• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.625 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

(verwijderd) wrote:

(quote)

Thanks, dat moet hem haast wel zijn!

Blijft er nog maar één vraag over: waarom wil je dit weten?

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Blijft er nog maar één vraag over: waarom wil je dit weten?

Nostalgie. De 2,12* zegt in ieder geval niet veel goeds, maar gelukkig was ik ook niet van de film weer te gaan kijken.

Mellss

• 2 messages
  • 0 votes

Ik zoek een film waar ik niet veel van weet.

Alleen dat het een stelletje is dat ontvoerd wordt.

Als ze ontvoerd zijn worden ze apart in een kamer gezet en krijgen ze vragen over elkaar.

Het is een thriller.

Ik heb denk dat het een film is van 2010/2014.

Ik hoop echt heel erg dat iemand weet wat ik bedoel!!!

Mellss

• 2 messages
  • 0 votes

Bedankt!! Dat was inderdaad de film die ik zocht.

In De Site > Algemeen > Ik zoek al jaren naar deze film (horror):

Hallo Allemaal, ik zoek al jaren naar de nam van een film. deze film gaat over een groepje jong volwassene die naar een afgelegen huis gaan. daar verblijven zij een tijdje en verspreiden zij zich door het huis heen. twee jonge mannen zitten in een woonkamer. een ligt op de bank en de andere vindt achter een boekenkast een geheime ruimte met een boek. als hij door dat boek heen bladert wordt hij ineens bezeten. hij gaat eropuit om mensen te vermoorden. dan gaat het door dat als de moordenaar vermoord wordt de dode slachtoffers in de volgorde op waarop zij vermoord zijn, tot leven komen en gaan moorden. uiteindelijk is er een overlevende en die steekt het huis in de fik. dit is mijn allereerste horrorfilm geweest en zou hem graag weer willen terugvinden.

m.artijn_

• 23 messages
  • 1 votes

Beste mensen,

Ik zoek een film waarbij 2 nerds een seks website opzetten. Later verkopen ze die aan de russen, vergeten ze de russen te betalen en vervolgens krijgen ze een hoop problemen. Dit is wat ik er nog van weet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, Ciao!

LaLianne

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Op zoek naar filmtitel:

Hoi, jaren geleden heb ik een film gezien en weet nog maar heel globaal het verhaal maar ik weet nog wel dat ik het een super indrukwekkende film vond vroeger maar kan m niet meer vinden!

Het verhaal is ongeveer dat een moeder ontwaakt uit een, ik neem aan, coma en dat haar kind vervolgens haar hele huis, eten, tv programma's etc aanpast aan de tijd van vroeger, dus voor haar coma.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is haha en dat iemand me aan de titel van de film kan helpen!

Alvast bedankt!

Wataru

• 279 messages
  • 788 votes

LaLianne, ik denk dat je Good Bye Lenin! uit 2003 bedoeld. Dit gaat over een moeder die voor de Wende in coma raakt. Haar zoon doet er alles aan om het te doen lijken alsof ze nog in de oude DDR leven.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Ik zoek ook een film. Het is een SF-film, en het enige wat ik nog weet is dat twee mannen wat monsters nemen van een of andere inslag, en er dan een paar dagen later achterkomen dat de monsters cellen bevatten die abnormaal snel groeien.

Wie weet welke film dit is?

Alvast bedankt.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

skinny_tie, dat is em! Bedankt.

LaLianne

• 2 messages
  • 0 votes

Wataru, dat is m idd! Bedankt!

Cohiba

• 24 messages
  • 514 votes

De film die ik zoek, is naar ik mij herinner gemaakt kort na 9/11. Het verhaal gaat ongeveer als volgt:

Een koppel (al dan niet pas getrouwd) krijgt een nieuwe buur in het appartementencomplex waar ze wonen. Die nieuwe buur is een alleenstaande man met Noord-Afrikaanse roots. De man van het koppel verdenkt de nieuwe buurman al meteen van het plannen van een terroristische aanslag. Zijn echtgenote vindt dat hij kortzichtig is en neemt het aldus op voor de nieuwe buurman.

De film wordt zo weergegeven, dat je als kijker ook gaat twijfelen. Is hij iets aan het plannen, ja of neen ... met een (in mijn ogen toch) overwegende sturing naar het beeld van de geïntegreerde immigrant.

Uiteindelijk blijkt dat de man toch gelijk had; en dat deze nieuwe zogenaamd sympathieke buurman, effectief een aanslag aan het voorbereiden was.

Ik herinner me niet precies of de echtgenoot die aanslag alsnog kon vermijden en hier al dan niet het leven heeft bij gelaten.

Als iemand hierin een film herkent, dan dank bij voorbaat.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Cohiba wrote:

De film die ik zoek, is naar ik mij herinner gemaakt kort na 9/11. Het verhaal gaat ongeveer als volgt:

Een koppel (al dan niet pas getrouwd) krijgt een nieuwe buur in het appartementencomplex waar ze wonen. Die nieuwe buur is een alleenstaande man met Noord-Afrikaanse roots. De man van het koppel verdenkt de nieuwe buurman al meteen van het plannen van een terroristische aanslag. Zijn echtgenote vindt dat hij kortzichtig is en neemt het aldus op voor de nieuwe buurman.

De film wordt zo weergegeven, dat je als kijker ook gaat twijfelen. Is hij iets aan het plannen, ja of neen ... met een (in mijn ogen toch) overwegende sturing naar het beeld van de geïntegreerde immigrant.

Uiteindelijk blijkt dat de man toch gelijk had; en dat deze nieuwe zogenaamd sympathieke buurman, effectief een aanslag aan het voorbereiden was.

Ik herinner me niet precies of de echtgenoot die aanslag alsnog kon vermijden en hier al dan niet het leven heeft bij gelaten.

Als iemand hierin een film herkent, dan dank bij voorbaat.

Misschien Arlington Road (1999) ?

Cohiba

• 24 messages
  • 514 votes

[quote]Daan258 wrote:

(quote)

Hey Daan. Bedankt in elk geval.

Maar het is niet Arlington Road. De verhaallijn lijkt er inderdaad wel sterk op.

In de film, die ik zoek spelen (althans in mijn ogen) minder gekende acteurs.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Cohiba

Voldoet niet helemaal aan de beschrijving, maar ik gooi hem er toch maar in: Civic Duty (2006)

Zelf niet gezien overigens.

Wataru

• 279 messages
  • 788 votes

Graag gedaan LaLianne.

Cohiba

• 24 messages
  • 514 votes

Zwolle84 wrote:

Cohiba

Voldoet niet helemaal aan de beschrijving, maar ik gooi hem er toch maar in: Civic Duty (2006)

Zelf niet gezien overigens.

Dat is 'm.

Zeer bedankt.

Flashie123

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo, ik ben opzoek naar de film : Een jongen die eigenlijk niet veel vrienden heeft ontmoet een meisje via internet en wordt verliefd op haar (eigenlijk zijn het 2 jongens van zijn school) de 2 jongens gaan uiteindelijk zover dat de jongen een naaktfoto stuurt, nadat de hele school die foto heeft gezien doet hij een zelfmoord poging en daarna krijgt een van de jongens spijt en verteld het aan zijn ouders.... De film heeft een open einde

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Klinkt als een van de verhaallijnen van Disconnect

alkie

• 2 messages
  • 8 votes

In Film > Algemeen > Help ik zoek film over emigranten:

Paar jaar geleden zag ik op een vrijdag op een van drie NPO zenders einde van een film over emigranten in America. Volgens mij waren ze op Ellis Island in afwachting voor visum of zo..... enige wat ik me nog herinner was een verhaal over een familie waarvan ze oma (of moeder) niet wilden toelaten en jongens wel. Daarna is laatste scene waarin alles in wolken verdwijnt.

Als iemand hieruit weet welke film het was dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Nuovomondo (2006) vermoed ik.

finalman

• 1767 messages
  • 1579 votes

Als kind zag ik een film met Jean-Paul Belmondo. Hij speelde een moordenaar ( en is dus een slechterik). Iemand die de titel weet?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Volgens mij zijn dat meerdere films. Niet meer informatie.

(A bout de souffle, Borsalino ....) (je kan boven op vergrootglas klikken en dan zoek op acteur dan verschijnen alle titels).

finalman

• 1767 messages
  • 1579 votes

Geen van beide. Zo oud was die film niet want hij was vermoedelijk al een vijftiger toen hij die rol speelde. Vermoedelijk jaren '80. Zal het eens opzoeken.

finalman

• 1767 messages
  • 1579 votes

Wat ik mij nog herinner: er was een auto achtervolging en hij kreeg een schot in zijn schouder. Toen ging hij nog harder tekeer.

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

Bedoel je deze misschien.

Le Professionnel

In Film > Overige films > zoek de titel van een film:

hoi

Bij deze had ik graag een film terug gezien die ik lang geleden eens op tv had gezien. Uiteraard zit ik met het probleem dat ik de titel niet weet en na lang zoeken de moed heb moeten opgeven deze te vinden via het internet.

De film speelt zich af in de middeleeuwen, het draait rond een prinses die alleen trouwt met de man die haar kan verslaan in een zwaard gevecht. er komt een boeren zoon in voor die haar kan overmeesteren dacht ik. maar de boerenzoon krijgt een liefdesdrankje die hem verliefd maakt op een ander persoon,....

dit is zo wat het enigste dat ik me nog kan herinneren,..

het is niet veel maar hoop dat iemand een titel hierbij kan plaatsen

toch bedankt !

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.