• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.194 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

HALVE TAMME. wrote:

@ Ajax&Litmanen1

Ik heb mijn bericht van Phone Booth (2002) net verwijderd. Deze user is al meerdere

malen online geweest en heeft niet eens het fatsoen om een terugkoppeling te geven.

Dat zou jammer zijn. Even aangeven of de user die hier een ander helpt het goed of fout heeft (plus bedankje voor de moeite), zou netjes zijn.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Precies, jammer genoeg kom ik dat vrij weinig tegen in dit topic.

Maar goed, ik ben benieuwd of jij wel een terugkoppeling krijgt.

svenker

• 2 messages
  • 0 votes

HALVE TAMME. wrote:

@ Ajax&Litmanen1

Ik heb mijn bericht van Phone Booth (2002) net verwijderd. Deze user is al meerdere

malen online geweest en heeft niet eens het fatsoen om een terugkoppeling te geven.

Ik had het even opgezocht, maar deze film zoek ik inderdaad. Bedankt;)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Merci voor de terugkoppeling. Veel kijkplezier.

michiel3

• 16 messages
  • 0 votes

hallo ik zoek een film.

welke gaat over (grote) apen die iets bewaken schat/tempel/stad.

het is een redelijke enge film.

ergens komt een stuk dat ze buiten gaan slapen en dat de machine geweren de wacht houden.

dit zijn geweren met lasers/sensoren.

en nog een andere film. genre toekomst

iets met een hele hoge muur om alle andere buiten te houden en dan schieten

de robot machine geweren een konijn dood

op een moment gaan ze met 2 hyper moderne tanks naar buiten

worden ze aangevallen en ontploft er 1 tank

nou weet ik niet zeker of dit er bij hoort of dat ik 2 films door elkaar aan het halen ben

het gaat er over dat er een ziekte is uitgebroken in de stad.

dan moeten ze een jonge dame vinden welke de antistoffen in haar lijf heeft

ook zit er een clip in met een loods en dan wil de genarator niet starten(standaard) vervolgens vinden ze een (lamborgine) of een andere race wagen.

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

michiel3 wrote:

hallo ik zoek een film.

welke gaat over (grote) apen die iets bewaken schat/tempel/stad.

het is een redelijke enge film.

ergens komt een stuk dat ze buiten gaan slapen en dat de machine geweren de wacht houden.

dit zijn geweren met lasers/sensoren.

Is dat niet gewoon Planet of the Apes (2001) ?

michiel3 wrote:

en nog een andere film. genre toekomst

iets met een hele hoge muur om alle andere buiten te houden en dan schieten

de robot machine geweren een konijn dood

op een moment gaan ze met 2 hyper moderne tanks naar buiten

worden ze aangevallen en ontploft er 1 tank

Doomsday (2008) (en volgens mij hoort je laatste beschrijving bij deze film)

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Die eerste film is Congo. Hoef geen bedankje.

michiel3

• 16 messages
  • 0 votes

stfuympos wrote:

Die eerste film is Congo. Hoef geen bedankje.

de eerste film is inderdaad Congo. (bedankt)

Bubblez wrote:

Doomsday (2008) (en volgens mij hoort je laatste beschrijving bij deze film)

de tweede is inderdaad doomsday en inderdaad de laatste beschrijving hoort ook bij de film.

de laatste 2 beschrijvingen komen allebei in de trailer voor. bedankt

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Ik ga alleen nog maar reageren op MM-users die ik met regelmaat voorbij zie komen. De mensen die zich specifiek inschrijven om alleen maar achter een filmtitel te komen die kunnen van mij lekker de boom in.

Ik zou er niet zo mee zitten. Natuurlijk is een bedankje beter.

Het komt vaker voor dat mensen dezelfde film zoeken. Soms duurt het lang voor iemand het antwoord weet, en worden die vragen wel vaker gesteld. Of komt er weer iemand die zelfde film zoekt. Als jij het antwoord laat staan. Blijft die informatie ook staan. (Het is wel jammer dat alles in 1 topic staat, en niet zoals bij andere filmsites, dat er bij iedere vraag een nieuw topic wordt geopend).

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Het is wel zo prettig om te weten of het de goede is. Die bedankjes boeien me niet.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik zie het meer als kennis/informatie.

• 13470 messages
  • 1305 votes

Dk2008 wrote:

(quote)
Ik zou er niet zo mee zitten.
Er wakker van liggen doe ik zeer zeker niet.

Natuurlijk is een bedankje beter.
Ik heb een simpel bedankje vroeger gewoon van huis uit meegekregen. In

de hedendaagse tijd zal dat wel ouderwets zijn denk ik . Maar goed

op naar de volgende filmgerelateerde vragen .

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

HALVE TAMME. wrote:

k heb een simpel bedankje vroeger gewoon van huis

uit meegekregen. In de hedendaagse tijd zal dat wel

ouderwets zijn denk ik .

Volledig mee eens. Ik krijg zelden een bedankje etc. wanneer ik iets voor iemand doe. Vandaar ook dat ik kieskeuriger ben. Vroeguh was alles beter...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik zie het gewoon anders, de één bedankt wel en de ander niet. Dat merk ik dan wel. Als iemand vraagt "wie weet nog een film over Parijs" dan pats hier is het antwoord. En in dit topic dus niet anders. Dit is (misschien) de titel. Klaar.

• 13470 messages
  • 1305 votes

Dk2008 wrote:

Ik zie het gewoon anders.

Dat mag ook.

Klaar.
Precies.

In De Site > Algemeen > Ik zoek een film:

Hoi, ik zoek een film. Het gaat volgens mij over: een man moet opdrachten/mensen doden voor een vrouw en elke keer als ie een opdracht goed voltooid krijgt ie een injectie dat de virus langer stopt, en hij spreekt ze moeder en dochter weinig en hij geeft ze dochter een fiets kado maar die wil niks van die fiets weten. En die dochter is vermist en die zit in een discotheek en hij zoekt haar en hij vind haar in de wc.En op het laatst zitten ze met ze 3e in de kamer en dan opent de man de kado en daar zit Iers in dat ie niet dood gaat. Weet iemand welke film dig is

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Er is al een topic m.b.t. het zoeken van filmtitels, de film is overigens 3 Days to Kill

Dankjewel Nick!!

Sloos

• 19 messages
  • 31 votes

Ik zoek een film! Zit er weken in me hoofd en kom er niet op en heb weinig info!

Film is ouder als 10 jaar zeker! Gaat over een man die speciale krachten krijgt! Super krachten maar Die hij onder controle moet krijgen Omdat hij ( zo bleek op einde ) Het leger van de Duivel moet leiden! Hij weigerd dit en zo eindigt de film!

Hij heeft super krachten meet ondergaat werd soort van trasnformatie om in special pak of vorm te komen! Wie o wie helpt me AUB! Er zal een 2e deel komen maar is er niet gekomen!

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

Ik zoek zelf eens een film: Begin jaren negentig was er een film, waar jongeren langs een drukke weg gingen liggen, terwijl de auto's langs hen raasden. Ik weet nog dat dit irl werd nagebootst en er doden vielen. Het zal eind jaren tachtig, begin jaren negentig zijn geweest. Ik weet verder eigenlijk niets van de film. Herkent iemand het?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Bubblez wrote:

Ik zoek zelf eens een film: Begin jaren negentig was er een film, waar jongeren langs een drukke weg gingen liggen, terwijl de auto's langs hen raasden. Ik weet nog dat dit irl werd nagebootst en er doden vielen. Het zal eind jaren tachtig, begin jaren negentig zijn geweest. Ik weet verder eigenlijk niets van de film. Herkent iemand het?

Ik ken hem zelf niet, maar hier verwijst Google naar: The Program (1993)

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

Zwolle84 wrote:

Ik ken hem zelf niet, maar hier verwijst Google naar: The Program (1993)

Dat zal m inderdaad wel zijn! Dacht dat het een meer bekende film was. Dank je!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Sloos

• 19 messages
  • 31 votes

Dank u zeer!

beste mensen,

Ik zoek een film die denk ik 3 a 4 jaar oud is.

Hij gaat over een ex marinier die zijn vader is verloren en het leger is in gegaan.

Hij is in Duitsland onder een brug waar hij een soort woonkamer heeft ingericht.

Hij heeft Osama bin Laden ontvoerd die in de film nog leeft, de aanslag op hem zou niet echt zijn geweest en woont al jaren in Duitsland zonder baard maar geloof ik wel met snor.

het precieze verhaal weet ik niet meer maar dit zijn de grote lijnen.

Op een gegeven moment komt zijn vader ook weer in het verhaal voor en blijkt dat die geholpen heeft osama te laten verdwijnen.

Ik heb hem 1 keer op film net gezien geloof ik en gedacht van die komt nog wel een keer voorbij maar sindsdien nooit meer gezien.

Wel nog vaak gezocht op omschrijving van de film maar daarmee vind ik niks op google.

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!

Haii,

Ik ben opzoek naar een film met de volgende omschrijving: twee broers krijgen een auto ongeluk doordat ze recht op elkaar afrijden. Het gebeurt op een brug. Het bloed van de twee broers komt bij elkaar en er gebeurt iets raars. De ene broer heeft een vrouw, maar hij zelf overlijd. De andere broer gedraagt zich als de andere broer waardoor de vrouw het idee krijgt dat haar man nu in z'n broers lichaam zit.

Daar gaat t dus over heeft iemand enig idee hoe de film heet?! Heb overal gezocht en kan het niet vinden. De film heb ik al een paar jaar geleden gezien. Dus de film is ouder dan 2014.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Possesion (2009) ?

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

stfuympos wrote:

Possesion (2009) ?

Ongetwijfeld!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.