgelijke vrouw.

De jongste zoon was de hoofdpersoon en had het water afgepakt, later valt de vrouw het kasteel aan met haar troepen en confronteert de broers een voor een en zegt dat ze iets van haar afgepakt hebben, met de jonste zoon als laatste.

Verder kan ik er niet veel over zeggen.. ik denk dat de oudere broers en mogelijk de vader ook ineens blauw/paarse kleding aanhadden als ze van het water gedronken hadden. Ik was nog erg jong dus mischien herinner ik me dingen verkeerd.

Wel zou ik heel graag dit weer eens opnieuw zien om te kijken wat het nou echt was.

Willem Verheij

• 40 messages
  • 120 votes

Nee het was engels gesproken en zag er meer middeleeuws uit. Mischien was het wel ook gebaseerd op King Lear.

Ik gok dat het gemaakt was in de jaren 80, mischien net iets eerder of later.

Darwin92

• 3 messages
  • 2 votes

skinny_tie wrote:

(quote)
Klinkt als Triple 9 van dit jaar.

Thanks dude, je bent geweldig!

plano

• 52 messages
  • 1658 votes

plano wrote:

(quote)

Het is niet as good as it gets..!

Heb de film inmiddels gevonden, het is Cherish (2002)!

Alexandervw

• 2 messages
  • 0 votes

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Filmtitel onbekend:

Hallo allen,

De film die ik zoek dateert (waarschijnlijk) uit de 1990's. Een stel Franstalige onderzoekers doen onderzoek over het proces van doodgaan en doen hiervoor allerlei experimenten op mensen.

Hiervoor martelen -zoals levend fileren- zij verschillende personen maandenlang, om te kunnen onderzoeken wat er met geest en lichaam gebeurt in deze staat.

Voor hen is het een doel om een persoon zo lang mogelijk op het lijntje van nét niet dood te hebben, want dit levert de meeste data op.

Het is voor hen ook rechtvaardig wat ze doen, aangezien zij dit als wetenschap en onderzoek zien. De locatie is in een huge huis met meerdere kamers en het is als een hypermodern ziekenhuis ingericht.

De film is relatief oud, is wel in kleuren, heb ik jaren geleden gezien op Canvas en de voertaal is Frans.

Iemand enig idee? Ik ben erg benieuwd!

Alvast dank voor jullie hulp!

Alexander

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Alexandervw wrote:

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Filmtitel onbekend:

Hallo allen,

De film die ik zoek dateert (waarschijnlijk) uit de 1990's. Een stel Franstalige onderzoekers doen onderzoek over het proces van doodgaan en doen hiervoor allerlei experimenten op mensen.

Hiervoor martelen -zoals levend fileren- zij verschillende personen maandenlang, om te kunnen onderzoeken wat er met geest en lichaam gebeurt in deze staat.

Voor hen is het een doel om een persoon zo lang mogelijk op het lijntje van nét niet dood te hebben, want dit levert de meeste data op.

Het is voor hen ook rechtvaardig wat ze doen, aangezien zij dit als wetenschap en onderzoek zien. De locatie is in een huge huis met meerdere kamers en het is als een hypermodern ziekenhuis ingericht.

De film is relatief oud, is wel in kleuren, heb ik jaren geleden gezien op Canvas en de voertaal is Frans.

Iemand enig idee? Ik ben erg benieuwd!

Alvast dank voor jullie hulp!

Alexander

Voldoet niet helemaal aan je beschrijving en dateert van 2008, maar ik gooi 'm er toch maar voor de zekerheid in: Martyrs (2008)

Alexandervw

• 2 messages
  • 0 votes

Mijn dank is groot! Want dit is de film die ik bedoelde!

Was mijn omschrijving zo anders dan je eigenlijk dacht? De film is wel nieuwer; in m'n herinnering heb ik deze 15 jaar terug gezien.

Thanks, cheers!

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Alexandervw wrote:

Was mijn omschrijving zo anders dan je eigenlijk dacht? De film is wel nieuwer; in m'n herinnering heb ik deze 15 jaar terug gezien.

Thanks, cheers!

Nu is er de remake ook nog. Heb ik nog niet gezien maar gezien de beoordeling scheelt dat nogal met het origineel.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Alexandervw wrote:

Thanks, cheers!

Zat ook al te denken aan Martyrs ja, omschrijving kwam niet helemaal overeen... ?

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

hiekeb wrote:

ik denk een Duitse film. speelt zich af in jaren 60. veel jaren 60 muziek. oa van ten years after: i love to change the world enz

meisje gaat studeren tegen de zin van haar ouders. langzaam wordt de psychisch ziek en gaat het mis,.vriend brengt haar terug naar ouders.

Requiem (2006) inderdaad!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Alexandervw wrote:

Thanks, cheers!

Graag gedaan! Nou ja, ik twijfelde dus vanwege de tijd die je opgaf.

sporthaas

• 123 messages
  • 581 votes

Hallo,

Even een vraag ik heb niet veel info maar ik ben op zoek naar de naam van een film.

Aan het begin van de film vind er een ongeluk plaats volgensmij een motor ongeluk, vervolgens speelt het in een ander stadje af er is ook iets met muren die steeds zwart worden en aan het einde komen ze samen thuis en dan blijkt een van de twee de hele film al dood te zijn. Wie kan mij helpen.

Dank en groet,

sporthaas

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hallo allemaal,

Ik zoek de titel, van een film over een Amish jongetje, die met zijn moeder in de hal van een station.

Jongetje gaat naar de toilet en is getuigen van een moord.

Verder weet ik niet wie de agent is die undercover gaat in de Amisch samenleving om de jongen te beshermen.

Bruce Willis???

Het is niet "the client", zoals ik eerst dacht, maar heeft er wel wat van weg.

Alvast bedankt.

Morvan

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Dat is hem.

Hartelijk dank.

Morvan

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hallo allemaal:

ik zoek de titel van een film, ik dacht eerst The peacemaker, niet dus.

weet er weinig meer van (paar burn-outs, zijn slecht voor je geheugen)

gegevens: een man en een vrouw (die voor de films een wereldbekend fotomodel was).

Ze worden achtervolgt door "bad guys".

Ze komen in een wagon van een goederentrein terecht, waar naar ik meen een auto staat en liggen op de motorkap te vrijen, maar er wordt geschoten en meer weet ik niet op dit moment.

Alvast bedankt,

Morvan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.