- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Dat is hem niet. Het was Sorority Boys.
Een half uur nadat ik het bericht had geplaatst kwam de titel opeens bij me in me op:p
Maar bedankt voor het meedenken. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Over dat idee (jongens als meisjes in een studentenhuis) bestaat toch ook een jaren 80 variant? Of vergis ik me nou heel sterk?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb niets gevonden, behalve een link naar Animal House.
Zie hier ook niets: Cross-dressing in film and television - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Uit welke Nederlandse film (of is het een serie) komt trouwens die scène, waarin een man naast een vrouw gaat zitten (in de bar). Beneden met zijn hand gaat voelen en vervolgens zegt "Gatver, het is een man".
Edit: het zal wel een Engelstalige film zijn.?...Glen or Glenda..?
floorgloudeman
-
- 4 messages
- 1 votes
hallo, ik zoek een film. volgensmij is het een Amerikaanse thriller. Het is al een redelijk oude film. Ik zoek een film waarin een vrouw de identiteit overneemt van een andere vrouw. Haar leven, huis alles. Als de andere vrouw hier achter komt moet zij het ontgelden. de vrouw merkt dit doordat er steeds geld van haar rekening wordt gehaald zonder dat ze dit heeft gedaan. Ook is er veel niet meer geldig van wat ze heeft, ik weet het niet precies meer.de vrouw die de identiteit steelt werkt bij een makelaar, waarbij de andere vrouw een huis koopt. Ik zoek al heel lang naar de titel! Graag antwoord
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
hallo, ik zoek een film. volgensmij is het een Amerikaanse thriller. Het is al een redelijk oude film. Ik zoek een film waarin een vrouw de identiteit overneemt van een andere vrouw. Haar leven, huis alles. Als de andere vrouw hier achter komt moet zij het ontgelden. de vrouw merkt dit doordat er steeds geld van haar rekening wordt gehaald zonder dat ze dit heeft gedaan. Ook is er veel niet meer geldig van wat ze heeft, ik weet het niet precies meer.de vrouw die de identiteit steelt werkt bij een makelaar, waarbij de andere vrouw een huis koopt. Ik zoek al heel lang naar de titel! Graag antwoord
Wellicht deze:
floorgloudeman
-
- 4 messages
- 1 votes
Heel erg bedankt!!!!
peet1977
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Ik zoek een filmtitel:
Een poos geleden heb ik een film gezien waarvan ik alleen nog iets van het verhaal weet. Ik hoop zo dat iemand me kan helpen aan de titel van de film. Wat ik weet is dat de hoofdrolspeler een mooie zwarte jongen/acteur is en er speelt nog een hele bekende acteur mee maar ik kan er niet meer op komen wie het was. Voor zover ik me kan herinneren werkt die zwarte jongen bij de marine dacht ik. Hij verliest vaak zijn zelfbeheersing waardoor hij geregeld in kleine vechtpartijtjes terechtkomt. Als hij zijn werk wil blijven doen dan moet hij gesprekken aangaan/therapie volgen. Dat is dus met die hele bekende acteur. Eerst wil hij helemaal niet praten maar uiteindelijk praat hij wel. Dan komt er ook uit waarom hij snel zijn zelfbeheersing verliest. Hij is in zijn jeugd mishandeld en misbruikt en ik dacht door zijn tante maar dat weet ik niet zeker. Uiteindelijk kan hij het verleden loslaten en het een plek geven. Dit is helaas alles wat ik me er nog van kan herinneren. Ik hoop zo dat iemand het herkent en me kan helpen hoe de film heet en wie de acteurs zijn. Groetjes Petra
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
In Film > Overige films > Ik zoek een filmtitel:
Voor zover ik me kan herinneren werkt die zwarte jongen bij de marine dacht ik. Hij verliest vaak zijn zelfbeheersing waardoor hij geregeld in kleine vechtpartijtjes terechtkomt. Als hij zijn werk wil blijven doen dan moet hij gesprekken aangaan/therapie volgen.
Dat is wellicht Antwone Fisher (2002) ?
peet1977
-
- 2 messages
- 0 votes
Oh dat is hem. Heel erg bedankt. Ben zo opgelucht nu. Echt super bedankt hiervoor.
Relax
-
- 88 messages
- 267 votes
Ik loop al zo lang met een vraag rond.. Ik ben opzoek naar een film dat toen uitgezonden werd op MTV tijdens AsiaMania weken. Het was dus een Japans talige actiefilm en ik kon er wel van genieten.. Dat herinner ik mij in ieder geval..
En de enige scene die ik mij kan herinneren is een beetje vies. De beste man moest heel nodig poepen (ja sorry, niveau) in een regenstorm. Terwijl hij bezig is komt ineens een vijand (ik denk een vijand? Kan het mij niet heel goed herinneren) langslopen en moest de poepende man gauw verstoppen. Terwijl hij beweegt glijd hij per ongeluk uit met zijn hand door zijn eigen ontlasting... Ik schaam mij eigenlijk dat ik dit typ, maar goed.
Hopelijk weten jullie welke film dit is.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Hopelijk weten jullie welke film dit is.
Haha, ik heb de bewuste poepscène wel eens in een MM-contest gestopt! Het is overigens geen Japanse, maar een Zuid-Koreaanse film: Gonggongui Jeog (Public Enemy, 2002).
Ik vond het wel een leuke scène. Dirty Harry en andere helden moeten nooit poepen.
Relax
-
- 88 messages
- 267 votes
Haha, ik heb de bewuste poepscène wel eens in een MM-contest gestopt! Het is overigens geen Japanse, maar een Zuid-Koreaanse film: Gonggongui Jeog (Public Enemy, 2002).
Ik vond het wel een leuke scène. Dirty Harry en andere helden moeten nooit poepen.
Ooooow, super!!! Dankjewel!
Ik zie Bruce Willis in Die Hard ook niet zo snel poepen, toch zou ik er begrip voor tonen. Als ik ooit in een gespannen en ook claustrofobische situatie gevangen zou zitten, dan zouden mijn darmen wel tekeer gaan hoor. Zo ook met toen ik voor het eerst autolessen mocht doen.
Maar goed, nogmaals dank! 
bookmaker24
-
- 1 messages
- 0 votes
Wie kan mij misschien vertellen in welke film de citaten 'Wil je een bakje troost?' en 'OK verstekelingen, uit met de pret' voorkomen?
Ik ga er vanuit dat het een buitenlandse film is en dat deze tekst uit de ondertiteling komt, of van een Nederlandse voice-over is.
Alvast enorm bedankt!!
dylangerrits
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > film gezocht:
ik zoek een horrorfilm waarin een meisje per ongeluk word vermoord door haar mede scholieren in een hotelkamer. vervolgens begraven ze haar maar de volgende dag zit ze gewoon weer in de klas en is ze ook veel knapper. ze maakt haar moordenaars af. als ze hun in de ogen kijkt kan ze hun dingen laten doen volgens mij. ze laat 1 jongen bijvoorbeeld zn oor eraf snijden voor de camera van de school.. wie kan mij helpen?
xsmokey
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo, een vriendin van mij zoeken een film die wij al eerder is gezien hebben via netflix maar we kunnen hem niet meer vinden en weten niet hoe die heet.
Het enige wat wij nog weten is;
Het gaat om een tienermeisje ongeveer 17/19 jaar oud en komt in de kerstvakantie of zomervakantie weer bij haar ouders thuis. Haar ouders zijn beste vrienden met hun buren, en eten vaak ook samen. Die hebben ook een dochter en hun kunnen absoluut niet met elkaar. Het meisje en de buurman beste vriend van haar vader worden verliefd op elkaar en krijgen een affaire, tot ze het vertellen of iemand erachter komt en die man alles verliest, en later loopt dat weer mis fso. Het meisje had ook in het begin een ex vriendje die haar elke keer nog kwam opzoeken en niet wou begrijpen dat het uit was die zong haar zelfs wat toe vanuit de tuin met een gitaar.
Weet iemand misschien hoe deze film heet?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Het gaat om een tienermeisje ongeveer 17/19 jaar oud en komt in de kerstvakantie of zomervakantie weer bij haar ouders thuis. Haar ouders zijn beste vrienden met hun buren, en eten vaak ook samen. Die hebben ook een dochter en hun kunnen absoluut niet met elkaar. Het meisje en de buurman beste vriend van haar vader worden verliefd op elkaar en krijgen een affaire, tot ze het vertellen of iemand erachter komt en die man alles verliest
Is dat misschien The Oranges (2011) ?
xsmokey
-
- 2 messages
- 0 votes
Jaaa echt bedankt ? na een half jaar zoeken ??
Joym
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Ik zoek een film:
Hoi allemaal. Ik heb al gelezen dat nog iemand op zoek was naar deze film. Het gaat om een moeder met 2 kinderen 1 tienermeisje en 1 jonger jongetje. De moeder krijgt een terminale ziekte, en wilt een reis maken met haar kinderen naar haar vader om daar de laatste maanden door te brengen. Ze vraagt de nieuwe vrouw van haar ex man mee. Om haar een soort van opvoeding te geven hoe ze met haar kinderen moet omgaan. Alleen onderweg word ze steeds slechter. En haalt ze het einde van de reis ook maar net. Ik weet nog dat de vrouw van haar ex man veel jonger was en rood haar had. En in het begin nogal gewaagd gekleed was. Ze gingen op reis maar de moeder had niet gezegd dat ze ziek was. Namen van acteurs weet ik niet en de naam van de film ook niet. Ik weet wel dat de vrouw van en de moeder uiteindelijk op 1 lijn lagen en dat ze kort daarna stierf... Deze film lijkt veel op stepmom maar is t niet... Ook niet my life without me... Iemand enig idee.... Ik heb deze film jaren geleden gezien ik gok tussen jaar 2000 en 2005.
watcher 1
-
- 1 messages
- 0 votes
wet er iemand hoe de film het waarin een groepje wensen gewond geraken langs de weg en een ambulance tegenkomen die hen naar een ziekenhuis brengen, maar er lijkt iets mis met het ziekenhuis
op het einde van de film hangt er en man man met zijn darmen aan het plafond
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
wet er iemand hoe de film het waarin een groepje wensen gewond geraken langs de weg en een ambulance tegenkomen die hen naar een ziekenhuis brengen, maar er lijkt iets mis met het ziekenhuis
op het einde van de film hangt er en man man met zijn darmen aan het plafond
Linlin25
-
- 1 messages
- 0 votes
Bij Film > Genres en landen > Films over de Boerenoorlog:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een film die in 1967 gefilmd is in Zuid Afrika, in de buurt van Pretoria.
Mijn vader zat daar in het leger, en is 2 weken figurant geweest voor deze film over de boerenoorlog.
Het is niet Majuba, die hebben we al "bekeken". Hij lag heel de dag in een veld met een groen/bruin uniform. Dat is het enige wat ik weet!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Zou het over een andere oorlog dan over de Boer War gegaan kunnen zijn?
Een Zuid-Afrikaanse oorlogsfilm over WO II uit 1967: Seven Against the Sun 1967 - rarewarfilms.com
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Linlin25, deze misschien: Kruger Miljoene (1967)
Driskras
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo!
Ik zoek een film waarvan ik niet veel meer weet. Ik denk een Amerikaanse thriller. Een vrouw was verdwaald of zo en een man ontving haar gastvrij om haar de volgende dag naar het vliegtuig (denk ik) te brengen. Ze heeft de hele tijd het gevoel dat hij haar aan het bespieden is. De tocht naar het vliegtuig is te voet door het bos. De man laat de hele tijd merken hoe onmisbaar hij is door bijvoorbeeld te wachten tot op het allerlaatste moment om een (ik denk) puma voor haar neus neer te schieten. Ze probeert van hem weg te geraken maar ze geraakt niet van hem af.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Ik zoek een film over een voetballende hond, gericht op kinderen. Ik heb hem tal van keren gezien vroeger bij een maatje, maar heb geen enkel idee hoe die heet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Thanks, dat moet hem haast wel zijn!